پدر شیطان صفتی که کودک دو ساله اش را کتک زد (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
پدر شیطان صفتی که کودک دو ساله اش را کتک زد (عکس)

کودک 2 ساله پدر 

 

یسنا اسم کودکی است که توسط کم لطفتی پدر شیطان صفتش زخمی و راهی بیمارستان شد در ادامه می‌توانید با پدر شیطان صفتی که کودک دو ساله اش را کتک زد تالاب را دنبال نمایید. 

 

حالات جسمی یسنا , “یسنا” کودک دوساله حاجی‌آبادی که توسط پدرش زخمی شده بود، اکنون حالات جسمی‌اش رو به بهبودی است.

 

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم ‌دکتری هرمزگان افزود: با تلاش‌هاي صورت گرفته و استفاده از متخصصین مجرب، خوشبختانه حالات یسنا نیز رو به بهبودی است.

 

بهبود وضعیت جسمی یسنا

پزشک فاطمه نوروزیان با بیان این که با تلاش کادر درمانی وی قادر به خوردن غذا است، اظهار کرد یسنا در حال حاضر تحت نظر متخصص گوارش و جراح بوده است و تمامی روال درمانی‌اش به‌خوبی طی می شود.

پدر شیطان صفتی که کودک دو ساله اش را کتک زد (عکس)

“یسنا” کودک دوساله حاجی‌آبادی

 

به گزارش تالاب : وی با اشاره به این که از شب گذشته«۸ دی» یسنا نیز دچار تب شده است، اضافه کرد: بهمین علت اجازه مرخص شدن وی صادر نشده است و تا زمانی که حالات تب یسنا به حالت پایدار و عادی بازگردد وی در بیمارستان تحت نظر قرار دارد.

 

نوروزیان در پایان گفت: یسنا دوساله بعد از جراحی‌هاي سنگین داخلی در ناحیه شکم و روده باید تحت نظر باشد اما مشکل خاصی متوجه وی نیست.

 

۲۶ آذرماه بود که مادر برای رساندن فرزندش به مدرسه، “یسنا” دوساله‌ را تحویل همسرش داد ودر دوران بازگشت به منزل دختربچه‌اش را غرق در خون‌ روی زمین می بیند که ورود پلیس و اورژانس این کودک دوساله به بیمارستان انتقال پیدا می کند!

 

ین کودک دوساله بعد از معاینه دکتری به مرکز استان اعزام و پدر او نیز به مراجع قانونی تحویل داده شد.

 

جدیدترین مطالب سایت