راهنمایی انتخاب خرید عطر

مجموعه : لوازم آرایشی
راهنمایی انتخاب خرید عطر

عطر مورد علاقه خود را پیدا کنید 

برای بودن منحصر به فرد در جمع می‌توانید از عطری بهرهگیری نمایید که دارای احصاصا جالبی را به شما دهد از آنجا که برای عطرها باید هزینه نسبتا زیادی پرداخت، در خرید آن ها نیز باید نهایت دقت را به خرج داد. اما هنگام خرید عطر چه نکاتی را باید مد نظر داشت؟ اگر می‌خواهید از خرید عطرتان راضی باشید، به مواردی که در این جا برایتان آورده ایم دقت کنید.

 

برترین راه برای خرید عطر این هست که خودتان به شخصه آن را امتحان کنید. شاید سلیقه دیگران را قبول داشته باشید و حرف انها برایتان سند باشد اما باز هم بهتر هست که چشم و گوش بسته پیشنهادهای دیگران را نپذیرید. ممکن هست عطری که روی بدن شخص دیگری بوی خوبی می‌دهد، روی بدن شما مفید نباشد. از آنجا که عطر با سطح اسیدی و دمای بدن هر فردی به طور گوناگون واکنش نشان می‌دهد، به همین علت بویی متفاوت نیز ساخت می‌کند.

 

راهنمایی انتخاب خرید عطر

برترین راه برای خرید عطر این هست که خودتان به شخصه آن را امتحان کنید

 

در خرید عطر عجله نکنید

یک عطر بی نظیر و منحصر بفرد تنها با تست مقداری از آن روی دست تان، پیدا نمیشود. شما باید پس از زدن عطر اندکی به خودتان زمان دهید. بعنوان مثال چند ساعت صبر کنید و مشاهده نمایید که پس از گذشت چند ساعت، آن عطر روی بدن تان چه تغییری می‌کند. بعضی عطرها پس از گذشت چند ساعت خوشبو و بعضی دیگر بدبو میشوند. بنابراین اگر به دنبال عطری مناسب میگردید، عجولانه تصمیم نگیرید.

 

عطر را به قسمت های خاصی از بدن تان بزنید

حتما می‌دانید که عطر در بعضی نقاط بدن ماندگاری بیشتری دارد، به همین علت بهتر هست که هنگام خرید، آن را به همان قسمت ها بزنید تا ماندگاری اش دست تان آید. اما این نقاط بدن کدامند؟ نبض ها مثل پشت گردن و مچ دست.

 

عطر را به پوست تان بزنید

زمانی که به نقاط گوناگون بدن تان عطر زدید، حدود 30 دقیقه صبر کنید. در این زمان عطر کشش پوست و با آن ترکیب میشود. بویی که از لحظه اسپری کردن عطر به مشام تان میرسد با بویی که پس از برخورد با پوست بدن تان حس میکنید، دقیقا متفاوت هست. بنابراین برای خرید عطر عجله نکنید، حتما آن را به پوست تان بزنید و کمی صبر کنید.

 

راهنمایی انتخاب خرید عطر

برای خرید عطر عجله نکنید، حتما آن را به پوست تان بزنید و کمی صبر کنید

 

با حوصله عطر بخرید

عطر خریدن یکی از کارهایی هست که باید در اوقات فراغت تان انجام دهید، نه زمان هایي که عجله دارید. همان طور که در بالا هم بدان اشاره شد، برای تشخیص عطری که با پوست بدن شما جور درآید، باید اندکی زمان صرف کنید. تعطیلات یا زمانی که برای گشت و گذار به بیرون از منزل میروید و حوصله کافی دارید، زمان مناسبی برای خرید عطر می باشند.

 

سلیقه خود را بدانید

اگر برای خرید عطر ایده اي در سر نداشته باشید، کارتان سخت می‌شود. اسانس هاي مختلفی از مرکبات گرفته تا گل ها و عود و چوب وجود دارند که شما باید با دقت به سلیقه خود یکی از آن ها را گزینه کنید، در غیر این صورت انتخاب از میان آنهمه رایحه برایتان دشوار خواهد شد. بنابراین گذشته از خرید عطر، سلیقه خود را بدانید.

 

از سوال کردن نهراسید

همۀ وقت افرادی میباشند که در عطر فروشی ها به سوالات شما پاسخ دهند، بنابراین از سوال کردن نترسید. بعنوان مثال اگر عطری را از گذشته می پسندیدید، از فروشنده ها بخواهید که عطرهای نمونه آن را به شما معرفی کنند تا راحت تر تصمیم بگیرید. تا اطلاعات کافی را به دست نیاوردید، نسبت به خرید عطر اقدام نکنید.

 

عطرتان باید متناسب با سبک زندگی تان باشد

همان طور که شما هم می‌دانید، چندین مدل عطر در بازار موجود هست که شما باید با دقت به سبک زندگی تان آن ها را انتخاب کنید. پرفیوم، ادو پرفیوم، ادوتویلت، ادکلن و… بعنوان مثال اگر شما عطری سبک میخواهید که تنها چند ساعت روی تن تان باشد، ادوتویلت ها انتخاب خوبی میباشند اما اگر قصد دارید که تمام روز بوی عطرتان در هوا اکران شود، ادو پرفیوم و پرفیوم برترین گزینه برایتان خواهد بود.

 

راهنمایی انتخاب خرید عطر

ادو پرفیوم و پرفیوم بهترین انتخاب برای عطرهای ماندگار خواهد بود

 

جدیدترین مطالب سایت