ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

مجموعه : ناخن و زیبایی
ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

ایده های‌ جدید مانیکور : ناخن ها هنگامیـکه در شرایط ایده آلی باشند بسیار جـذاب میباشند. همچنین ناخن ها منعکس کننده عادات شخصی فـرد هستند: خوب یا بد. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از انواع طرح های‌ ناخن را منتشر کرده ایم.

 

جدیدترین طرح های ناخن 1402

انجام مانیکور یکی از بهترین روش‌های‌ مراقبت از خود اسـت که میتوانید در روتین زیبایی دوهفته‌اي خود بگنجانید. اعتماد بـه نفس شـما را افزایش می‌دهد، سلامت ناخن های‌ شـما را حفظ میکند و بـه شـما کمک می‌کند احساس کنید که زندگی مشترک خودرا دارید «حتی اگر واقعا اینطور نیست». با این حال، انجام مانیکور با چند انتخاب استرس زا همراه اسـت که بـه ظاهر کلی ناخن شـما کمک میکند: رنگ، طرح و شکل.

 

اگر گیر کرده‌اید که چه شکلی را انتخاب کنید، ممکن اسـت بخواهید ناخن های‌ مربعی را درنظر بگیرید. بله، ناخن‌های‌ بیضی درسال 2022 لحظه‌های‌ خودرا داشتند، اما با توجه بـه جوانب مثبت، درسال 2023 شاهد تغییر بـه سمت ناخن‌های‌ مربعی خواهیم بود. «ناخن‌های‌ بلند همیشه نمادین هستند، اما من پیش‌بینی میکنم که ناخن‌های‌ کوتاه‌تر درسال 2023 محبوب‌تر شوند. علاوه بر طول ناخن کوتاه‌تر، شکل ترند احتمالاً مربع یا قیچی اسـت» 

 

و خبر خوب این اسـت که هر شخصی می تواند ناخن‌های‌ مربعی را بکشد، بـه‌ویژه آن‌هایي که «تخت ناخن‌های‌ بلند و باریک» دارند و سبک نگه‌داری کم را ترجیح می دهند. بعلاوه، اگر نمیتوانید اکریلیک های‌ خودرا رها کنید، شکل مربع انتخابی عالی اسـت که فضای زیادی را برای طرح های‌ سرگرم کننده و مد روز فراهم میکند.

 

هنگامیکه بـه شکل مربعی ناخن رسیدید، وقت آن اسـت که رنگ و طرح آنرا محدود کنید. در آنجا هم بـه کمک نیاز دارید؟ در این جا چند ایده مانیکور مناسب برای ناخن های‌ مربعی وجوددارد.

 

بیشتر بخوانید: ترمیم ناخن قبل از قرار ملاقات + محافظت از ناخن

 

1. طبیعی و براق

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

اگر یک مانیکور طبیعی پیچیده و براق را ترجیح می دهید، پس دریک پست اینستاگرامی بـه رنگ خنثی مانند ناخن های‌ پاریسی و فناوری زیبایی بپردازید. رنگ لخت برای دوستداران ناخن کوتاه، بـه خصوص با شکل مربع، عالی اسـت. بـه علاوه، انها برای هر مناسبتی عالی بـه نظر می‌رسند، خواه یک عروسی مجلل یا یک قرار قهوه ساده. و همان طور که بهتر از این نمی‌شود، ناخن های‌ عریان ساده را میتوان بـه اسانی با هر لباسی هماهنگ کرد.

 

2. نوک فرانسوی با پیچ و تاب

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی

 

مانیکور فرانسوی مدرن یک انتخاب کلاسیک اسـت که هرگز از مد نمی افتد. میتوان آنرا روی هر ناخنی رنگ کرد و برای همه ی زیبا بـه نظر می‌رسد. با این حال، اگر از نکته اصلی فرانسوی خسته شده اید، ممکن اسـت این نسخه پیچ خورده را دوست داشته باشید. در حالی‌که چند ناخن دراین ست دارای نوک فرانسوی کلاسیک هستند، برخی دیگر دارای طرح‌های‌ چرخشی سفید هستند که بـه ظاهر ساده‌تر ظاهری بازی می‌بخشد.

 

3. مشکی درجه یک و برهنه

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

آیا یک جفت نمادین و شیک تر از مشکی و لخت وجوددارد؟ این هماهنگی رنگ بسیار زیبا اسـت، بـه خصوص زمانی که هر ناخن طراحی خاص خودرا دارد.

 

نقطه های‌ پولکای مشکی را بـه یک ناخن، یک طرح متقاطع براق روی ناخن دیگر و مشکی یکدست را در بقیه ناخن ها اضافه کنید تا ظاهری منسجم و مدرن داشته باشید. طرح ها ساده هستند ودر عین حال که ظاهر را تمیز نگه می دارند، دارای بازیگوشی مناسب هستند. ممکن اسـت خال‌های‌ پولکا را بـه عنوان شیک دسته‌بندی نکنید، اما با یک پالت رنگ مشکی و عریان، کاملاً اینطور هستند!

 

4. حال و هوای کنفتی

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

برای لذت بردن از یک لحظه کانفتی، لازم نیست تولد شـما باشد. هر سایه رنگارنگ رنگین کمان را بردارید و آن ها رابا نقاط ریز کانفتی مانند در هر ناخن بگنجانید. در حالی‌که این ظاهر دارای نقاط کانفتی بیشتر بـه سمت نوک ناخن بـه شکل آمبره اسـت، می توانید کل ناخن را بپوشانید یا یک نوک معکوس در پایه کوتیکول انجام دهید. هیچ چیز مانند نقاط رنگارنگ سرگرم کننده نیست، اما اگر میخواهید ظاهر رنگین کمانی را کاهش دهید، می توانید دو یا سه رنگ را انتخاب کنید تا حالتی منسجم تر داشته باشید.

 

5. چشم دوستت داره

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

با یک قلب طلایی بـه ناخن های‌ خود یک لمس بازی اضافه کنید. اما نه هر قلب – قلبی با بدلیجات تند “چشم همه ی بیننده” در مرکز. پایه مانیکور ظاهری عریان دارد که بدون شلوغی طرح، ناخن را مشغول نگه می دارد. بعلاوه، هر بدلیجات در مرکز قلب رنگ متفاوتی دارد که پاپ مفرح می بخشد.

 

6. هنر سه بعدی

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

برای دخترانی که نمیتوانند از یک ناخن دراماتیک و پر زرق و برق دوری کنند، بـه فکر استفاده از هنر سه بعدی در ست خود باشید. میخ های‌ مربعی این مجموعه واقعا بلند هستند و بـه طراحی سه بعدی اجازه شکوفایی و برجسته شدن می دهند. اما حتی اگر ناخن کوتاه‌تری را ترجیح میدهید، میتوانید یک گل سه‌بعدی بـه آن اضافه کنید و همان‌ گونه ظاهری زیبا داشته باشید.

 

7. سبز جنگلی و مریم گلی با کروم ملاقات می کنند

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

فقط بـه این دلیل که عاشق یک مانیکور با رنگ گرم هستید بـه این معنی نیست که رنگ ها باید در پالت رنگ قهوه اي باشند. ناخن های‌ سبز جنگلی و مریم گلی با پیچش کروم. اگر شـما یک دختر طلایی هستید و ترجیح می دهید جواهرات طلا را بـه نقره اي برسید، این ظاهر کروم سبز و طلایی را دوست خواهید داشت. برای کامل کردن ظاهر، انگشترهای طلایی خودرا پر کنید.

 

8. شیک هندسی

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

از جعبه خارج شوید و با اشکال و الگوهای هندسی تند بازی کنید. این میخ های‌ مربعی دارای یک پوشش پایه لخت با اشکال و خطوط نیم جعبه هندسی سفید و زرد هستند. طرح‌های‌ هندسی انتخابی عالی برای کسانی اسـت که پیچیدگی و ساختار را ترجیح می دهند، اما همان‌ گونه می خواهند کمی بازی بـه ظاهر اضافه کنند. اگر ترجیح می دهید پالت رنگ را تیره نگه دارید، بـه جای آن از رنگ های‌ مشکی، آلویی یا آبی سرمه اي استفاده کنید.

 

9. نقطه پولکا بدلیجات

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

اگر برای یک لحظه بدلیجات زندگی می‌کنید، دست خودرا بالا ببرید. ما نیز نمی توانیم از نگین‌های‌ مد روز ناخن دوری کنیم، و چه راهی بهتر از مد خال‌خالی برای افزودن آن‌ها بـه ظاهر؟ شـما می توانید هر رنگ پایه ناخنی را که میخواهید برای این ظاهر انتخاب کنید، زیرا تمرکز، البته، همان نقطه های‌ بدلیجات اسـت. بسته بـه سلیقه خود ظاهر را کاهش دهید ودر صورت تمایل فقط یک ناخن خیره کننده داشته باشید.

 

10. فن بدلیجات نیست؟ مروارید را امتحان کنید

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

ما می‌دانیم که همه ی طرفدار جواهر ناخن دراماتیک نیستند، و این اشکالی ندارد زیرا همیشه مروارید وجوددارد. درست اسـت، مروارید. خیره کننده! این ظاهر یک نوک فرانسوی قرمز کلاسیک رابا مرواریدهای ریز پراکنده در هر ناخن بـه سطح جدیدی میبرد. رنگ قرمز وقتی با مجموعه اي از مرواریدها پوشانده شود، زیبا بـه نظر می‌رسد. و وقتی باهم ترکیب شوند تا یک مانیکور منسجم ایجاد کنند، بسیار شیک اسـت.

 

11. نوک فرانسوی براق

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

یکیدیگر از پیچ و تاب های‌ مانیکور فرانسوی کلاسیک که در شکل ناخن مربعی عالی بـه نظر می‌رسد، نوک فرانسوی براق اسـت. این نوک فرانسوی در طرفین پایین تر کشیده می‌شود و ظاهری ساختار یافته می‌دهد. نوک فرنچ براق انتخابی عالی برای کسانی اسـت که ناخن های‌ مربعی کوتاهی دارند، اما حتی می تواند برای ناخن های‌ بلند اکریلیک نیز مناسب باشد، بـه خصوص وقتی که با نوک فرنچ ضخیم‌تر جفت شود.

 

12. یک میخ مهمانی به روز

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

بـه یاد دارید زمانی که ناخن مهمانی پر زرق و برق روی انگشت حلقه در دهه 2010 بسیار محبوب بود؟ در حالی‌که امروزه هنوز در ظاهر ناخن دیده میشود دارای پیچ و تاب مدرن و درجه یک اسـت – بدون نیاز بـه زرق و برق. این ست ناخن مربعی کوتاه که ظاهری کاملا آبی دارد، یک ناخن سفید روی انگشت حلقه دارد و یک قلب آبی ساده دارد تا کل ظاهر را بـه هم نزدیک کند. اگر آبی مورد علاقه شـما نیست، می توانید آن رابا حالتی خنثی از سایه های‌ قهوه اي و لخت عوض کنید.

 

13. کروم بنفش

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

اگر بـه دنبال یک مانیکور سرگرم‌کننده ودر عین حال پیچیده هستید، بـه ظاهر ناخن‌های‌ کرومی نگاه نکنید – ناخن‌های‌ اوپالسنت که همان ناخن‌های‌ دونات لعاب‌دار جدید هستند. با این حال، برای شرکت دراین روند، وادار نیستید مانند بقیه بـه رنگ های‌ خنثی سفید و قهوه اي بچسبید. درعوض، آن رابا رنگ مورد علاقه خود تزیین کنید. لهستانی کروم در حال حاضر در همه ی جا مد روز اسـت، بـه خصوص بـه این دلیل که روکش آینه مانند آن نمایی شیک از ظاهر زرق و برق سنتی دارد.

 

14. شعله های نئونی رنگارنگ

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

آیا میخواهید یک طراحی ناخن جسورانه و هم رنگارنگ داشته باشید؟ شعله های‌ نئونی روی پایه نوک فرانسوی مشکی انتخابی عالی اسـت. تضاد بین پایه مشکی و شعله های‌ فلورسنت چشم نواز و جسورانه اسـت و پیچ و تاب تیره اي بـه ترند ناخن Skittles میدهد. علاوه بر این، ناخن‌های‌ فوق‌العاده بلند این ظاهر را کاملاً تکمیل می کنند و بـه شعله‌ها اجازه میدهند تا با شکوه نئونی خود روشن شوند.

 

بیشتر بخوانید: 30 مدل از بهترین طراحی ناخن طبیعی که باید برای نوروز 1402 امتحان کنید

 

15. قرمز تند

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

یک ناخن قرمز کلاسیک تند، نیرومند و جاودانه اسـت – بدون نیاز بـه طراحی ناخن. هنگامیکه با یک شکل مربع جفت می‌شود، ظاهر کلی چیزی از درجه یک نیست. سایه های‌ قرمز زیادی برای انتخاب وجوددارد، چه قرمز تیره و چه قرمز روشن، مانند این عکس. بهترین بخش این اسـت که می توانید ناخن‌ها را کوتاه یا بلند بپوشید و آن‌ها همان‌ گونه آن فاکتور پیچیدگی را خواهند داشت. آن رابا رژ لب قرمز همه ی‌جانبه ست کنید تا حداکثر جلوه قرمز داغی داشته باشید.

 

16. Ombre Skittles

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

اگر با ترندهای ناخن امروزی آشنا هستید، یقیناً نام ناخن های‌ Skittles را شنیده اید، که در آن هر ناخن رنگ مشخص خودرا میگیرد که یادآور آب نبات های‌ شیرین و رنگارنگ اسـت. شـما میتوانید بـه این سرگرمی بپیوندید و هر ناخن را بـه رنگ ثابتی رنگ کنید، یا مسیر ombre را مانند این پست بروید. این مجموعه شامل رنگ‌های‌ پاستلی نارنجی، آبی، صورتی و بنفش اسـت تا ظاهری خوشمزه و با الهام از آب نبات را ایجاد کند.

 

17. مشکی و سفید شیک

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

طراحی ناخن سیاه و سفید کلاسیک همیشه شیک اسـت. این شیک، پیچیده اسـت و وقتی با هر لباسی ست شود، زیبا بـه نظر می‌رسد. این مانیکور طراحی ناخن شیک سیاه و سفید فرانسوی رابا روکش فوق العاده براق بـه نمایش میگذارد. این مانیکور روی هر طول ناخنی کار میکند، زیرا بـه فضای زیادی برای رسیدن بـه آن نیاز ندارد. برای داشتن حالتی ظریف و خنثی، رنگ های‌ این مانیکور رابا سایه های‌ قهوه اي و عریان عوض کنید.

 

18. ساختار ظریفی دارد

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

کمی ساختار هندسی بـه ناخن های‌ عریان و ساده خود اضافه کنید. پالت رنگی خنثی قهوه‌اي شکلاتی و سفید با قوس‌هایي بـه سبک رنگین کمانی و لبه‌های‌ مستقیم در امتداد نوک بـه شیک ظاهر می‌افزاید. شلوغ اسـت اما در عین حال ساده اسـت و حال و هوای باکلاس و امروزی میدهد. این ظاهر برای کسانی که ناخن های‌ مربعی بلند دارند مناسب اسـت، بنابر این میتوان کل طرح رابا فضای زیادی رنگ آمیزی کرد.

 

19. تو یه ستاره ای

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

یک طراحی ناخن کلاسیک مانند یک ستاره بگیرید و آنرا در مانیکور بعدی خود بگنجانید. صورتی کودک یک رنگ محبوب برای ظاهر ناخن اسـت که در این جا مشاهده میشود، اما شـما می توانید بسته بـه استایل شخصی خود، آن سایه رابا هر رنگ رنگین کمانی جای گزین کنید. بـه خاطر داشته باشید که برای این صدای اضافی روی بقیه ناخن ها کمی زرق و برق بزنید!

 

20. لکه های طلا برای خوش طعم کردن ناخن مات

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

هنگامیکه می‌خواهید بـه مانیکور مات خود درخشش بیافزایید، بـه دنبال لکه های‌ طلا باشید. این ظاهر ناخن، یک ناخن مربعی مات بـه رنگ ارغوانی با طرح کلی مشکی و تکه های‌ طلایی براق را نشان می‌دهد که در سراسر آن پاشیده شده اسـت. لکه های‌ طلا بدون نیاز بـه هیچ زرق و برقی، درخشش کاملی را بـه شـما می بخشد، بـه خصوص زمانی که با یک پالت رنگ خنثی ترکیب شود. در حالی‌که در آن هستید، آن ارقام را در جواهرات طلا بپوشانید!

 

21. برای مینیمالیست های ساده

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

اگر ترجیح میدهید یک ظاهر ناخن ساده و بـه سختی تنها با لاک شفاف و بدون طرح‌های‌ دیوانه‌کننده داشته باشید، پس ما یک مانیکور برای شـما داریم. برای کسانی که ناخن‌های‌ مربعی کوتاه دارند و بـه ظاهر مینیمالیستی علاقه دارند، عالی اسـت. طرح‌های‌ ساده و نازک سفید بـه اندازه کافی اضافه می کنند تا آن ناخن خالی را تا حدی بالا ببرد ودر عین حال یکپارچگی ناخن تمیز و لخت را حفظ کند. یک کت شفاف براق برای تکمیل ظاهر، گیلاس روی آن اسـت.

 

22. حال و هوای بسیار شیک دهه 70

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

وقتی بـه دهه 70 فکر می‌کنید، آیا بـه رنگ های‌ روشن، گل ها و طرح های‌ رترو فکر می‌کنید؟ ما انجام می‌دهیم. ما عاشق حال و هوای شیک هستیم. ایده آل برای ناخن های‌ مربعی بلند، طرح رترو رنگارنگ همراه با گل های‌ دیزی زیبا یک ظاهر زیبا بهار و تابستان اسـت. از رنگ های‌ مجلل صورتی روشن و زرد استفاده کنید یا با سایه های‌ دیگر دلخواه خود بازی کنید.

 

23. هر ناخن شایسته طراحی کوچک خود است

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

آیا نمی‌توانید روی یک طرح ناخن فرود بیایید؟ جای نگرانی نیست با این مانیکور می توانید پنج «یا بیشتر!» طرح کوچک را انتخاب کرده و روی هر ناخن قرار دهید. گیلاس میخواهید؟ انجام شده. سمبل یین یانگ؟ بـه دنبال آن برو. قلب خندوانه؟ کامل. گزینه ها بی پایان هستند! بـه خصوص هنگامیکه با ناخن های‌ رنگارنگ Skittles جفت می‌شود، کل ظاهر برای کسانی که ناخن های‌ خودرا زیاد جدی نمیگیرند، سرگرم کننده و عالی اسـت. همانگونه که در عکس inspo دیده میشود، حتی می توانید از چاپ حیوانی بـه عنوان یکی از طرح ها استفاده کنید.

 

24. بیبی بلوز

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

ما عاشق یک لحظه آبی کودک هستیم، اما چرا آن رابا قلب های‌ زیبا و بدلیجات رنگ آمیزی شده برای سرزندگی بیشتر چاشنی نکنیم؟ رنگ‌های‌ پاستیلی ناخن در ماه‌های‌ گرم‌تر مد روز هستند، اما این رنگ آبی کودک در ماه‌های‌ زمستانی پر از دانه‌های‌ برف نیز تطبیق پذیری دارد. چند بدلیجات براق را روی مانیکور مربعی شکل بزنید تا ظاهری کامل داشته باشید.

 

25. چاپ حیوانی

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

آهان، چاپ حیوانی. از لباس‌ها و لوازم جانبی گرفته تا دکوراسیون منزل و خالکوبی، چاپ حیوانی در چند دهه اخیر در تعداد زیادی از ظاهرها گنجانده شده اسـت. و وقتی صحبت از طراحی ناخن بـه میان می آید، چاپ حیوانی یقیناً در آنجا نیز جای خودرا نشان داده اسـت. یکی از موارد مورد علاقه طرفداران، طرح چاپ یوزپلنگ عریان اسـت. پالت رنگ خنثی دراین ظاهر آنرا برای هر زمان از سال و با هر مجموعه اي قابل پوشیدن می‌کند.

 

26. سنگ مرمر براق

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

مانیکور مرمر درسال 2022 لحظه درخشانی داشت، با هشتگ #MarbleNails بیش از 340 میلیون بازدید در TikTok – و دلیل خوبی هم داشت! با کلاس، براق، رویایی و شیک، طراحی ناخن مرمر بسیار زیبا اسـت. این ظاهر مرمر سفید کاملاً روی ناخن‌های‌ مربعی کوتاه نقاشی شده اسـت، اما دوستداران اکریلیک بلند نیز می توانند این ظاهر را داشته باشند. بهترین چیز در مورد طراحی ناخن مرمر؟ می تواند با هر رنگی کار کند.

 

27. خیلی خوشحال بودن

ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس

ایده های‌ جدید مانیکور

اگر بـه دنبال طراحی ناخن عجیب‌وغریب و اثیری هستید، پس ازآن خوشتان خواهد آمد. این ظاهر ابری که حالات فرشته‌اي بزرگی بـه همراه دارد که با بدلیجات ریز در مرکز ستاره‌های‌ سفید کوچک کامل شده اسـت. رنگ پایه یک عریان گرم کامل اسـت که کل ظاهر را بـه هم گره می‌زند. با این حال، می توانید آن رابا رنگ آبی کم‌رنگ با یک رنگ پررنگ عوض کنید. ما سرمان را در ابرها گذاشته ایم و بـه این مانیکور نگاه می‌کنیم «بـه علاوه تمام مانیکورهای دیگر دراین فهرست»؛ و می‌دانیم که شـما نیز اینکار را خواهید کرد.

 

بیشتر بخوانید: لاک ناخن مناسب ماه تولد شما چیست ؟

 

در پایان

وقتی صحبت از استایل شخصی می‌شود، سلیقه هر فردی متفاوت اسـت. چه کلاسیک‌های‌ آزموده‌شده و واقعی را ترجیح می دهید یا از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید تجربه کنید، ابراز وجود از طریق کمد لباس و آرایش‌تان همیشه سرگرم‌کننده اسـت.

جدیدترین مطالب سایت