قتل وحشیانه خواهر و داماد در اتاق خوابشان + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
قتل وحشیانه خواهر و داماد در اتاق خوابشان + عکس

قتل وحشتناک توسط قاتل جوان سنگدل

 

قاتل دریک اختلاف خانوادگی دست به قتل خواهر و داماد زد …داماد هیچ گونه اختلافی با قاتل نداشت ولی قاتل مخالف ازدواج آن ها بود . قاتل بي رحم به علت وجود اختلافات خانوادگی خواهر و دامادشان رابه طرز وحشیانه اي به قتل رساند و تلاش کرد که قتل را گردن شخص دیگری بیندازد که در انجام اینکار ناموفق بود.

 

شرح ماجرای قتل وحشیانه توسط قاتل بي رحم

ساعت 8 صبح دیروز به قاضی کاظم‌ میرزایی، بازپرس مخصوصاً قتل از قتل یک زن و شوهر جوان در منزل اي در منطقه مقبره فردوسی مطلع شد. شخصی که ماموران پلیس را وقوع این جنایت مطلع کرده بود برادر یکی از مقتولان «زن جوان» به اسم صادق بود. او مدعی شده بود: دامادمان شب قبل در منزل‌مان مهمان بود.

 

صبح که شد، مادرم راهی محل کارش شد و من هم برای خرید بنزین به پمپ‌بنزین رفتم و خواهرم و شوهرش در منزل تنها بودند اما وقتی برگشتم با صحنه قتل روبرو شدم,.

 

به گزارش تالاب فرد ناشناسی وارد منزل ما شده و خواهرم و دامادمان رابه قتل رسانده بود. به‌دنبال این جنایت، قاضی میرزایی به همراه تیمی از کارآگاهان جنایی راهی محل وقوع جرم شدند.

 

زن و شوهر جوان به طرز وحشیانه اي به قتل رسیده بودند و به‌نظر میرسید زمانی که در خواب بوده‌اند قاتل انها رابه قتل رسانده است. مأموران برای کشف راز جنایت به پژوهش از پسر جوانی پرداختند که پلیس را خبر کرده بود. صادق گفت: حدس میزنم که جنایت توسط داماد سابق‌مان رخ داده است و او قاتل است.

 

خواهرم چند سال قبل با مرد جوانی ازدواج کرد اما به‌علت اختلافاتی که داشتند، از هم جدا شدند. پس ازآن داماد سابق‌مان مدام تهدید می کرد که بلایی سر خواهرم می‌آورد و بالاخره تهدیدش را عملی کرد.

 

با اظهارات صادق، تحقیقات مأموران ادامه یافت و آن ها به سراغ داماد سابق این خانواده رفتند. خانواده وی گفتند که او چند روزی است که در کمپ ترک اعتیاد بستری شده است.

مأموران با کمپ ارتباط گرفتند و مسئولان آنجا تأیید کردند که مرد مظنون شب قبل در کمپ بوده و از آنجا خارج نشده است. ظن پلیس در حالی از داماد سابق خانواده کنار رفت که قاضی جنایی به اظهارات صادق«برادر زن جوان» مشکوک بود.

 

از طرفی بررسی‌هاي تخصصی کارآگاهان نشان می‌داد که قتل از سمت فردی آشنا صورت گرفته که به سهولت وارد منزل شده و دست به جنایت زده است.
در چنین شرایطی دستور بازداشت صادق صادر شد.

 

به گزارش تالاب مرد جوان تحت بازجویی قرار گرفت و درحالی‌که تلاش میکرد خودرا بهت زده نشان دهد در انتها ظهر دیروز لب به اعتراف گشود و به قتل خواهر و دامادشان اعتراف کرد. او گفت: از مدتی قبل با خواهرم مشکل داشتم.

او پس از شکست در ازدواج اولش، برخلاف نظر من با پسر جوان دیگری ازدواج کرد و به عقد او درآمد. بهمین علت شب حادثه که دامادمان مهمان منزل ما بود، تصمیم گرفتم هم او و هم خواهرم رابه قتل برسانم و این جنایت رابه گردن داماد سابق‌مان بیندازم که پیروز نشدم.

 

با اعتراف عامل جنایت، برای او قرار بازداشت صادر شد و تحقیقات تکمیلی دراین پرونده ادامه دارد.

 

جدیدترین مطالب سایت