جدیدترین مدل موهای کوتاه زنان سال را ببینید !+ عکس

جدیدترین مدل موهای کوتاه زنان سال را ببینید !+ عکس

جدید ترین مدل مو هاي کوتاه سال را ببینید ! با این روش هاي‌ بسیار زیاد برای حالت دادن بـه مو هاي کوتاه، بـه موی بلند خود ان پیچ و خم نهایی را بدهید. ما دراین قسمت از مجله تالاب برای شـما همراهان عزیز گلچینی از بهترین مدل مو هاي کوتاه را منتشر کرده ایم.

 

58 مدل موی کوتاه عالی و مد روز برای زنان

قبل از شروع:

  1. مدل مو هاي کوتاه شـما نیاز بـه اصلاح مکرر دارد، تقریبا هر 1 تا 2 ماه.
  2. ویژگی هاي‌ صورت و بدن خودرا بشناسید. پیکسی کوتاه در تیپ بدنی گیمینه با ویژگی هاي‌ صورت زاویه دار بـه نظر می رسد، اما پیکسی با نوار بلند در افراد بلند قد و گرد بهتر بـه نظر می رسد.
  3. با یک باب عقب کشیده، ظاهری تند داشته باشید و برای داشتن ظاهری رمانتیک ملایم، یک برش زیبای پیکسی با حاشیه هاي‌ جلویی را امتحان کنید.
  4. از آنجایی کـه مو هاي کوتاه زنانه را نمی توان دریک روز بد مو انداخت، بنابر این نیاز بـه مدل دادن، محصولات مو و تکمیل مدل دارد.

 


مطالب مشابه: 10 مدل ریش متوسط برای مردان


 

1. پیکسی قهوه ای با چتری های ناهموار

پیکسی قهوه ای با چتری های ناهموار

پیکسی با چتری هاي‌ بریده می‌تواند حجم بسیار مورد نیازی را ایجاد کند کـه یک مدل موی کلاسیک پیکسی فاقد ان اسـت. از نشان دادن این تصویر از کتی هلمز بـه آرایشگر خود خجالت نکشید و بـه طور یکپارچه تارهای سبزه خودرا با بافتی ناهموار اصلاح کنید.

 

2. باب بلوند پلاتین

باب بلوند پلاتین

یک راه آسان برای ارتقای مدل موی باب کلاسیک خود این اسـت کـه موها را بـه رنگ موی مد روز مانند بلوند پلاتین دکلره کنید. سایه تقریبا برای همه ی رنگ‌هاي‌ پوست مناسب اسـت و رنگی ساده اسـت کـه می توان ان را برای مدل‌هاي‌ بی شماری بـه خوبی آزمایش کرد.

 

مو هاي صاف و صیقلی ظاهری مرتب ایجاد میکند کـه میتوانید در هر موقعیتی ان را بـه رخ بکشید. اگر بـه دنبال ایجاد تغییراتی در مدل موی خود هستید بدون این کـه زیاده روی کنید، این مدل کوتاه تا چانه برای شـما ایده آل خواهد بود.

 

3. باب عقب کشیده

باب عقب کشیده

این برش کشیده تا چانه قطعا قلب ها را می دزدد! گاهی اوقات، یک کشش کوچک می‌تواند از نظر مدل مو کمک زیادی کند. حداکثر حجم را بـه مو هاي شـما می‌افزاید، حتی اگر مو هاي ظریفی دارید! هر زمان کـه مو هاي خودرا شل میکنید، با انگشتان خود آن ها را بـه عقب بکشید.

 

اگر می خواهید ظاهری صاف داشته باشید، موهایتان را از قسمت تاج ان بچرخانید و مقداری ژل حالت دهنده روی ان بمالید. سپس، ان را بـه عقب شانه کنید تا ظاهر بـه اتمام برسد.

 

ساموئل اشکرافت، آرایشگر مشهور، پیشنهاد می کند: برای دستیابی بـه این نوع بافت، از شامپو یا اسپری موی خشک استفاده کنید. اگر با مو هاي خشک دست و پنجه نرم می‌کنید، می توانید مقداری کرم مرطوب کننده مو و سپس مقداری موس بزنید تا مو هاي خودرا هیدراته، سالم ودر جای خود نگه دارید!

 

4. پیکسی با چتری بلند

پیکسی با چتری بلند

چتری هاي‌ بلند همراه با پیکسی باب فوق العاده جذاب بـه نظر می رسند. اگر صورت شـما خیلی پهن یا زاویه دار باشد، چتری هاي‌ بلند توجه را از ان دور می کند. همچنین فوکوس جانبی را بـه صورت شـما اضافه می کند و چشمان شـما را برجسته می کند. چتری هاي‌ بلند باعث می شود صورت شـما بلندتر بـه نظر برسد زیرا خط فک شـما را صاف می کند. برای داشتن ظاهری سرگرم کننده، این مدل موی شلوغ را امتحان کنید!

 

5. موهاوک اسپکی

موهاوک اسپکی

موهاوک یکی از جذاب ترین ظاهرهای پانک اسـت کـه هر زنی میتواند ان را انجام دهد. برای ایجاد موهاک مقداری ژل یا موس مو بزنید. اگر می خواهید یک مدل موی کمی نامرتب داشته باشید، از انگشتان خود برای حالت دادن بـه ان استفاده کنید.

 

از آنجایی کـه این بافت خشک اسـت، یک ژل یا موس برای مرطوب کردن موها بمالید و سپس با سشوار خشک کنید. ان رابا یک شامپو یا اسپری خشک برای نگه داشتن ان دنبال نمایید.

 

6. موهاک کامل

موهاک کامل

اگر مدل موی کوتاه شـما در حال رشد اسـت، این موهاوک کلاسیک را انتخاب کنید کـه ظاهری منحصر بـه فرد با حجم زیاد بـه شـما می دهد. بـه سادگی مقداری ژل یا موس را روی مو هاي خود بمالید و با انگشتان خود ان را بلند کنید. همچنین اگر می خواهید خطوط مشخصی اضافه کنید و این مدل موی تند را زیباتر نشان دهید، میتوانید از شانه استفاده کنید.

 

7. Cool-Up Pixie

Cool-Up Pixie

اگر قبلاً مدل موی پیکسی دارید، در این جا یکی از راه‌هایي اسـت کـه میتوانید مو هاي تیره خودرا زیبا کنید. برای رسیدن بـه این ظاهر بـه مقداری موس و اسپری مو نیاز دارید. مقداری موس بـه موهایتان بزنید و با برس گرد بلند کنید ودر جای خود سشوار کنید.

 

سپس مقداری اسپری مو بپاشید تا «do» در جای خود قرار گیرد. می توانید یک لیفت ظریف با شانه یا انگشتان خود اضافه کنید تا بـه موهایتان حجم زیادی بدهید. سپس مقداری اسپری مو بپاشید تا «do» در جای خود قرار گیرد.

 

8. پیکسی حجاری شده

پیکسی حجاری شده

روآن بلانچارد بـه ما نشان می دهد کـه چگونه با این ظاهر تند، فرش قرمز رابا مو هاي کوتاه تکان دهیم. این مدل موی پیکسی با کمک چند گیره استیل، اتو فر کننده و مقدار زیادی ژل مو بـه دست می‌آید. همچنین می توانید مو هاي خودرا با مقداری ژل در دستان خود حالت موج دار بزنید تا ظاهر صاف تری داشته باشید.

 

9. Baby Bangs باب

Baby Bangs باب

چتری هاي‌ بچه گانه حالتی جسورانه را ایجاد می کند، بنابر این برای افرادی کـه قلب ضعیف دارند نمی‌توانند از ان استفاده کنند. بنابر این، آن ها را فقط در صورتی دریافت کنید کـه میخواهید مو هاي تیره واقعاً شدید داشته باشید. مورنا باکارین با ساده و بی‌استایل باقی‌مانده این قیافه رابا شکوه نشان داد.

 

10. پیکسی لایه ای

پیکسی لایه ای

وقتی نوبت بـه مدل‌هاي‌ الهام‌بخش برای خانم‌ها می رسد، لایه ‌ها هیچوقت از دست نمی دهند! لایه ها روی مو هاي قهوه اي خیره کننده بـه نظر می رسند. تابستان امسال، سایه تیره مانند قهوه اي ماهاگونی را انتخاب کنید. بـه سراغ مدل موی پیکسی کلاسیک با لایه هاي‌ سنگین بروید. بـه من اعتماد کنید، مو هاي شـما در زیر نور خورشید بسیار خیره کننده بـه نظر می رسند.

 

11. Cutesy Pixie Cut

Cutesy Pixie Cut

وقتی شک دارید، مدل موی پیکسی را انتخاب کنید. این برش پیکسی زیبا برای زنان در تمام سنین مناسب اسـت. چتری هاي‌ لایه اي تیز توجه را بـه چشم ها و گونه هاي‌ شـما جلب می کند. لایه هاي‌ ظریف بـه مو هاي شـما بافت می دهد و ان را پرتر نشان می دهد. .

 

12. باب فرانسوی کوتاه کلاسیک

باب فرانسوی کوتاه کلاسیک

آدری توتو دراین مدل موی کوتاه فرانسوی باب بسیار زیبا بـه نظر می رسد. نامرتب و مناسب برای تمام فصول اسـت. این لایه ها بـه حال و هوای آشفته مو هاي موج دار او می افزایند ودر عین حال شکل و ویژگی هاي‌ صورت وی را بـه زیبایی متعادل می کنند.

 

13. آدری

آدری

آدری هپبورن وقتی موهایش را برای تعطیلات رومی کوتاه کرد، سرگردان شد. تا بـه امروز مورد علاقه طرفداران ثابت اسـت. لایه‌هاي‌ کوچک بـه مدل مو عمق و ضخامت می‌بخشد و چتری‌هاي‌ ضخیم و ضخیم، چشم‌هاي‌ وی را کاملاً قاب می کنند.

 

14. Pixie رو به بالا

Pixie رو به بالا

شارلیز ترون در مورد مدل مو یک الهه اسـت. او یکی از ان زنانی اسـت کـه تقریبا در هر مدل موی زنانه زیبا بـه نظر می رسد. رنگ موی خاکستری اضافه شده بـه موهایش درخشندگی نقره اي دوست داشتنی می دهد. اگر صورت لاغری ندارید، بـه شـما پیشنهاد نمی کنم این تیپ رو بـه بالا را امتحان کنید.

 

15. باب مواج

باب مواج

این یک مدل موی محبوب دهه 90 اسـت کـه اگر تمایل بـه مدل موی کوتاه کلاسیک دارید فقط باید ان را امتحان کنید. این باب مواج از یک طرف بسیار کوتاه و از طرف دیگر کمی بلندتر اسـت. بهترین راه برای حالت دادن بـه ان؛ جدا کردن عمیق از کناره اسـت زیرا بافت کلی مو هاي موج دار شـما را برجسته می کند!

 

16. آبرن موهاک

آبرن موهاک

روبی رز هرگز با استایل خود اشتباه نمی‌کند، بـه خصوص با این مدل موی منحصر بـه فرد. شـما می توانید این موهاوک قهوه اي رنگ را بـه صورت خوشه اي درآورید تا توجه را بـه ویژگی هاي‌ صورت خود جلب کنید. میخ ها فوکوس عمودی را اضافه می کنند کـه بینی و خط فک شـما را برجسته می کند.

 

17. پیکسی با لایه های سنگین

پیکسی با لایه های سنگین

پیکسی هاي‌ لایه اي همیشه شیک بوده اند. انها شیک هستند و فارغ از هر سال و فصلی کار می کنند. اما اگر واقعاً می خواهید مدل موی خودرا چند درجه بالا ببرید، یک پیکسی بلند لایه لایه انتخاب کنید. لایه هاي‌ فریم صورت را پر کنید تا موهایتان ضخیم‌تر بـه نظر برسد.

 

18. پیکسی براق

پیکسی براق

مو هاي خودرا از یک طرف جدا کرده و با مقدار زیادی ژل مو شانه کنید. این مدل موی زیبا برای زنان در هر سنی مناسب اسـت. ضخامت مو هاي شـما را بـه رخ میکشد ودر عین حال بـه مدل موی پیکسی کـه بیش از حد رشدکرده اسـت، حالت می دهد. من عاشق ظاهر “خیس” این پیکسی شیک هستم. برای رسیدن بـه این پوشش مرطوب، زمانی کـه مو هنوز مرطوب اسـت از ژل استفاده کنید.

 

19. پیکسی بلوند سفید شده

پیکسی بلوند سفید شده

پیکسی‌هاي‌ پردار در حال حاضر همه ی‌گیر هستند! ان هاتاوی یک سبزه خیره کننده اسـت، اما بلوند در رنگ پوستش نیز خوب بـه نظر می رسد. اگر تمام عمرتان سبزه بوده اید، یک ایده جدید از ان بگیرید و بـه سراغ مدل موی بلوند پیکسی بروید. بـه برش پیکسی شـما زندگی می بخشد.

 

20. پیکسی براق

پیکسی براق

میشل ویلیامز پوستر موی کوتاه اسـت. او با ان خیلی خوب بـه نظر می رسد. چتری نوزاد بـه اندازه کافی از پیشانی وی را می پوشاند تا مطمئن شود کـه خیلی بزرگ بـه نظر نمیرسد. رنگ موی بلوند براق، نور را بهتر منعکس می کند و درخشندگی مو را افزایش می دهد. رنگ بلوندی را انتخاب کنید کـه با رنگ پوست شـما هماهنگ باشد و زن با اعتماد بـه نفس خودرا بـه رخ بکشید!

 

21. لانگ ساید پیکسی

لانگ ساید پیکسی

گاهی اوقات، شانه می‌تواند بهترین دوست یک دختر باشد. اگر پیکسی شـما لایه‌هاي‌ پردار داشت و اکنون رشدکرده اسـت، میتوانید برای اضافه کردن سبک، ان را بـه عقب برگردانید. برای این کـه ان را در جای خود نگه دارید، مقداری اسپری مو روی ریشه ها و قفل هاي‌ تیره تر بپاشید. این همچنین بـه برش معمولی شـما یک ظاهر پیکسی نامتقارن مصنوعی می دهد.

 

22. پیکسی مرتب

پیکسی مرتب

این مدل موی محبوب بسیار تند اسـت. بهترین چیز در مورد این ظاهر صاف این اسـت کـه ظاهر شـما را پیچیده می کند. همچنین بدون نیاز بـه تلاش زیاد، بافت و عمق بی دردسری را بـه پیکسی باب کلاسیک شـما اضافه می کند. از اسپری براق کننده برای ایجاد ظاهری گرانقیمت استفاده کنید.

 

23. باب برس دار

باب برس دار

سوال بزرگ این اسـت کـه چگونه موهایتان را تا این حد درخشان کنید؟ جواب : البته رنگش بلوند ! برای این کـه ان را شدیدتر نشان دهید، بـه سراغ سایه بلوند طلایی شامپاین بروید. اگر صورت مربعی شکل یا صورت الماسی دارید، این حالت خطوط تیز صورت را نرم می کند. همچنین بـه مو هاي شـما حجم دلخواه می دهد.

 

24. Faux Side Cut

Faux Side Cut

من واقعا این پیکسی رابا برش کناری دوست دارم. اما اگر بـه دقت نگاه کنید، می‌بینید کـه اسکارلت واقعا مو هاي کناری را اصلاح نکرده اسـت. بـه سادگی با یک شانه نازک ژل می شود. شـما نیز می توانید این مدل موی شیک را برای شب بعد خود بـه اسانی بازسازی کنید.

 

25. برش مرکزی بلند

برش مرکزی بلند

اسکارلت جوهانسون بهترین ایده را برای بـه رخ کشیدن مو هاي بیش از حد رشدکرده بـه ما می دهد. کناره ها را صاف کنید و اجازه دهید قسمت بالایی کثیف شود. با کمک مقداری موس مقداری درخشندگی بـه موها اضافه کنید و با انگشتانتان موهایتان را بـه هم بزنید.

 

26. موهاوک فرفری

موهاوک فرفری

مو هاي بلوند و فرهای مجعد مدل موی اثیری ایجاد می کنند. راه هاي‌ زیادی برای رسیدن بـه این فر وجوددارد، چه با گرما و چه بدون گرما. می توانید از اتو فر یا غلتک داغ استفاده کنید. همچنین می توانید روی فرهای مرطوب و سنجاق دار بخوابید. ترفند این اسـت کـه بالای مو هاي خودرا شبیه یک فر بزرگ کنید!

 

27. پیکسی نقره ای

پیکسی نقره ای

مو هاي نقره‌اي در حال حاضر همه ی‌جذب هستند. از بلوغ و هوش صحبت می کند. بنابر این امسال، پیکسی روباه نقره اي را انتخاب کنید تا سن و استایل را بـه زیبایی ترکیب کند. این مدل موی شیک مطمئناً باعث چرخش سرها می شود.

 

28. کویف پیکسی فرفری

کویف پیکسی فرفری

رول هاي‌ ویکتوری بسیار وینتیج و پانک هستند. انها یک استایل شیک دارند و ظاهری تند و تیز دارند، بـه خصوص وقتی انها رابا مو هاي بلوند کوتاه حالت دهید. بـه جای چند رول پیروزی، چرا فقط بـه دنبال یک حلقه بزرگ رول شده نروید؟

 

29. موهاوک فرفری آشفته

موهاوک فرفری آشفته

یک سایه صورتی روشن بـه مو هاي بلوند خود اضافه کنید تا کمی رنگ و رنگ بـه موهایتان ببخشد. قسمت بالای آندرکات خودرا بـه صورت فر درآورید. مو هاي مجعد شـما را شبیه یک ملکه می کند. هنگامی کـه مو هاي خودرا فر کردید، ان رابا انگشتان خود مرتب کنید تا طبیعی بـه نظر برسد.

 


مطالب مشابه: 30 مدل مو زنانه «ساده + نگهداری کم»


 

30. شارپ آبرن پیکسی

شارپ آبرن پیکسی

رنگ قهوه اي می‌تواند بافت و ابعاد بیشتری بـه مو هاي شـما ببخشد. این بدان معنی اسـت کـه مو هاي شـما را ضخیم‌تر و عمیق تر از آنچه هست نشان می دهد. این پیکسی قهوه‌اي رنگ کـه توسط کیت مارا طراحی شده اسـت، ایده‌اي عالی برای کسانی اسـت کـه دوست ندارند زمان زیادی را برای حالت دادن بـه مو هاي خود صرف کنند.

 

31. کوتاه بلانت پیکسی

کوتاه بلانت پیکسی

مدل موی بلانت برای خانمها مشکل اسـت. این بـه ویژه برای مو هاي کوتاه صادق اسـت. بنابر این، یک صفحه از لوک بوک زوئی کراویتز بردارید و بـه سراغ یک مدل موی ساده پیکسی بروید. اینکار باعث جلب توجه بـه چهره شـما می شود و ویژگی هاي‌ شـما را برجسته می کند.

 

32. بادگیر پیکسی

بادگیر پیکسی

مو هاي باد گرفته بـه خودی خود هنر اسـت. اگر مو هاي بلندی دارید، میدانید کـه چقدر میتواند نامرتب باشد. اما، باد نسبتاً بـه مو هاي کوتاه‌تر علاقه دارد. بـه همین دلیل اسـت کـه برش‌هاي‌ پیکسی بیش از حد رشدکرده زمانی کـه بادگیر میشوند، باورنکردنی بـه نظر میرسند. ریشه هاي‌ تیره ترش موهایش را پرتر نشان می دهد. فقط مطمئن شوید کـه قبل از بیرون رفتن مقداری اسپری مو بپاشید، مخصوصاً روی ان چتری هاي‌ بادخیز.

 

33. چتری با لایه بلند

چتری با لایه بلند

بـه جای این کـه بـه دنبال تضاد کامل باشید، این ترکیب رنگ موی بلوند ساحلی را درنظر بگیرید. هایلایت هاي‌ بلوند عسلی بدون زحمت با نوک هاي‌ بلوند روشن تر ترکیب می شوند. این چتری هاي‌ فریم کننده صورت، صورت شـما را نیز بـه زیبایی فریم می کنند. بـه طور کلی، این پیکسی دراز عالی اسـت!

 

34. باب برجسته شده به عقب

باب برجسته شده به عقب

ظاهر مو هاي ژل شده عالی اسـت و ویژگی هاي‌ شـما را التیام می بخشد، اما در مورد حجم دادن چطور؟ جنیفر لارنس راه حلی بـه ما می دهد. مقدار زیادی موس را روی مو هاي کمی موج دار بمالید و ان را در قسمت جلویی بمالید تا قد را افزایش دهید. قسمت بالای موها را مرتب بچینید، سپس ان رابا انگشتان خود برس بزنید.

 

35. برش نوک تیز

برش نوک تیز

اگر از رنگ کردن مو هاي خود متحجر هستید اما می خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید، هایلایت را انتخاب کنید. کنتراست ها همیشه توجه را بـه خود جلب می کنند، بنابر این لایه بالایی قهوه اي شنی یا بلوند را انتخاب کنید کـه تضاد خوبی با مو هاي تیره شـما داشته باشد. این مدل موی چند لایه ظاهری ابعادی ایجاد می کند کـه مو هاي شـما را پرپشت تر و ویژگی هاي‌ صورت برجسته تر می کند.

 

36. پیکسی کثیف اما ناز

پیکسی کثیف اما ناز

ببینید لنا دانهام دراین مدل مو هاي نامرتب چقدر زیبا بـه نظر می رسد؟ بـه سادگی اجازه دهید پیکسی شـما رشد کند. سپس ان را از یک طرف جدا کرده و با انگشتان خود بـه هم بزنید. خاطرجمعی حاصل کنید کـه مدل موی پیکسی شـما انتهایی صاف داشته باشد زیرا بـه قاب صورت شـما کمک می کند.

 

37. باب لایه ای بلوند

باب لایه ای بلوند

آنالی تیپتون با این مدل موی چند لایه بسیار زیبا بـه نظر می رسد. لایه هاي‌ متلاطم و چتری ها توجه را بـه ویژگی هاي‌ صورت او جلب می کند. بلوند رنگ چشم‌هایش را خیلی خوب نشان می دهد و استخوان‌هاي‌ گونه‌اش را نشان می دهد.

 

38. ساید Buzz Cut

ساید Buzz Cut

کاهش buzz در دهه 20 و 30 بسیار بزرگ بود. اکنون در میان زنان بازگشتی شاد دارد. چقدر درخشان اسـت! کیتی پری مانند یک رئیس، برش هاي‌ مدرن با چتری هاي‌ بچه گانه را بـه رخ می‌کشد. ان چتری هاي‌ بلوند و آرایش چشم تیره واقعاً چشمان وی را برجسته می کند!

 

39. آشی باب پیکسی

آشی باب پیکسی

کارا دلوین کسی نیست کـه از کوتاه کردن مو هاي پرخطر خودداری کند. او با این قیافه کوتاه خاکستر باب بـه قتل رسید زیرا فرم صورتش را برای بـه رخ کشیدن این مدل مو هاي زیبا دارد. اگر صورت گردتری دارید، پیشنهاد می‌کنم چتری هاي‌ بلند تری داشته باشید.

 

40. Close Shave

Close Shave

من این لحظات را دارم کـه فقط می‌خواهم تمام موهایم را اصلاح کنم. اگر چه من این محصول فوق العاده را امتحان نکرده ام، اما در فهرست من اسـت. کیت هادسون این مدل موی محبوب را بدون دردسر بـه دلیل فرم باریک صورتش می‌کشد. این مدل موی کراپ قطعا یک ظاهر تابستانی اسـت!

 

41. پیکسی با ریشه تیره

پیکسی با ریشه تیره

اگر مو هاي ظریفی دارید، این پیکسی خیره کننده را انتخاب کنید. ریشه هاي‌ تیره باعث می شود مو هاي کیت هادسون ضخیم‌تر بـه نظر برسد. نوک ها نازک شده اند کـه باعث می شود بقیه مو هاي او ضخیم‌تر بـه نظر برسند. همچنین توجه را بـه خط فک و گونه هاي‌ او جلب می کند.

 

42. فوروارد پیکسی

فوروارد پیکسی

السا پاتاکی فوق العاده اسـت. این مدل موی کوتاه پیکسی فقط ویژگی هاي‌ صورت وی را تقویت می کند. این بـه دلیل چتری هاي‌ رو بـه جلو اسـت. مو هاي جلوی او بـه سمت جلو کشیده شده اسـت کـه تا حدی پیشانی وی را می پوشاند. اگر پیشانی بزرگی دارید، این ظاهر را امتحان کنید.

 

43. موی پشت مو

موی پشت مو

آیا نیاز دارید کـه باب معمولی خودرا با برش پیکسی یا تا اندازه چانه جاز کنید؟ با مقداری موس بـه راه هالیوود بروید. موس را بـه مو هاي خود بزنید و ان ها را بـه عقب شانه کنید. موس قفل هاي‌ شـما را برای مدت طولانی صاف ودر جای خود نگه می دارد.

 

44. Pixie را تعریف کرد

Pixie را تعریف کرد

گرفتن هایلایت در نزدیکی صورت شـما دارای ویژگی هاي‌ بسیاری برای کادربندی چهره اسـت. هایلایت هاي‌ بلوند و چتری هاي‌ تقریبا بـه طول چانه، خطوط صورت شـما را نرم می کند و ویژگی هاي‌ شـما را برجسته می کند. این بدان معناست کـه اگر گونه‌هاي‌ پهن یا خط فک تیز دارید، این هایلایت‌ها می توانند سختی را کاهش دهند. می توانید از موم مو یا اسپری موم برای کمک بـه تعریف استفاده کنید.

 

45. پیکسی دو رنگ

پیکسی دو رنگ

کریستن استوارت ملکه کات هاي‌ پیکسی اسـت! او میداند کـه چگونه یک پیکسی جدید رابا سبک تکان دهد. فقط با گرفتن تکه هاي‌ ضخیم از مو هاي قهوه اي بلوند خود، کنتراست فاحشی ایجاد کنید. با کمک یک برس، مقداری موس و یک سشوار، مو هاي خودرا بلند کنید تا این ظاهر بی عیب و نقص مو هاي زائد را بازسازی کنید. فرقی نمیکند نوع موی شـما باشد، می توانید این ظاهر زیبا را دوباره خلق کنید!

 

46. برش کوتاه بلوند سفید شده

برش کوتاه بلوند سفید شده

کریستن استوارت همیشه بـه خاطر قفل هاي‌ قهوه اي بلندش مشهور بود. سپس، او ما رابا این مدل مو متحیر کرد. این موی معمولی ناز برای او بسیار بد بـه نظر می رسد! رنگ موی بلوند دکلره شده باعث میشود رنگ چشم‌هاي‌ او پررنگ شود.

 

47. کنتراست Pixie

کنتراست Pixie

قهوه اي و بلوند همیشه در تضاد با یک دیگر قرار گرفته اند. چرا این دو رابا هم ترکیب نمیکنید و این پیکسی متضاد خیره کننده را دریافت نمی‌کنید؟ ریشه هاي‌ تیره و انتهای روشن تا حدی بـه مو هاي شـما ابعاد می بخشد و ان را ضخیم‌تر نشان می دهد.

 

48. لیفت پیکسی

لیفت پیکسی

اگر صورت پهن یا زاویه‌دار دارید، از Kaley Cuoco برای مدل‌دهی مو الهام بگیرید. لایه هاي‌ انباشته در بالا بـه گونه اي بریده شده اند کـه بـه پیکسی او قد اضافه کنند. این باعث می شود صورت او بلندتر و لاغرتر بـه نظر برسد.

 

49. Silky Balayage Pixie

Silky Balayage Pixie

وقتی مو هاي قهوه اي روشن دارید، اضافه کردن مقداری بلوند بـه ترکیب میتواند رنگ موی کاملا جدیدی مانند این ترکیب سورئال را بـه شـما بدهد. در حین رنگ کردن موهایتان، رنگ بیشتری بـه ریشه ها اضافه کنید و با رسیدن بـه انتهای موهایتان، ان را کاهش دهید. این بـه شـما ابعادی با ریشه تاریک می دهد. این مدل موی پیکسی باب با یک قسمت عمیق کناری همراه با آرایش چشم جسورانه عالی بـه نظر می رسد!

 

50. Short ‘Fro

Short ‘Fro

من کاملاً وادار شدم «fro» کوتاه کلاسیک را بـه این فهرست اضافه کنم. خیلی بی دردسر زیبا بـه نظر می رسد! مو هاي Lupita Nyong’o بـه‌جای تعریف کردن کویل‌ها، بـه‌طور طبیعی خشک میشوند، در حالی کـه شکل ان خیس اسـت. بـه این مدل موی محبوب حجم زیادی می بخشد.

 

51. افرو تراشه دار

افرو تراشه دار

من عاشق این هستم کـه Lupita Nyong’o همیشه مدل مو هاي خودرا تازه و تند نگه می دارد. قفل هاي‌ لوپیتا هنوز در حالت افرو هستند، اما از یک طرف کوتاه شده اند. این بـه مدل موی کلاسیک آفریقایی حس تراشیده شده اضافه می کند.

 

52. Undercut طراحی شده است

Undercut طراحی شده است

این آندرکات نفسم را بند آورده اسـت. Danai Gurira بـه ما نشان می دهد کـه چگونه با این ظاهر می توانید کارهای بیشتری رابا آندرکات خود انجام دهید. یک طرح پیچیده تراشیده شده در طرفین بگیرید تا برش وزوز شـما را جذابتر کند. بـه من اعتماد کنید، این ایده خیره کننده ناامید نخواهد شد.

 

53. Undercut With Mohawk

Undercut With Mohawk

چه کسی گفته اسـت کـه فرهای طبیعی را نمی توان بـه خوبی حالت داد؟ دانای گوریرا با این مدل موی کوتاه موهاک میکشد. او بـه جای این کـه مو هاي مجعدش را مشخص کند، آن ها را دراز کرده تا موهاک بلندتر شود. حتی بهتر از ان این اسـت کـه این مدل موی مجعد با یک لباس مجلسی ست شود و نه شلوار چرمی!

 

54. الفیان پیکسی

الفیان پیکسی

این مدل موی تیزی و بلند تا چانه یکی از پرطرفدارترین مدل‌هاي‌ موی دهه اسـت. استایل و زیبایی دارد ودر عین حال بـه ظاهر پیکسی الفی وفادار میماند. اما، این ظاهر فقط با مو هاي ضخیم کار می کند.

 

55. Pixie برجسته

Pixie برجسته

اگر مو هاي کوتاه شـما در حال رشد اسـت، آن ها را بـه مدل موی باب صاف کوتاه کنید. سپس، مقداری هایلایت بلوند توت فرنگی اضافه کنید و اجازه دهید بدرخشد. بهترین چیز در مورد داشتن مو هاي صاف رشدکرده این اسـت کـه بتوانید لایه هاي‌ روی هم بـه برش هاي‌ خود اضافه کنید.

 

لایه ‌ها، اگر چه ژل شده‌اند، وقتی برجسته میشوند، کنتراست خوبی بـه ان اضافه می کنند. فراموش نکنید کـه ان چتری هاي‌ بلند را شانه کنید! این برای هر شخصی کـه شکل صورت الماسی دارد بسیار جذاب بـه نظر می رسد.

 

56. بنگ های سبک

بنگ های سبک

اگر چتری با برش پیکسی خود داشتید، احتمالاً سریع تر از بقیه قفل هایتان رشدکرده اند. همچنین زودتر چرب می شوند. این مدل چتری هاي‌ سبک را امتحان کنید تا حتی زمانی کـه شروع بـه رشد می کنند، تازه بـه نظر برسند. آن ها حتی می توانند بافت طبیعی مو هاي شـما را تقویت کنند!

 

57. برش کاسه

برش کاسه

برش کاسه همیشه غیرخوب درنظر گرفته شده اسـت، اما Zendaya اینجاست تا ان را تغییر دهد. او این مدل موی متمایز نمادین رابا ریشه هاي‌ تیره و رنگ موی بلوند شنی با چتری هاي‌ ظریف و نازک استفاده کرد. اگر احساس شجاعت خاصی دارید، این ظاهر را امتحان کنید. همچنین ویژگی هاي‌ صورت شـما را بـه عنوان یک امتیاز برجسته می کند.

 

58. پیکسی طلایی بلند

پیکسی طلایی بلند

برش پیکسی خودرا با یک آرایش بلوند اصلاح کنید. بـه سراغ رنگ موی خاکستری روشن یا بلوند سفید بروید کـه بافت طبیعی مو هاي شـما را تقویت می کند. اگر چشم‌هاي‌ فندقی دارید، نوک‌هاي‌ طلایی مطمئناً لکه‌هاي‌ طلایی را در ان‌ها نمایان میکند. این رنگ مو با پوستی با رنگ خنثی خیلی خوب می‌آید.

 

آیا موهای کوتاه زن را جوانتر نشان می دهد یا پیرتر؟

مو هاي کوتاه با حالت دادن صحیح می توانند ظاهری جوان و پرانرژی داشته باشند. یک برش عالی میتواند بـه قفل هاي‌ شـما حجم و وضوح اضافه کند و ظاهری مطمئن و پرانرژی بـه شـما بدهد. کار با آرایشگر برای خاطرجمعی از یافتن برش مناسبی کـه برای فرم صورت شـما مناسب اسـت و بافت طبیعی مو هاي شـما را التیام می بخشد، بسیار مهم اسـت.

 

چه چیزی در موهای کوتاه مرسوم است؟

چه چیزی در موهای کوتاه مرسوم است؟

از مدل موی کلاسیک گرفته تا مدل موی باب بوهو، باب فرانسوی گرفته تا مدل موی بلند، مدل هاي‌ زیادی برای انتخاب وجوددارد. همچنین می توانید پیکسی رابا چتری آندرکات یا پرده‌اي برای ظاهری جسورانه و ظاهری شیک درنظر بگیرید.

 

در انتخاب مدل موی کوتاه چه عواملی را باید در نظر گرفت؟

هنگام انتخاب مدل موی کوتاه، فرم صورت مهمترین نکته اسـت. انتخاب مدل مو باید ویژگی هاي‌ صورت شـما را بالا ببرد. سایر عوامل تعیین کننده عبارتند از: بافت مو، شخصیت اصلی، سبک لباس پوشیدن، سبک زندگی و سلامت مو.

 

آیا مدل موی کوتاه برای هر فرم صورت مناسب است؟

آیا مدل موی کوتاه برای هر فرم صورت مناسب است؟

نه، همه ی مدل‌هاي‌ موی کوتاه با هر فرم صورت مناسب نیستند. شـما باید مطمئن شوید کـه مدل مویی را انتخاب می‌کنید کـه شکل و ویژگی هاي‌ صورت شـما را التیام می بخشد. مدل موی اشتباه فرم صورت شـما را خشن می کند و ظاهری شسته بـه ان می بخشد.

 

با یک آرایشگر حرفه اي صحبت کنید تا بدانید کدام مدل موی کوتاه بیشتر با فرم صورت شـما مطابقت دارد. همچنین می توانید از یک استایلیست مشهور مشهور برای ایده گرفتن بهتر الهام بگیرید.

 

چگونه یک مدل موی کوتاه را حفظ کنیم و آن را شاداب نگه داریم؟

نگه داری از مدل موی کوتاه راحت تر اسـت و نیاز بـه برس زدن بسیار کمی دارد. برای شیک نگاه داشتن گیسوان کوتاه، بیشتر می توانید با انگشت شانه بزنید. مرتباً در فواصل معین اصلاح کنید تا موهایتان شاداب بماند. از حالت دادن حرارتی خودداری کنید یا ان را کاهش دهید زیرا میتواند بـه ساقه مو آسیب برساند.

 

مو هاي کوتاه باید بیشتر از مو هاي بلند شسته شوند، زیرا روغن هاي‌ طبیعی بـه سرعت جریان می‌یابند و تارها را می پوشانند. از محصولات مو مانند سرم مو، شامپو و نرم کننده با توجه بـه طول، نوع و بافت طبیعی مو استفاده کنید.

 

آیا می توانیم به مدل موی کوتاه رنگ اضافه کنیم؟

آیا می توانیم به مدل موی کوتاه رنگ اضافه کنیم؟

ترندهای رنگی مانند ریشه هاي‌ تیره، هایلایت، بیبی لایت و کم نور می توانند بـه مدل مو هاي کوتاه شـما مزیت بیشتری ببخشند. شـما همچنین می توانید بـه تغییر رنگ کامل بروید و سایه هاي‌ پر جنب و جوش مانند قرمز یا بنفش را امتحان کنید.

 


مطالب مشابه: 29 مدل حنای عروسی + عکس


 

در پایان

در حالی کـه مدل موی بلند جذابیت و زیبایی خاص خودرا دارد، مدل موی کوتاه بدون هیچ زحمتی ویژگی هاي‌ زیبای صورت شـما را برجسته می کند.

جدیدترین مطالب سایت