یافتن شغل مناسب در دنیای فناوری

یافتن شغل مناسب در دنیای فناوری

کاریابی هوشمند در دنیای فناوری

در دنیایی حاضر تمام کارها به صورت الکترونیک شده هست و کمتر نیاز به نیروی انسانی می باشد این جهان این روزها یافتن شغل مناسب در دنیای فناوری به کاری دشوار مبدل شده و علیرغم وجود برنامه ها و سایت هاي گوناگون کاریابی تحقق این رویا کار ساده اي نیست.

به گزارش تالاب: به نقل از دیجیتال ترندز، ریچارد لیو و یونکای ژو دو مهندس سابق شرکت گوگل برای کمک به فعالان دنیای فناوری و صاحبان مشاغل شرکت نوپایی به نام Leap.ai تاسیس کرده و یک برنامه موبایلی به همین نام هم تاسیس کرده اند که یافتن شغل هاي حوزه فناوری را بر زمینه الگوریتم هاي هوشمند خود با سرعت و دقت بالا ممکن میکند.

 

برای طراحی این برنامه ۲.۴ میلیون دلار کمک مالی از دیگر فعالان دنیای فناوری گرد آوری شده و کاربران با ثبت نام در محیط این برنامه یا سایت Leap.ai ابتدا یک نمایه برای خود ایجاد میکنند و اطلاعاتی مثل خودارزیابی، توانمندی هاي مهم، نوع شغل مورد نیاز و اولویت هاي فردی و اجتماعی خویش را مشخص میکنند.

 

سپس الگوریتم هاي هوش مصنوعی Leap.ai فعال شده و اطلاعات واردشده توسط کاربر را با نیازهای شغلی درج شده شرکت هاي گوناگون فناوری تطبیق میدهد. در نهایت و با یافتن برترین توصیه شغلی مناسب Leap.ai فرصت شغلی موجود را به اطلاع فرد می‌رساند و سپس رزومه وی را برای شرکت متقاضی ارسال میکند.

 

یکی دیگر از مزایای این برنامه هوشمند ارسال توصیه نامه هاي گوناگون برای شرکت متقاضی هست. افراد میتوانند این توصیه نامه ها را از افراد شناخته شده در هر حوزه فناوری دریافت و به نمایه خود اضافه کنند.

 

Leap.ai علیرغم مدت زمان کمی که از عرضه اش می گذرد، به سرعت مورد دقت قرار گرفته و شرکت هاي بزرگی مثل دراپ باکس، زوم و اوبر به مشتریان آن مبدل شده اند. در حال حاضر ۵۰ شرکت فناوری از خدمات Leap.ai بهرهگیری می‌کنند.

 

جدیدترین مطالب سایت