بهترین مکان های رمانتیک دنیا برای ماه عسل + عکس

بهترین مکان های رمانتیک دنیا برای ماه عسل + عکس

مکان های رمانتیک دنیا برای ماه عسل : رمانتیک ترین سفر دنیا یعنی ماه عسل را بـه این مکان های‌ فوق العاده سفر کنید. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز مکان های‌ رمانتیکی برای ماه عسل شـما منتشر کرده ایم.

 

12 رمانتیک ترین مقصد تعطیلات در جهان برای زوج ها

نظریه‌ای وجود دارد کـه زوج‌هایي کـه بـه خوبی باهم سفر میکنند، درکنار هم میمانند – و این نظریه‌ای اسـت کـه ما از اشتراک ان خوشحالیم. ودر حالی کـه، مطمئناً؛ اگر بخواهید تقریبا هر جایی می‌تواند رمانتیک باشد، جهان نیز پر از مکان های‌ کلاسیک رمانتیک اسـت.

 

شرق، غرب، شمال و جنوب، جهان را برای عاشقانه‌ترین تعطیلات جهان جستجو کرده‌ایم. البته، بـه همین سادگی نیست کـه بـه این مکان‌ها بروید و انتظار جادو داشته باشید – بالاخره عاشقانه کار میـــخواهد. بـه یک دیگر اجازه دهید بدانند از سفر خود چه میخواهید «و چه چیزی نمیخواهید»؛ بودجه را تعیین کنید، فضایی برای ماجراجویی های‌ خود بـه خودی بگذارید و تنها دراین صورت، احساسات گرم و مبهم شروع می شود. لذت ببرید.

 

بیشتر بخوانید: بهترین مقاصد گردشگری ماه عسل بر اساس ماه ها + عکس

 

1. کیوتو، ژاپن

بهترین مکان های رمانتیک دنیا برای ماه عسل + عکس

توکیو همه ی سر و صدا می‌کند، اما کیوتو برای عاشقان اسـت. پایتخت تاریخی و فرهنگی این جذاب ترین کشور کـه بـه عنوان رمانتیک ترین شهر ژاپن شناخته می شود، شهر کارت پستالی از معابد کلاسیک بودایی، زیارتگاه های‌ شینتو، خانه های‌ چوبی سنتی و باغ های‌ امپراتوری اسـت.

 

غذا باورنکردنی اسـت، مردم با شکوه هستند، فضا طلسم کننده اسـت. چه چیز دیگری می توانید از یک فرار زوجین بخواهید؟ این شهر بـه یک نقطه داغ برای پیشنهادات تبدیل شده اسـت و درک دلیل ان کار سختی نیست. زانو را آماده کنید!

 

2. سنت لوسیا

بهترین مکان های رمانتیک دنیا برای ماه عسل + عکس

اگر شکلات یک ماده تقویت کننده جنسی اسـت، عشق عاشقانه در سنت لوسیا شکوفا خواهد شد. کاکائو در این جا بـه قدری فراوان اسـت کـه درکنار جاده رشد میکند. این جزیره خانه مزارع کاکائوی هتل شکلات اسـت و هتل ان؛ بوکان، دارای آبگرم با تم شکلاتی و تجربه لوبیا بـه بار اسـت.

 

این بـه زیبا بودن سنت لوسیا کمک می‌کند، با دو قله متمایز – پیتونز – کـه تاج یکی از سرسبزترین مناظر در دریای کارائیب را بر عهده دارد. هتل‌هایي مانند جید مانتین منظره‌ها و عاشقانه‌ها را ایجاد میکنند، اما زوج‌ها بـه همان اندازه عاشق مهمانی‌های‌ خیابانی افسانه‌ای سنت لوسیا خواهند بود.

 

3. کوه های راکی، کانادا

بهترین مکان های رمانتیک دنیا برای ماه عسل + عکس

قطار مناسب را پیدا کنید و تمام تصورات قدیمی و عاشقانه ما از سفر ریلی موجه می شود. مسیری کـه ما انتخاب میکنیم از میان کوه‌های‌ راکی کانادا در اطراف بنف، جاسپر و دریاچه لوئیز، در کوه راکی کوهستانیر می‌گذرد.

 

این یک قطار معمولی نیست: واگن‌های‌ تماشا دارای پنجره‌هایي هستند کـه از سقف تا صندلی‌ها باز می شوند تا واقعاً احساس کنید کـه در بین بیابان هستید. چهار مسیر مختلف وجود دارد کـه حداقل یک تا چهار روز طول می‌کشد. منتظر رودخانه های‌ کف آلود، صنوبر سربه فلک کشیده، دریاچه های‌ یخچالی و شاید گاهی اوقات خرس باشید.

 

4. پروونس، فرانسه

بهترین مکان های رمانتیک دنیا برای ماه عسل + عکس

مشاهیر هنری قرن 19 و 20 بر جذابیت رمانتیک پروونس واضح بودند. سزان بومی منطقه بود، اما پیکاسو، مونه و ون گوگ را نیز با مزارع اسطوخودوس، کافه‌های‌ پیاده‌رو و نور جذابش جذب کرد. از پل فراگیر آوینیون تا پر زرق و برق نیس و میدان‌های‌ سنگ‌فرش‌شده اکس‌ان پروونس – دراین ناحیه جنوبی فرانسه بـه اندازه‌ای آب نبات وجود دارد کـه حتی سخت‌ترین حالت واقع‌گرایانه را بـه وجود می‌آورد.

 

5. پراگ، جمهوری چک

بهترین مکان های رمانتیک دنیا برای ماه عسل + عکس

بـه نظر میرسد شهر صد گلدسته با عشق ساخته شده اسـت. این می‌تواند تنها غذای آماده برای زوج هایي باشد کـه از منظر تپه Letna بـه پایتخت چک نگاه می کنند، ماء شعیر دریک دست و محبوب در دست دیگر. پراگ یک شهر کارت پستالی از داستان ها اسـت، یک شگفتی مشهور قدیمی کـه برای مدت طولانی مورد علاقه زوج هایي اسـت کـه بـه دنبال یک استراحت عاشقانه و دلایل خوبی هستند.

 

شهر قدیمی بیشترین توجه را بـه خود جلب می‌کند، اما از کاوش در مناطق دورتر نیز نترسید. هر منطقه برداشت منحصر بـه فرد خودرا از عاشقانه دارد، از سبک های‌ مدرن کارلین گرفته تا عظمت Vinohrady و فراتر از ان. پراگ با هیاهوها و پس از ان برخی.

 

6. بوئنوس آیرس، آرژانتین

بهترین مکان های رمانتیک دنیا برای ماه عسل + عکس

کشوری کـه تانگو را اختراع کرده اسـت تضمین شده اسـت کـه ضربان نبض هر زوج را بـه دست خواهد آورد. علاقه‌مندان بـه رقص برای شب‌های‌ گرمی کـه نزدیک بـه هم فشرده شده‌اند، بـه سمت میلونگاها «سالن‌های‌ رقص» سن تلمو در بوئنوس آیرس می روند.

 

پس از چند روز غوطه‌ور شدن در حال‌وهوای غیرمتعارف و بارهای آخر شب قدیمی ترین محله BA، توصیه میکنیم زمانی را برای تورهای شراب در مندوزا و یک اقامتگاه بوم‌گردی شیک در قلب دورافتاده پاتاگونیا، آرژانتین اختصاص دهید.

 

7. مراکش و اساویرا، مراکش

بهترین مکان های رمانتیک دنیا برای ماه عسل + عکس

علیرغم شهرت تاسف بار مراکش برای دردسر، همان‌ گونه جزء فانتزی های‌ شب های‌ عربی اسـت. خیابان‌های‌ ماسه‌رنگ ان گردبادی سرمست‌کننده اسـت، و هیچ چیز بـه اندازه اذان دراین شهر هزار بام، جذاب نیست. توصیه میکنیم دریک هتل مجلل قصر یا مدینا ریاد با آبگرم متروک «کـه تعداد زیادی از انها هنوز هم ارزش قابل توجهی دارند» پرهیز کنید. پس از ان؛ بـه شهر ساحلی سفید پوش اسائویرا عقب نشینی کنید تا با امواج کوبنده، باد آرامی را تجربه کنید.

 

8. سانتورینی، یونان

بهترین مکان های رمانتیک دنیا برای ماه عسل + عکس

مکان های رمانتیک دنیا برای ماه عسل

 

کارت ویزیت این جزیره محبوب در یونان غروب های‌ مشهور ان اسـت. دهکده‌های‌ آبی و سفید از کوه‌های‌ مستحکمی کـه بـه دریا ادای احترام می کنند سرازیر میشوند، با ده‌ها بالکن هتل و بار کـه با غرق شدن خورشید در جای لیوان‌های‌ شامپاین قرار گرفته‌اند.

 

تعداد زیادی از گزینه‌های‌ اقامتی برای حداکثر حفظ حریم خصوصی طراحی شده‌اند، عده ای از انها استخرهای خصوصی دارند و تعدادی نیز فقط برای بزرگسالان هستند. سانتورینی در تابستان بسیار شلوغ می شود، اما اگر بتوانید بخش کوچکی از افق خودرا بپردازید، این موضوع مهم نیست.

 

9. ایسلند

بهترین مکان های رمانتیک دنیا برای ماه عسل + عکس

ایسلند میتواند شبیه دنیای دیگری باشد، دنیایی مملو از بهترین ذرات طبیعت، از آبفشان های‌ هیجان انگیز گرفته تا دهانه های‌ ماه مانند و غیره. کمی شبیه عشق، درست اسـت؟ بسیار خوب، ممکن اسـت آبفشان ها و دهانه های‌ آتشفشانی عاشق نباشند، اما نکته را متوجه شدید.

 

تعطیلات عاشقانه بـه ایسلند چیزی شبیه بـه فهرست سطلی برای زوج هایي اسـت کـه در جستجوی ان فضای بسیار منحصر بـه فرد بـه آنجا سفر می کنند. این ویژه‌تر از نمایش نور خیره‌کننده شفق قطبی نیست، تجربه‌ای فوق‌العاده دردناک کـه هر شخصی باید حداقل یکبار در زندگی خود بـه دنبال ان باشد. سمت عجیب‌وغریب پایتخت ریکیاویک در نوع خود بسیار رمانتیک اسـت.

 

10. پالاوان، فیلیپین

بهترین مکان های رمانتیک دنیا برای ماه عسل + عکس

مکان های رمانتیک دنیا برای ماه عسل

 

آدم‌های‌ ساحلی و دوستداران آبزیان میتوانند تمام خیال‌پردازی‌های‌ جزیره‌ای کویری خودرا در پالاوان برآورده کنند. این استان مجمع الجزایر بزرگ فیلیپین اسـت «ساده‌ترین راه برای رسیدن بـه این جا پرواز از مانیل اسـت» کـه با جنگل های‌ بارانی بکر، صخره های‌ کارست آهکی و ماسه های‌ بی حریف مشخص می شود.

 

در زیر آب، غواصی کشتی غرق شده در جنگ جهانی دوم و شهر های مرجانی وجود دارد. تایلند را فراموش کنید: شایعات حاکی از ان اسـت کـه مجمع الجزایر باکویت پالاوان الهام بخش واقعی فیلم ساحل الکس گارلند بوده اسـت. نویسنده بـه مدت شش ماه در ال نیدو زندگی کرد.

 

11. جزیره جنوبی، نیوزلند

بهترین مکان های رمانتیک دنیا برای ماه عسل + عکس

چیزی غیر قابل انکار رویایی در مورد احتمال بیدار شدن در جایی متفاوت هرروز وجود دارد. اگر شـما و شریک زندگی تان در قلب ماجراجو هستید، از کمپینگ کردن در جزیره دراماتیک جنوبی نیوزلند لذت خواهید برد. فقط شـما دو نفر و جاده ای باز، با کوه ها، آبدره ها و دریاچه ها برای گشت و گذار. صدها مکان کمپینگ برای انتخاب وجود دارد کـه تعداد زیادی از آن ها در مکان های‌ دورافتاده و زیبا هستند.

 

12. راجستان، هند

بهترین مکان های رمانتیک دنیا برای ماه عسل + عکس

مکان های رمانتیک دنیا برای ماه عسل

 

خوب، پس هند ایده همه ی افراد عاشقانه نیست. اما راجستان چیز خاصی اسـت و هنوز هم مقصدی اسـت کـه در ان تجربه‌های‌ منحصربه‌فرد و تجمل یک معامله نسبی اسـت.

 

می توانید در قلعه‌های‌ متروکه و کاخ‌های‌ تزئین‌شده با حرمسراهای مجللشان پرسه بزنید، شتر سواری در صحرا داشته باشید، در سپیده‌دم ببرها را ردیابی کنید، ودر حفاری‌های‌ قدیمی ماهاراجه با یک G&T کـه توسط پیشخدمت ریخته میشود، بخوابید. یک اتومبیل با راننده کرایه کنید تا بدون استرس باشد. بـه طور شگفت انگیزی مقرون بـه صرفه اسـت.

 

 

در پایان

مهم نیست در چه فصلی از سال ازدواج می کنید، تجربه‌ای باورنکردنی در هر گوشه از جهان وجود دارد. از مکان‌های‌ فرار کلاسیک مانند سنت بارت، یونان و ایتالیا گرفته تا مناطق دورافتاده مانند ویتنام، ایسلند و بوتان، بهترین زمان‌ها برای سفر بـه گرم‌ترین مقاصد در سراسر جهان را بررسی میکنیم.

جدیدترین مطالب سایت