آزار و اذیت 2 مرد شیطان صفت با دختر 18 ساله (16+)

مجموعه : اخبار حوادث
آزار و اذیت 2 مرد شیطان صفت با دختر 18 ساله (16+)

تجاوز مردی به دختر 18 ساله 

 

ماجرای شیطان صفتانه اي دیگر توسط مردی سنگ دل رخداد افتاده است در ادامه می‌توانید با اذيت و اذیت شیطان صفتانه مردی با دختر 18 ساله تالاب را دنبال نمایید. 

 

تجاوز به دختر 18 ساله , 2 مرد پس از ربودن و اذيت و اذیت یک دختر ۱۹ ساله او را به قتل رسانده ودر داخل یخچال پنهان کردند. پلیس لندن دو مرد راکه مظنون به کشتن یک دختر نوجوان ۱۹ ساله هستند بازداشت کرده است.

 

این مردان شیطان صفت بعد از ربودن و اذيت و اذیت این دختر، او را به قتل رسانده ودر داخل یخچال پنهان نموده بودند. این رخداد روز چهارشنبه هفته گذشته در ” کینگ استون ” در جنوب غربی لندن به وقوع پيوست.

آزار و اذیت 2 مرد شیطان صفت با دختر 18 ساله (16+)

تجاوز دو مرد شیطان صفت

 

به گزارش تالاب پلیس در تماس با این آدم ربایی و قتل یک مرد ۳۳ ساله و یک مرد ۲۸ ساله را دستگیر کرده است. جنازه این دختر چند ساعت بعد از اعلام مفقودی اش به همراه یک زن دیگر دریک منزل پیدا شد.

 

این زن ۲۰ ساله توانسته بود از دست این مردان فرار کند. وی که از ناحیه گردن دچار بریدگی شده بود بي درنگ به بیمارستان منتقل شد.

آزار و اذیت 2 مرد شیطان صفت با دختر 18 ساله (16+)

تجاوز به دختر 18 ساله

 

” برنت ترونس” ۳۹ ساله یکی از همسایگان مجاور این منزل گفت : ” من ناگهان صدای کوبیدن درب را شنیدم. بي درنگ درب را باز کردم. ناگهان با پيکر یک نفر که بنظر میرسید مرده باشد روبه‌رو شدم,. صدای پای چند نفر می آمد که انگار در حال فرار هستند.

 

واقعا شوک آور بود.” گفتنی است؛ در حالیکه پلیس تحقیقات خودرا آغاز کرده است از افشای اسم این متهم و جزئیات پرونده خودداری کرده است. 

منبع : yjc.ir

جدیدترین مطالب سایت