چگونه آگهی خود را در گوگل ثبت کنیم؟

مجموعه : اخبار
چگونه آگهی خود را در گوگل ثبت کنیم؟

چگونه آگهی خود را در گوگل ثبت کنیم؟

 

تبلیغات در گوگل ادوردز

همه‌ کسانی که شروع به کسب و کار تازه‌ای می‌کنند، برای بالا بردن کار خود نیاز به تبلیغات دارند؛ یکی از موثر ترین تبلیغات در زمینه کسب و کار تبلیغات در گوگل ادوردز است که باعث هدایت شدن و بالا رفتن ترافیک وب سایت شما می‌شود.

 

در مرحله‌ اول شاید برای هرکدام از ما این سوال پیش بیاید که چگونه آگهی خود را در گوگل ثبت کنیم؟ و یا حتی چگونه در گوگل تبلیغ کنیم؟ در ادامه مطلب می‌خواهیم به تمامی این سوالات در مورد تبلیغات در گوگل بپردازیم.

 

ثبت آگهی در گوگل ادز

گوگل ادوردز ابزار اختصاصی گوگل است که شرایطی را برای شما فراهم می‌سازد تا بتوانید آگهی خود در بستر تبلیغات قرار بدهید.

گوگل ادوردز، همکار رسمی گوگل می‌باشد که در زمینه تبلیغات گوگل می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند تا بتوانید در زمینه تبلیغ بیزینستان بسیار حرفه‌ای و مسلط بشوید.

تصور بعضی از افراد این است که با انجام چند کلیک ساده و به راحتی می‌توان آگهی خود را در گول ثبت کرد و یک کمپین تبلیغاتی در گوگل تشکیل داد. باید به جرات گفت که این تصور کاملا اشتباه می‌باشد و تمام امکانات گوگل ادوردز نیازمند به یادگیری می‌باشند و تنها افراد مسلط می‌توانند این کار را انجام بدهند و در انتها سودآوری هم داشته باشند.

 

مدیریت تبلیغات در گوگل

بدون داشتن دانش لازم و مدیریت صحیح در زمینه تبلیغات گوگل، شما تنها در حال اتلاف زمان و سرمایه‌ خود می‌باشید.  با یک هزینه بسیار معقول شما می‌توانید در میان مشتریان و مخاطبین بهتر دیده بشوید و از رقبای خود نیز جلو بزنید. شما می توانید این هزینه معقول را به یک آژانس تبلیغاتی معتبر همچون ساناسل بپردازید تا چند برابر آن را برای شما به ارمغان بیاورند؛ زمان را هدر ندهید، همین حالا با ما با شماره تماس  55736000-021 ارتباط برقرار کنید. پیش نیاز پاسخ به سوال چگونه آگهی خود را در گوگل ثبت کنیم؟ مطالعه باقی مطلب و کسب اطلاعات در خصوص این پلتفرم تبلیغاتی است.

فهرست ایندکس گوگل

اگر قصد این را دارید که سایت خود را در فهرست ایندکس‌های موتور جستجوگر گوگل اضافه کنید، باید یه نکات زیادی توجه نمایید. موتورهای جستجوگر گوگل دائما در حال بررسی کردن و بروزرسانی وب سایت‌ها می‌باشند و وب سایت‌های جدید را به بانک اطلاعاتی خود اضاقه میکنند؛ همچنین سایت‌ها و صفحات قدیمی و مرده را از اطلاعات خود حذف می‌نمایند.

باید به این نکته توجه داشته باشید بعد از اضافه کردن آدرس سایتتان در گوگل، بلافاصلا سایت شما در گوگل قابل جستجو نمی‌باشد زیرا گوگل فاکتورها و قوانین بسیار زیادی دارد که بر حسب آن سایت‌ها را دسته بندی و رتبه بندی می‌کند. تبلیغات شما نیز از قاعده مستثنی نیستند.

چگونه آگهی خود را در گوگل ثبت کنیم؟

                                                                                 فهرست ایندکس گوگل

 

چگونه در گوگل تبلیغ کنیم؟

چگونه آگهی خود را در گوگل ثبت کنیم؟ تبلیغاتی که گوگل ارائه میدهد در صفحه‌ نتایج جستجوی آن نمایش داده می‌شوند و ممکن است این تبلیغات به صورت متنی، تصویری، ویدئویی و یا … باشند. تبلیغات در گوگل ادوردز به دو صورت کلی انجام می پذیرد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

 

1.      تبلیغ در نتایج جستجو (SERP)

این روش یکی از پرطرفدار ترین و موثرترین روش های تبلیغات در گوگل می‌باشد و در بین کاربران ایرانی طرفداران بسیار زیادی دارد. حتما وقتی یک مطلب را جستجو کرده‌اید، در نتایج آن شاهد سایت‌هایی که در کنارشان “آگهی” درج شده است بوده‌اید؛ در این روش تبلیغات بر اساس محتوای مدیران سایت و کلمات کلیدی به خصوصی انجام ‌می‌شوند. برای مثال اگر بخواهیم محصولاتمان را به صفحه‌ اول نتایج جستجو‌ی گوگل بکشانیم، باید برای این کار کلمات کلیدی هر محصول را پیدا کنیم و به سیستم تبلیغاتی گوگل آن را معرفی کنیم.

 

2.      تبلیغ در سایت ‌های همکار گوگل

هر وب سایتی می‌تواند مطابق با میزان سرمایه‌ خود برای تبلیغات گوگل ادوردز اقدام نماید. در روش تبلیغ در سایت های همکاری گوگل، می‌توانید نوع سایت همکار خود را با موضوع مورد نظرتان انتخاب و مشخص کنید. تبلیغ در سایت‌های همکار گوگل نیز یک روش تبلیغ بسیار تاثیر گذار می‌باشد که می‌تواند در پیشرفت وب سایت شما بسیار موثر باشد.

برای ثبت آگهی در گوگل ادز کافیست مقاله چگونه از گوگل ادوردز استفاده کنیم؟ را مطالعه بفرمایید و مطابق با مراحل ذکر شده در آن پیش بروید.

 

هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز چقدر است؟

هزینه تبلیغات در گوکل به عواملی همچون موقعیت جغرافی شما، کیفیت کمپین‌‌های تبلیغاتی، سختی کیبورد و … بستگی دارد.

برای مثال در تبلیغات کلیکی بر اساس تعداد کلیک‌هایی که مخاطبین بر روی تبلیغ شما کرده‌اند، از شما هزینه‌ای کسر می‌شود؛ باید توجه داشته باشید که در ایالات متحده به ازای هر کلیک حدود 2.32 دلار باید پرداخت شود، در حالی که در وب سایت‌های کلیکی ایرانی هزینه‌ تبلیغات بسیار کمتر حساب می‌شود.

نکته: سایت های کلیکی ایرانی تبلیغات ادوردز مخصوص شبکه جستجو گوگل را ارائه نمی دهند و معمولا بنر های تبلیغاتی ارائه می دهند.

 

تبلیغات گوگل چطور به رشد کسب و کار شما کمک می‌کند؟

گوگل ادوردز بر روی کلمات کلیدی متمرکز می‌باشد و تبلیغ کنندگان باید یک لیست از کلمات کلیدی برای هدف گذاری انتخاب کنند. کلمات کلیدی که تبلیغ کنندگان برای هدف گذاری انتخاب می‌کنند باید با کسب وکارشان مرتبط باشد و باید دقیقا همان چیزی باشد که کاربران و مخاطبین آن را در گوکل جستجو می‌کنند.

بعد از گذراندن تمامی این مراحل تبلیغ کنندگان باید برای تبلیغات از این کلمات کلیدی استفاده نمایند تا وب سایتی که برای آن تبیلغ می‌کنند امتیاز بالایی را کسب کند که این امتیازات بر اساس کیفیت تبلیغات تععین می‌شود. تبلیغات گوگل ادوردز برای کسانی که دارای کسب و کار هستند، می‌تواند بسیار مناسب باشد.

 

کلمات کلیدی را چگونه در گوگل ادوردز می‌ توان مشخص کرد؟

برای انتخاب کلمات کلیدی باید از کلمات مشابه یا مترادف استفاده کنیم. اگر از یک کلمه‌ نامربوط در انتخاب کلمه‌ کلیدی یا همان کیورد موردنظر استفاده کنیم، ممکن است کلیک‌های زیادی را دریافت کنیم وهزینه‌ اضافی کلیک‌های غیرمرتبط را پرداخت کنیم ولی بازدهی مدنظرمان را از این کار نخواهیم گرفت.

بهتر است برای انتخاب کلمه‌ کلیدی مناسب براساس سایت مدنظرمان، اول از همه یک لیست تهیه کنیم و در مرحله‌ بعدی کلیدواژه‌ها را بر اساس منطقه‌ جغرافیایی خود مشخص کنیم. می‌توان برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب از ابزار کیورد پلنر در ادوردز استفاده کرد و استفاده از کلمات کلیدی منفی نیز می‌تواند به شما کمک بسیار زیادی بکند.

چگونه آگهی خود را در گوگل ثبت کنیم؟

انتخاب کلمات کلیدی گوگل ادوردز

 

مدیریت تبلیغات در گوگل ادوردز به چه صورت است؟

تبلیغات شما می‌توانند به راحتی در گوگل ادوردز مدیریت شوند که در ادامه این مطلب به شرح آن پرداخته‌ایم:

می‌توان به راحتی امکان نمایش دادن تبلیغات را برای شهرها یا کشورهای خاصی محدود کرد.

سن و جنسیت افراد را برای دیدن تبلیغ می‌توان مشخص کرد.

نمایش تبلیغات در انواع دستگاه‌ها مانند لپ‌تاپ، موبایل، کامپیوتر و … قابل مدیریت و بهینه سازی است.

زمان و روزهای مدنظر برای نمایش دادن تبلیغات قابل تنظیم است.

 

کلام پایانی

برای اینکه از سایر رقبای خود در زمینه کسب و کار و یا … عقب نمانید و به پاسخ سوال چگونه آگهی خود را در گوگل ثبت کنیم؟ به صورت عملی دست یابید، توصیه می‌شود که یک وب سایت برای کار خود در نظر بگیرید و با بالا بردن رتبه‌ی آن و گرفتن امتیاز از این طریق، باعث پیشرفت چشمگیر کسب و کار خود بشوید. چنانچه در خصوص تبلیغات ادوردز سوالی دارید با ما تماس بگیرید یا به سایت sanasell.com مراجعه بفرمایید.

 

سوالات متداول چگونه آگهی خود را در گوگل ثبت کنیم؟

چگونه آگهی خود را در گوگل ثبت کنیم؟
ثبت کردن آگهی در گوگل ادوردز کار آسانی نیست و باید به دست یک متخصص انجام بشود ولی به صورت کلی با استفاده گوگل ادوردز می‌توانیم به راحتی تبلیغات خود را درون گوگل ثبت کنیم و کلمات کلیدی و تبلیغات تصوری و… برای تبیلغ کردن از سایت خود استفاده کنیم.

تبلیغات گوگل ادوردز برای چه کسانی مناسب است؟
تبلیغات گوگل ادوردز برای انواع کسب و کارها و کسانی که خدماتی برای ارائه کردن دارند بسیار مناسب می‌باشد و این تبلیغات می‌تواند در بهبود عملکرد و فعالیت کار آن‌ها تاثیرت بسزایی داشته باشد.

چگونه در گوگل می‌توانیم تبلیغ کنیم؟
برای تبلیغ کردن در گوگل می‌توانیم از دو روش استفاده کنیم که اولین روش آن تبلیغ در نتایج جستجو   (SERP)است و دومین روش آن تبلیغ در سایت ‌های همکار گوگل می‌باشد.

 

تگ ها: تبلیغات در گوگل – گوگل ادوردز – گوگل ادز – ثبت آگهی در گوگل ادوردز

جدیدترین مطالب سایت