با مهم‌ترین مناطق آنتالیا ترکیه آشنا شوید

مجموعه : اخبار
با مهم‌ترین مناطق آنتالیا ترکیه آشنا شوید

تابه‌حال به ترکیه سفر کرده‌اید؟ سفر به کشور ترکیه و به‌ویژه شهر آنتالیا می‌تواند یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای شما باشد. به خصوص اگر با تور آنتالیا سفرتان را شروع کرده باشید این سفر برای شما راحت‌تر خواهد شد و همراه با تور ترکیه آنتالیا می‌توانید مناطق دیدنی و جاذبه‌های گردشگری شهر را ببینید و از گشت‌وگذار در شهر لذت ببرید.

برای آشنایی بیشتر با مهم‌ترین مناطق گردشگری آنتالیا این مطلب را بخوانید. آنتالیا یکی از مهم‌ترین شهرهای ترکیه، پس از استانبول است که سالانه مسافران زیادی برای بازدید از این شهر به آن سفر می‌کنند. مراکز گردشگری در آنتالیا تنوع بالایی دارد و اگر با تور آنتالیا به‌صورت خانوادگی به این شهر می‌روید، خیالتان راحت باشد که همه سنین با انواع سلیقه‌ها از این سفر لذت می‌برند.

 

ساحل لارا

یکی از زیباترین سواحل ترکیه و شهر آنتالیا ساحل لارا است. این ساحل در فاصله کمی از شهر آنتالیا قرار گرفته و با خودرو، 25 دقیقه از شهر فاصله دارد. یکی از مقاصد گردشگری در تور آنتالیا ترکیه، بازدید از همین ساحل زیبا است. چشم‌انداز گسترده و زیبای این ساحل دل هر مسافری را می‌رباید.

 

اغلب مسافران برای لذت از آفتاب و ورزش‌های هیجان‌انگیز آبی و همچنین امکانات تفریحی به این ساحل سر می‌زنند. قدم زدن در ساحل لارا می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین لحظات سفر شما با تور آنتالیا باشد. ماه‌های اسفند تا اردیبهشت بهترین زمان برای سفر به آنتالیا محسوب می‌شود؛ اما برای ساحل‌گردی، تابستان هم فصل مناسبی برای سفر به این شهر دیدنی ا‌ست.

 

آکواریوم آنتالیا

یکی از بزرگ‌ترین مجموعه آکواریوم‌های جهان در شهر آنتالیا قرار گرفته است؛ طی سفر با تور آنتالیا این فرصت را دارید تا از این مجموعه شگفت‌انگیز دیدن کنید. با ورود به این آکواریوم، از تونل بلندی به طول 131 متر عبور می‌کنید. قدم زدن در این آکواریوم مانند سفر به اعماق دریا و دیدن گونه‌های مختلف جانوران دریایی است. اگر همراه با فرزندانتان به آنتالیا سفر می‌کنید، بازدید از این مجموعه زیبا را در برنامه خود قرار دهید تا از این ماجراجویی شگفت‌انگیز لذت ببرند.

 

با مهم‌ترین مناطق آنتالیا ترکیه آشنا شوید

آبشار دودن در آنتالیا

جاذبه شگفت‌انگیز دیگری که در طول سفر با آنتالیا تور ترکیه از آن دیدن می‌کنید، مجموعه آبشارهای دودن هستند که در شمال آنتالیا واقع شده‌اند. این جاذبه گردشگری طبیعی، حال‌وهوای مسافران را به‌طورکلی تغییر می‌دهد. دیدن منظره‌ آبشار و فضای سبز اطراف آن باعث شده این منطقه به یک منطقه گردشگری پرطرفدار تبدیل شود. آب در گردش از آبشارهای زیبای دودن در نهایت به‌سمت دریای مدیترانه جاری می‌شود.

 

اگر از علاقه‌مندان به طبیعت و طبیعت‌گردی هستید، برای سفر به آنتالیا دست به‌کار شوید. با استعلام قیمت تور آنتالیا از سایت‌های معتبر رزرو تور و بلیط، سفرتان را به این شهر زیبا و رویایی شروع کنید. دیدن آبشار دودن از نزدیک، یکی از زیباترین جاذبه‌هایی است که در طول این سفر تجربه خواهید کرد.

 

قلعه و دروازه هادریان

همان‌طورکه گفته شد جاذبه‌های گردشگری در شهر آنتالیا اکثر سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارد. بنابراین اگر شما به تاریخ و تاریخ‌گردی علاقه دارید، بازدید از این جاذبه گردشگری باعث خوشحالی‌تان می‌شود. یکی از برجسته‌ترین بناهای تارخی در آنتالیا، دروازه و قلعه هادریان است. این دروازه بخشی از دیوار باستانی است که در دوره امپراطوری روم دورتادور شهر کشیده شده بود.

 

این دروازه هشت ستون گرانیتی دارد که دو طرف چهار پایه نگهدارنده طاق‌های سه‌گانه قرار گرفته‌اند. این دروازه به لحاظ هنر، نماینده معماری و طاق نصرت‌های رومی است که تاکنون به خوبی از آن‌ها محافظت کرده‌اند. اگر با تور آنتالیا ترکیه سفر می‌کنید، بازدید از این جاذبه درخشان تاریخی را در برنامه خود قرار دهید.

 

با مهم‌ترین مناطق آنتالیا ترکیه آشنا شوید

پارک آبی آکوالند

تور آنتالیا به خودی خود یک تور هیجان‌انگیز است؛ اما زمانی این سفر برای شما جذاب‌تر می‌شود که یک روزتان را در پارک آبی آکوالند بگذرانید. این مجموعه آبی یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی در ترکیه است؛ اما میان پارک‌های آبی جهان، نسبتا کوچک به‌نظر می‌رسد. این پارک آبی سرسره‌های غول‌پیکری دارد و می‌تواند به بخش خاطره‌انگیزی از سفر شما تبدیل شود. علاوه‌بر تفریحات آبی، در آکوالند می‌توانید دلفین‌ها را از نزدیک ببینید.

 

بخشی از این پارک آبی، به نمایش دلفین‌ها اختصاص یافته است. همان‌طورکه قبلا گفته شد، سفر در فصل بهار و تابستان، زمان خوبی برای بازدید از این شهر محسوب می‌شود. برای بازدید از پارک آبی آکوالند، فصل تابستان مناسب‌ترین زمان ممکن است. اگر برای این تابستان قصد سفر به ترکیه را دارید، قیمت تور لحظه آخری آنتالیا را از طریق سایت‌های معتبر رزرو تور بررسی کنید.

 

موزه آنتالیا

یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های ترکیه در شهر آنتالیا واقع شده است. موزه باستان‌شناسی آنتالیا، یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری در تور آنتالیا به‌شمار می‌رود که درواقع، پرطرفدارترین موزه ترکیه هم به‌حساب می‌آید. در این موزه مجسمه‌های کشف شده از منطقه پرگه، آثار باستانی از دوره‌های روم باستان، یونان، دوره بیزانس و دوره‌های سلجوقی و عثمانی نگهداری می‌شود. با استعلام قیمت تور آنتالیا و رزرو تور، برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری بی‌شمار آنتالیا در کشور ترکیه اقدام کنید.

جدیدترین مطالب سایت