بهترین استایل برای موهای کوتاه زنان بالای 50 سال

بهترین استایل برای موهای کوتاه زنان بالای 50 سال

موهای کوتاه زنان : اگر برای تغییر آماده هستید، این نکات به شما کمک خواهد کرد. ما در این قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شما همراهان عزیز نکاتی درباره  استایل موی کوتاه برا خانم های میان سال را منتشر کرده ایم.

 

بهترین استایل ها برای موهای کوتاه زنانه

یک افسانه قدیمی زیبایی می گوید که شما باید بعد از 50 سالگی موهای خود را کوتاه کنید و در حالی که ما به هیچ یک از این صحبت ها در مورد پیری نمی پردازیم، باید بپذیریم که گاهی اوقات کوتاهی موها آسان تر است. ناگفته نماند، به نظر می رسد کاملا شگفت انگیز است.

 

اگر آماده هستید از قفل های بلند به قفل های کوتاه تغییر دهید، نترسید. لزومی ندارد که ارتقا تجربه تکان دهنده ای باشد که انتظار دارید. در اینجا، متخصصان زیبایی بهترین روش را برای کوتاه‌تر کردن به ما می‌گویند، از نحوه الهام گرفتن از برش تا مدل‌هایی که برای زنان بالای 50 سال به نظر می‌رسند. نکات آنها را بخوانید و این را بهترین برش خود کنید.

 

بیشتر بخوانید: مدل مو کوتاه برای با تم روشن

 

1. به دنبال الهام باشید

بهترین استایل برای موهای کوتاه زنان بالای 50 سال

موهای کوتاه زنان

 

اولین قدمی که باید در سفر به سمت موهای کوتاهتر بردارید، تحقیق است. من توصیه می‌کنم تصاویر مختلفی از افراد با مدل‌های کوتاه مو را برای الهام گرفتن از آنها جمع‌آوری کنید. “ممکن است یک دوست آنلاین یا یک هیئت مدیره Pinterest با مدل موهای مرسوم باشد.”

 

گوگل، تیک تاک و اینستاگرام نیز منابع خوبی هستند. هنگامی که چند سبک مورد علاقه خود را پیدا کردید، آن تصاویر را به آرایشگر خود نشان دهید. آنها می توانند از تخصص خود برای کمک به شما برای یافتن نسخه ای از آن سبک استفاده کنند که به بهترین وجه ویژگی های شما را برجسته می کند.

 

2. استایلیست مناسب را پیدا کنید.

بهترین استایل برای موهای کوتاه زنان بالای 50 سال

زمانی که تصمیم می‌گیرید که به سراغ خرید بزرگ بروید، مهم است که چشم‌اندازی برای ظاهر جدید خود داشته باشید و آرایشگری را پیدا کنید که بتواند این کار را انجام دهد.

 

برش‌هایی را که به شما الهام‌بخش است، در اینستاگرام جستجو کنید و آن‌ها را در پوشه‌ای در برنامه یا کتابخانه عکس گوشی خود ذخیره کنید. هنگامی که یک مجموعه مناسب دارید، به عکس هایی که بافت موی مشابه شما دارند توجه داشته باشید و آن ها را برای آرایشگر خود بیاورید.

 

3. برای تغییر روال خود آماده باشید.

بهترین استایل برای موهای کوتاه زنان بالای 50 سال

موهای کوتاه زنان

 

در حالی که مطمئناً در مورد پس از برش دادن “شما جدید” هیجان‌زده هستید، “مهم است که در نظر بگیرید که روال موهای شما ممکن است تغییر کند.”

 

“قبلا موهای کوتاه داشتی؟” “اگر نه، ممکن است تعجب کنید که ممکن است تلاش روزانه کمی بیشتر شود تا موهایتان به بهترین شکل ظاهر شوند. شما دیگر نمی توانید موهای خود را در دم اسبی بیندازید، اما اکثر موهای کوتاه را می توان نسبتاً سریع به دست آورد.

 

با سشوار و محصولات حالت دهنده موهای کوتاه. حتماً این موضوع را با آرایشگر خود در میان بگذارید و مطمئن شوید که در طول خدمتتان یک مدل ظاهری کامل به دست می آورید.”

 

4. یک لوب را در نظر بگیرید.

بهترین استایل برای موهای کوتاه زنان بالای 50 سال

آماده نیستید تا رشته های خود را به شکل یک پیکسی فوق کوتاه خرد کنید؟ شما مجبور نیستید. «لوب برای زنان بالای 50 سال که می‌خواهند موهای بلندتری داشته باشند، مدلی عالی است».

 

این مدل مو – که از نظر فنی یک باب بلند در نظر گرفته می شود – با طول شانه های آن مشخص می شود. لبه ها همچنین می توانند شامل چتری، لایه، انتهای صاف و غیره باشند. اگر ترجیح می‌دهید حتی کوتاه‌تر بروید، یک باب واقعی یکی دیگر از برش‌های باورنکردنی برای زنان بالای 50 سال است.

 

بیشتر بخوانید: جذاب ترین مدل مو های زنانه (+عکس)

 

5. برش پیکسی را رد نکنید.

بهترین استایل برای موهای کوتاه زنان بالای 50 سال

موهای کوتاه زنان

 

اگر همیشه موهای بلند داشته اید، پس رفتن به مسیر پیکسی ممکن است کمی ترسناک باشد – اما از رفتن به آن نترسید. یک برش کامل تر پیکسی می تواند هم جذاب و هم زنانه باشد. از آرایشگر خود بخواهید برشی را که در پشت گردن شما بسته شده و از بالا پرتر باشد، بخواهید و می گوید که لبه ها را نرم نگه دارید.

 

6. لایه های قاب چهره را امتحان کنید.

بهترین استایل برای موهای کوتاه زنان بالای 50 سال

لایه‌های قاب‌بندی چهره این توانایی را دارند که ویژگی‌های شما را به شیوه‌ای دیوانه‌کننده‌ای جذاب تر کنند. اضافه کردن چند عدد به مدل موی کوتاه شما بعد از 50 سالگی می تواند باعث ایجاد توهم پوستی سفت تر شود و ظاهر شما را نرم تر کند.

 

برای انجام این برش، آرایشگر شما رشته‌های شما را در مکان‌های استراتژیک اطراف صورت شما – اغلب استخوان‌های گونه، چانه و ترقوه – می‌برد تا بر روی برخی نواحی تأکید کند و توجه را از دیگران دور کند. باز هم، این برشی است که به ویژگی های منحصر به فرد شما بستگی دارد و آرایشگر شما می تواند ظاهری را ایجاد کند که برای شما بهترین کار را دارد.

 

7. وارد روند بنگ شوید.

بهترین استایل برای موهای کوتاه زنان بالای 50 سال

موی چتری در حال حاضر رایج است، و اگر بالای 50 سال دارید، همچنان می توانید در این روند قرار بگیرید. افزودن چتری‌های نرم و قاب‌دار راهی عالی برای تغییر هر ظاهری است. فرقی نمی‌کند چتری داشته باشید، لوب یا چند لایه، آرایشگر شما می‌تواند مدلی از چتری را به شما پیشنهاد دهد که با فرم صورت و بافت موی شما سازگار باشد.

 

8. برش های مکرر را برنامه ریزی کنید.

بهترین استایل برای موهای کوتاه زنان بالای 50 سال

موهای کوتاه نسبت به موهای بلند به نگهداری مکرر بیشتری نیاز دارند. (درباره آن فکر کنید، یک سانتی‌متر موی باب نسبت به یک سانتی‌متر موی مدل‌هایی که به استخوان‌های ترقوه شما می‌رسد، درصد بسیار بیشتری دارد.)

 

افرادی که موهای کوتاه دارند تمایل دارند هر دو هفته تا چهار هفته یکبار این کار را انجام دهند تا موهایشان سفت و زیبا به نظر برسد. تا چهار هفته، مدل موهای کوتاه ممکن است بیش از حد رشد کرده به نظر برسد. امتیاز: تراش‌های مکرر تارهای شما را نیز سالم نگه می‌دارد—بنابراین می‌توانید انتهای شکاف و پرش را به حداقل برسانید.

 

9. در زمان قرار خود توجه کنید.

بهترین استایل برای موهای کوتاه زنان بالای 50 سال

گپ زدن با آرایشگرتان در حین کار بخشی از لذت کوتاه کردن موهایتان است، اما وقتی روی صندلی می‌نشینید از اتفاقاتی که می‌افتد آگاه نباشید. سعی کنید استایل را روی گوشی خود ضبط کنید تا یک مرجع بصری برای روز بعد داشته باشید.

 

همچنین عاقلانه است که در طول استایل از شما اجازه بگیرید. “در مرحله بعد، از شما اجازه بگیرید تا در چند هفته اول پس از برش، برای پشتیبانی از استایل بیشتر مراجعه کنید و محصول یک ظاهر طراحی جدید را دریافت کنید تا بتوانید ظاهر خانه را تکرار کنید.”

 

10. روتین مراقبت از مو را بالا ببرید.

بهترین استایل برای موهای کوتاه زنان بالای 50 سال

سرگرم کننده ترین بخش در مورد تغییر مدل مو، سرمایه گذاری در محصولات جدید برای مراقبت صحیح از آن است. برای موهای کوتاه، سوبچاک شامپو و نرم کننده حجم دهنده را پیشنهاد می کنیم.

 

حجم‌کننده به تقویت تارهای مو کمک می‌کند و حجم بیشتری می‌دهد. به این ترتیب، لوب، باب یا هر برش دیگری بدن و حرکت خواهد داشت. اگر موهای شما نیاز به رطوبت بیشتری دارد، ممکن است در برخی از روزهای هفته از شامپو یا ماسک مرطوب کننده نیز استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید: مدل مو های کوتاه و زیبا برای خانم ها

 

در پایان

با رسیدن فصل زمستان خانم های محترم می توانند از فرصت استفاده کرده و تغییری در ظاهر خود انجام دهند. مجموعه مدل مو های کوتاه زیبا ویژه خانم های زیبا را برای شما منتشر کرده ایم.

جدیدترین مطالب سایت