چگونه بهترین مدل موی فرفری را داشته باشیم ؟

چگونه بهترین مدل موی فرفری را داشته باشیم ؟

دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب نکات ساده مو هاي فرفری را مشاهده خواهید کرد کـه موج‌ها و فرهای شـما را براق و قوی نگه می‌دارند. سپس، بـه هفت ایده ساده مدل موی فرفری بروید کـه میتوانید در خانه با آن ها مقابله کنید. این راهنمای نهایی خودرا برای داشتن فرهای براق و بدون موخوره درنظر بگیرید. 

 

16 نکته و ترفندهای هوشمندانه برای موهای فرفری

هر کس کـه مو هاي مجعد داشته باشد این جمله را شنیده اسـت: “مو هاي تو خیلی زیبا هستند، کاش مو هاي مجعد داشتم!” این برای تعریف و تمجید اسـت، اما دختران مجعد میدانند کـه داشتن یک روز موی خوب بسیار سخت‌تر از ان چیزی اسـت کـه بـه نظر میرسد. فرها میتوانند غیر قابل پیشبینی باشند و بازرسی انها دشوار اسـت، و روزهایی وجوددارد کـه داشتن فرهای وحشی غیر قابل حسادت اسـت.

 

تفاوت بین مبارزه با فرهای خود و دوست داشتن آن ها واقعاً در روال مراقبت از مو هاي شـما نهفته اسـت. چه در روش دختر مجعد مشترک شوید یا نه، پیدا کردن محصولات و مدل موی مناسب برای نوع فر خاص خود مدیریت مو هاي مجعد را بسیار راحت‌تر میکند و درمان صحیح فرها نیز بـه نوبه خود مو هاي شـما را بسیار سالم‌تر می کند.

 

بهترین نکات مو برای حالت دادن به موهای مجعد

مو هاي مجعد با سایر بافت هاي‌ مو متفاوت اسـت: بـه هیدراتاسیون بیشتر، شست و شوی کمتر و اگر صادق باشیم، نسبت بـه انواع مو هاي صاف بـه صبر بیشتری نیاز دارد. اما لازم نیست مو هاي مجعد مانند یک لعنت باشد! این نکات بـه شـما کمک می کند تا بهترین فرهای زندگی خودرا با کمترین تلاش پیدا کنید – حتی عده اي از انها مو هاي بهتری را در حین خواب زیبایی بـه شـما می‌دهند.

 

1. همیشه موهای خود را از پایین به بالا شانه کنید.

چگونه بهترین مدل موی فرفری را داشته باشیم ؟

گره‌زدن مو از پایین بـه بالا بـه شـما این امکان را می دهد کـه بـه آرامی هر گره را باز کنید، نه این کـه گره‌ها را بـه سمت پایین ترکیب کنید و مسیر خودرا از بین ببرید. برای محافظت از مو در برابر آسیب و گره‌زدایی مؤثر، کارشناسان ما اکیداً توصیه می کنند کـه موها رابا یک گیره‌کن باکیفیت اشباع کنید و همیشه بـه یک شانه با دندانه‌هاي‌ پهن یا یک برس گره‌گشایی با طراحی خاص برای چنگ زدن مو هاي مجعد تکیه کنید.

 

«مو هاي مجعد شکننده‌ترین نوع روی بلوک هستند و هر فر یک نقطه شکست بالفعل اسـت». استفاده از یک شانه با دندانه پهن ملایم ترین راه برای باز کردن فرها اسـت و الگوی فر طبیعی را بـه اندازه یک برس مختل نمی کند.

 

2. برای جلوگیری از شکافتن انتهای آن، تریم های منظم داشته باشید.

چگونه بهترین مدل موی فرفری را داشته باشیم ؟

مو هاي آسیب دیده هرگز ظاهر خوبی ندارند «البته ناگفته نماند نوک هاي‌ شکافته می تواند مو هاي شـما را وز کند!». اگر میخواهید فرهای سالم و شاداب بـه نظر برسند، هر شش تا هشت هفته یک بار برای اصلاح سریع بـه آرایشگر مراجعه کنید.

 

3. از محصول “کوکتل” برای تعریف و هیدراته کردن فر استفاده کنید.

چگونه بهترین مدل موی فرفری را داشته باشیم ؟

کوکتل‌سازی محصول بـه سادگی ترکیب دو یا چند محصول با یک دیگر اسـت تا نیازهای ظاهری خاص شـما را برآورده کند. دو کوکتل مورد علاقه او: سرم صاف کننده بـه علاوه موس برای فر، یا روغن نارگیل بـه علاوه ژل حالت دهنده کـه برای مو هاي مجعد ساخته شده اسـت. این محصولات باهم، بدون این کـه مو هاي شـما را خشک یا ترد کنند، نگه‌داری عالی را فراهم میکنند.

 

4. یا یک آبرسان یک مرحله ای مو را انتخاب کنید.

اگر حوصله کوکتل کردن را ندارید، بهترین گزینه برای یک راه حل یک مرحله اي، یک سرم، یک کرم فر یا یک لایه بردار برای مو هاي مجعد اسـت کـه نه تنها بـه صاف کردن فرهای شـما کمک می کند، بلکه بـه آن ها تعریف و جداسازی می دهد. بـه فرها کمک می کند تا فرم خودرا حفظ کنند، بدون این کـه کرختی ایجاد کنند. از سه یا چهار پمپ دریک زمان استفاده کنید. محصول را در دستان خود امولسیون کنید و بـه آرامی ان را از فرهای خود عبور دهید.

 

5. فرها را با محصول زیاد «یا خیلی سنگین» سنگین نکنید.

چگونه بهترین مدل موی فرفری را داشته باشیم ؟

هنگامی کـه مو هاي شـما در مرحله خشک یا کدر قرار میگیرد، کاری کـه نمیخواهید انجام دهید این اسـت کـه ان رابا یک تن محصول وزن کنید. بـه سادگی از نوک انگشتان خود استفاده کنید تا یک حبه بـه اندازه یک سکه از کرم حالت دهنده یا روغن را بـه انتهای خود بمالید «مو هاي مرطوب یا خشک خوب اسـت!»؛ بـه انها رطوبت و جهش بیشتری می‌دهید.

 

اگر موهایتان نازک‌تر اسـت یا بـه دنبال یک آبرسانی سبک هستید، یک اسپری حالت‌دهنده با قابلیت استفاده راحت رابا تمرکز روی نوک موها روی سر بپاشید. برای آبرسانی و شفافیت بیشتر، یک نرم کننده بر پایه کرم را روی مو هاي خیس صاف کنید.

 

6. مراقب نحوه استفاده از محصول باشید.

سعی کنید حالت دهنده مورد علاقه خودرا برای خیس کردن مو هاي خیس با دست هاي‌ خیس با استفاده از روش “دست دعا” استفاده کنید تا الگوی فر را بـه هم نزنید: ترکیب محصول بـه همراه اشباع کامل مو تضمین می کند کـه فرها بدون وز باقی میمانند.

 

7. “ترفند آناناس” را امتحان کنید تا فرها را در طول شب مشخص کنید.

چگونه بهترین مدل موی فرفری را داشته باشیم ؟

“آناناس” تکنیکی اسـت کـه در ان موها طبق معمولً قبل از خواب در بالاترین نقطه سر جمع میشوند. این از الگوی فر محافظت می کند ودر عین حال بـه مو هاي شـما کمک می کند تا حجم طبیعی خودرا حفظ کنند ودر عین حال از ایجاد بیش از حد سر تخت جلوگیري می کند. بـه سادگی پونی را بیرون بیاورید و زمانی کـه آماده پوشیدن ان هستید بـه موها تکان دهید.

 

برای این کـه موها بین روزهای شست وشو حتی بکرتر بـه نظر برسند، کارشناسان ما استفاده از اسکرانچی موی ابریشمی را برای این تکنیک توصیه می کنند تا از شکستگی مو و چین دم اسبی پیشگیري شود.

 

و اگر قبلاً روی روبالشی ابریشمی نمی‌خوابیدید، وقت ان رسیده اسـت کـه تغییر دهید: مزایای این روبالشی‌هاي‌ فوق‌العاده صاف ثابت شده اسـت کـه با کاهش اصطکاک روی موها در طول شب، سر بستر را کاهش میدهد، کـه باعث می شود موها در روزبعد براق و آبدار بـه نظر برسند.

 

8. از دیفیوزر استفاده کنید تا الگوی فر خود را یکدست کنید و بدنه بیشتری اضافه کنید.

چگونه بهترین مدل موی فرفری را داشته باشیم ؟

اگر از ضمائم همراه سشوارتان استفاده نمی‌کنید، فرصت را از دست داده اید. با پراکنده کردن جریان هوای گرم سشوار شـما در فضای بزرگ‌تر، یک پخش کننده مو می تواند “فردی کـه هنگام خشک شدن طبیعی مو هاي مجعد ایجاد می شود را بـه حداقل برساند.” بـه‌علاوه، می تواند بـه یکنواخت کردن الگوی فر و افزایش حجم فرهای سنگین کمک کند و بدن بیشتری بـه مو هاي شـما ببخشد. در این جا نحوه استفاده از دیفیوزر آورده شده اسـت:

 

1. ابتدا رطوبت اضافی مو هاي خودرا بعد از دوش گرفتن با استفاده از یک حوله میکروفیبر در حرکات خراشیدن فشار دهید. از حوله هاي‌ سنتی استفاده نکنید و مو هاي خودرا عمامه نکنید: اگر چه این تکنیک هاي‌ محبوب ممکن اسـت برای دوستان مو هاي صاف شـما مفید باشد، اما الگوی فر شـما را بـه هم می‌زند و باعث وز می شود.

 

2. محصولات موی مورد علاقه خود و محافظ حرارتی مو را بمالید «هر زمانی کـه از ابزارهای حرارتی بر روی فرهای ظریف خود استفاده میکنید باید از محافظ حرارتی استفاده کنید تا از آسیب محافظت کنید».

 

3. تارهای خودرا در دیفیوزر فرو کنید و ابزار را دور مو هاي خود حجامت کنید.

 

4. اینکار را تکرار کنید تا زمانی کـه فرهای مشخصی در سرتاسر داشته باشید. اگر مو هاي شـما 100% خشک نباشد اشکالی ندارد: بگذارید فرها کمی در هوا خشک شوند می تواند از موخوره نیز جلوگیري کند.

 

9. فرها را با اتو یا گرز تازه کنید.

چگونه بهترین مدل موی فرفری را داشته باشیم ؟

فر کردن مو هاي فرفری ممکن اسـت احمقانه بـه نظر برسد، اما زمانی کـه موهای شان آویزان شده یا نامنظم شده اند، راهی عالی برای تقویت آنهاست. «آب فر کردنی را انتخاب کنید کـه تقریبا بـه قطر فرهایتان باشد». “اگر فکر میکنید فرهای شـما خیلی تنگ هستند، برای کشش یک سایز بالا بروید.” اگر می خواهید فرهای محکم تری داشته باشید، بشکه اي با اندازه کوچک تر انتخاب کنید.

 

عصای فر کردن یک ابزار عالی برای تنظیم دقیق مو هاي مجعد طبیعی اسـت: بـه شـما این امکان را می دهد کـه فرها را دقیقاً در جایی کـه بـه مقداری TLC نیاز دارند، تغییر شکل دهید، خواه در وسط تار، ریشه یا انتهای ان؛ بدون نیاز بـه پیچاندن کل تار. در آهن نتیجه، فرهای کاملاً مشخص در تنها چند دقیقه اسـت.

 

زیباترین مدل موهای فرفری که باید در اسرع وقت امتحان کنید

اکنون کـه می‌دانید چگونه با فرهای خود رفتار کنید، می‌توانید آن ها را نیز بـه درستی حالت دهید. فرقی نمیکند کـه فرهایتان در باد یاغی نشود یا از چسبیدن تارهایتان بـه صورتتان در گرمای مرطوب تابستان «عرق! موخوره!» پیشگیری کنید، این مدل‌ها روشی عالی برای ساییدن و دور نگه داشتن موهایتان از چشمان تو هستند.

 

قیطان موهبتی برای دختران فرفری اسـت: با بافتن مو هاي خود با الگوی فر متفاوت، محصولات مرطوب کننده و درمان هاي‌ خودرا در طول شب قفل میکنید و صبح ها با سبکی زیبا و کم نگه‌داری از خواب بیدار می‌شوید. 

 

1. Topknot روزمره

چگونه بهترین مدل موی فرفری را داشته باشیم ؟

ظاهرتان را بـه دست آورید: موهایتان را بـه شکل دم اسبی جمع کنید و ان رابا کش محکم کنید. مو هاي خودرا بـه دو قسمت تقسیم کنید، یکی را دور پایه دم اسبی بپیچید و با سنجاق بابی سنجاق کنید. قسمت دوم را دور قسمت اول بپیچید و ان رابا سنجاق بابی محکم کنید، سپس درصورت لزوم بـه آرامی نان رابا انگشتان خود بکشید تا شکل کامل و گرد بـه ان ببخشید.

 

2. تاپ گره بافته شده

چگونه بهترین مدل موی فرفری را داشته باشیم ؟

ظاهر را پیدا کنید: در حالی کـه گره بالایی خودرا تشکیل میدهید، بخش کوچکی از مو را بیرون بگذارید. هنگامی کـه استایل اولیه شـما کامل شد، قسمت را ببافید و ان را در اطراف پایه گره بالایی خود بپیچید و ان رابا یک سنجاق بابی محکم کنید تا ظاهر کلی زیبایی داشته باشید.

 

3. هدبند بافته شده

چگونه بهترین مدل موی فرفری را داشته باشیم ؟

ظاهر را پیدا کنید: یک قسمت کناری عمیق در مو هاي مرطوب ایجاد کنید ودر امتداد خط مو بـه سمت شقیقه مقابل ببافید. وقتی از کنار گوش خود عبور کردید، قیطان رابا سنجاق هاي‌ بابی زیر بقیه موهایتان سنجاق کنید.

 

4. بافته های پایه

چگونه بهترین مدل موی فرفری را داشته باشیم ؟

نگاه کنید: قیطان هلندی، قیطان فرانسوی یا کرانرو را امتحان کنید: این ساده‌ترین و همه ی کاره ترین استایل محافظی اسـت کـه یک دختر با مو هاي مجعد می تواند تقاضای کند. از یک محصول پرایمینگ مو برای مرطوب کردن قبل استفاده کنید، سپس فرهای خودرا کاملاً باز کنید تا “میزان کشش مورد نیاز برای بافتن بـه میزان قابل توجهی کاهش یابد.”

 

مو هاي خودرا از وسط بـه دو قسمت تقسیم کنید، سپس هر قسمت را بـه سه قسمت تقسیم کنید. با شروع از جلو و بالا، یک بافته سه رشته ایجاد کنید. تکه سمت راست را بـه وسط زیر قطعه مرکزی صلیب کنید، سپس در سمت چپ اینکار را تکرار کنید، همانگونه کـه بـه سمت پایین می‌بافید بـه تدریج مو هاي بیشتری اضافه کنید. هر قیطان رابا یک کش یا گیره محکم کنید.

 

5. دم اسبی با پشت صاف

چگونه بهترین مدل موی فرفری را داشته باشیم ؟

ظاهر را بـه دست آورید: یک ژل حالت دهنده سبک وزن یا پوماد را روی مو هاي خود بمالید. سپس، با استفاده از یک برس گراز، قسمت بالایی مو هاي خودرا بـه یک دم اسبی براق برگردانید و ان رابا یک کش مو محکم کنید. پشت رابا انگشتان خود کمی خم کنید تا حجم بیشتری داشته باشید. این یکیدیگر از گزینه هاي‌ زیبا اسـت کـه بـه شـما امکان می دهد فرهای خودرا پایین بیاورید در حالی کـه آن ها را از صورت خود دور نگه دارید.

 

6. Updo سه بند

چگونه بهترین مدل موی فرفری را داشته باشیم ؟

ظاهر خودرا بـه دست آورید: مو هاي خودرا بـه سه قسمت جدا کنید و با هر قسمت یک بافت سه تار ایجاد کنید. قسمت بالایی را نگه دارید، ان را در پشت سرخود بکشید و با یک سنجاق بابی محکم کنید. اینکار رابا قسمت دوم و سوم تکرار کنید، سپس هر قطعه شل رابا سنجاق بابی محکم کنید. یک ارتقای باورنکردنی راحت.

 

7. فرهای پیروزی

چگونه بهترین مدل موی فرفری را داشته باشیم ؟

نگاه کنید: این یک دختر فرفری اسـت کـه بر روی ان ظاهر پس از جنگ جهانی دوم کـه بـه عنوان “رول هاي‌ پیروزی” شناخته می شود، میچرخد. مو هاي خودرا بـه پهلو جدا کنید، قسمتی از مو را از جلو بچرخانید، سپس ان را بـه سمت پشت سنجاق کنید. در طرف دیگر تکرار کنید. خط چشم گربه‌اي جذاب را اضافه کنید تا این ظاهر الهام‌گرفته از کلاسیک را جلوه‌تر کنید.

 

در پایان

با روش هایي کـه ما در این جا آورده ایم، دیگر احتیاجی بـه دستگاههای فر کننده مو، کـه با گرمای خود بـه موها آسیب رسانده و روغن طبیعی انها را نیز از بین می‌برند، نیست.

جدیدترین مطالب سایت