زن شیطان صفتی که سر کودک سه ساله را برید !!

مجموعه : اخبار حوادث
زن شیطان صفتی که سر کودک سه ساله را برید !!

زنی که سر پسر 3 ساله را برید 

 

می خواهیم بررسی بر روی جزئیات قتل فجیح زنی که سر کودک سه ساله را برید نگاهی بیندازیم در ادامه می توانید با زن شیطان صفتی که طی واکنشی سر کودک سه ساله را برید آشنا شوید و تالاب را دنبال نمایید .

 

به گزارش تالاب چندی قبل زن جوانی در فسا سر دختر 3 ساله اش را برید ، پس ازآن با خوردن زهر دست به خودکشی زد و برای این که اثری از خود و دخترش باقی نماند، منزل رابه آتش کشید.

 

با این وجود این مادر قاتل توسط همسایه ها از میان شعله آتش نجات پیدا کرد و به بیمارستان منتقل شد؛جنایتی که مهر ماه در یکی از محلات شهرستان فسا اتفاق افتاد.

 

ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان فسا از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک قتل و آتش سوزی مطلع و بي درنگ به محل حادثه اعزام شدند. با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد، دختربچه اي به قتل رسیده است.

 

سر این کودک سه ساله به وسیله تیغ بریده شده بود. در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد، مادر این کودک پس از ارتکاب به این جنایت اقدام به خوردن زهر کرده و منزل را هم به آتش کشیده است اما با حضور به هنگام همسایه ها و ارتباط با اورژانس و آتشنشانی این مادر از مرگ نجات پیدا می‌کند.

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد، تیم جنایی به سراغ مادر کودک به قتل رسیده می رود. این مادر قاتل در بازجویی هاي اولیه به قتل دختر سه ساله اش اعتراف کرد.

 

مادر دختربچه به قتل رسیده در اظهاراتی کوتاه به ماموران گفته: «من سر دخترم را بریدم و منزل را آتش زدم. بعد هم با خوردن زهر قصدخودکشی داشتم که همسایه ها مانع من شدند.» قاتل انگیزه اش را مشکلات مالی و اختلاف خانوادگی اعلام کرد.

 

وی در بازجویی ها مدعی شد که شوهرش به او نفقه نمی داده بهمین علت از وضعیت خسته شده و دست به جنایت زده است.

 

این مادر در حالی مدعی اختلافات خانوادگی شد که یکی از همسایه ها گفت:انها ٩ سال است که ازدواج کرده اند، اما باهم اختلاف داشتند. شش سال بچه دار نمیشدند. آن ها همین یک بچه را داشتند.

 

دراین مدت که همسایه ما بودند، چندباری باهم درگیر شدند. او از شوهرش راضی نبود، دقیق نمی‌دانم مشکل انها چه بود، اما چندباری در لابه لای حرفهایش شنیدم که می‌گفت، وضع مالی خوبی نداریم و همسرم هم تلاشی برای التیام وضعیت نمی کند،خودش حدود ٣٢ سال داشت و شوهرش ٤ سال از او بزرگ‌تر بود، شاید هم اختلافشان سر موضوع دیگری بود اما به ما چیز دیگری بجز فشار مالی و وضع بد اقتصادی نمی‌گفت.

 

او درمورد جزییات روز حادثه هم گفت: من در منزل بودم که بوی دود و آتش بلند شد. همسرم از پشت پنجره بیرون را نگاه کرد و با صدای بلند گفت منزل روبه رویی آتش گرفته. به سرعت از منزل خارج شدیم، همه ی اهالی محل دور منزل جمع شده بودند.

 

بي درنگ با آتشنشانی ارتباط گرفتیم. تعدادی از مردها به داخل منزل رفتند. می‌دانستیم که او همراه دخترش در آن منزل است. چند دقیقه بعد وی را از منزل خارج کردند و با آمبولانس به بیمارستان بردند.

 

وقتی من از سرنوشت دخترش سوال کردم، همسرم به من گفت که او به قتل رسیده است. ابتدا فکر کردم که در آتش سوخته، اما بعد از چند دقیقه وقتی پلیس به آنجا آمد، تازه فهمیدم که چه اتفاقی افتاده است. باورکردنی نبود، چطور یک مادر می‌تواند چنین رفتاری با بچه اش داشته باشد.

 

با دقت به قتل فجیع این کودک سه ساله در حالیکه احتمال میرفت این زن دچار مشکلات روحی و روانی است وی به دکتری قانونی معرفی شد. به علت وضعیت نامناسب این زن امکان گفتگو دکتری با وی وجود نداشت اما در معاینات اولیه بر اساس اعلام روانپزشک این زن دچار مشکلات روحی و روانی است.

 

در حالی‌که تحقیقات دراین خصوص ادامه داشت مشخص شد که مدت ها قبل خواهر این زن نیز خودسوزی کرده است. گفتنی است پرونده وی الان در دست بررسی است.

 

جدیدترین مطالب سایت