چطور تیپ جین بزنیم؟

چطور تیپ جین بزنیم؟

مقدور هست ساختن یک ست جین در نگاه اول ساده بنظر برسد اما نکات مهمی دارد که اگر آن‌ها را بلد نباشید از یک آدم خوش استایل به یک فاجعه متحرک جین‌پوش تبدیل می شوید. مسلما دوست ندارید این حالات برایتان پیش بیاید، بنابر این مفید هست نگاهی به نکاتی بیندازید که در ادامه برایتان آورده‌ایم.

 

به دنبال ایده‌هاي اخیر
وقتی نوبت به ست کردن لباس‌هاي جین میرسد، باید تا حد امکان ست رابه روز نگه دارید. همچون نظیر، مقدور هست پوشیدن کت جین به همراه شلوار جین زنانه ظاهرا مشکل خاصی نداشته باشد اما حقیقت این هست که ست‌هایي به مراتب جدیدتر هم وجود دارند. بجای ست‌هاي همیشگی، پوشیدن لباس‌هایی مثل تی شرت و پولوشرت جین زنانه و دخترانه را امتحان کنید. «تیشرت جین با شلوار جین زنانه  و دامن با کت جین ترکیب خوبی ایجاد میکند.»

چطور تیپ جین بزنیم؟

امتحان کردن تناژ‌هاي متنوع
توصیه ما این هست که به دو علت سراغ تناژ‌هاي تیره و روشن جین دریک ست بروید. علت اول این هست که تیپ سراسر یک‌رنگ، کسل کننده بنظر می رسد. علت دوم اما مهم‌تر هست؛ جین روشن دقت‌ها رابه خودش جلب میکند و جین تیره مانع دقت کردن می شود. با این حساب اگر بالا تنه لاغری دارید می توانید یک شومیز یا بلوز زنانه و دخترانه روشن بپوشید و اگر پایین‌تنه‌تان تو‌پر هست، سراغ شلوار  جین زنانه تیره یا دامنی با همین مشخصات بروید.

 

چطور تیپ جین بزنیم؟

یک قانون برای انجام دادن ممنوعه
فرض کنیم خیلی دل‌تان میـــخواهد کت تک و شلوار جینی بپوشید که یک رنگ میباشند و به قانون گذشته هم توجهی ندارید. دراین صورت توصیه ما این هست که خستگی یک رنگ بودن دو لباس جین رابا بکار بردن سایر لباس‌ها یا اکسسوری‌ از بین ببرید. برای مثال کیف و کفشی انتخاب کنید که دقیقا متضاد با لباس‌هاي جین شما میباشند یا ویژگی برجسته‌اي دارند که حواس بیننده رابه خودشان جلب می کنند.

چطور تیپ جین بزنیم؟

دور انداختن اکسسوری‌هاي جین
فکر کنید یک بلوز جین به همراه یک شلوار جین پوشیده‌اید. تا اینجای کار و با دقت به نکاتی که تا هم اکنون گفتیم مشکل خاصی وجود ندارد. فاجعه وقتی اتفاق می‌افتد که یک دستبند جین دور مچ دست‌تان پیچیده و مانتوی جین تن کرده باشید. کیف‌تان جین باشد و حتی کفش‌تان هم همین‌طور! تمام یا حتی یکی از این‌کارها اشتباه میباشند و تلاش‌هایتان برای خوش‌پوشی رابه باد میدهند.

چطور تیپ جین بزنیم؟

 

در انتها اگر دنبال جین‌هاي زیبای برندهایی مانند مانگو، تیفوسی، ال سی وایکیکی یا جنیفر میگردید، سری به فروشگاه آنلاین پوشاک دیجی استایل بزنید.

منبع: مجله مد و لباس فروشگاه اینترنتی دیجی استایل + چطور تیپ جین بزنیم؟

جدیدترین مطالب سایت