جنجال پیشنهاد 15 میلیونی یک متکدی به مأموران

جنجال پیشنهاد 15 میلیونی یک متکدی به مأموران

جنجال عجیب پیشنهاد 15 میلیونی یک متکدی به مأموران

 

فرماندار رفسنجان با اشاره به آغاز طرح جمع‌آوری متکدیان از روز قبل در رفسنجان، گفت: یکی از متکدیانی که دستگیر شده به مأموران توصیه ۱۵ میلیون تومان رشوه داده تا وی را رها کنند.

 

آغاز طرح جمع‌آوری متکدیان

«حمید ملانوری» صبح روز«سه‌شنبه 13 تیرماه» در همایش مبارزه با مواد مخدر در رفسنجان اظهار کرد: امور اجتماعی و فرهنگی و آسیب‌هاي اجتماعی مثل زنجیر به هم متصل میباشند و اعتیاد یکی از آسیب‌هایي هست که موجب فروپاشی خانواده‌ها میشود و جمع زیادی از برترین جوانان کشور را در راه مبارزه با این پدیده شوم تقدیم کردیم.

 

وی با اشاره به ضرورت دقت به رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر، خاطرنشان کرد: مسجد یکی از پایگاه‌هاي فرهنگی اجتماعی برای مسلمانان هست که روحانیون و مبلغان در حوزه پدیده‌هاي اجتماعی میتوانند اثرگذار باشند.

 

فرماندار رفسنجان افزود:

برخوردهای قضایی و خشن نتوانسته ما را به مقصود خود که داشتن جامعه‌اي عاری از اعتیاد به مواد مخدر هست، برساند.

 

وی ادامه داد: با دقت به افزایش گرایش بانوان به اعتیاد و کاهش سن اعتیاد موضوع مقابله با مواد مخدر باید جدی گرفته شود.

 

فرماندار رفسنجان در ادامه با اشاره به موضوع طرح جمع‌آوری متکدیان که از روز قبل در رفسنجان آغاز شده هست، پرداخت و گفت: متکدیان چهره شهر را زشت کرده بودند و آرامش روانی مردم را برهم زده بودند که با حضور بخش خصوصی از جمله موسسه خیریه کوثر تصمیم بر ساماندهی متکدیان گرفتیم.

 

ملانوری افزود: متکدیان خارجی طرد و متکدیان بومی که نیازمند میباشند زیر پوشش نهادهای حمایتی قرار میگیرند و متکدیان غیربومی هم به شهرهای خود انتقال داده میشوند و متکدیان معتاد نیز به کمپ منتقل می شوند تا نسبت به ترک اقدام شود.

 

وی از جمع‌آوری 45 گدا در روز اول اجرای این طرح خبر داد و گفت: از این متکدیان توسط علوم پزشکی آزمایش انجام شده که در اولین روز طرح، یک نفر اچ‌آی‌وی مثبت شناسایی شد، از این‌رو این طرح میتواند از آسیب‌هایي بزرگ تر در جامعه پیشگیری کند.

 

فرماندار رفسنجان با اشاره به آغاز طرح جمع‌آوری متکدیان از روز قبل در رفسنجان، تصریح کرد: یکی از متکدیانی که دستگیر شده به مأموران توصیه ۱۵ میلیون تومان رشوه داده تا وی را رها کنند و به کارش ادامه دهد.

 

جدیدترین مطالب سایت