خودکشی‌ دختر جوان آمریکایی بدلیل توهین در اینستاگرام !+ عکس

مجموعه : اخبار حوادث
خودکشی‌ دختر جوان آمریکایی بدلیل توهین در اینستاگرام !+ عکس

خودکشی‌ دختر جوان بدلیل زیبایی زیاد

رفتار زشت و توهین آمیز برخی سود جو در فضای مجازی باعث مرگ دختر زیبای آمریکایی شد.

 

دختر زیبا و جذاب آمریکایی به دلیل زیبایی خودکشی کرد. زیبایی دختر جوان , برندی ول 18 ساله ساکن تگزاس ایالات متحده کشور آمریک بود. به گزارش تالاب او بوجود زیبایی خیره کننده اش سال های متمادی توسط اطرافیان و همکلاسی هایش در مدرسه مورد تمسخر و توهین قرار داشت.

 

خودکشی‌ دختر جوان آمریکایی بدلیل توهین در اینستاگرام !+ عکس

دختر جذاب آمریکایی

 

اما آنچه حال دختر جوان ر بدتر کرد رفتارهای توهین آمیز کاربران شبکه هاي‌ اجتماعی در یک سال گذشته بود. برندی ماه پیش ب قرار دادن سلاحی در مقابل قلبش خودکشی کرد. پيکر دختر جوان توسط خانواده اش پیدا شد.

 

در ابتد دلیل خودکشی برای والدین برندی نامشخص بود. تا آنکه دریافتند دختر زیبایشان به علت رفتار بی رحمانه کاربران و فشار عصبی که این رفتار در پی داشته دست به خودکشی زده است. تمام عکسها و مطالبی که این دختر در فضای مجازی منتشر میکرد با تمسخر افراد مختلف همراه می شد!

خودکشی‌ دختر جوان آمریکایی بدلیل توهین در اینستاگرام !+ عکس

برندی دختر جذاب آمریکایی

 

قسمت عجیب ماجرا وقتی است که بعد از مرگ برندی، کاربران از توهین و مسخره کردن او دست برنداشته و ب درست کردن صفحه هاي‌ تقلبی سعی در ادامه کارشان داشتند.

 

آنها با انواع توهین و تمسخر  مرگ او را هم به ریشخند گرفتند. خانواده برندی از این افراد به مراجع قضایی شکایت کردند. و آنوقت بود که مطالب حاوی توهین و تمسخر شان به سرعت پاک شد.

 

شاید برندی نخستین قربانی این نوع رفتار در فضای مجازی نباشد. مطمئن افراد زیادی همانند او گرفتار بد گویی هاي‌ بی مورد شده، زندگی و آینده شان دستخوش این حمله هاي‌ بدخواهانه نابود شده است.

 


 

حادثه بعدی :

خودکشی‌ دختر جوان آمریکایی بدلیل توهین در اینستاگرام !+ عکس

خودکشی دختر جوان بعد از مشاجره با مادر

ساعت 9‌ صبح روز گذشته قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران طی تماس تلفنی مأموران کلانتری افسریه از مرگ مشکوک دختر جوانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌ آگاهی راهی محل شد.

 

بنابر این گزارش، تیم جنایی در محل حادثه که حیاط ساختمان مسکونی مرتفعی بود با جسد دختر 17‌ ساله‌ای به نام نیوشا روبه‌رو شدند که بررسی‌ها نشان می‌داد از طبقه نهم خانه‌شان به داخل حیاط سقوط کرده و در دم جان باخته است.

 

بررسی‌های میدانی حکایت از این داشت دختر فوت شده لحظاتی قبل از حادثه با مادرش مشاجره لفظی داشته و پس از آن خودش را از بالکن خانه‌شان به داخل حیاط پرتاب کرده است.

 

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد دختر جوان به دستور قاضی مدیر روستا برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد.

 

به نظر شما علت بالا رفتن خودکشی در جهان امروز چیست ؟

جدیدترین مطالب سایت