انتخاب خوش لباس ترین مرد سال (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
انتخاب خوش لباس ترین مرد سال (عکس)

خوش لباس ترین و خوشتیپ ترین ستاره جهان انتخاب شد

هر ساله در آمریکا ستاره های مشهور را با معیارهای مختلف مثل خوش لباس بودن و خوش چهره بودن انتخاب می کنند.

 

به گزارش تالاب، این مرد خوش تیپ به عنوان خوش پوش ترين مرد سال از سوي مجله GQ  انتخاب شد. در رای گیری که برای انتخاب خوش لباس ترین و خوش استایل ترین مرد سال برگزار شد زین مالک توانست بیشترین تعداد آراء را به خود اختصاص دهد .

 

وی در یکی از مراسمهای رسمی کت و شلواری با آستین متالیک پوشیده بود .زين مالک از طرف مجله GQ به عنوان خوش پوش ترين مرد سال 2017 انتخاب شد. اين خواننده 23 ساله با کسب 59 درصد آرا، اين عنوان را از تام هيدلسون (نامزد سابق تيلور سوئيفت) ربود.

 

اين دومين باري است که زين مالک اين لقب را از آن خود مي کند، وي در سال 2013 نيز براي خوش پوشي اش انتخاب شد.در حال حاضر زين مالک، خوش پوش ترين مرد منتخب با طراح مشهور دوناتلا ورساچه براي کالکشن جديد اين برند به نام (زين ايکس ورساچه) قرار همکاري دارد.

انتخاب خوش لباس ترین مرد سال (عکس)

زين مالک جذاب ترین مرد سال

 

همگان بر اين باورند که وي “استايل انحصاري” مخصوص به خود را از همان کودکي داشته،چرا که حتي به شيوه خودش يونيفرم مدرسه را مي پوشيد.

 

زين پيش از اين نيز در برنامه بيوگرافي زين، گفته بود: “من واقعا هميشه حتي از همان کودکياستايل شخصي خودم را داشتم.”“من از يونيفرم مدرسه و تمام قوانين آن براي پوشيدن پيراهن و کروات متنفر بودم.”

 

اين موزيسين که در حال حاضر نامزد سوپرمدل معروف گي گي حديد است، اگرچه خود را در دنياي مد و فشن صاحب سليقه مي داند، ولي افشا کرد سابقا جرات ريسک کردن روي نوع انتخاب پوشاکش را نداشته است.

 

او گفت:”من هيچ وقت نمي توانستم خودم را از نقطه امن بيرون نگه دارم و اغلب آيتم هاي نامطمئن را امتحان نمي کردم.”ولي در ماه مه وقتي اين ستاره اسبق گروه موسيقي وان دايرکشن براي شرکت در مراسم مت گالا به همراه نامزدش گي گي در لباسي حاوي جزئيات متاليک قدم در فرش قرمز گذاشت، مطمئنا ازنقطه امن خود خارج شده و ريسک کرده بود.

 

در اين رقابت، زين مالک توانست تام هيدلسون ، نامزد سابق تيلور سوئيفت را در کسب آراء بيشتر براي عنوان خوش پوش ترين مرد سال 2017 شکست دهد .زين مالک يکي از خوانندگان اسبق گروه موسيقي وان دايرکشن بوده و اکنون از اين گروه جدا شده و خودش به تنهايي آلبوم داده است

 

جدیدترین مطالب سایت