رمانتیک ترین اقامتگاه ها برای ماه عسل در خارج از کشور + عکس

رمانتیک ترین اقامتگاه ها برای ماه عسل در خارج از کشور + عکس

برای برخی، مکانهای عاشقانه زمستانی عکس هایي از حلقه زدن درکنار یک شومینه خروشان و تماشای بارش برف بیرون با یک لیوان نوشیدنی گرم در دست را تداعی می کند. برخی دیگر فرار را بـه مقصدهای ساحلی آفتابی ترجیح میدهند. حقیقت این اسـت کـه همه ی چیز جواب می دهد، زیرا تنها شرط لازم برای سفر یک زوج افسانه‌اي این اسـت کـه دریک مکان فوق‌العاده باهم باشند و اجازه دهید کارکنان هتل شـما را لوس کنند.

 

19 بهترین مکان های زمستانی رمانتیک برای سفر یک زوج

در این جا، ما تعدادی از هتل‌ها و استراحتگاه‌هاي‌ مورد علاقه‌مان را جمع آوری کرده‌ایم کـه تجربه‌هاي‌ زمستانی فراموش‌نشدنی را برای دو نفر ایجاد می کنند – از یک خلوتگاه دورافتاده در فضای باز در لاپلند سوئد گرفته تا یک منطقه روستایی کلاسیک نیوانگلند تا هاوایی، کشور مکزیک، مالدیو و غیره.

 

1. اقامتگاه قطبی Fjellborg، لاپلند، سوئد

رمانتیک ترین اقامتگاه ها برای ماه عسل در خارج از کشور + عکس

شفق قطبی مشهور لاپلند در زمستان بـه اوج میرسد و موقعیت دورافتاده این اقامتگاه خانوادگی در شمال دایره قطب شمال، تماشای منظره‌اي عالی، همراه با فعالیت‌هاي‌ سرگرم‌کننده برای دو نفر در فضای باز، از سورتمه سواری با سگ تا کفش‌هاي‌ برفی در بیابان بکر ارائه می دهد.

 

میهمانان بین نوامبر و آوریل با سورتمه هاسکی وارد می شوند و سپس بـه کابین اختصاصی Master کـه با نیمکت هاي‌ پوشیده از پوست گوزن شمالی، فرشی از پوست خرس، فانوس هاي‌ شمع روشن، شومینه هیزمی پوشیده شده اسـت، تحویل میگیرند. یک سونا خصوصی و یک جکوزی برای دو نفر در زیر آسمان درخشان شبانه

 

بیشتر بخوانید: تصاویری از مکان های دیدنی اصفهان و شیراز

 

2. مزرعه در راک کریک، مونتانا

رمانتیک ترین اقامتگاه ها برای ماه عسل در خارج از کشور + عکس

تفسیری شیک از غرب وحشی، این ملک توسط 6600 هکتار از سرزمین ناب آسمان بزرگ احاطه شده اسـت. در فصل زمستان، فعالیت‌هاي‌ زیادی در فضای باز وجوددارد، مانند اسکی، اسنوموبیل، کفش‌بازی برفی، اسکیت سواری و سورتمه سواری با اسب در مسیرهای پیاده‌روی در بین جنگل‌هاي‌ بکر کاج.

سورتمه سواری بر روی زمین برفی دریک کالسکه سنتی، بـه دنبال ان کاکائو داغ «یا تودی»؛ ودر یکی از دو کابین «گلمپینگ» – Trapper و Sweet Grass – کـه در تمام طول سال باز می‌مانند. هر کدام دارای اجاق هیزمی و وان خیس کردن سرو خصوصی در فضای باز هستند.

 

3. مسافرخانه ویکانینیش، توفینو، بریتیش کلمبیا

رمانتیک ترین اقامتگاه ها برای ماه عسل در خارج از کشور + عکس

این مخفیگاه دلپذیر در جزیره ونکوور را میتوان تا حد زیادی با تبدیل توفینو ناهموار بـه یک مقصد بین المللی نسبت داد. در ساحل صخره‌اي اقیانوس آرام، با چشم‌اندازهای خیره‌کننده اقیانوس در هر نقطه، مکانی برای تماشای طوفان در زمستان اسـت.

اتاق‌ها و سوئیت‌هاي‌ بی‌نظیر دارای تخت‌خواب‌هاي‌ شیک، شومینه‌هاي‌ گازی، وان‌هاي‌ خیس‌کننده و پنجره‌هاي‌ تصویری از کف تا سقف مشرف بـه امواج متلاشی‌کننده اقیانوس آرام هستند. مهم‌تر از همه ی، هر یک از تجهیزات بارانی هلی هانسن برای خود و او نیز استفاده میکند، کـه برای تماشای طوفان‌هاي‌ مشهور منطقه از اکتبر تا مارس، مناسب اسـت.

 

4. جزیره نخل کوچک، فلوریدا

رمانتیک ترین اقامتگاه ها برای ماه عسل در خارج از کشور + عکس

تنها تفرجگاه خصوصی جزیره اي در ایالات متحده یک پناهگاه فقط برای بزرگسالان در نزدیکی سواحل کی وست اسـت. در این جا، کلبه‌هاي‌ ساحلی منزوی با سقف کاهگلی با فضای داخلی پیشرفته هند غربی بـه تراس‌هاي‌ خصوصی با دوش در فضای باز، تختخواب‌هاي‌ بالیایی و مناظر خیره‌کننده اقیانوس باز می شوند. تلویزیون داخل اتاق وجود ندارد و زنگ تلفن تابو اسـت. 

آبگرم مجلل در درمان زوج ها تخصص دارد. میهمانان می توانند شام خصوصی با مشعل را روی شن رزرو کنند. سوئیت‌هاي‌ Romance Island یک وان مسی را بـه عرشه خود اضافه میکنند.

 

5. Four Seasons Lanai، هاوایی

رمانتیک ترین اقامتگاه ها برای ماه عسل در خارج از کشور + عکس

فضاهای داخلی و باغ‌هاي‌ سرسبز مشرف بـه خلیج هولوپو، یکی از رویایی‌ترین خلیج‌هاي‌ هاوایی «در یکی از رویایی‌ترین جزایر ان» اسـت. زوج‌ها می آیند تا در محیط منزوی و پر زرق و برق این تفرجگاه استراحت کنند، در ساحل دراز بکشند ودر اسپای کوچک ان استراحت کنند. عده اي از روزها، اوج فعالیت، مشاهده نهنگ‌هاي‌ در حال مهاجرت در دوردست یا غلاف دلفین‌هاي‌ چرخنده در خلیج اسـت.

در حالی کـه استراحتگاه از بچه ها استقبال می کند، بسیار بیشتر از هتل Four Seasons Maui یک هتل «اول برای بزرگسالان» اسـت. مهمانان می توانند یک شام خصوصی زیر ستاره ها با جفت هاي‌ نوشیدنی سفارشی ترتیب دهند و غروب خورشید را بر فراز اقیانوس آرام دریک کشتی تفریحی خصوصی با شامپاین در دست تماشا کنند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی مکان های مفرح و شاد جهان «عکس»

 

6. Las Ventanas al Paraíso، استراحتگاه چوب رز، لس کابوس، مکزیک

رمانتیک ترین اقامتگاه ها برای ماه عسل در خارج از کشور + عکس

دراین ساحل مورد علاقه ماه عسل، کـه نامش بـه «پنجره‌هایي بـه بهشت» ترجمه می شود، سوئیت‌هاي‌ مجلل مهمان دارای شومینه و تراس در اتاق هستند کـه پر از بوگنویل صورتی روی ان‌ها اسـت. چند اتاق دارای دوش در فضای باز، استخرهای خصوصی و جکوزی آب گرم هستند. در غروب خورشید، صدها شمع و درخت با نورهای چشمک زن درخششی اثیری می بخشند.

یک «دپارتمان عاشقانه» اختصاصی برای ایجاد تجارب فوق العاده سفارشی و لحظات خاص از شام خصوصی با شمع در لبه آب تا حمام رایحه درمانی برای دو نفر «و خیلی بیشتر» آماده اسـت.

 

7. نل کوچک، آسپن، کلرادو

رمانتیک ترین اقامتگاه ها برای ماه عسل در خارج از کشور + عکس

تنها ملک پنج ستاره آسپن کـه برای ورود بـه اسکی خارج می شود، محبوب ترین آدرس شهر تفریحی کلرادو در هر زمستان اسـت. تماشای مردم ممکن اسـت جذابیت بالایی دراین ملک لوکس واقع در پایه کوه آژاکس داشته باشد، اما زوج‌ها میتوانند با خوشحالی از صحنه بـه اتاق مهمانی آرامی بروند کـه حال و هوای شیک آپارتمان‌هاي‌ نیویورکی معاصر رابا رنگ‌هاي‌ غربی ترکیب می کند «بـه این فکر کنید: «درب انبار» کمدهایی کـه بـه صورت کشویی باز می شوند و سخت افزار فرفورژه».

کارکنان بی عیب و نقص و محتاط می توانند همه ی چیز را از درمان هاي‌ اسپا در اتاق گرفته تا مزه هاي‌ شخصی نوشیدنی و شام خصوصی در انبار برنده جایزه هتل ترتیب دهند. همچنین میتوانید یک آئودی و کفش‌هاي‌ برفی رایگان برای ایجاد ماجراجویی در فضای باز خود رزرو کنید.

 

8. هتل مدرسه واشنگتن، پارک سیتی، یوتا

رمانتیک ترین اقامتگاه ها برای ماه عسل در خارج از کشور + عکس

این مدرسه سنگ‌آهکی قرن نوزدهمی در پارک سیتی کـه بـه‌عنوان یک بوتیک هتل شیک 12 اتاقه با سالن اسکی، استخر آب‌گرم و بار مخصوص مهمانان دوباره متولد شد و هم برای اسکی‌بازان و هم برای غیراسکی‌بازان جذاب اسـت. اتاق‌هایي کـه بـه‌صورت جداگانه تزئین شده‌اند، با تخت‌هاي‌ آهنی دست‌فرور شده، کف حمام گرم، عتیقه‌هاي‌ قدیمی و ملحفه‌هاي‌ مجلل تجهیز شده‌اند.

امکانات اضافی عاشقانه شامل اسکی قبل از آتش خروشان، ماساژ در اتاق و یک آشپز خصوصی اسـت کـه هر انچه را کـه میهمانان بخواهند آماده می کند. برای مخفی گاه نهایی، سوئیت پنت هاوس بزرگی را رزرو کنید کـه با آسانسور کلید خصوصی بـه ان دسترسی داشته باشید و با لوسترهای کریستالی، شومینه اتاق نشیمن و آشپزخانه گالی تزئین شده اسـت.

 

9. Le M Megève، Megève، فرانسه

رمانتیک ترین اقامتگاه ها برای ماه عسل در خارج از کشور + عکس

این بوتیک هتل شیک با ظاهری مردانه، دنج و امروزی، یک عامل جذاب را بـه این شهر پر زرق و برق پیست اسکی آلپ فرانسه می آورد.

دیوارهای چوبی کاج، روکش‌هاي‌ تخت Arpin بـه رنگ نارنجی و خاکستری و تخت‌هاي‌ چرمی، حال و هوای کابین را ایجاد می کنند. سوئیت رویال دارای یک شومینه کار، حمام بالنیوتراپی و مزایایی مانند صبحانه در رخت خواب و یک بطری شامپاین در هنگام ورود اسـت.

 

10. Blackberry Mountain، تنسی

رمانتیک ترین اقامتگاه ها برای ماه عسل در خارج از کشور + عکس

خواهر کوچک تر و روستایی تر مزرعه بلک بری، حال و هوای شیک آپالاشیا رابا سلامتی قوی در ملک بالای کوه خود کـه در بیش از هشت مایل مربع در کوه هاي‌ گریت اسموکی گسترده شده اسـت، بـه نمایش میگذارد. در زمستان کـه می آیید، بازدید از این اقامتگاه همه ی چیز درباره مناظر کوهستانی روشن، تنفس هوای مطبوع در مسیرهای محلی و گرم شدن با آتش‌هاي‌ خروشان اسـت.

یک کلبه یک خوابه Clingmans برای منظره کوهستانی بدون مانع رزرو کنید. ماساژ زوج در اتاق آبگرم قابل تبدیل؛ یک وان خیساندن در فضای باز و شومینه؛ و یک چرخ دستی گلف خصوصی کـه شـما را در سراسر ملک می‌برد.

 

11. قلعه اشفورد، کانگ، ایرلند

رمانتیک ترین اقامتگاه ها برای ماه عسل در خارج از کشور + عکس

این ملک بزرگ قرن سیزدهمی کنار دریاچه در کانتی مایو یکی از بهترین املاک قلعه ایرلند با آتش‌هاي‌ خروشان و غذا هاي دل چسب در زمستان اسـت. همچنین قدیمی ترین و معتبرترین مدرسه شاهین‌سازی کشور در ان قرار دارد: «پیاده‌روی شاهین» در زمین‌هاي‌ 350 هکتاری ضروری اسـت.

فضاهای عمومی با اثاثیه مخملی قرمز مخملی، لوسترهای پر زرق و برق، چوب‌هاي‌ غنی از چوب ماهون و عتیقه‌هاي‌ نفیس، چشم‌اندازی از سلطنت را تداعی می کنند. اتاق‌ها دارای تخت‌هاي‌ چهار پوستر و شومینه اصلی هستند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی دیدنی های اصفهان | مکان های تاریخی و تفریحی اصفهان

 

12. مزارع دوقلو، ورمونت

رمانتیک ترین اقامتگاه ها برای ماه عسل در خارج از کشور + عکس

این املاک 300 هکتاری، فعالیت‌هاي‌ مورد علاقه آخر هفته زمستانی را برای دو نفر، از جمله کفش‌بازی برفی، اسکیت روی یخ و اسکی، نوید میدهد. فعالیت‌هاي‌ روزانه با غذای عالی و ویلاهای دکور با دکوراسیون فوق‌العاده و هنرهای گران‌قیمت، از جمله جاسپر جانز، فرانک استلا و روی لیختنشتاین تکمیل میشود.

همه ی اقامتگاه ها دارای وان و شومینه هستند کـه بیشتر آن ها هیزم سوز هستند. برای این کـه واقعاً فاکتور شگفت انگیزی داشته باشید، کلبه علفزاری خیالی با تم مراکشی را رزرو کنید تا در منسوجات غنی و یک وان پایه دو نفره لذت ببرید. مزارع دوقلو با سقف‌هاي‌ طاق‌دار و تیرآهن، دیوارهای کتاب‌هاي‌ خوش‌رنگ، آثار هنری شگفت‌انگیز و عتیقه‌هاي‌ دست‌چین شده، آشکارا زمانی خانه شخصی محبوب و دوست‌داشتنی بوده اسـت.

 

13. ات هم، استکهلم

رمانتیک ترین اقامتگاه ها برای ماه عسل در خارج از کشور + عکس

استکهلم زمستان را بسیار خوب میگذارند و هیچ جایی بهتر از این جعبه جواهرات شیک 12 اتاقه یک هتل برای غوطه ور شدن در روزهای کوتاه نیست. خیلی خاص اسـت، فقط برای اقامت در این جا ارزش دیدن استکهلم را دارد.

اتاق ها دارای وان هاي‌ عمیق و پوست گوسفند سوئدی هستند. عده اي از سوئیت‌هاي‌ جونیور نیز دارای شومینه یا اجاق‌هاي‌ چوبی هستند. باغ آب گرم مکانی ایده آل برای پیله کردن با گلگ در هنگام بارش برف زمستانی اسـت.

 

14. رله کریستین، پاریس

رمانتیک ترین اقامتگاه ها برای ماه عسل در خارج از کشور + عکس

هتل کـه بیشترین رزرو را در پاریس درسال 2021 داشته اسـت، این ملک نیز یکی از رمانتیک‌ترین مکان‌هاي‌ شهر نور برای اقامت اسـت. یک جواهر مخفی پنهان در کرانه چپ با یک حیاط داخلی زیبا و فضاهای عمومی پر از گوشه هاي‌ دنج و شومینه هاي‌ گرم.

زوج هاي‌ شیک سوئیت هاي‌ دوبلکس با نورگیر درست بالای تخت را دوست خواهند داشت. همچنین میتوانید فیات 500 هتل را برای گردش در شهر و فراتر از ان اجاره کنید.

 

15. زیرو جورج، چارلستون، کارولینای جنوبی

رمانتیک ترین اقامتگاه ها برای ماه عسل در خارج از کشور + عکس

زیباترین هتل چارلستون پنج خانه شهری با قدمت 150 با معماری کلاسیک و جزئیات آسیاب کاری دوره را در خود جای داده اسـت کـه شـما را مجبور می کند بـه طور جدی در مورد مهاجرت دائمی بـه این جا فکر کنید. زمستان نیز زمان لذتبخشی برای تجربه این افسونگر جنوبی اسـت: جشنواره هاي‌ سالانه غذا، نوشیدنی و صدف، غذاخوری ها را جذب می کند و هوای فصلی ملایم باقی میماند.

سوئیت باغ را در کالسکه اصلی، برای حیاط خلوت خود با قسمت نشیمن در فضای باز رزرو کنید. مدرسه آشپزی مشهور هتل همچنین کلاس‌هاي‌ صمیمی را در کالسکه آشپزخانه زیبای 1804 خود ارائه میدهد.

 

16. لاول، نیویورک

رمانتیک ترین اقامتگاه ها برای ماه عسل در خارج از کشور + عکس

یکی از هتل‌هاي‌ اینداگاره کـه بیشترین رزرو را دارد در نیویورک ممکن اسـت دنج‌ترین مخفیگاه منهتن در زمستان باشد – ایده‌آل برای تعطیلات آخر هفته پر از هنر و فرهنگ یا اقامت در بالای شهر. نشانی محتاطانه Upper East Side ان با خدمات دربانی مرتفع نیز همراه اسـت، از جمله دسترسی بـه بلیط‌هاي‌ سخت و تورهای پس از ساعت کاری.

اکثر اتاق ها سوئیت هستند، تعداد زیادی از آن ها دارای شومینه هاي‌ چوبی هستند و همه ی انها بـه زیبایی تزئین شده اند. سوئیت گاردن، با شومینه اتاق نشیمن و دو تراس، برای زوج هایي کـه میخواهند در شهر سرگرم شوند، محبوب اسـت.

 

17. شوال بلانچ راندلی، مالدیو

رمانتیک ترین اقامتگاه ها برای ماه عسل در خارج از کشور + عکس

درهای شیشه‌اي و سقف‌هاي‌ کلیسای جامع منظره را دراین استراحتگاه فوق‌مدرن و 45 ویلایی در جزیره خودش در جزیره مرجانی نونو بـه حداکثر میرساند، جایی کـه زوج‌ها میتوانند روز را روی آب، اسپا یا در ساحل بگذرانند.

ویلاهای بادی Orchidée در اسپا، خانه هاي‌ ییلاقی روی آب برای درمان زوج ها از Guerlain.

 

18. لو رویال منصور، مراکش

رمانتیک ترین اقامتگاه ها برای ماه عسل در خارج از کشور + عکس

پروژه اشتیاق شخصی سلطان محمد ششم، این هتل با 53 ریاد قصری – کـه در اطراف یک استخر زیبا و باغ‌هایي بـه سبک موری ساخته شده اسـت – بـه عنوان یک محوطه مجلل برای حفظ حریم خصوصی و نوازش عمل می کند.

پریمیر ریادهای سه طبقه دارای 1800 فوت مربع فضاهای پر زرق و برق برای استراحت هستند، از حیاط هاي‌ خصوصی طبقه همکف تا استخرهای شیروانی روی پشتبام و سالن هاي‌ استراحت.

 

19. آواسی پاتاگونیا، شیلی

رمانتیک ترین اقامتگاه ها برای ماه عسل در خارج از کشور + عکس

این ملک کـه در بین طبیعت فوق‌العاده زیبا دریک ذخیره‌گاه خصوصی با چشم‌اندازی از کوه‌هاي‌ پوشیده از برف تورس دل پین نشسته اسـت، تجمل‌گرایی را در پاتاگونیای شیلی دوباره تعریف میکند. هر یک از 14 ویلا بزرگ ان همراه با راهنمای خصوصی و وسیله نقلیه 4×4 برای گشت و گذار در پارک ملی تورس دل پین در نزدیکی، بهترین بازدید از نوامبر تا اوایل مارس اسـت.

 

خانه‌هاي‌ ییلاقی مدرن روی پایه‌ها قرار گرفته‌اند و برای حفظ حریم خصوصی بیشتر از هم فاصله دارند. هر کدام دارای پلان طبقه باز، پنجره هاي‌ دیوار بـه دیوار، و عده اي از بهترین تماشای ستاره هاي‌ جهان از جکوزی خصوصی اختصاصی هستند. راهنمای خصوصی اختصاصی همچنین بـه این معنی اسـت کـه می توانید هر سفر را سفارشی کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت