سه شنبه و چهارشنبه مدارس اصفهان تعطیل شد

سه شنبه و چهارشنبه مدارس اصفهان تعطیل شد

مدارس اصفهان بخاطر الودگی شدید هوا تعطیل شد

 

تا جاییکه امکان دارد از منزل ها خارج نشوید چون هوا بسیار الوده تر از چیزی هست که فکرش را بکنید. رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: دوره‌هاي آموزشی اول و دوم ابتدایی در اصفهان و هشت شهرستان دیگر از فردا تا پایان هفته و چهارشنبه مدارس همه ی مقاطع تحصیلی تعطیل است.

 

آلودگی هوا منصور شیشه فروش در مصاحبه با مهر اظهار داشت: با دقت به شرایط سکون هوا در شهر اصفهان و افزایش آلاینده ها کارگروه هماهنگی شرایط مخصوصاً آلودگی هوا در استانداری اصفهان تشکیل و مصوباتی را بنا بر دستورکار شرایط مخصوصاً آلودگی هوا صادر کرد.

 

وی با بیان این که بر اساس این دستورکار فردا کلاس‌هاي دوره اول و دوم ابتدایی در شش ناحیه آموزشی اصفهان و هشت شهرستان استان اصفهان تعطیل خواهد بود، اضافه کرد: بنابر این فردا کلاس‌هاي دوره اول و دوم ابتدایی علاوه بر اصفهان در شهرستان هاي زرین شهر، فولادشهر، خمینی شهر، نجف آباد، شاهین شهر، فلاورجان، پیربکران و برخوار و مهدهای کودک و مراکز توانبخشی روزانه بهزیستی در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری تعطیل خواهد بود.

 

به گزارش تالاب رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان همینطور به تعطیلی همه ی مقاطع تحصیلی استان اصفهان از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری نیز اشاره و اضافه کرد: همینطور تردد خودروها در محدوده زوج و فرد از فردا ممنوع خواهد بود.

 

وی در ادامه با اشاره به این که از فردا صنایع آلاینده نیز تعطیل می شود، اضافه کرد: محیط زیست به این صنایع اخطارهای لازم را داده است.

 

شیشه فروش اضافه کرد: به شهروندان توصیه میشود از فردا تا پایان هفته از ورزش در هوای آزاد ودر صورت امکان از تردد در سطح شهر خودداری کنند.

 

جدیدترین مطالب سایت