انتقام وحشتناک و به رگبار بستن برادر شوهر در شیراز

مجموعه : اخبار حوادث
انتقام وحشتناک و به رگبار بستن برادر شوهر در شیراز

رگبار بستن برادر شوهر 

 

در یکی از شب هاي آبان ماه در استان فارس تماسی با پلیس گرفته می‌شود و گویا صحنه جرمی عجیبی دراین شهر اتفاق افتاده هست . 

 

ساعت 8 شب 29 آبان ساکنان محله‌اي در شهرستان «کوار» استان فارس، درتماس با پلیس 110از تیراندازی در یکی از منزل‌هاي محل خبر دادند.دقایقی بعد و با حضور مأموران در محل مشخص شد مرد مسلحی پس از ورود به منزل زن و مرد میانسالی، هردو رابه رگبار گلوله بسته و به قتل رسانده و از محل گریخته هست.

 

به گزارش تالاب دو جنایت به بازپرس کشیک و هم زمان با حضورتیم جنایی، تحقیقات تخصصی برای کشف راز جنایت شروع شد. تا این که کارآگاهان ردپای برادر شوهر دختر قربانیان ماجرا را دراین جنایت به دست آوردند.

 

تحقیقات مقدماتی نشان داد دختر این خانواده مدتی گذشته از طریق شوهرش به قتل رسیده و با وجودی که خانواده قاتل اصرار زیادی برای بخشش فرزندشان داشتند، پدرومادرمقتول حاضر به گذشت از خون دخترشان نشده و دامادشان را بالای دار کشاندند.

 

تالاب : بنابر این برادر داماد جنایتکار در تصمیمی انتقامجویانه، اسلحه به دست وارد منزل مورد نظرشده و زن ومرد میانسال رابه رگبارگلوله بسته بود.

 

سرهنگ کاووس محمدی، معاون اجتماعی فرماندهی استان فارس گفت: به‌دنبال اعلام این جنایت تکان دهنده، تیم‌هاي جنایی پلیس آگاهی، تحقیقات گسترده‌اي برای شناسایی و دستگیری جنایتکارفراری را آغازکرده‌اند.

 

جدیدترین مطالب سایت