آشنایی با 4 هتل سنتی ارزان قیمت در اصفهان

آشنایی با 4 هتل سنتی ارزان قیمت در اصفهان

برای آن دسته از گردشگرانی که به دنبال هتل های اصفهان با قیمت مناسب هستند، تا اقامتی ارزان و سفری اقتصادی را تجربه کنند، گزینه های مختلفی وجود دارد. اصفهان به خاطر اینکه یکی از اصلی ترین مقاصد سفر در کشور محسوب می شود دارای هتل های متعدد و متنوعی است. هر کدام از این هتل ها از کیفیت، سطح و امکانات و خدمات متفاوتی نسبت به یکدیگر برخوردارند. علاوه بر هتل های مدرن با معماری و طراحی به روز هتل های سنتی ارزان قیمت در اصفهان نیز می توانند اقامتی خاطره انگیز را برای مسافران فراهم کنند. 

 

اگر قصد رزرو هتل اصفهان با هزینه کم را دارید، می توانید به سامانه رزرواسیون اقامت 24 مراجعه کنید و پس از مشاهده انواع هتل ها و کسب اطلاعات لازم درباره آنها مناسبترین هتل را انتخاب نمایید. برای آشنایی با 4 هتل سنتی ارزان قیمت در اصفهان تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

اقامتگاه سنتی میناس 

اقامتگاه سنتی میناس یکی از هتل های اصفهان با قیمت مناسب است که در سال 1398 افتتاح گردید. این هتل سنتی ارزان قیمت در اصفهان در عمارتی تاریخی مربوط به دوره صفویه واقع شده که از معماری بی نظیر و فضایی دلنشین برخوردار است. علاوه بر قیمت مناسب ازدیگر مزایای رزرو هتل اصفهان در این اقامتگاه، می توان به موقعیت مکانی عالی و دسترسی آسان به اماکن تاریخی و جاهای دیدنی اصفهان مانند کلیسای وانک، پل خواجو و سی و سه پل اشاره نمود.

 

تصور کنید در سفر به اصفهان با صرف هزینه ای کم و مقرون به صرفه می توانید در هتلی سنتی با اتاق هایی دنج و زیبا اقامت داشته باشید؛ اقامتی که قطعا لذت سفر شما را دوچندان می کند. در اقامتگاه سنتی میناس اصفهان 5 اتاق درنظر گرفته شده که به بهترین شکل ممکن طراحی و چیدمان شده اند. معماری با اصالت و وجود تزئیناتی هنرمندانه مانند گچبری، نقاشی، آینه کاری، درب و پنجره های چوبی و … در کنار بهترین امکانات و خدمات همچون صندوق امانات داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس، اینترنت، کافی شاپ، خانه داری و …، محیطی منحصربفرد و رویایی را جهت سپری کردن یک شب خاطره انگیز خلق نموده است. 

 

آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، کوی سنگتراش ها، کوچه شماره 22.

 

هتل ایروانی اصفهان 

یکی دیگر از خانه های قدیمی اصفهان با قدمتی 200 ساله که پس از مرمت و بازسازی تبدیل به اقامتگاه سنتی ارزان در اصفهان شده است، هتل ایروانی می باشد. این هتل سنتی قیمت مناسب در سال 1396 فعالیت خود را آغاز نمود و دارای 2 طبقه و 5 اتاق است که در فضایی دلنشین و دنج با حال و هوای قدیمی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. 

 

در میان هتل های اصفهان اتاق‌های سنتی هتل ایروانی جزو جذاب ترین ها محسوب می شوند و اقامت در محیطی قاجاری با امکانات و خدمات به روزی مانند سیستم سرمایشی و گرمایشی، اینترنت، مینی بار، روم سرویس و … را برای مهمانان فراهم می کنند. طراحی این اتاق‌ها با پنجره‌ های چوبی رو به حیاط، گچبری ‌های زیبا و چیدمان سنتی لذت اقامت را دوچندان می‌ کنند. اگر قصد رزرو هتل اصفهان را دارید و می‌ خواهید در محیطی آرام و دلنشین اقامت داشته باشید، می توانید به سامانه اقامت 24 مراجعه نموده و اقامتگاه خانه ایروانی را انتخاب کنید.

 

آدرس: اصفهان، خیابان ابن سینا، کوچه میرعلاالدین 3، کوچه مسجد جامع، پلاک 4.

 

اقامتگاه سنتی آریو اصفهان 

برای آن دسته از گردشگرانی که به دنبال رزرو هتل سنتی ارزان قیمت در اصفهان هستند، اقامتگاه سنتی آریو یکی از گزینه های ایده آل محسوب می شود. این اقامتگاه قدمتی 90 ساله دارد که در مهرماه سال 1397 پس از مرمت و بازسازی به عنوان هتل سنتی فعالیت خود را آغاز نمود. اقامتگاه سنتی آریو به عنوان یکی از هتل های اصفهان با قیمت مناسب دارای یک حیاط مرکزی باصفا با یک حوض آبی رنگ زیبا، ایوان و 7 اتاق مشرف به منظره دلنشین حیاط است. 

 

یکی از ویژگی های خاص این هتل سنتی ارزان طراحی 2 اتاق به صورت کف خواب و بدون تخت برای القای بیشتر حس زندگی سنتی می باشد. از دیگر مزایای اقامتگاه آریو می توان به کافی شاپ جذاب آن اشاره نمود که با میز و صندلی های چوبی قدیمی خود حسی نوستالژیک برای مهمانان به ارمغان می آورد. شما هنگام رزرو هتل اصفهان می توانید با انتخاب اقامتگاه سنتی آریو علاوه بر صرف هزینه کم، تجربه اقامتی دلنشین و منحصربفرد در فضایی سنتی با امکانات و خدمات به روز را داشته باشید.

 

آدرس: اصفهان، خیابان جهاد، کوچه هادی زاده، بن بست آسیاب.

 

آشنایی با 4 هتل سنتی ارزان قیمت در اصفهان

هتل طلوع خورشید اصفهان

هتل طلوع خورشید را می توان یکی از جذابترین و بهترین هتل های اصفهان با قیمت مناسب در نظر گرفت. این هتل سنتی ارزان در اصفهان در قلب شهر و در میان بافت تاریخی در عمارتی با معماری باشکوه واقع شده که پس از مرمت و بازسازی در سال 1390 فعالیت خود را آغاز نمود. هتل سنتی طلوع خورشید دو طبقه بوده و دارای 21 اتاق منحصربفرد و دوست داشتنی است. اتاق هایی که چشم انداز بی نظیر به حیاط باصفا و دنج مجموعه دارند و می توانند اقامتی دلنشین و راحت را فراهم کنند.

 

علاوه بر اتاق ها که از طراحی و دیزاین کاملا سنتی بسیار زیبا و هنرمندانه با تزئینات مختلف گچ بری، آینه کاری و … برخوردارند، دیگر بخش های این هتل سنتی ارزان در اصفهان مانند رستوران و کافی شاپ نیز دارای محیطی رویایی می باشند. ترکیب فضای سنتی و چیدمان نوستالژی با بهترین امکانات و خدمات به روز مانند اینترنت، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوع، آتلیه، کتابخانه و …

اقامتی به یادماندنی را برای گردشگرانی که به دنبال سفری اقتصادی هستند فراهم آورده است. از مزیت های این هتل سنتی قیمت مناسب می توان به موقعیت مکانی ویژه و دسترسی آسان به اماکن مهم و جاذبه های گردشگری اصفهان مانند مسجد جامع، خانه تاریخی کیانپور، ایستگاه مترو شهدا، حمام علیقلی آقا و … اشاره نمود.

 

آدرس: اصفهان، خیابان ابن سینا، کوچه شماره 3، فرعی 3.

 

تور اصفهان 

در صورتی‌ که تمایل دارید در سفر خود به اصفهان از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی اصفهان دیدن کنید بهترین روش‌ این است که یکی از انواع تور اصفهان  را برای انتخاب کنید. در زمان رزرو تور اصفهان لازم است که به بعضی از نکات توجه داشته باشید تا در نهایت مناسب‌ترین تور را تهیه کنید.

 

روزهایی از سال هستند که قیمت تورهای اصفهان بیشتر از زمانهای دیگر است و  با افزایش میزان تقاضا برای سفر به اصفهان قیمت تور‌های اصفهان افزایش پیدا می‌کنند. درصورتی‌که بخواهید در زمانی به شهر اصفهان سفر کنید که قیمت تور‌ها در کمترین میزان خود باشد لازم است که فصلی از سال را برای سفر خود انتخاب کنید که میزان تقاضا برای سفر به شهر اصفهان کم است، درنتیجه قیمت تورهای این شهر نسبت‌به روزهای دیگر سال کمتر می شود.

 

جدیدترین مطالب سایت