لاک ناخن مناسب ماه تولد شما چیست ؟

مجموعه : ناخن و زیبایی
لاک ناخن مناسب ماه تولد شما چیست ؟

لاک ناخن : بـه دنبال امتحان یک مانیکور جدید هستید؟ اجازه دهید ستاره ها شـما را در بازدید بعدی از سالن راهنمایی کنند. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از جدید ترین مدل لاک هاي‌ زمستانی را منتشر کرده ایم.

 

بر اساس علامت تولد خود، چه لاکی باید بزنیم

وقتی صحبت از استایل شخصی می شود، سلیقه هر فردی متفاوت اسـت. چه کلاسیک‌هاي‌ آزموده‌شده و واقعی را ترجیح می دهید یا از ان دسته افرادی هستید کـه دوست دارید تجربه کنید، ابراز وجود از طریق کمد لباس و آرایش‌تان همیشه سرگرم‌کننده اسـت.

 

با توجه بـه زمستان این جا، اکنون زمان مناسبی برای یک مانیکور/پدیکور تازه اسـت تا همه ی چیز را ادویه کنید. اما اگر دقیقاً مطمئن نیستید کـه چگونه می خواهید ناخن ‌هایتان را آراسته کنید، طالع بینی می تواند بـه محدود کردن موارد کمک کند. بـه هرحال، علامت زودیاک شـما می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت شـما بگوید. بنابر این، این مطلب را بخوانید تا بدانید بر اساس علامت زودیاک خود چه لاکی باید بپوشید.

 

بیشتر بخوانید: 6 راهکار کاربردی برای مقاومت لاک ها بر روی ناخن

 

فروردین: لهستانی قرمز یاقوتی

لاک ناخن مناسب ماه تولد شما چیست ؟

فروردین، رهبران پرشوری هستند کـه از اظهار نظر، آزمایش روندهای جدید، یا آزمایش با سایه هاي‌ پررنگ نمی‌ترسند. اما از آنجایی کـه همیشه در حال حرکت هستید، یک طراحی ساده اما کلاسیک برای شـما بهترین اسـت.

 

جلای رنگارنگ یاقوتی قرمز بـه شـما این امکان را می‌دهد کـه در رفتار سرگرم کننده و بازیگوش خود افراط کنید. بعلاوه، قرمز رنگ قدرت شماست، بنابر این بدون توجه بـه این کـه چه شرارتی انجام می دهید، احساس جسارت و اعتماد بـه نفس خواهید داشت.

 

اردیبهشت: مانیکور فرانسوی کلاسیک

لاک ناخن مناسب ماه تولد شما چیست ؟

اگر اردیبهشت هستید، وفادار و قابل اعتماد هستید. بر خلاف سایر نشانه ها کـه دوست دارند هر چند ماه یک بار ظاهر خودرا تغییر دهند، اردیبهشت طرفدار آزموده و واقعی اسـت. شـما چیزهای کلاسیک و همیشه شیک را دوست دارید. 

 

“اردیبهشت، شـما بـه خاطر زیبایی طبیعی خود شناخته شده اید.” بنابر این شـما نیاز بـه سبکی دارید کـه زرق و برق دار و هدفمند باشد، اما هیچکس نمیداند واقعاً چقدر کار برای ان انجام شده اسـت. مانیکور کلاسیک فرانسوی با روکش براق برای اردیبهشت بـه ذهن متبادر میشود: این مانیکور ساده و بی دردسر اسـت، اما در عین حال جاودانه و زیبا اسـت.

 

خرداد: رنگین کمان

لاک ناخن مناسب ماه تولد شما چیست ؟

اگر شـما یک خرداد هستید، زودباور و سازگار هستید. و اگر چه دوست دارید خودتان را درمان کنید، اما می توانید زمان سختی را برای محدود کردن گزینه هاي‌ خود داشته باشید و بـه سرعت خسته می شوید. وقتی صحبت از زیبایی و مد می شود، دوست دارید بیانیه منحصر بـه فرد خودرا بیان کنید.

 

اینطور نیست کـه کورکورانه از روندها پیروی کنید – دوست دارید گزینه هایي داشته باشید. بنابر این، شـما یک رنگ لاک ناخن می خواهید کـه بـه شـما امکان تطبیق پذیری را بدهد. چرا یک پولیش چند رنگ پر جنب و جوش را امتحان نکنید کـه جنبه هاي‌ رنگارنگ شخصیت شـما را منعکس کند؟ با رنگ هاي‌ بسیار زیاد برای انتخاب، هرگز نمیتوانید خسته شوید.

 

تیر: مروارید اپالسنت

لاک ناخن مناسب ماه تولد شما چیست ؟

حساس و بسیار شهودی، طبیعت احساساتی شـما را بـه سمت انتخاب بیشتر بر اساس احساسات و عواطف هدایت می کند. چیزهایی را دوست دارید کـه بـه شـما احساس اسانی و آشنایی می‌دهد. و بـه عنوان یک نشانه آب کـه همیشه در احساسات شماست، از نوستالژی نیز لذت میبرید.

 

بنابر این، شـما ممکن اسـت نخستین کسی باشید کـه محبوب‌ترین رنگ‌هاي‌ لاک ناخن گذشته را بازگردانید، مانند سایه‌هاي‌ مروارید مادی شیرین و پیچیده‌اي کـه بـه شـما کمک میکند نرمی خودرا نشان دهید. همیشه با مراقبت از دیگران، تیر بـه سبکی نیاز دارد کـه حفظ ان در حرکت راحت باشد، اما همان‌ گونه باید شیک باشد. این رنگ مرواریدی انرژی آرامش بخش و آرام شـما را منعکس می کند و ان را بـه انتخاب عالی برای پولیش تبدیل می کند.

 

مرداد: Ombre سفارشی

لاک ناخن مناسب ماه تولد شما چیست ؟

مرداد، شـما بـه خاطر ظاهر جذاب خود مشهور هستید، بنابر این بـه لاکی نیاز دارید کـه اعتماد بـه نفس و استایل شـما را نشان دهد. اگر فرصتی برای ورود شـما وجوددارد، از ان استفاده خواهید کرد. وقتی مرداد درگیر اسـت، نمی‌توانید اشتباه کنید کـه کمی رنگ اضافه کنید.

 

بـه عنوان نشانه اي کـه توسط خورشید اداره می شود، بیشتر بـه سمت رنگ هاي‌ گرم و رنگ هاي‌ غنی و عمیق جذب می شوید. لاک ناخن کـه زرق و برق و جذابیت طبیعی شـما را برجسته می کند برای شـما ایده آل اسـت. دفعه بعد کـه بـه دنبال الهام گرفتن از ناخن هستید، چرا یک ombre سفارشی با سایه مورد علاقه خود انتخاب نکنید؟ این پنجه هاي‌ تغییر رنگ مطمئنا توجه را بـه خود جلب می‌کنند.

 

شهریور: زیبا در صورتی

لاک ناخن مناسب ماه تولد شما چیست ؟

شهریور، شـما بـه دلیل رویکرد مستقیم و مبتنی بر زندگی خود شناخته شده اید. شـما همیشه در حال حرکت هستید و نمی‌توانید برای کسی یا چیزی از سرعت خود کم کنید. بیایید واقعی باشیم، کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و بـه یک مانیکور خوب و ماندگار نیاز دارید.

 

“ویرجو می‌داند چگونه یک سبک مینیمالیست را حداکثری جلوه دهد.” تا زمانی کـه استایل مورد نظر خوب بـه نظر می رسد و حفظ ان چندان دشوار نیست، برای زنبور شهریور پرمشغله کـه برای سفر های منظم بـه سالن خیلی چیزهای زیادی میکشد، عالی اسـت. بنابر این، یک لاک ساده صورتی رژگونه یا یک ناخن عریان کلاسیک برای شهریور کاملاً کار می کند.

 

بیشتر بخوانید: انواع لاک های زیبای ناخن ویژه فصل های پاییز و زمستان

 

مهر: مانیکور فرانسوی تزئین شده

لاک ناخن مناسب ماه تولد شما چیست ؟

تو زیبایی زندگی میکنی و نفس می‌کشی، مهر. اگر یک مدل لاک ناخن وجوددارد، احتمالاً یک یا دو بار ان را امتحان کرده‌اید. بـه عنوان یک نشانه هوا، از تغییر ظاهر و تجربه چیزهای جدید نمی‌ترسید. تحت فرمانروایی زهره رمانتیک و جذاب، از صرف کمی زمان اضافی برای آماده کردن غذا نمی‌ترسید، بنابر این ممکن اسـت با سبکی با نگه‌داری بالا بهتر عمل کنید.

 

مانند شخصیت شـما، سبک لاک ناخن ایده‌آل برای مهر می تواند حبابی و دلير باشد. بنابر این، چرا بـه مانیکور فرانسوی کلاسیک نگاهی ندهید و کمی بـه ان اضافه کنید؟ این کلاسیک، شیک اسـت و هنوز هم عنصری از ان زرق و برق هالیوودی را دارد کـه دوست دارید.

 

آبان: ناخن های استیلتو سیاه

لاک ناخن مناسب ماه تولد شما چیست ؟

آبان ها میتوانند هر قیافه‌اي را تکان دهند، اما اغلب بـه هر سبکی کـه شـما را بـه یاد راک اند رول می‌اندازد، کشیده میشوید. شـما بـه طور طبیعی بـه سمت رنگ‌هاي‌ تیره و بداخلاق کشیده میشوید، اما در عین حال تمایلی بـه تغییر اوضاع دارید. با سیاره جنسی و تاریکی، پلوتو، کـه بر علامت زودیاک شـما حاکم اسـت، شـما نیز با راه رفتن در سمت تاریک تر غریبه نیستید.

 

شـما می‌دانید کـه چگونه میل جنسی خودرا تقویت کنید و فرصتی را از دست نخواهید داد تا بـه سبک شخصی خود اجازه دهید ان بخش از خودتان را بیان کند. دفعه بعد کـه روی صندلی ناخن مینشینید، شورشی درونی خودرا برای الهام گرفتن هدایت کنید و مجموعه اي جسورانه از ناخن هاي‌ رکابی مشکی انتخاب کنید. این تغییر شکل کلاسیک ناخن، انحراف تازه اي از روال معمول شماست، اما همان‌ گونه حال و هوای اسرارآمیزی را بـه شـما میدهد کـه بسیار دوست دارید.

 

آذر: Nails Tie–Dye Nails

لاک ناخن مناسب ماه تولد شما چیست ؟

بـه عنوان فردی کـه بـه طور کلی بیشتر بـه کاوش در جهان علاقه مند اسـت تا آماده کردن ناخن ها، ترجیح می دهید ناخن هاي‌ خودرا خنک و صیقلی نگه دارید، با کمی پیچ و تاب. تحت حاکمیت مشتری، سیاره شانس و انبساط، شـما ترسی ندارید کـه با سبکی جدید از منطقه اسانی خود خارج شوید.

 

ماجراجوی زودیاک، کمان، میتواند یک سبک بوهمیایی را تکان دهد کـه بـه نظر می رسد هفته‌ها سالنی را ندیده‌اید، اما در پایان روز همان‌ گونه بی‌عیب بـه نظر میرسد. با این حال، شـما همچنین یک نشانه آتش پررنگ هستید، بنابر این ممکن اسـت بـه رنگ وحشی یا سبکی کـه برخلاف وضعیت موجود اسـت، باز باشید. بـه همین دلیل، ناخن‌هاي‌ رنگی، طراحی چند رنگ عالی برای سبک زندگی شـما در حال حرکت هستند.

 

دی: سبزهای خاکی

لاک ناخن مناسب ماه تولد شما چیست ؟

شـما دوست دارید ان را حرفه اي و زیبا نگه دارید، در حالی کـه هنوز عنصری از جسارت و زیبایی را دارید. بـه عنوان نشانه اي کـه همیشه در حال انجام برنامه هاي‌ بزرگ و حتی جابجایی هاي‌ پولی بزرگ‌تر اسـت، شـما بـه یک مدل لاک ناخن نیاز دارید کـه نشان دهد شـما کسب و کار پست هستید.

 

بـه همین دلیل، مهم اسـت کـه کمی از سبک شخصی خودرا در انتخاب مانیکور خود تزریق کنید. استفاده از چیزی کـه مناسب استایل شـما باشد و بـه نگه داری زیادی نیاز ندارد، مانند سایه کلاسیک سبز کـه طبیعت بالغ و قابل اعتماد شـما را منعکس می کند، انتخاب فوق العاده اي اسـت. ممکن اسـت از برخی ظریف تر باشد، اما شـما چیزهای بزرگ تری برای نگرانی دارید!

 

بهمن: Animal Print

لاک ناخن مناسب ماه تولد شما چیست ؟

شـما یک شورشی متولد شده طبیعی هستید، بهمن، بنابر این هر مانیکور غیرعادی همان چیزی اسـت کـه شـما بـه دنبال ان هستید. “صرف نظر از این کـه چه انتخابی انجام می دهید، بهمن همیشه در حال شکستن قالب اسـت.” چه انتخاب رنگی جسورانه، یک چاپ غیر معمول یا چیزی کاملاً منحصر بـه فرد برای شـما، انرژی بهمن می تواند هر سبکی را بـه خود جلب کند.

 

اگر میخواهید شخصیت و توانایی منحصربه‌فرد خودرا برای نشان دادن و متفاوت بودن نشان دهید، میتوانید اجازه دهید لاک ناخن‌تان با چیز غیرمنتظره‌اي، مانند طرحی با طرح حیوانی ترکیبی و هماهنگ، پیشروی کند. از فشار دادن پاکت نامه نترسید، بهمن. اگر کسی می تواند مجموعه اي از ناخن هاي‌ بلند و چشم نواز را تکان دهد، این شـما هستید.

 

اسفند: گل های بد بو

لاک ناخن مناسب ماه تولد شما چیست ؟

تو رویای زودیاک هستی، اسفند. بنابر این وقتی صحبت از سبک شخصی شـما می شود، خودتان را خیلی جدی نگیرید. چیزی عجیب و جذاب در نحوه بیان خود وجوددارد، اسفند، و برای منعکس کردن ان بـه یک رنگ لاک ناخن نیاز دارید. ودر حالی کـه تمایل دارید بـه سمت رنگ‌هایي کشیده شوید کـه شـما را بـه یاد آب‌هاي‌ خنک و آرام می‌اندازد «بـه هرحال شـما یک علامت آب هستید»؛ همچنین تمایل دارید ان را تغییر دهید و چیزهایی را آزمایش کنید.

 

بـه عنوان رمانتیک زودیاک، جنبه شیرین و نرم شـما باید در هر کاری کـه انجام می دهید بیان شود. یک طرح گل‌هاي‌ بدبو روی ناخن‌هاي‌ شـما بـه اندازه کافی پیتزا و درخشندگی بـه روز شـما می‌بخشد. این لاک ناخن بـه شـما این احساس را میدهد کـه گویی در حال گذراندن زمان در طبیعت هستید و بـه شـما یادآوری می کند کـه هرازگاهی توقف کنید و گل رز را بو کنید.

 

بیشتر بخوانید: سری جدید مدل های لاک مخصوص مجالس

 

در پایان

اگر بـه درستی از ناخن ها مواظبت کنید و لاک بزنید میتوانید از ریختن و پاک شدن زود هنگام لاک نیز پیشگیري کنید و تمام روز دستانی خوشگل داشته باشید.

جدیدترین مطالب سایت