لوکس ترین ساعت ها جی- شاک از برند با کیفیت کاسیو

مجموعه : مدل ساعت
لوکس ترین ساعت ها جی- شاک از برند با کیفیت کاسیو

لوکس ترین ساعت ها جی- شاک

 12 ساعت برتر و مطلوب را از برند باکیفیت کاسیو را به شما معرفی می نماییم بدون شک یکی از اصلی ترین انتخاب هاي افراد نظامی در سراسر جهان به شمار می‌رود. لازم به یاد هست که حتی ساعت هاي زیر 100 دلار جی- شاک نیز از دوام و استحکام مناسبی در شرایط آب و هوایی سخت برخوردار بوده و به خوبی پاسخ گوی زیاد نیاز هاي نیرو هاي نظامی میباشند.

 

از طرفی تمامی ساعت هاي نظامی 100 دلار به پایین کاسیو مجهز به امکاناتی مشابه: مقاومت در برابر ضربه، ضد آب تا عمق 200 متر، فرمت 12 و یا 24 ساعته و همینطور چراغ ال اي دی خواهند بود. اضافه بر این موارد میتوان به تقویم خودکار، زمان جهانی و 4 زنگ هشدار هرروز نیز اشاره کرد.

 

یکی دیگر از مزیت هاي مهم اغلب ساعت هاي سری جی- شاک و به خصوص انواع نظامی انها، ویژگی سولار محسوب میشود. باتری ساعت هایي که از این قابلیت برخوردار میباشند، پس از هر زمان شارژ کامل حدود 9 الی 10 ماه به خوبی کار کرده و نیاز مجدد به نور خورشید نخواهند داشت. پس از این مدت نیز هر زمان که ساعت در معرض نور خورشید قرار گیرد، باتری شروع به شارژ خود می‌کند. باتری قابل شارژ چنین آلبوم هایي حتی بیشتر از 10 سال عمر خوب داشته و  با دردسر عوض کردن باتری مواجه نخواهید شد. از این رو برای نیرو هاي نظامی و یا افراد ماجراجویی که مدت زمان طولانی خارج از محدوده شهر بوده و امکان خرید باتری نو ندارند، ساعت هاي جی- شاک سولار انتخاب اي حیاتی خواهند بود!

 

دقت داشته باشید ساعت هایي که در ادامه معرفی می‌شوند، ممکن هست از زمان ساخت تا به امروز دچار نوسانات قیمت شده و هزینه خرید بعضی از آنها در وب سایت هایي مثل آمازون بیش از 100 دلار باشد.

 

G-SHOCK GA700-1B

لوکس ترین ساعت ها جی- شاک از برند با کیفیت کاسیو

سری GA700 یکی از اخیر ترین نوآوری هاي خط ساخت جی- شاک به شمار میرود. این ساعت 53.4 میلی متری فوق بزرگ، برای افرادی که مچ پهن تری دارند انتخابی مناسب خواهد بود. نکته قابل دقت دیگر در این مدل، تجهیز آن به دکمه چراغ ال اي دی هست. اضافه بر موارد مذکور، عمر باتری GA700 حدود 5 سال تخمین زده شده هست. از دیگر امکانات این مدل از سری جی- شاک میتوان به ساعت جهانی، 5 نوع زنگ هشدار هرروز، کرونومتر و تایمر شمارش معکوس اشاره کرد.

 

– مزایا: چراغ ال اي دی، طول عمر بالای باتری، صفحه نمایش بزرگ

– معایب: محدودیت تایمر شمارش معکوس به 60 دقیقه، اندازه نسبتا بزرگ از نظر بعضی افراد

– قیمت: 73.90 دلار

 

G-SHOCK GD400MB-1

لوکس ترین ساعت ها جی- شاک از برند با کیفیت کاسیو

این مدل نیز یکی دیگر از انواع جی- شاک هاي سایز بزرگ هست که مقاومت آن در برابر ضربات احتمالی تقویت شده هست. ترکیب رنگ مشکی بدنه با صفحه نمایش ال سی دی سبز، دقت هر فردی را به خود جلب میکند. از جمله مهمترین امکانات این ساعت می‌توان به چراغ ال اي دی، زنگ هشدار، تایمر شمارش معکوس، عملکرد چند زمانه «امکان نمایش زمان برای 4 شهر گوناگون» و همینطور هشدار باتری اشاره کرد.

– مزایا: مدلی قدرتمند از جی- شاک مناسب افراد ماجراجو و نیرو هاي نظامی

– معایب: جثه بزرگ که ممکن هست مورد پسند هر شخصی واقع نشود

– قیمت: 100.74 دلار

 

G-SHOCK G100-1BV

لوکس ترین ساعت ها جی- شاک از برند با کیفیت کاسیو

برای آنان که ساعتی مستحکم با ظاهر آنالوگ را ترجیح می‌دهند، این مدل از جی- شاک انتخاب مناسبی خواهد بود. همینطور زمان و روز در صفحه اي کوچک به صورت دیجیتال نیز نمایش داده می‌شوند و ساعت از امکانات دیگری مشابه مقاومت مغناطیسی، زنگ هشدار، کرونومتر و تقویم خودکار برخوردار خواهد بود. عمر خوب باتری نیز حدودا 3 سال برآورد شده هست.

 

– مزایا: قیمت مقرون به صرفه، طراحی ساده، نمایش آنالوگ و آسانی در تشخیص زمان

 

– معایب: عدم وجود تایمر شمارش معکوس، عدم برخورداری از ساعت جهانی، روند نسبتا طولانی برای تنظیم ساعت

 

– قیمت: 54.88 دلار

 

G-SHOCK GWM530A-1

لوکس ترین ساعت ها جی- شاک از برند با کیفیت کاسیو

 

برای آن هایي که مدلی با سایز جمع و جور تر را ترجیح میدهند، GWM530A-1 انتخابی مناسب به شمار می‌رود. از طرفی این ساعت یک ویژگی بسیار مهم دارد که در جلب نظر تعداد زیادی از مشتری ها تاثیر زیادی داشته هست و آن بزرگ بودن اندازه شماره ها در صفحه نمایش ال سی دی ساعت در مقایسه با سایر مدلهای جی- شاک خواهد بود.

 

– مزایا: صفحه نمایش بزرگ، شارژ سولار

 

– معایب: طراحی بدنه به اندازه سایر مدلهای جی- شاک منحصر به فرد نیست

 

– قیمت: 89.95 دلار

 

G-SHOCK AWGM100B-1A

لوکس ترین ساعت ها جی- شاک از برند با کیفیت کاسیو

این مدل نسخه اي بهبود یافته از G100-1BV به شمار میرود. در نتیجه اگر به دنبال ساعتی مقاوم با امکان نمایش آنالوگ- دیجیتال و همینطور شارژ سولار هستید، AWGM100B-1Aگزینه اي مناسب خواهد بود. این ساعت تنها مدل آنالوگ سولار در این فهرست هست و همانند مدل G100-1BV در دسته جی- شاک هاي آنالوگ با سایز کوچکتر قرار میگیرد. لازم به یاد هست که ساعت مذکور بیشتر برای بهرهگیری روزمره و عادی مناسب بوده و اگر عملکرد هاي دیگری مشابه کرونومتر و تایمر شمارش معکوس نیز مد نظر دارید، مدلهای تمام دیجیتال اولویت خواهند داشت.

 

– مزایا: طراحی حرفه اي و امکانات مناسب

– معایب: محدودیت تایمر شمارش معکوس به 100 دقیقه

– قیمت: 99.25 دلار

 

G-SHOCK GW6900-1

لوکس ترین ساعت ها جی- شاک از برند با کیفیت کاسیو

برای آن دسته از افرادی که به غواصی علاقه مند میباشند و یا از ساعت خود در محیط هاي تاریک بهرهگیری میکنند، این مدل از جی- شاک بیشتر توصیه میشود.

 

– مزایا: مواد مرغوب به کار رفته در ساخت قاب، شارژ سولار

– معایب: نسخه فوق امکانات را باید با قیمت بالاتری خریداری کنید

– قیمت: 73.98 دلار

 

G-SHOCK G9000-1V

لوکس ترین ساعت ها جی- شاک از برند با کیفیت کاسیو

این مدل به خاطر طراحی منحصر به فرد خود در مقاومت به گرد و غبار و همینطور نفوذ گل و لای مورد پسند مشتری هاي زیادی واقع شده هست. از این رو برای بهرهگیری توسط آن دسته نیرو هاي نظامی که در ماموریت هاي دشوار شرکت میکنند، انتخاب اي بسیار مناسب خواهد بود. حتی اگر فردی ماجراجو هستید و به محیط هاي جنگلی یا صحرایی زیاد سفر می‌کنید، مدل G9000-1V از سری جی- شاک، همراه خوبی برایتان به شمار خواهد رفت. عمر باتری این ساعت 3 سال تخمین زده شده و از صفحه نمایش ال سی دی استاندارد برخوردار هست.

 

– مزایا: امکانات قابل دقت و قیمت مقرون به صرفه

– معایب: دکمه هاي بزرگ

– قیمت: 64.50 دلار

 

G-SHOCK GD120MB-1 MILITARY BLACK

لوکس ترین ساعت ها جی- شاک از برند با کیفیت کاسیو

مورد بعدی ساعتی با ظاهری استثنائی برای افراد مشکل پسند هست. این ساعت با ابعاد 55 × 51.2 × 17.4 میلی متر، برای مشتری هایي که مچ بزرگ تری دارند، مناسب تر خواهد بود. اما مزیتی بزرگی که در مورد مدل GD120 مطرح هست، عمر بالای باتری آن «حدودا 7 سال» محسوب میشود. این ویژگی واسطه شده تا بیشتر نیرو هاي نظامی بدون هیچ گونه نگرانی در مورد اوضاع باتری، از آن بهرهگیری کنند. اضافه بر رنگ مشکی، رنگ بندی دیگری نیز موجود هست که بنابر سلیقه خود میتوانید یکی از انها را انتخاب کنید.

 

– مزایا: اندازه بزرگ و استحکام بالا، عمر باتری بسیار مناسب

– معایب: ممکن هست خواندن ساعت در نور کم مقداری با مشکل مواجه شود

– قیمت: 70.95 دلار

 

G-SHOCK GA100MB-1A MILITARY BLACK

لوکس ترین ساعت ها جی- شاک از برند با کیفیت کاسیو

برای آن هایي که ساعت آنالوگ- دیجیتال را ترجیح میدهند، این مدل انتخاب مناسب تری خواهد بود. GA100MB-1A اندازه اي نسبتا بزرگ داشته و با رنگ بندی بدنه مشکی به همراه شماره هاي سبز نقش موثری در جلب نظر مشتری ها دارد. از جمله مهمترین امکانات این مدل میتوان به کرونومتر، مقاومت مغناطیسی و عملکرد سنجش سرعت اشاره کرد که توانا به بررسی سرعت دویدن و یا راه رفتن کاربر در یک مسافت مشخص خواهد بود. اضافه بر موارد فوق، صفحه نمایشگر هاي ال سی دی کوچک تری به منظور نمایش ساعت و تاریخ به صورت دیجیتال هم وجود دارد. این مدل محبوبیت زیادی میان نیرو هاي پلیس و مامورین اجرای قانون به دست آورده هست.

 

– مزایا: مد آنالوگ بزرگ با امکان راحت خواندن ساعت

– معایب: عمر باتری تنها 2 سال هست

– قیمت: 67 دلار

 

G-SHOCK GDX6900-1

لوکس ترین ساعت ها جی- شاک از برند با کیفیت کاسیو

 

GDX6900-1 نسخه اي فوق بزرگ از بدنه مطلوب 6900 محسوب می‌شود. این ساعت تست هاي مربوط به استرس محیطی را با موفقیت پشت سر گذاشته و مجهز به یک باتری قدرتمند با طول عمر 10 ساله هست. GDX6900-1 به گونه اي طراحی شده هست که به خوبی در برابر هرگونه ضربه اي مقاومت خواهد کرد. این مدل در انواع رنگ بندی هاي گوناگون در دسترس بوده اما برای بهرهگیری نظامی بیشتر رنگ بندی مشکی آن توصیه میشود.

 

– مزایا: طراحی خوشگل و مورد پسند، باتری قوی با طول عمر 10 ساله

– معایب: ممکن هست خوانش صفحه نمایش در محیط هاي کم نور کمی دشوار باشد

– قیمت: 79.49 دلار

 

G-SHOCK GWM5610-1

لوکس ترین ساعت ها جی- شاک از برند با کیفیت کاسیو

این مدل اقتباسی عالی از اولین ساعت ساخته شده سری جی- شاک هست که از امکاناتی مشابه شارژ سولار، طراحی کلاسیک و امکان نمایش ساعت جهانی بهره میبرد. این ساعت 12.7 میلی متر قطر داشته و بهرهگیری از آن زیر لباسهای فرم نظامی و یا پوشش هاي آستین بلند، راحت تر از سایر مدل ها خواهد بود.

 

– مزایا: طراحی کلاسیک، شارژ سولار، طراحی باریک و در عین حال موثر

– معایب: ممکن هست مورد پسند افرادی که مچ بزرگ دارند واقع نشود

– قیمت: 96.05 دلار

 

G-SHOCK GD350-8

لوکس ترین ساعت ها جی- شاک از برند با کیفیت کاسیو

آخرین ساعت این فهرست مدل GD350-8 سری جی- شاک هست. برخلاف سایر مدل ها می‌توان از تایمر شمارش معکوس همزمان با نمایشگر عادی زمان بهرهگیری کرد. از جمله دیگر امکانات ساعت می‌توان به 5 زنگ هشدار هرروز، طول عمر بالای باتری به مدت حداقل 5 سال و همینطور هشدار حالت تخلیه باتری اشاره کرد.

– مزایا: صفحه نمایش بزرگ، ویبره، نمایش دوگانه، طول عمر بالای باتری

– معایب: قمیت بالا برای ساعتی که فاقد تکنولوژی شارژ سولار هست، سایز و ضخامت ساعت برای بهرهگیری زیر لباس فرم و یا پوشش هاي آستین دار زیاد مناسب نیست

– قیمت: 80.39 دلار

 

جدیدترین مطالب سایت