مدل های مختلف صندل های مناسب تابستان

مجموعه : مدل کفش
مدل های مختلف صندل های مناسب تابستان

مدل های مختلف صندل های تابستانی

با بودن هوایی داغ در تابستان از صندل هاي باید بهرهگیری کرد تا پا ها اذیت نشوند روزهای گرم تابستان، برترین زمان برای تفریح و رفتن به فضاهای باز هست و گرچه بازار انواع صندل ها نیز در همین زمان داغ می‌شود.

 

 روزهای گرم تابستان، برترین زمان برای تفریح و رفتن به فضاهای باز هست و گرچه بازار انواع صندل ها نیز در همین زمان داغ می‌شود. اگر دوست دارید برای موقعیت هاي گوناگون صندل هاي متفاوت بپوشید، مطلب زیر به شما کمک میکند که برای چه موقعیتی و چه لباسی، چه نوع صندلی گزینه کنید. گرچه بعضی از صندل هاي چند منظوره میباشند و با خرید انها میتوانید در هزینه هایتان هم صرفه جویی کنید.

 

مدل های مختلف صندل های مناسب تابستان

مدل های مختلف صندل های تابستانی

 

این روزها که هوا گرم هست، میتوانید هر لباس خنک و رنگارنگی که دوست دارید بپوشید. اگر هم دوست دارید به بازار و یا به پیاده روی بروید، برترین گزینش صندل هاي تخت هست. گرچه در گزینه صندل هاي تخت، بهتر هست از آن نوع صندل گزینه کنید که قوس کف پایتان را پر میکند. این صندل ها باعث می‌شوند که بدون این که پاهایتان درد بگیرد، ساعت ها پیاده روی کنید. درواقع روی کف صندل کمی برآمدگی وجود دارد. صندل هاي لاانگشتی هم مناسب و گرچه محبوب تعداد زیادی از خانم ها میباشند. گرچه این صندل ها نمی‌توانند قوس کف پا را پر کنند.

 

اگر صندل تخت نمی‌توانید بپوشید، صندلی که کمی پاشنه دارد، گزینش نمایید. پاشنه صندل، بهتر می‌تواند وزن پا را توزیع کند. رنگ اصلی و قدیمی صندل ها سیاه و قهوه اي هست و هنوز هم خیلی از افراد این رنگ را می پسندند. اما میتوانید از رنگ هاي خوشحال و هر رنگی که با لباستان سازگار باشد، بهرهگیری کنید، از صندل هاي تخت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

مدل های مختلف صندل های مناسب تابستان

صندل های مناسب دامن و یا شلوار

یادتان باشد صندل هاي تخت و یا نگین دار و پر از تزیینات هرگز مناسب بلوز و دامن و یا بلوز و شلوار نیستند. صندل هاي بنددار T که کمی هم پاشنه دارند، مناسب این لباس ها میباشند. گرچه صندل هاي بنددار پاشنه 5 سانتی هم گزینش هاي خوبی میباشند. بهتر هست از رنگ هاي خنثی ماننده سیاه قهوه اي، خاکستری، برنجی و یا مسی بهرهگیری کنید. اما اگر صندل تان رنگی بود، پس لباس تان رنگارنگ نباشد.

 

صندل هایی برای کنار دریا

صندل هاي گلادیاتور بسیار بی نظیر به نظر میرسند، اما وقتی کنار ساحل میر روید، بهتر هست صندل راحت تری به پا کنید تا بتوانید به راحتی کنار دریا قدم بزنید و هم چنین پاهایتان را از شن هاي داغ محفوظ نگهدارید، صندل هایي که کف آنها از بافت چوب پنبه هست برای کنار دریا مناسب میباشند. می‌توانید آنها را با لباسهای رنگارنگ مناسب ساحل دریا ست کنید.

 

مدل های مختلف صندل های مناسب تابستان

صندل های مناسب لباس کوتاه مشکی

گزینه صندل مناسب برای این نوع لباس ها بسیار راحت هست. با این لباس ها، صندل هاي پاشنه بلند بنددار ایده آل میباشند. گرچه لازم نیست با لباس مشکی، هم صندل مشکی بپوشید. هر نوع صندل رنگی به این لباس ها می‌آید. در این مورد هیچ محدودیتی ندارید. صندل هاي تزیین شده با بدلیجات، مخمل و یا پرزرق و برق هم مناسب میباشند. حتی میتوانید از صندل هاي گلادیاتور هم بهرهگیری کنید و بی نظیر به نظر بیایید.

 

صندل های مناسب جین

اکثر خانم ها از لباس و شلوار جین استقبال میکنند. این نوع لباس ها مناسب موقعیت هاي متفاوت بسیاری میباشند. گزینش مناسب صندل نیز میتواند باعث شود که ظاهری بسیار بینظیر پیدا کنید. به همراه بلوز و یا ژاکت از جنس جین، بهتر هست صندل هاي بنددار T بپوشید و گرچه صندل هاي لاانگشتی پاشنه دار هم ایده خوبی میباشند. اما با تی شرت جین، پوشیدن صندل هاي راحت تر مناسب هست. به طور مثال صندل هاي تخت یا صندل هایي که پاشنه بسیار کوتاهی دارند، مناسب میباشند.

 

نحوه انتخاب صندل راحت

هنگام خرید صندل، فقط به زیبایی آن نگاه نکنید، صندل باید راحت هم باشد. کفش هایي که پا در آنها احساس راحتی نکند، بسیار زیان آور میباشند و در طولانی مدت به پاهایتان صدمه می‌زنند.

 

مدل های مختلف صندل های مناسب تابستان

 

هر وقت صندل دلخواهتان را گزینه کردید، پیش از خرید چند دقیقه با آن در فروشگاه قدم بزنید و اگر احساس درد کردید، آن را نخرید. در گزینه صندل هاي بنددار، مراقب باشید که بندهای آن پاهایتان را محکم نگهدارند و پا درون صندل سر نخورد. صندل هایي که پاشنه هایي بسیار بلند دارند، معمولا راحت نیستند. در گزینش بلندی پاشنه توجه کنید. اگر قصد پیاده روی هاي طولانی و یا تفریح و گردش دارید، صندل با پاشنه هاي بلند هرگز مناسب نیستند. از دیگر صندل هاي خوشگل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

صندل صورتی پرادا

این صندل هاي پاشنه بلند صورتی ساخت پرادا، به شما جلوه دخترانه اي میدهد. رنگ صورتی لایه بیرونی این کفش که از چرم بز می باشد، به گونه اي هست که وقتی صندل را می‌پوشید، انگار روی پایتان یک گلبرگ صورتی گذاشته اید. آستر و کفی آن نیز از چرم هست. بند سیاه آن با رنگ صورتی هماهنگی بسیار خوبی دارد. پوشیدن این صندل با لباسهای خوشحال و صورتی تابستانی جلوه شما را دوچندان می‌کند.

 

صندل بنددار

این صندل زیبای به رنگ بژ- رز از جنس جیر، اضافه بر خوشگل کردن پاهایتان، به شما احساس راحتی میدهد. بندهای این صندل تا روی مچ پا می‌آید. کفی آن از جنس چرم هست. این صندل در رنگ هاي مختلفی چون نارنجی روشن، آبی تیره و سبز زیتونی نیز ساخت شده هست. این صندل را بهتر هست با لباسهای روشن بپوشید.

 

صندل گلادیاتور

این صندل گلادیاتور با رنگ متالیک، انتخابی ایده آل برای روزهای گرم تابستان هست. تزیینات گل روی کفش، آن را بسیار خوشگل کرده هست. بخش بالایی و همینطور آستر آن از چرم و کفی آن پلاستیکی هست. این صندل برای تعطیلات و سفر گزینش خوبی هست. صندل هاي گلادیاتور با پیراهن هاي بلند، خوشگل به نظر می‌آیند.

 

جدیدترین مطالب سایت