رونمایی از مبلمان دو میلیاردی در نمایشگاه تهران

رونمایی از مبلمان دو میلیاردی در نمایشگاه تهران

گران ترین مبلمان جهان در تهران رونمایی شد !

 

یک مبلمان بسیار گرانقیمت به تازگی در نمایشگاه تهران رونمایی شده هست برای اطلاعات اکثر در ادامه می‌توانید ما راد نبال کنید .

 

این میز و صندلی پرسروصدا حاوی شش صندلی و یک میز هست که چندی پیش حدود ۶۶۰هزار دلار یا تقریبا ۲ میلیارد تومان ارزش گذاری شده هست.

 

به گزارش تالاب مدیر اجرایی برج میلاد در رابطه با ماجرای این مبل گرانقیمت میگوید: «این میزوصندلی ها از همان اول برای فروش به این نمایشگاه نیامده و صرفا جهت بازدید در برج قرار گرفته هست.»

 
رونمایی از مبلمان دو میلیاردی در نمایشگاه تهران

گران ترین مبل های جهان 

رونمایی از مبلمان دو میلیاردی در نمایشگاه تهران
 
 
مجتبی خشایار فرد ادامه میدهد: «این نمایشگاه توسط اتحادیه صنایع دستی کشور راه اندازی شده و همینطور مبل مورد نظر برای صادرات ساخت و فروخته شده هست.»

 

ماجرا از این قرار هست که این میزوصندلی هاي قیمتی، فقط چند روزی میهمان نمایشگاه صنایع دستیبرج میلاد بوده و هنر دست «رسول معتمدی» استاد نگارگری خوش ذوق اصفهانی میباشند.

 

این استاد هنرمند اصفهانی پیش از این در گفت و گو با یکی از رسانه هاي داخلی عنوان کرده بود که با همکاری دوست هنرمندش «علی شاه میوه» استاد خاتم کاری این میز و صندلی ها را طراحی کرده هست. این دو هنرمند پیش از این هم با همکاری هم و با تلفیق دو هنر خاتم کاری و نقاشی آثار ماندگاری خلق کرده اند.

 

مقاله پیشنهادی :   تاثیر رنگ ها بر ماه تولد

بحبوحه هنر این دو استاد در آخرین اثر آنها خودرا نشان میدهد؛ وقتی که این دو با تلفیق هنرهای خاتم، معرق و منبت و به سفارش یک مشتری آمریکایی میز و صندلی مشهور را ساخت می‌کنند.

 

دیدنی اینجاست که خود مشتری آمریکایی از این دو هنرمند می‌خواهد که تاریخ ادوار گوناگون ایران را روی این میز و صندلی ها طراحی کنند؛ بنابر این ما با میزوصندلی هایي روبه‌رو میشویم که تاریخ ایران را در خود جای داده اند. هخامنشی،ساسانی، سامانی، سلجوقی، صفوی و پهلوی شش دوره تاریخی هست که با علائم مخصوصشان روی این مبلمان طراحی شده اند. هخامنشیان با نماد تخت جمشید و آخرین دوره تاریخی نیز با نماد میدان آزادی طراحی شده هست.

 

جدیدترین مطالب سایت