20 مدل ناخن برای یک مانیکور پاییزی (عکس)

مجموعه : ناخن و زیبایی
20 مدل ناخن برای یک مانیکور پاییزی (عکس)

در حالی کـه یک رنگ شیک بـه ناخن ها زیبایی می افزاید، اما هر مانیکوریستی به شما میگوید که شکل ان مهم است. ما در این قسمت از مجله تالاب برای شما همراهان عزیز لیستی از مدل ناخن برای یک مانیکور پاییزی را منتشر کرده ایم.

 

جدیدترین مدل های ناخن پاییزی

 

1. نئون ناخن هالووین

نئون ناخن هالووین

سبز لیمویی، مشکی و نارنجی رنگ‌های کلاسیک هالووین هستند، اما در این طرح راه راه الهام‌گرفته از هنر دکو، بیشتر «مانیکور شیک» می‌دهند تا «نمای ناخن تعطیلات بچه‌گانه». ما برای آن اینجا هستیم.

 


مطالب مشابه: ایده های جدید مانیکور برای ناخن های مربعی + عکس


 

2. ناخن های پاییزی اسکیگل

ناخن های پاییزی اسکیگل

ناخن های فضای منفی squiggle و swirl در تمام سال بسیار محبوب بوده اند. برای اینکه آنها را به پاییز بیاورید، آنها را در سایه های الهام گرفته از پاییز، مانند قهوه ای شکلاتی و سبز صنوبری تهیه کنید.

 

3. میخ های انتزاعی زمینی بستر رودخانه

میخ های انتزاعی زمینی بستر رودخانه

مهر اولین ماه کامل پاییز است، بنابراین زمان مناسبی است که به پالت خنثی و خاکی مرتبط با فصل متمایل شوید. در اینجا، می توانید ببینید که چگونه یک رویکرد انتزاعی به راه راه می تواند یک مانیکور واقعا منحصر به فرد ایجاد کند.

 

4. ناخن قرمز ویکسن

ناخن قرمز ویکسن

در پاییز هرگز نمی توانید با لاک قرمز خونی اشتباه کنید. به جای هر مانیکور قرمز قدیمی، این نسخه ژله ای را کپی کنید، که به آن پیچ و تاب غیر منتظره ای می دهد.

 

5. ناخن های کاکائویی بی سر و ته

ناخن های کاکائویی بی سر و ته

ناخن‌های شطرنجی همچنان برای پاییز 2023 محبوب هستند، مانند ناخن‌های چهارخانه. این ظاهر آرگیل برای فصل پاییز عالی است و حتی به روند Clueless از اوایل امسال اشاره می کند.

 

6. ناخن های ناهماهنگ انتزاعی خاکی

ناخن های ناهماهنگ انتزاعی خاکی

یکی دیگر از راه‌های ترکیب رنگ‌های خاکی در ظاهر ناخن‌ها، طراحی ناهماهنگ است. ما ظاهر این یکی را دوست داریم، که دارای جزئیات توری مد روز و نکاتی از ادویه کدو تنبل در طول کوتاه مناسب است.

 

7. نکات چکه سیاه

نکات چکه سیاه

آرایش ناخن پاییز را فراموش کنید: این ایده انتزاعی هنر ناخن با نوک سیاه، حسی مشابه را بدون برانگیختن ناراحتی ایجاد می کند. در مورد لهجه انگشت شست – این یک سوراخ کردن واقعی ناخن است.

 

8. ناخن ادویه کدو تنبل

ناخن ادویه کدو تنبل

شاید دوست نداشته باشید کدو تنبل های واقعی را روی ناخن های خود بکوبید، اما هیچ چیز جالبی در مورد رنگ فصلی آن وجود ندارد. در حالی که بسیاری از لاک های الهام گرفته شده از کدو تنبل وجود دارد، لاک ناخن OPI (12 دلار) در سایه Suzi Needs A Loch-Smith بسیار محبوب است.

 

9. میخ های مرمر کریستال آمتیست

میخ های مرمر کریستال آمتیست

برای داشتن حال و هوای جادویی بدون استفاده از چهره های کوچک یا گربه های سیاه در ظاهر ناخن خود، یک مانیکور الهام گرفته از کریستال را در نظر بگیرید. این ظاهر ناخن بنفش درخشان شبیه یک ژئود آمیتیست است. خیره کننده، نه؟

 

10. ناخن های گل پاییزی

ناخن های گل پاییزی

اگر آماده خداحافظی با هنر ناخن گلدار مورد علاقه خود نیستید، نگران نباشید. می توانید با رنگ آمیزی شکوفه های خود در سایه های مناسب پاییزی مانند سفالی، بورگوندی و همیشه سبز، ظاهر فصل را ارتقا دهید.

 

11. انتزاعی Blob Chrome Nails

انتزاعی Blob Chrome Nails

نارنجی و نقره‌ای رنگ‌های محبوب هالووین هستند، اما واقعاً ظاهر ناخن‌های کرومی مرسوم با حباب‌های مات دارند.

 


مطالب مشابه: ترمیم ناخن قبل از قرار ملاقات + محافظت از ناخن


 

12. ارقام سبز زمینی

ارقام سبز زمینی

بگذارید این یادآوری شما باشد که یک مانیکور باشکوه در ماه اکتبر نیازی به هنر ناخن ندارد. مورد مشخص: این خیره کننده سبز خزه ای. 

 

13. نکات فرانسوی خزه ای

نکات فرانسوی خزه ای

آن پولیش سبز خزه ای از بالا را به خاطر دارید؟ وقتی در یک طرح مربعی کوچک فرانسوی گنجانده شود عالی به نظر می رسد.

 

14. نکات فرانسوی Ember

نکات فرانسوی Ember

صحبت از مانیکور فرانسوی، همیشه این گزینه وجود دارد که نکات سفید خود را با رنگ کدو تناسلی برای پاییز عوض کنید.

 

15. چک پاییزی

چک پاییزی

پولیش قهوه ای و سبز به شکل شطرنجی به طرز شگفت انگیزی با هم کار می کنند. در اینجا، تن سبز با خاکستری مایل به آبی مرزبندی می‌کند و ظاهری حتی خوش‌حال‌تر ایجاد می‌کند.

 

16. نکات چروک سیاه

نکات چروک سیاه

خطوط مشکی متحرک این ظاهر ناخن بیضی شکل، حال و هوای وحشتناک و شوم ایجاد می کند – در عین حال که می تواند شیک به نظر برسد. 

 

17. ناخن اوپال مودی

ناخن اوپال مودی

در اینجا یک ایده دیگر برای هنر ناخن جادویی است. این مانیکور اپال کم رنگ، با جزئیات طلایی زرق و برق، برای یک ملاقات جادویی مناسب به نظر می رسد.

 

18. ناخن های کروم جادویی

ناخن های کروم جادویی

اگر ایده یک مانیکور جامد را دوست دارید اما کمی براق‌تر را ترجیح می‌دهید، روکش معمولی براق خود را با گردگیری کرومی جایگزین کنید. 

 

19. ناخن هاله بادمجان

ناخن هاله بادمجان

ناخن هاله به عنوان یکی از بزرگترین ترندهای ناخن در سال ظاهر شده است. در اینجا، ببینید که چگونه طراحی به خصوص در رنگ های بنفش بدحال که برای هالووین عالی به نظر می رسد، عرفانی به نظر می رسد.

 

20. ناخن های شبح وار انتزاعی

ناخن های شبح وار انتزاعی

آخرین اما نه کم‌اهمیت، ما این ظاهر جذاب و ناهماهنگ ناخن سیاه و سفید را داریم. کامل با سنگ‌های قیمتی، نکات فرانسوی، و لهجه‌های هاله‌ای، یک ناخن اکتبر است که مطمئناً سرها را برمی‌گرداند.

 


مطالب مشابه: 30 مدل از بهترین طراحی ناخن طبیعی که باید برای نوروز 1402 امتحان کنید


 

در پایان

انجام مانیکور یکی از بهترین روش‌های‌ مراقبت از خود اسـت که میتوانید در روتین زیبایی دوهفته‌اي خود بگنجانید. اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد، سلامت ناخن های‌ شـما را حفظ میکند و بـه شـما کمک می‌کند احساس کنید که زندگی مشترک خود را دارید «حتی اگر واقعا اینطور نیست». با این حال، انجام مانیکور با چند انتخاب استرس زا همراه اسـت که بـه ظاهر کلی ناخن شـما کمک میکند: رنگ، طرح و شکل.

جدیدترین مطالب سایت