پسر و مادری که ناپدری آن را به قتل رساندند

مجموعه : اخبار حوادث
پسر و مادری که ناپدری آن را به قتل رساندند

پسر و مادری که ناپدری را به قتل رساندند 

 

پسر و مادری که طی یک همدستی نا پدریشان رابه کام مرگ کشاندند در ادامه می توانید با پسر و مادری که نا پدری شان رابه قتل رساندند آشنا شوید و تالاب را دنبال نمایید .

 

به گزارش تالاب این پسر درسال ٩٢ با همدستی نامادری‌اش پدرش را کشته و جنازه وی را در ماشین مقتول رها کرده‌ بود. بر اساس محتویات پرونده پنجم مرداد ٩٢، کارگران یک شرکت نمایندگی ماشین در تماس با پلیس اسلامشهر از کشف جنازه مردی ٤٠ساله دریک دستگاه زانتیا خبر دادند.

 

پشت فرمان، پسری نوجوان خوابیده بود که با حضور مأموران غافلگیر شد و به قتل اعتراف کرد.  آروین ١٧ساله گفت: «مقتول پدرم است. دیشب به‌ علت اختلافات خانوادگی ابتدا در غذایش قرص ریختم و سپس با طناب خفه‌اش کردم. می خواستم جنازه اش را پنهان کنم؛ اما جایی پیدا نکردم و تمام شب مشغول رانندگی بودم.

 

برای همین وقتی ماشین را برای تعمیر آوردم، این جا خوابم برد». آروین، نامادری‌اش را طراح نقشه قتل معرفی کرد تا زن ٣٦ساله نیز بازداشت شود. آناهیتا در بازجویی‌ها خودرا بی‌گناه خواند؛ اما شواهد ماجرا از نقش او در قتل حکایت داشت.

 

به ‌همین ‌علت کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی قرار گرفت.  آروین در اولین جلسه دادگاه، درمورد جزئیات قتل گفت: «دو سال بیشتر نداشتم که پدر و مادرم از هم جدا شدند.

 

وقتی هشت‌ساله بودم، پدرم با آناهیتا ازدواج کرد و چند سال بعد خواهر و برادرم به جهان آمدند. تماس من و آناهیتا خوب بود؛ اما او با پدرم مشکل داشت و چندباری به منزل مادرش قهر کرده بود.

 

به گزارش تالاب او پیشنهاد قتل پدرم را داد و گفت دراین صورت تمام مال و اموال پدرم مانند ماشین و منزل‌اش به من میرسد. روز حادثه، در غذای پدرم قرص خواب‌آور ریختم و پس از بیهوش‌شدنش، با میله آهنی ضرباتی به سرش زدم و دست‌آخر هم با طناب خفه‌اش کردم».

 

آروین گفت: «نامادری‌ام یک سررسید به من داده بود تا اثر انگشت پدرم را پای برگه‌هاي آن بزنم. اینکار را در چهار صفحه انجام دادم؛ اما وقتی داشتم جنازه را در ماشین می‌گذاشتم، سررسید را در منزل جا گذاشتم». سپس آناهیتا گفت: من این گفته‌ها را قبول ندارم و همه ی اتهامات را رد می کنم.

 

در پایان دادگاه نیز قضات وارد شور شدند و با اتکا به این که آروین در دوران قتل ماهیت جرم را درک میکرد، وی را به قصاص محکوم کردند. آناهیتا نیز به جرممعاونت در قتل به ١٥ سال زندان محکوم شد.

 

هردو متهم همینطور به جرم برقراری تماس نامشروع به ٩٩ ضربه شلاق محکوم شدند. این دو به رأی صادره اعتراض کردند و پرونده به دیوان عالی کشور رفت. قضات دیوان بعد از بررسی، رأی صادره را نقض و پرونده را برای رسیدگی به شعبه هم‌عرض ارسال کردند.

 

جدیدترین مطالب سایت