تجاوز جنسی به زن قد بلند ورزشکار و گریه های شبانه او + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
تجاوز جنسی به زن قد بلند ورزشکار و گریه های شبانه او + عکس

تجاوز جنسی به زن بلند قد ورزشکار ؛ ستاره ورزشکار حرفه اي بسکتبال WNBA از این که بارها توسط همسایه خود مورد اذيت و اذیت و تجاوز جنسی قرار گرفته گفت.

 

به گزارش تالاب خانم برنا استیورارت فوروارد بلندقد سیاتل استورم که سابقه قهرمانی در کالج و قهرمانی جهان با تیم زنان کشور آمریکا را در کارنامه دارد با انتشار متنی در پایگاه خبری theplayerstribune خاطره این اتفاق‌هاي‌ شوم و شیطانی را تعریف کرد.

 

استیوارت با بیان جزئیاتی درباره بی توجهی خانواده‌اش به حضور یکی از همسایه‌ها در خانه آن‌ها و اذيت و اذیت و تجاوز جنسی این همسایه تلاش کرد خانواده‌ها را متوجه خطرات این اتفاق‌هاي‌ به ظاهر غیرمهم کند.

 

تجاوز جنسی به زن قد بلند ورزشکار و گریه های شبانه او + عکس

تجاوز جنسی به زن بلند قد ورزشکار و گریه هاي‌ شبانه او

 

استیوارت در بخشی از متنش نوشت: اگر می‌توانستم فریاد بزنم، یک اسم یا حتی یکبار کلمه “بس کن” شاید هیچ‌وقت آن اتفاق‌ها نمی‌افتاد. اگر کسی از خواب بیدار می‌شد ودر تاریکی شب دلیل روشن بودن تلویزیون را بررسی میکرد می‌فهمید که مقابل تلویزیون چه خبر است.

 

 

من یک بچه ۱۱ ساله خجالتی بودم و هرگز نتوانستم به کسی چیزی بگویم تا زمانی که کمی بزرگ تر شدم و درباره آن‌ صحبت کردم. پیش پلیس رفتیم ولی همه ی جزئیات رابه خاطر نمی‌آوردم و اتفاق زیادی نیفتاد.

 

پیک عدد یک درفت سال ۲۰۱۶ WNBA دراین متن از این گفت که حالا بعد از چند سال احساس می کند چیز زیادی از نحوه مقابله با چنین اتفاق‌هایي نمی‌دانسته است. استیوارت که در متنش بارها از گریه‌هاي‌ شبانه و بی‌خوابی گفته در پایان نوشت: حالا میتوانم آسان بخوابم.

 

چند ورزشکار زن دیگر آمریکایی هم پیش از این تجربه قربانی تجاوز جنسی بودن خودرا رسانه‌اي کردند تا جامعه جهانی رابا این خطر جدی آشنا کنند.

 


حتما بخوانید:  زن جوان ورزشکار : به من تجاوز جنسی کرده اند !


 

تجاوز جنسی به ورزشکار زن باعث خراب شدن روحیه وی و خاطره تلخ در زندگی اش شد.

 

گروه حوادث تالاب

جدیدترین مطالب سایت