زیباترین طرح های مختلف با لاک قرمز

مجموعه : ناخن و زیبایی
زیباترین طرح های مختلف با لاک قرمز

انواع طرح های مختلف با استفاده از لاک قرمز

رنگ لاک قرمز نسبت به رنگ هاي دیگر جذابیت خاصی دارد و بیننده را به خود جذب می کند ، برای جذابی اکثر سعی کنید از لاک هاي قرمز اکثر بهرهگیری کنید .

 

ک قرمز از جمله مواردیست که بدون شک همۀ از آن بهرهگیری میکنند. رنگی که با هر لباسی هماهنگ می‌شود و جلوه و جذابیت خاصی دارد. ممکن هست گاهی از این که یک رنگ ساده و معمولی روی ناخن بزنید خسته شوید. اگر اینجور هست می‌توانید این بار که خواستید لاک قرمز بزنید، یکی از این طرح ها را گزینش کرده و تغییر در طرح ناخن هایتان ایجاد کنید.

 

دو رنگ قرمز و طلایی

زیباترین طرح های مختلف با لاک قرمز

 

رنگ طلایی از جمله رنگهاییست که در کنار رنگ قرمز بسیار خوشگل و شیک هست. در این طرح ابتدا باید از رنگ طلایی برای پایین ناخن بهرهگیری کنید و وقتی خشک شد مابقی ناخن را لاک قرمز بزنید. برای این که حالت هلالی شکل به خوبی و بدون عیب روی ناخن مشخص شود می‌توانید از برچسب هاي آماده اي که این شکل را دارند بهرهگیری کنید. آن را روی ناخن بچسبانید و باقی آن را لاک بزنید تا شبیه شکل در بیاید.

 

راه راه افقی

زیباترین طرح های مختلف با لاک قرمز

انواع طرح های ناخن با استفاده از لاک قرمز

 

این طرح را به خوبی می‌توانید با یک لباس که راه راه قرمز و سفید دارد هماهنگ کنید. حتی تعداد زیادی از افراد این طرح را چون حالتی اسپورت دارد با کفش یا لباسی اسپرت همراه می‌کنند. برای این طرح بهتر هست از سه رنگ بهرهگیری کنید. رنگ اصلی را قرمز بزنید و رنگی نظیر صورتی و یا رنگی که هم خانواده قرمز هست را برای بهرهگیری در کنار رنگ سفید به کار بگیرید.

 

بهرهگیری از برچسب هاي طرح دار

زیباترین طرح های مختلف با لاک قرمز

 

میتوانید به سادگی و بسیار آسان از برچسب هاي طرح دار آماده روی ناخن بچسبانید. برای اینکار ابتدا ناخن را لاک بزنید و بگذارید خشک شود سپس به آرامی برچسبی که گزینه کرده اید، روی ناخن بچسبانید. رنگ و طرح برچسب را طور گزینه کنید که روی قرمز مشخص باشد.

 

طرح با رنگ قرمز

زیباترین طرح های مختلف با لاک قرمز

 

می‌توان از رنگ قرمز فقط به عنوان رنگی که قرار هست طرحی روی ناخن ایجاد کند بهرهگیری کرد. میتوانید رنگ اصلی ناخن را یک رنگ روشن ، ترجیحا طیف رنگ قرمز اما بسیار روشن، گزینش کنید. سپس طرحی از گل، دایره یا چیزی شبیه میوه روی ناخن بکشید. هم طرحی ساده هست هم به ناخنتان چهره اي تازه میدهد.

 

خط باریک و ساده

زیباترین طرح های مختلف با لاک قرمز

طرح های ناخن با استفاده از لاک قرمز

 

این طرح نیز در عین ساده بودن متفاوت هست. رنگ اصلی ناخن را همان قرمز همیشگی بزنید اما اینبار برای این که خط سفید را روی ناخن ایجاد کنید باید توجه بیشتری داشته باشید. میتوانید از برچسب هایي که برای صاف کشیدن خطوط بهرهگیری میشوند کمک بگیرید. میتوانید از لاک هاي طراحی یا براش هایي با سر نازک بهرهگیری کنید.

 

آمبره سرخ

زیباترین طرح های مختلف با لاک قرمز

 

طرح آمبره سرخ و مشکی طرحی بسیار شیک و جذاب خواهد بود. شما می‌توانید از این طرح نیز برای شیک تر شدن ناخن بهرهگیری کنید.

 

طرح فرنچ گل

زیباترین طرح های مختلف با لاک قرمز

 

در این طرح بیس ناخن را بیس همیشگی فرنچ بزنید اما به جای این که نوک ناخن ها را یک طرح ساده و صاف بکشید طرحی متفاوت بکشید و حالتی هلالی به ناخن بدهید. برای این طرح حتما ناخن هایتان را بصورت گرد سوهان بکشید. ناخن نباید مربع باشد.

 

تضاد مات و براق

زیباترین طرح های مختلف با لاک قرمز

ناخن با استفاده از لاک قرمز

 

می‌توانید از یک لاک قرمز مات بهرهگیری کنید و روی قسمتی از ناخن راکه میخواهید مات باقی بماند بپوشانید و سایر قسمت هاي ناخن را برق ناخن بزنید. در این صورت ناخنتان به دو طرح مات و براق تبدیل می‌شود و با یک لاک توانسته اید یک طرح اخیر ایجاد کنید.

 

طرح رعد و برق

زیباترین طرح های مختلف با لاک قرمز

 

برای این طرح نیاز به برچسب آماده نداری ، رعدی که میخواهید روی ناخن ایجاد کنید شامل دو خط هست. با کمی تمرین میتوانید به برترین شکل این طرح را روی ناخنتان بکشید. برای اینکار نیاز به قلم با نوک نازک دارید. بهتر هست تمام ناخن ها را طرح ندهید و بگذارید این طرح درخشش رعد و برقی خود را روی یک یا حداکثر دو ناخن نشان دهد.

 

طرح خطوط عمودی

زیباترین طرح های مختلف با لاک قرمز

 

خطوط عمودی برای ناخن هایي که کوتاهتر میباشند مناسبند چرا که انها را بلند تر نشان میدهند. بهتر هست از رنگهای همسان بهرهگیری کنید و خط وسط را ضخیم تر بکشید.

جدیدترین مطالب سایت