شلوار جین بر اساس ماه تولدتان (بهترین شلوار جین مناسب شما)

شلوار جین بر اساس ماه تولدتان (بهترین شلوار جین مناسب شما)

شلوار جین بر اساس ماه تولدتان : شلوار جین علاوه بر این کـه میتواند بدن نما باشد اما زیبایی ویژه را بـه پاها میدهد. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از انواع جدید ترین مدل هاي‌ شلوار جینی کـه باید بر اساس ماه تولدتان بپوشید را منتشر کرده ایم.

 

بهترین شلوار جین مناسب شما بر اساس ماه تولدتان

یکی از لوازم اصلی کمد کـه احتمالاً در کمد لباس همه ی پیدا میکنید، یک شلوار جین کلاسیک اسـت. چه ان‌ها رابا کفش‌هاي‌ کتانی و تی‌شرت بپوشید و چه ان‌ها رابا چکمه و بلوز بپوشید، یک شلوار جین قابل اعتماد ضروری اسـت. اما روزهایی کـه همه ی از همان شلوار جین معمولی استفاده می‌کردند، گذشته اسـت.

 

امروزه مدل‌هاي‌ بی‌شماری وجوددارد، از مدل‌هاي‌ کلاسیک راسته و بوت‌کات گرفته تا شلوار جین و شلوارهای مد روز مادر. برای کمک بـه محدود کردن انتخاب‌هایتان، ما با ستاره‌شناسان و متخصصان، مشورت کردیم تا نظرات تخصصی ان‌ها را در مورد شلوار جینی کـه باید بپوشید، بر اساس علامت زودیاک خود دریافت کنیم. بـه خواندن دایرکتوری جین خود ادامه دهید.

 

بیشتر بخوانید: مدل شلوار جین مردانه عید | مدل های شوار جین مردانه و پسرانه 

 

فروردین: شلوار جین راسته

شلوار جین بر اساس ماه تولدتان (بهترین شلوار جین مناسب شما)

شلوار جین بر اساس ماه تولدتان

 

فروردین رهبر دلير زودیاک اسـت، بنابر این تمایل دارید بـه سمت مدی کـه شخصیت خشن شـما را منعکس می کند، جذب شوید.فروردین کمد لباسی می‌خواهد کـه بـه سادگی اعتماد بـه نفس ایجاد کند. رنگ منتخب انها قطعا قرمز پررنگ یا نارنجی آتشین اسـت و از پوشیدن لباس هایي کـه بر خلاف انتظارات اسـت بدشان نمی‌آید.

 

برای هماهنگی با حس ماجراجویانه خود، توصیه می کنیم یک شلوار جین راسته شیک بخرید. این مورد علاقه قدیمی در چند سال اخیر بازگشت بزرگی داشته اسـت و یک راه عالی برای خنک نگه داشتن ظاهر شـما در حالی کـه اجازه می دهد رنگ ها و لوازم جانبی بدرخشند.

 

اردیبهشت: جین بوتکات

شلوار جین بر اساس ماه تولدتان (بهترین شلوار جین مناسب شما)

اردیبهشت یکی از شیک ترین علائم زودیاک درنظر گرفته می شود و شـما می توانید کمی مادی گرا باشید. «اردیبهشت بـه کیفیت لباس‌هایش اهمیت می دهد و بـه برندهای لوکس و استایل‌هاي‌ شیک میل دارند».

 

برای همراهی با سلیقه شـما، جین بوت کات را توصیه می کنیم. این شلوار جین بـه خوبی با چکمه‌ها، پاشنه‌ها و حتی شلوارهای تخت ست میشود و ان‌ها را برای هر موقعیتی انتخاب مناسبی میکند. بعلاوه، یک جفت خوب میتواند تا آخر عمر شـما را دوام بیاورد.

 

خرداد: شلوار جین بلند

شلوار جین بر اساس ماه تولدتان (بهترین شلوار جین مناسب شما)

خردادها همیشه دنبال چیز جدیدی هستند. شـما دوست دارید با روندها آزمایش کنید و سبک خودرا تغییر دهید. «لباس هاي‌ رنگارنگ و بازیگوش برای خردادی ها بهترین هستند. انها لباس‌هاي‌ غیر رسمی و آسان را ترجیح میدهند کـه بـه آن ها اجازه میدهد برجسته و جالب بـه نظر برسند.»

 

بـه عبارت ساده، شـما یک سبک منحصر بـه فرد دارید کـه سایر علائم بـه سادگی نمی توانستند ان را نشان دهند، و عاشق بیرون رفتن و نشان دادن ظاهر خود هستید. بـه همین دلیل اسـت کـه ما یک شلوار جین بلند را بـه شـما پیشنهاد می کنیم. برش‌هاي‌ جذاب بـه این معنی اسـت کـه میتوانید ان‌ها رابا همه ی چیز، از تاپ‌هاي‌ برش گرفته تا لایه‌هاي‌ حجیم، با اسانی و آسانی بپوشید.

 

تیر: جین دوست پسر

شلوار جین بر اساس ماه تولدتان (بهترین شلوار جین مناسب شما)

تیر ها حساس و شهودی هستند و چیزی را بیشتر از آرامش و دنج بودن دوست ندارند «بـه هرحال شـما خانه زودیاک هستید». لباس آرام و روزمره کـه برای پوشیدن در خانه مناسب اسـت، برای تیر ها ایده آل اسـت. “آن ها نیازی ندارند کـه بیش از حد زرق و برق دار یا شیک بـه نظر برسند و لباس هاي‌ آسان را ترجیح می دهند.”

 

بنابر این، شـما نمیتوانید با یک جفت جین پسر اشتباه کنید. این شلوارهای تنومند و آسان ممکن اسـت بـه نظر برسد کـه ان‌ها را از معشوق خود قرض گرفته‌اید، اما بـه گونه‌اي طراحی شده‌اند کـه با دور کمر شـما حالتی معمولی و جذاب داشته باشید.

 

مرداد: شلوار جین برش خورده

شلوار جین بر اساس ماه تولدتان (بهترین شلوار جین مناسب شما)

مردادها با اعتماد بـه نفس، خلاق و پرشور هستند. شـما دوست دارید با انتخاب هاي‌ مد خود اظهار نظر کنید، بنابر این اغلب بـه سراغ رنگ هاي‌ روشن، الگوهای جسورانه و پارچه هاي‌ مجلل می روید. مرداد مشتاق اسـت کـه از بین مردم متمایز شود و بـه همین دلیل ممکن اسـت لباسی فراتر از انتظارات برای این مناسبت بپوشد.

 

برای همراهی با استایل چشم نواز و عشق بـه نورافکن، یک شلوار جین کوتاه را توصیه می کنیم. این شلوار رابا جوراب شلواری طرح دار یا یک جفت چکمه پر زرق و برق ست کنید تا واقعا جلب توجه کنید.

 

شهریور: شلوار جین تنگ

شلوار جین بر اساس ماه تولدتان (بهترین شلوار جین مناسب شما)

بـه عنوان کمال گرایان زودیاک، عملی، منظم و قابل اعتماد هستید. “شهریور اغلب خیلی خوب کنار هم قرار میگیرد و رنگ هاي‌ خنثی و خاکی را در اولویت قرار می دهد… استایل آن ها ساده ودر عین حال شیک اسـت و هرگز توجه زیادی را بـه خود جلب نمی‌کند. “Less is more” شعار یک شهریوری اسـت.”

 

برای همراهی با استانداردهای بالا و سلیقه خاص شـما، پیشنهاد می کنیم روی یک جین  بسیار خوب سرمایه گذاری کنید. فراموش کنید کـه آخرین پیش‌بینی روند چه میگوید، شلوار جین تنگ همیشه یک کمد لباس ضروری خواهد بود، بـه‌ویژه در پاییز و زمستان کـه ژاکت‌ها و چکمه‌ها بازمی‌گردند.

 

بیشتر بخوانید: سری جدید شلوار های جین مخصوص دختران 

 

مهر: شلوار جین فلر

شلوار جین بر اساس ماه تولدتان (بهترین شلوار جین مناسب شما)

ترازوها اجتماعی و جذاب هستند. شـما دوست دارید لباس بپوشید و شیک بـه نظر برسید، بنابر این اغلب بـه سراغ قطعات کلاسیک و شیک می روید. «ترازو تلاش زیادی می کند تا مطمئن شود کـه خوش‌قیافه‌ترین فرد در اتاق هستند. هر چیزی کـه چاپلوس، خنک و باسن باشد، عالی اسـت».

 

اما از آنجایی کـه شـما علامت ترازو هستید، می خواهید مطمئن شوید کـه لباس هاي‌ شـما بین مد روز و خوش سلیقه متعادل اسـت. برای همراهی با وضعیت شـما بـه عنوان یک سلیقه، یک شلوار جین گشاد را پیشنهاد می کنیم.

 

آبان: شلوار جین مشکی

شلوار جین بر اساس ماه تولدتان (بهترین شلوار جین مناسب شما)

عقرب ها پرشور و شدید هستند. شـما اغلب بـه سراغ قطعاتی می روید کـه تیره و تند هستند، مانند کاپشن هاي‌ چرمی و تیشرت. “کمدهای آبان بسیار سکسی هستند، عمدتا مشکی یا شاید با رنگ قرمز دراماتیک.”

 

و باوجود این کـه شـما فضایی مرموز در مورد خود دارید، هرگز از اظهار نظر دوری نمیکنید. بـه همین دلیل اسـت کـه یک شلوار جین مشکی پایه‌اي عالی برای هر ظاهری کـه می خواهید نشان دهید خواهد بود. این کمد لباس از روز تا شب نیز بـه خوبی کار می کند.

 

آذر: شلوار جین کاپری

شلوار جین بر اساس ماه تولدتان (بهترین شلوار جین مناسب شما)

افراد آذر ماهی مستقل، ماجراجو و خوش بین هستند. شـما عاشق بیان جنبه خلاقانه خود هستید و اغلب بـه سمت قطعاتی کشیده می‌شوید کـه کمی غیر متعارف هستند. “مردان آذر همیشه بـه نظر می رسند کـه تازه از یک مهمانی یا تعطیلات بازگشته اند. آن ها از پوشیدن لباس هاي‌ عجیب‌وغریب کـه نشان دهنده فرهنگ ها و مقاصد مختلف هستند لذت میبرند و می توانند اقلام زیادی را کـه در سفر خریداری کرده اند داشته باشند.”

 

اگر چه شـما دوام جین را دوست دارید، اما سبک زندگی پر جنب و جوش شـما بـه چیزی تنفس پذیرتر از شلوار جین سنتی شـما نیاز دارد. کاپری ها سبک وزن هستند، با هر فصلی کار می کنند و فضای زیادی برای حرکت و کاوش در اختیار شـما می گذارند.

 

دی: مامان جین

شلوار جین بر اساس ماه تولدتان (بهترین شلوار جین مناسب شما)

دی‌هاي‌ فوق‌العاده عملی دوست دارند روی قطعاتی سرمایه‌گذاری کنند کـه ماندگار باشند، بنابر این اغلب بـه سراغ پارچه‌هاي‌ با کیفیت و اقلامی می روید کـه جذابیتی جاودانه دارند.

 

دی سبک بسیار سنتی دارد کـه همیشه کلاسیک اسـت و هرگز آشکار نیست. انها بدون توجه بـه محیط، حرفه‌اي بـه نظر می رسند، ودر قطعاتی کـه بـه خوبی طراحی شده‌اند احساس میکنند کـه در خانه هستند کـه بـه انها کمک می کند اعتماد بـه نفس داشته باشند.

 

شـما یک خریدار باهوش هستید کـه میدانید اسانی و استایل میتوانند درکنار هم باشند، بـه همین دلیل اسـت کـه ما فکر می کنیم شلوار جین مامان بهترین تطابق را برای شـما دارد. انها نه تنها آسان هستند و بـه اسانی پوشیده میشوند، بلکه بدون هیچ زحمتی شیک هستند.

 

بهمن: شلوار جین پاره شده

شلوار جین بر اساس ماه تولدتان (بهترین شلوار جین مناسب شما)

بهمن نوآور، مستقل و پیشگام هستند. شـما بـه سراغ قطعاتی می روید کـه منحصر بـه فرد و غیر متعارف هستند – درست مثل شـما. «آکواریوم ها طبق معمولً سبک متمایز خودرا دارند کـه تعریف ان دشوار اسـت. خیلیها پوشیدن تی‌هاي‌ با عبارات جالب یا آثار هنری را دوست دارند و از چیزی کـه ممکن اسـت دیگران را مجبور بـه نگاه مجدد کند، ابایی ندارند.»

 

برای تمجید از وضعیت خود بـه عنوان شورشی زودیاک، یک شلوار جین پاره را توصیه می کنیم. شلوار جین پاره لبه خنکی دارد و با حال و هوای آزاداندیشی مثل شـما تناسب دارد.

 

اسفند ها: شلوار جین اسید واش

شلوار جین بر اساس ماه تولدتان (بهترین شلوار جین مناسب شما)

شلوار جین بر اساس ماه تولدتان

 

اسفند ها حساس، شهودی و رویایی هستند. شـما اغلب بـه سراغ قطعاتی می روید کـه ملایم و رمانتیک هستند و سبک زندگی آرام شـما را منعکس می کنند.

 

اسفند ها در ترکیب شدن با محیط اطراف خود مهارت دارند، بنابر این سبک انها بسته بـه این کـه در ان زمان با چه کسی رفت و آمد می کنند، تغییر می کند. “آن ها اغلب سبک هاي‌ روانی را انتخاب می کنند کـه حرکت انها را محدود نمیکند و داشتن پارچه هایي نرم، ابریشمی یا صاف همیشه بهترین اسـت.”

 

شلوار جین اسید واش با فرهنگ موج سواری در دهه 1960 شروع شد، زمانی کـه بـه طور طبیعی در اثر قرار گرفتن در دسترس آب شور و آفتاب پژمرده شدند. این سبک از شلوار جین فوراً حسی جذاب و جوان را بـه هر لباسی اضافه می کند بدون این کـه بـه نظر برسید کـه خیلی تلاش می کنید. بـه علاوه، منشاء در ساحل برای نشانه اسفند مناسب اسـت.

 

بیشتر بخوانید: نکاتی برای انتخاب شلوار جین

 

در پایان

برای هر شخصی، شلوار جین یک لباس جدا نشدنی بـه حساب می‌آید و همیشه در کمد همه ی جای دارد، اگر شـما هم جزو این دسته از افراد هستید شاید این مطلب از مجله تفریحی تالاب بـه شـما در انتخاب بهترین مدل شلوار جین مخصوص شـما کمک کند.

جدیدترین مطالب سایت