حرف های پرحاشیه الهه منصوریان در مورد برنامه ماه عسل

مجموعه : اخبار چهره ها
حرف های پرحاشیه الهه منصوریان در مورد برنامه ماه عسل

الهه منصوریان از ماه عسل میگوید 

 

الهه منصوریان یکی از شیر زن هاي زندگی خانمها است که با سختیهای بسیار بزرگ شده است در ادامه می‌توانید با حرف هاي پرحاشیه الهه منصوریان در مورد برنامه ماه عسل  تالاب را دنبال نمایید. 

 

 الهه منصوریان ووشوکار ایرانی و برندهٔ مدال طلای جام جهانی سانشو ابتدا درخصوص بازی‌اش در فیلم سینمایی “صفرتاسکو” به خبر فوری گفت: این فیلم زندگی من وخواهرانم است که ساختش به مدت سه سال طول کشید؛ خصوصیت فیلم، هیجان و امید است. 

وی ادامه داد: نخستین جمله‌اي که به کارگردان گفتم این بود که عاشق ورزشم هستم و دوست ندارم که از ورزش دور شوم. ازطرفی به دلیل این که اعضای تیم فیلم برداری بانوان بودند، آسان‌تر اعتماد کردم و میخواستم بیشتر دیده شوم چراکه در ورزش ایران مورد دقت قرار نمیگرفتیم. 

بازیگر فیلم سینمایی “صفرتاسکو” در ادامه اظهار داشت: تا قبل از این که به شهرت برسم، به قدری غرق در زندگی خود ما بودیم که بیشتر به فکر مدال گرفتن و جایزه‌اش بودیم. البته اکنون بیشتر از این که بابت شهرت خودم شاد باشم، بیشتر از این مسأله خوشحالم که ورزش زنان دیده می شود. 

وی به حضورش در برنامه ماه عسل اشاره نمود و افزود: حضور من و خواهرانم در برنامه ماه عسل به جهت این بود که فیلم سینمایی “صفرتاسکو” در جشنواره حقایق مقام آورده بود. در طول برنامه آقای علیخانی آن گونه عنوان کردند که پدرمان را بعد از چند سال میبینیم درصورتی که از سه سال قبلش پدر را می دیدیم اما قهر بودیم. 

این ووشوکار ایرانی خاطرنشان کرد: متأسفانه رسانه‌ ها دقت خاصی به ورزش بانوان ندارند. ازطرفی جای سوال است که چرا بازی‌هایمان پوشش تلویزیونی ندارند در حالیکه با حجاب کامل ورزش میکنیم. مضمون جالب اینجاست که در بيرون از کشور مشهور‌تر از کشورم هستم. 

وی در پایان عنوان کرد: اگر در آینده پیشنهادهای خوبی به دستم برسد در سینما نیز همان‌ گونه خواهم بود اما تقدم اولم ورزش خواهد بود.

 

جدیدترین مطالب سایت