ملاقات شهرام ناظری از استاد محمدرضا شجریان (عکس)

ملاقات شهرام ناظری از استاد محمدرضا شجریان (عکس)

دوستی شهرام ناظری با استاد شجریان بر می‌گردد بـه دوران جوانی و این دو هنرمند معروف از خیلی سال پیش دوستان صمیمی بوده اند.

 

اینروزها متاسفانه حال استاد شجریان زیاد خوب نیست و همین باعث نگرانی هنرمندان و مردم شده اسـت. شهرام ناظری متولد ۲۹ بهمن ۱۳۲۸ در کرمانشاه خواننده، موسیقی‌دان و موزیک‌ساز موسیقی اصیل ایرانی اسـت.

 

بـه گزارش تالاب شهرام ناظری در بیشتر آثار خود از شعرهای مولانا بهره برده‌اسـت و طی ۳۰ سال فعالیتِ هنری، توانسته سبک جدیدی از موسیقی را کـه آمیخته بـه ادبیات حماسی و عرفانی ایران اسـت بـه‌وجود آورَد. ناظری، علاوه بر بهره‌گیری از شعرهای مولوی در زمینهٔ استفاده و استوارسازی شعر معاصر فارسی بر روی موسیقی سنتی ایرانی نیز پیشگام بوده‌اسـت.

 

علاوه بر اینها شهرام ناظری از نخستین کسانی‌ست کـه با استفاده از موسیقی مقامی، اشعار شاهنامهٔ فردوسی را اجرا کرده‌اسـت. وی تا کنون بیش از ۴۰ آلبوم موسیقی منتشر کرده‌اسـت.

 

تصاویر پایین مربوط به قبل از بستری شدن استاد در بیمارستان است و جنبه نمایشی دارد و ربطی به موضوع دیدار با وی ندارد.

 

ملاقات شهرام ناظری از استاد محمدرضا شجریان (عکس)

آخرین خبر از وضعیت جسمی محمدرضا شجریان

پزشک هماهنگ‌کننده تیم درمانی محمدرضا شجریان توضیحاتی را درباره وضعیت جسمی استاد آواز ایران ارائه داد.

 

به گزارش تالاب به نقل از ایسنا، امروز (جمعه، دوم اسفند) خبرهایی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها درباره وضعیت سلامتی محمدرضا شجریان منتشر شد که خبرنگار ایسنا برای اطلاع از صحت و سقم خبر با حسن عباسی، از پزشکان معالج وی گفت‌وگویی انجام داد.

 

عباسی اظهار کرد: در حال حاضر استاد شجریان وضعیت جسمانی خوبی دارند.

 

او همچنین در این گفت‌وگو که عصر جمعه انجام شد، تاکید کرد: استاد امروز به مراتب بهتر از دیروز هستند. ایشان مکرر بستری و ترخیص می‌شوند و بنده و بستگان ایشان خواهش می‌کنیم که هر بار این خبر رسانه‌ای نشود. بنده و تمام همکاران شبانه‌روز در خدمت ایشان هستیم و متخصصان مختلف، خدمات گوناگون را انجام می‌دهند.

 

ملاقات شهرام ناظری از استاد محمدرضا شجریان (عکس)

شهرام ناظری از استاد محمدرضا شجریان

 

جدیدترین مطالب سایت