کمدین خنداننده شو با اشاره به سلفی نمایندگان مجلس با موگرینی

کمدین خنداننده شو با اشاره به سلفی نمایندگان مجلس با موگرینی

پایان استندآپ کمدی خنداننده شو

 

با پایان یافتن خنداننده شو در خندوانه و اجرای استندآپ کمدی باعث تشویق همگان از خوشگل شد این بر نامه شب قبل خنداننده‌شو با حضور جمع کثیری از تماشاگران به کار خود پایپ کمدی در ان داد.

به گزارش تالاب شب قبل فینال خنداننده‌شو در سالن همایش‌هاي برج میلاد، با حضور بیشترین تماشاگر به روی آنتن رفت.

 

فینالیست‌هاي خندوانه هر کدام با حضور روی صحنه آخرین استندآپ کمدی خود را به اجرا گذاشتند.

مجید افشاری نخستین نفری بود که به روی صحنه آمد و این بار در کنار مقوله ازدواج، به دغدغه‌هاي جوانان پرداخت و در آخر با زبان خنده دار، برای جمع کردن آرای مردمی وعده هاي انتخاباتی داد و با امیر مهدی ژوله که خود از کمدین هاي خندوانه هست، شوخی کرد.

 

افشاری که بیشترین بخش داستانی اجرای استندآپ کمدی خود را روی مسائل روز متمرکز کرده بود، با اشاره به مراسم تحلیف رئیس جمهور، از جای خالی عباس جدیدی و سلفی گرفتن نمایندگان با موگرینی گفت.

 

وی در این باره گفت: من چه چیزی از خانم موگرینی کمتر دارم؟ رفت آنجا همۀ ریختند دورش، تصویر می گرفتند. کم مانده بود زیر دست و پا بماند. یکی نبود از آن ها بپرسد این تصویر‌ها را برای چی می خواهید؟ می خواهید بگذارید اینستاگرام بنویسید ‘من و خانم موگرینی یهویی’؟! فقط شانس آوردیم یکی از کشتی‌گیرهای مشهور‌مان آنجا نبود کنار خانم موگرینی!

 

کمدین خنداننده شو با اشاره به مسائل روز جامعه استندآپ کمدی خود را به اتمام رساند و گفت: اجرای من به اتمام رسید ولی این بار برای ماندگار شدن اجرایم سی ثانیه جلوی ملت ایران زانو میزنم. پس از اجرای افشاری، داوران با نگاهی مثبت به اجراهایش، وی را برای ادامه این مسیر تشویق کردند.

 

خنداننده شو

پس از یک رفت و برگشت رسانه‌اي، بخش‌هایي از تمرین‌ میثم درویشان‌پور و اشکان خطیبی به نمایش درآمد. سپس دومین فینالیست خنداننده شو روی صحنه برج میلاد حاضر شد.

 

درویشان‌پور اجرای خود را با موضوع استندآپ کمدی مجید افشاری «ازدواج» آغاز کرد و با اشاره به گریه‌هاي پندار پسرش، کنایه‌اي به اجرای احسان علیخانی در برنامه ماه عسل زد. همینطور در ادامه از مراحل تربیت فرزندان گفت.

 

درویشان‌پور در پایان بیان کرد: این سالن جایی هست که بزرگان زیادی در آن اجرا کردند و من افتخار میکنم روی این صحنه هستم.

پس از پایان اجرای کمدین خنداننده شو، جوان اظهار داشت: اجرای امشب و شانزده نفر دیگر به ما اثبات کرد که میتوانیم به پتانسیل‌هاي جوانان خود اعتماد کنیم. از این به بعد در خندوانه به روی شما باز هست و شما از کمدین‌هاي کشور هستید.

 

احسان کرمی هم در پایان گفت: میثم درویشان‌پور و مجید افشاری تا یکشنبه باید منتظر آرای مردم باشند. خنداننده شو امشب کار خود را به اتمام برد. حالا دیگر نوبت رأی منصفانه مردم هستیم تا در برنامه‌اي خیلی ویژه نفر برتر را معرفی کنیم.

 

جدیدترین مطالب سایت