پربیننده ترین اکانت های اینستاگرام دنیا (10 اکانت)

مجموعه : اخبار چهره ها
پربیننده ترین اکانت های اینستاگرام دنیا (10 اکانت)

اینستاگرام یک برنامه رسانه اجتماعی اسـت کـه افراد را بـه هم متصل می کند و بـه کاربران این امکان را میدهد کـه از همه ی چیزهایی کـه در اینترنت اتفاق میوفتد بـه روز بمانند. این نرم افزار متعلق بـه متا اسـت و محبوب ترین برنامه برای ارسال پیامک، اشتراک گذاری رسانه و گشت و گذار در محتوا اسـت.

 

طبق آمار، تا سال 2025؛ اینستاگرام بـه 1.44 میلیارد کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جمله عده اي از افراد مشهور، خواهد رسید. افراد مشهور در زمینه هاي‌ مختلف مانند ورزش و سینما هستند. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از مشهور ترین هاي‌ اینستاگرام را منتشر کرده ام.

 

10 اکانت برتر اینستاگرام که بیشترین فالوور را در جهان دارند

اینستاگرام چه چیزی را بـه این دنیا می آورد؟ افرادی کـه تا سال 2010 لایق بهتری بودند، از زمانی کـه اینستاگرام درسال 2010 راه اندازی شد، در واقع بهتر زندگی می کنند. اینستاگرام زمانی کـه یک برنامه معمولی برای اشتراک گذاری عکس بود، اکنون بـه پلتفرمی تبدیل شده اسـت کـه کاربران می‌توانند آزادانه رسانه ها رابا فیلترها و همچنین هشتگ هاي‌ سازمان یافته آپلود کنند. ما را مجبور می کند تا بـه آن ها برچسب بیشترین فالوور اینستاگرام را بدهیم.

 

این براکت فراتر از پست کردن اسـت، زیرا یک پلتفرم تجارت الکترونیکی اسـت کـه در ان مردم محصولات و خدمات را خریداری و میفروشند، یک گالری برای بسیاری دیگر کـه در جستجوی قرار گرفتن در دسترس عموم هستند.

 

در نهایت، اینستاگرام همه ی چیزهایی اسـت کـه ما همیشه بـه ان نیاز داشتیم و الگوریتم در حال تغییر ان؛ تعداد زیادی از ما را بـه خود جذب کرده اسـت. استعدادها دریک حلقه 2 دقیقه اي بـه نمایش گذاشته میشوند کـه میتواند ثروتی را برای آن ها بـه ارمغان بیاورد کـه هیچ حرفه اي هرگز نمیتواند ارائه دهد.

 

تا همین اواخر، افراد مشهور چهره هاي‌ عمومی بودند کـه بـه عنوان یک فرد یا بـه عنوان گروهی کـه طبق معمولً بازیگر، ورزشکار یا سیاستمدار بودند، بسیار محبوب بودند.

 

لیست بیشترین اکانت های فالو شده در اینستاگرام 

داستان اینروزها متفاوت اسـت، اگر چند حلقه داشته باشید کـه از یک میلیون بازدید یا هزاران لایک عبور کرده باشند، در نهایت یک سلبریتی خواهید شد و جامعه شـما را یک «اینفلوئنسر اینستاگرام» می نامد.

 

انها بـه حدی رشدکرده‌اند کـه هیچ عقیده‌اي جز سخنانشان واقعی تلقی نمی شود. انها دیدگاه افراد مشهور را تغییر داده اند، در واقع، نحوه دسترسی برندها بـه مشتریان خودرا نیز تغییر داده اند.

 

با این حال، هنوز تعداد انگشت شماری از شخصیت‌هاي‌ مشهور در اینستاگرام وجود دارند کـه هنوز بر فراز الگوریتم‌ها پرواز میکنند، مانند کریستیانو رونالدو، یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها، کـه اخیراً بـه نخستین انسانی تبدیل شد کـه مرز 500 میلیون را شکست، در حالی کـه لیونل مسی فاصله زیادی با ان ندارد.

 

از کارداشیان تا کارداشیان، غول فوتبال CR7 تا لاپولگا، ما برترین اکانت هاي‌ اینستاگرام با بیشترین فالوور را انتخاب کرده ایم. این دسته از افرادی هستند کـه ما را برای ساعت هاي‌ طولانی وارد سیستم می کنند. حالا بیایید جلوتر برویم تا بیاموزیم 10 اکانت اینستاگرام با بیشترین فالوور در جهان کدامند.

 

بیشتر بخوانید: خبر های داغ از اینستاگرام بازیگران «+عکس»

 

1. اینستاگرام «@instagram»

پربیننده ترین اکانت های اینستاگرام دنیا در سال 2023

دنبال کنندگان: 570 میلیون

پروفایل خود اینستاگرام با داشتن بیش از 570 میلیون فالوور در فهرست پر فالوورترین اکانت هاي‌ اینستاگرام در جهان پیشتاز اسـت. این حساب دارای محتوایی از ژانرهای مختلف مانند مد، هنر، موسیقی، حیوانات، طبیعت و موارد دیگر اسـت.

 

چیزی کـه در مورد محتوای پست شده دراین حساب خاص متفاوت اسـت این اسـت کـه آن ها آنچه را کـه شایسته نمایش در صفحه اسـت، انتخاب می کنند، کـه بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد.

 

آن ها ستاره هاي‌ نوظهوری را تشویق می کنند کـه پتانسیل واقعی دارند و همچنین راه را برای رشد انها هموار می کنند. اینستاگرام با تبعیض صفر، محتوایی را ارائه میکند کـه شایسته دسترسی بـه طیف وسیعی از مخاطبان اسـت.

 

صفحه رسمی ان با بیوگرافی کـه می گوید «در اینستاگرام چه چیزی در آینده اسـت را کشف کنید» هزاران دنبال کننده در ساعت بـه دست می‌آورد. این احمقانه اسـت کـه مردم چگونه می‌خواهند بیشتر در مورد نحوه انجام تاکتیک هاي‌ آینده اینستاگرام و بـه روز رسانی هاي‌ اصلی بیشتر بدانند.

 

بـه زبان ساده، اینستاگرام بیشترین فالوور را دارد، بیش از هر فرد دیگری. این حساب بدون چهره دائمی توانسته تاثیری ایجاد کند زیرا انها بیش از نیم میلیارد جمع کرده اند. خالقان اصلی ان؛ کوین سیستروم و مایک کریگر، نمی دانستند کـه اختراعشان تا این حد محبوب شود.

 

2. کریستیانو رونالدو «@cristiano»

پربیننده ترین اکانت های اینستاگرام دنیا در سال 2023

دنبال کنندگان: 503 میلیون

این مردی اسـت کـه وقتی در مورد منچستریونایتد صحبت میکنیم نامش بـه گوش می‌رسد. بله، کریستیانو رونالدو، سیووووو.

 

او سال زیادی را پشت سر گذاشت کـه بـه تیم بازگشت و همچنین نخستین فردی بود کـه بـه مرز 500 میلیون رسید. با این حال، امروزه رونالدو با 503 میلیون دنبال کننده دنبال میشود ودر نهایت وی را بـه دومین فرد پرطرفدار در اینستاگرام تبدیل می کند.

 

رونالدو با ارسال ویدئویی از همه ی بـه خاطر حمایت از او در طول سفرش تشکر کرد. این یک کلیپ کوتاه بود کـه چندین لحظه را گرد آوری میکرد، از یک بچه عاجز تا یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان فوتبال جهان.

 

هر یک از عکس‌هاي‌ او گرد هم آمدند تا ساختاری را تشکیل دهند کـه عبارت «500» را نشان می‌داد. فقط رونالد و اینستاگرام هستند کـه مرز 500 میلیون را شکستند. بـه عبارت دیگر، اگر اکانت اینستاگرام رونالدو یک کشور درنظر گرفته شود، پس از چین و هند، سومین کشور محبوب خواهد بود.

 

امپراتوری او تا چه اندازه بزرگ اسـت. علاوه بر این، انتظار میرود رونالدو در کمتر از یکسال یا بیشتر در صدر فهرست قرار گیرد. چیزی کـه CR 7 در روز از طریق رسانه هاي‌ اجتماعی بـه دست می آورد، برای بسیاری می‌تواند یک عمر درآمد باشد.

 

این فوق ستاره جهانی بـه ازای هر پست حمایت شده دراین پلتفرم 2000000 دلار بـه دست می آورد. در واقع، او در صدر فهرست ثروتمندان رسانه هاي‌ اجتماعی درسال 2022 قرار دارد و بـه ازای هر پست حمایت شده اي کـه می کند، بیش از یک ثروت کسب می کند. سمبل فوتبال همیشه خوشایند بـه نظر می‌رسد، هوادارانش هم وقتی وی را در زندگی بیشتر می‌بینند.

 

3. لیونل مسی «@leomessi»

پربیننده ترین اکانت های اینستاگرام دنیا در سال 2023

دنبال کنندگان: 378 میلیون

ما این ضرب المثل را بـه خاطر می آوریم کـه “هر کجا بروی، من آنجا خواهم بود”؛ زیرا لیونل مسی حتی در فهرست پر فالوورترین اکانت هاي‌ اینستاگرام در جهان دقیقاً پشت سر کریستیانو رونالدو قرار دارد. از مخالفت با رونالدو در زمین تا دنبال کردن او در اینستاگرام، بـه نظر میرسد مسی برنامه اي برای تسلیم شدن ندارد. خب نیازی نیست.

 

این فوتبالیست آرژانتینی با داشتن سومین اکانت پر فالوور در اینستاگرام، جایگاه سوم را تضمین کرده اسـت و بـه سادگی کایلی جنر را از سلطنت خلع کرده اسـت.

 

با ان او بـه دنیا ثابت کرده اسـت کـه نه تنها در زمین بلکه در اینستاگرام نیز خوب اسـت. او تقریبا بیش از 900 پست دارد کـه در بین انها بیشترین کلیک دراین زمینه انجام می‌شود. ظاهرا بازیکن اصلی در هر پست حدود 1.77 میلیون دلار درآمد دارد.

 

تقریبا چند روز پیش، مسی تصویری حماسی از ان دوران را در حالی کـه در مقابل کریستیانو رونالدو جلوی صفحه شطرنج نشسته بود، بارگذاری کرد کـه 30 میلیون لایک بـه دست آورد.

 

این عکس توسط @annieleibovitz برای @louisvuitton گرفته شده اسـت. میلیونها نفر را در خیابان صحبت کرده اسـت. دو افسانه دریک قاب، کـه بـه خوبی کلیک می کنند، هرگز نمیتوانند نادیده گرفته شوند.

 

انها فقط مانند بازیکنان بـه نظر نمی‌رسند، بلکه بـه معنای واقعی کلمه شبیه مدل هاي‌ حرفه اي بـه نظر میرسند، کـه می‌تواند یکی از ده هزار دلیلی باشد کـه چرا انها تعداد زیادی دنبال کننده جمع کرده اند.

 

آخرین پست مسی، در ان واموس آرژانتین قهرمان جام جهانی شد. او باید بـه امید تکرار تاریخ در جام جهانی در حال انجام بـه گذشته نگاه کرده باشد.

 

4. کایلی جنر «@kyliejenner»

پربیننده ترین اکانت های اینستاگرام دنیا در سال 2023

دنبال کنندگان: 372 میلیون

کایلی جنر، میلیونر متولد شده، در اینستاگرام نیز یک میلیونر اسـت. علیرغم این‌که در فهرست «بیشترین افراد دنبال شده در اینستاگرام» رتبه چهارم را بـه خود اختصاص داده اسـت، اما همه ی چیز برای مادر دو فرزند بسیار چشمگیر اسـت.

 

درکنار مدیریت کایلی لوازم آرایشی، کایلی سوئیم، کایلی اسکین، کایلی بیبی و غیره، این غول مدل با این‌که پرفالوورترین زن مشهور اینستاگرامی تا بـه حال بوده، دنیا را بی زبان گذاشته اسـت.

 

او اغلب داستان هاي‌ IG را آپلود می کند، جایی کـه خودرا بـه عنوان یک مادر معرفی می کند. روشی کـه او دختر بزرگترش، استورمی را صدا می کند، اغلب توسط بسیاری دیگر مورد تمسخر قرار می‌گیرد. اما، در نهایت، این شهرت اوست کـه ترول ها را محبوب می کند. بنابر این، این همیشه یک برد برای کایلی اسـت.

 

بیشتر اوقات، این زن تاجر لوازم آرایشی با بیکینی دیده می‌شود کـه بیش از نیمی از منحنی هاي‌ وی را نشان میدهد. ملکه زیبایی در درجه اول از طریق رفتاری کـه دارد طرفداران را جذب می کند. آنقدرها هم کـه بـه نظر میرسد راحت نیست. قاطعیت و ثبات او، وی را بـه چهارمین کاربر اینستاگرامی با بیشترین فالوور در سراسر جهان تبدیل کرده اسـت.

 

اگر چه او بیشتر بر روی سلفی هاي‌ خود تمرکز می کند، نه هر عامل تاثیر گذار دیگری، اما هنوز میلیون ها نفر وی را دنبال می کنند. پاسخ کامل بـه این معما زیبایی بی بدیل اوست. چه کسی دوست ندارد بدنی مانند کایلی داشته باشد؟

 

اگر کسی هست کـه با «کایلی جنر» رقابت کند، دراین صورت کسی جز خواهران کارداشیان او نخواهد بود. بـه پایین پیمایش کنید تا ببینید چه تعداد از خواهران او در فهرست اکانت هاي‌ اینستاگرام با بیشترین فالوور قراردارند.

 

5. سلنا گومز «@selenagomez»

پربیننده ترین اکانت های اینستاگرام دنیا در سال 2023

دنبال کنندگان: 358 میلیون

سلنا گومز نمونه اي از یک سلبریتی اسـت کـه تمام زندگی خودرا بـه دور از مرکز توجه گذرانده اسـت. خوب، چگونه رسانه هاي‌ اجتماعی میتوانند برای او استثنا باشند؟

 

او با 1846 پست و 358 میلیون فالوور پرطرفدارترین خواننده اینستاگرام اسـت. سلنا همیشه با موزیک هایش در قلب میلیون ها نفر باقی خواهد ماند کـه آن ها را در زمانی کـه بـه ان کلمات عمیق نیاز داشتند، تحت تاثیر قرار داد.

 

خواننده بستنی علاوه بر عکس‌هاي‌ مجلاتی، برنامه‌ریزی‌ها و صمیمیت‌ها، از این پلتفرم برای صحبت در مورد سفر سلامت روان خود استفاده کرده اسـت کـه باید بـه میلیون ها نوجوان کمک کرده باشد.

 

او بـه چندین موضوع می‌پردازد کـه بـه طور بالفعل میتواند یک فرد را از نظر ذهنی بکشد، و همچنین آشکارا درباره تجارب مشابهی کـه در گذشته داشته اسـت صحبت می کند. برای پیروان او کـه درس‌هاي‌ ارزشمندی از آموزه‌هاي‌ او آموخته‌اند، سودمند بوده اسـت.

 

سلنا در برنامه بچه‌ها بارلی و دوستان شروع کرد، اما این نقش او در جادوگران محله ویورلی بود کـه وی را بـه شهرت رساند. از آنجایی کـه گومز همیشه فردی مشتاق بود، بـه خود اجازه نمی داد تنها در تلویزیون محصور شود.

 

بنابر این، او با حضور در فیلم‌هایي مانند رامونا و بیزوس، Spring Breakers، The Dead Didn’t Die، Neighbors 2: Sorority Rising، Monte Carlo، و A Rainy Day در نیویورک بـه پرده نقره‌اي رفت. این بازیگر چندوجهی در حال حاضر برای بازی در سریال کمدی-درام فقط قتل ها در ساختمان مورد توجه روزنامه ها قرار گرفته اسـت.

 

جنجال جدایی او با جاستین بیبر سابق نیز چیزی بود کـه توجه عمومی را بـه سمت این خواننده معطوف کرد. اگر چه بیبر اکنون با هیلی ازدواج کرده اسـت، اما طرفداران ان‌ها هنوز داستان‌هایي در مورد موزیک‌هایي کـه خلق میکنند را بـه هم مرتبط می کنند.

 

بیشتر بخوانید: پس از فیلتر تلگرام و اینستاگرام شغل آنها چه میشود ؟

 

6. دواین «راک» جانسون «@therock»

پربیننده ترین اکانت های اینستاگرام دنیا در سال 2023

دنبال کننده: 349 میلیون

آیا شخص دیگری را بـه عنوان ششمین اکانت پر فالوور اینستاگرام حدس زدید؟ یا آیا از قبل میدانستید کـه غول تکیلا، دواین جانسون، صاحب یکی از برترین حساب هاي‌ اینستاگرام اسـت؟ قهرمان سابق دبلیو دبلیو اي در ساختن جامعه اي از افرادی کـه بـه او نگاه می کنند و از شیوه زندگی و کار او انگیزه دارند، کار خوبی انجام داده اسـت.

 

انبوهی از مردان و زنان وجود دارند کـه در نهایت پس از تماشای منظم این پیرمرد 50 ساله، معلوم شد کـه افراد تناسب اندام هستند. کشتی گیر حرفه اي سابق، دواین جانسون، یکی از دلایل محبوبیت کشتی در دوران نگرش بود. مردم عادت داشتند وی را پرخوری کنند، بنابر این در نهایت این ورزش را تبلیغ کردند.

 

او از محدودیت‌هاي‌ خود فراتر رفته و پس از حدود هشت سال کشتی در فیلم‌هاي‌ پرهزینه بازی کرده اسـت. جانسون کم کم تبدیل بـه یک غول بازیگری شد و برای یک فیلم میلیاردها درآمد کسب کرد.

 

او امروزه یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود با فیلم هایي چون بلک آدام، جومانجی: بـه جنگل خوش آمدید، جومانجی: سطح بعدی، سریع و عصبانی، کشتی جنگلی، تماشای خلیج، سنترال اینتلیجنس، موانا، پسر آزاد، و خیلی هاي‌ دیگر.

 

با کنار گذاشتن خواننده Side to Side، قهرمان مردم در رتبه ششم در 10 حساب برتر اینستاگرام قرار دارد. این دو یک هفته در بین موقعیت‌هاي‌ خودرا عوض میکردند و یکی جایگاه ششم را از دیگری ربود. تا لحظه نگارش این مقاله، صخره از جلو پیشروی می کند، پس متاسفم، آریاناگرانده. هفته آینده موفق تر باشید!

 

7. آریانا گرانده «@arianagrande»

پربیننده ترین اکانت های اینستاگرام دنیا در سال 2023

دنبال کننده: 341 میلیون

آریاناتورهای ما کجا هستند؟ حتی اگر یک آریاناتور هستید یا نه، بازهم می توانید خواننده را دنبال نمایید، اما وقتی از شـما می‌پرسیم کـه چرا وی را دنبال می کنید، می توانیم پاسخ‌هاي‌ مختلفی دریافت کنیم. بیایید از آنجا شروع کنیم.

 

گراند البته برای آلبوم‌هایش و پتانسیل خوانندگی باورنکردنی‌اش طرفدارانی دارد. مردم اغلب در مورد بالاترین نت او صحبت می کنند، کـه او در “احساسات” سوت زد. اما فراتر از ان؛ گرانده تحسین‌کنندگانی دارد کـه از نحوه صحبت‌هاي‌ او بی‌اعتنا هستند.

 

اگر از ژست‌هاي‌ «بانمک و شیطنت‌آمیز» خواننده بنگ بنگ آگاه نبوده‌اید، حتما زیر یک سنگ زندگی میکردید. او این انجمن بزرگ را ایجاد کرد کـه در ان اجمالی از زندگی شخصی و تیزرها و کلیپ هاي‌ کوتاهی از پروژه هاي‌ آینده اش را بـه اشتراک می‌گذارد.

 

گرانده تا کنون با جوایزی از جمله گرمی، بریت، بامبی، دو جایزه موسیقی بیلبورد، 9 جایزه موسیقی ویدئویی ام تی وی، سه جایزه موسیقی ایالات امریکا و 30 رکورد جهانی رکورد های گینس مفتخر شده اسـت.

 

این خواننده برنده گرمی حرفه اي پربار داشته اسـت کـه همه ی دوست دارند بـه ان توجه کنند. از سال 2019؛ گرانده دومین خواننده پرطرفدار در اینستاگرام بوده اسـت و تا بـه امروز، بـه وضوح هیچکس در راه خلع کردن سمبل دلخراش از تخت نبوده اسـت. با توجه بـه شرایطی کـه منجر بـه وضعیت فعلی او شده اسـت، بـه نظر نمیرسد کـه او بـه این زودی ها ان را رها کند.

 

8. کیم کارداشیان «@kimkardashian»

پربیننده ترین اکانت های اینستاگرام دنیا در سال 2023

دنبال کننده: 334 میلیون

بـه نظر میرسد کـه او مدت زیادی اسـت کـه کانون توجه را نظارت کرده اسـت، بنابر این ما اصلاً از دیدن کیم کارداشیان در فهرست 10 اکانت برتر اینستاگرام کـه بیشترین فالوور را دارند، حيرت زده نمیشویم.

 

در واقع این کارداشیان یکی از معروفترین چهره هاي‌ جهان را دارد. اگر ندانید کیم کارداشیان کیست حتما زیر سنگ زندگی می کنید. در حالی کـه Keeping Up With Kardashians پس از 20 فصل خداحافظی می کند، کیم همان‌ گونه در قدرت اسـت و هر از چند گاهی بدون هیچ نشانه اي از کاهش سرعت، تیتر خبرها می‌شود.

 

و این یکی از دلایل بالفعل این اسـت کـه او تا این حد مشهور اسـت، زیرا 334 نفر وی را در اینستاگرام دنبال می کنند. اینستاگرام قطعا مکانی برای رفتن اسـت، جایی کـه ما ابتدا پس از گفت و گو در مورد ان شخص خاص بـه آنجا میرویم. از آنجایی کـه کیم همیشه یک موضوع اسـت، مردم اغلب از صفحه او بازدید می کنند، و چه کسی میتواند بدون زدن دکمه “دنبال کردن” را ترک کند؟

 

بـه هرحال، ما نمایش جدید، کارداشیان ها را فراموش نکرده ایم، کـه البته بـه ما اجازه می‌دهد کیم زیادی را روی صفحه نمایش خود ببینیم. پس از جدایی مشهور او از کانیه وست کـه با شخصیت زنده اش بـه شهرت رسید، شهرت او دو چندان شد.

 

با این حال از Ye برای ان سپاسگزارم. خوب، این بدان معنا نیست کـه او برای جلب توجه بـه شخص دوم نیاز داشت، یقیناً نه. کیم بـه خاطر زندگی شخصی اش در سطح بین المللی مشهور اسـت، او برای بلند شدن نیازی بـه حمایت لعنتی ندارد.

 

اگر او با همین ریتم ادامه دهد، روزی بـه ارتفاعات بالاتری خواهد رسید و شاید یکی دو سال دیگر بتواند در جمع 5 کاربر برتر اینستاگرامی دنیا قرار گیرد کـه بیشترین فالوور را دارد.

 

9. بیانسه نولز «@beyonce»

پربیننده ترین اکانت های اینستاگرام دنیا در سال 2023

دنبال کننده: 283 میلیون

بالاخره ملکه بی ما اینجاست. او راه درازی را از جایی کـه شروع کرده بود پیموده اسـت. و اکنون، بیانسه فقط یک نام نیست، یک برند اسـت، و هیچ بیانسه دیگری هرگز نمی‌تواند وجود داشته باشد، و هیچکس نمیتواند حماسه را بـه چالش بکشد.

 

خواننده، رقصنده، خواننده زن، تاجر، تهیه کننده، کارگردان و بیشتر سبک خاص خودرا دارد. بـه یاد دارید کـه او چگونه از انتشار آلبوم خود بـه نام لیموناد خبر داد؟ این همان چیزی اسـت کـه او هست و این دقیقاً همان چیزی اسـت کـه مردم در حساب اینستاگرام او بـه دنبال ان هستند. او در تحت تاثیر قرار دادن یا غافلگیر کردن ما شکست نمی‌خورد.

 

او با ارائه نگاهی اجمالی بـه زندگی شخصی خود و همسرش جی زی، مخاطبان خودرا مجذوب و درگیر نگه می دارد. با توجه بـه موقعیت او بـه عنوان یک سوپراستار هیجان انگیز بـه نظر نمیرسد بـه دست آوردن بیش از 280 میلیون دنبال کننده کار دشواری باشد.

 

بیانسه در اواخر دهه 90 با حضور در گروه R&B Destiny’s Child بـه شهرت رسید. بـه سلامتی برای حرفه موسیقی موفق او، کـه در طول سال‌ها تحسین هاي‌ بیشماری را برای او بـه ارمغان آورده اسـت. حتی اگر از طرفداران وفادار بیانسه نباشید، بازهم نمی‌توانید با این واقعیت مخالف باشید کـه او باورنکردنی ترین نوازنده مدرن زنده اسـت.

 

بـه نظر شـما چرا از او بیشتر تجلیل می‌شود، حتی وی را ملکه خلیج مینامند؟ خوب، او نخستین کسی اسـت کـه استعداد خوانندگی، اجراهای صحنه اي، و رقص را دارد، و همچنین کسی اسـت کـه وقتی موضوع در مورد فعالیت اجتماعی اسـت، می‌توان بـه او نگاه کرد.

 

آلبوم هاي‌ انفرادی موفق او شامل بیانسه، Dangerously in Love، I Am Sasha Fierce، B’Day و Lemonade بودند.

 

10. Khloe Kardashian «@khloekardashian»

پربیننده ترین اکانت های اینستاگرام دنیا در سال 2023

دنبال کننده: 280 میلیون

آیا آماده هستید تا فهرست اکانت هاي‌ برتر اینستاگرام را جمع بندی کنید؟ حتی اگر نیستید، اکانت Khloe Kardashian دهمین اکانت اینستاگرام با بیشترین فالوور اسـت. اگر نه هر چهار نفر، حداقل دو نفر از کارداشیان ها قرار بود در فهرست افراد مشهوری قرار بگیرند کـه بیشترین فالوور را در اینستاگرام بـه دست آورده اند.

 

خلع بیبر، Khloe اخیرا در جایگاه دهم قرار گرفت. او در آوریل گذشته بـه کیم کارداشیان و کایلی جنر در فهرست پیوست. تا ان روز جاستین بیبر را داشتیم کـه 266 میلیون دنبال کننده داشت. با عرض عذر، Beliebers، ما، متأسفانه، نمی توانیم مورد علاقه شـما را در فهرست 10 فرد برتر در اینستاگرام قرار دهیم.

 

با بازگشت بـه Khloe، او باید هیجان زده باشد کـه برای نخستین بار وارد فهرست شده اسـت. مدل، تاجر و بازیگر، Khloe اکنون نمایش را می دزدد. کارداشیان ها و بسیاری دیگر فقط بـه خاطر تماشای زیبایی ان را درنظر می‌گیرند. مشارکت او در برنامه تلویزیونی قبلی واقعیت نیز فوق العاده بود.

 

بـه عنوان یک شخص، Khloe بر تعداد زیادی از دختران دیگر تأثیر گذاشته اسـت و زندگی مانند او بـه آرزوی هزاران نفر تبدیل شده اسـت. با پیروی از غول بازیگر، می توانیم بـه معنای واقعی کلمه یاد بگیریم کـه مانند ثروتمندان رفتار کنیم.

 

کدام خانم بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد؟

بدون قاطعیت میتوان گفت کـه بیشترین فالوور در اینستاگرام کایلی جنر با 372 میلیون فالوور اسـت. اگر چه ما سلنا گومز را پشت سر داریم، اما ظاهرا جنر مطمئن خواهد شد کـه این برچسب بـه اشتراک گذاشته نمی شود.

 

چه کسی بیشترین فالوور اینستاگرام را دارد؟

اکانت رسمی اینستاگرام با 570 میلیون فالوور، بیشترین فالوور اینستاگرام را دارد. اما، اگر در مورد یک شخص خاص صحبت کنیم، پاسخ میتواند متفاوت باشد – کریستیانو رونالدو با 503M.

 

کدام بازیگر بیشترین فالوور اینستاگرام را دارد؟

سلنا گومز. او 358 میلیون دنبال کننده دارد و دارای تگ پر دنبال کننده ترین بازیگر در اینستاگرام اسـت.

 

چه کسی بیشترین فالوور اینستاگرام را در ایالات متحده دارد؟

کایلی جنر، ستاره سریال هاي‌ تلویزیونی واقعیت، بیشترین فالوور را در اینستاگرام در ایالات متحده دارد.

 

بیشتر بخوانید: ترفند دانلود فیلم از اینستاگرام + آپلود فیلم بیشتر از 1 دقیقه در اینستاگرام

 

در پایان

ما می‌دانستیم کـه شـما بـه دنبال محتوایی هستید کـه احتمالاً در مورد غول هاي‌ اینستاگرام اطلاعات کسب کنید. شـما بروید. ما اکانت رسمی اینستاگرام “اینستاگرام” را داریم کـه در فهرست برترین اکانت هاي‌ اینستاگرام قرار دارد.

 

کلویی کارداشیان در رتبه دهم فهرست قرار دارد و لیونل مسی در حال تعقیب رونالدو پرتغالی اسـت کـه در رده دوم قرار دارد.

 

اگر چه اینستاگرام هر چند وقت یک‌بار الگوریتم هاي‌ خودرا بـه روز می کند، اما این ده مورد جای نگرانی ندارند. چه انها جلوی اینستاگرام بنشینند و چه ننشینند، پست هاي‌ آن ها دریک لحظه بـه میلیون ها نفر میرسد. و این مزیت داشتن بیشترین فالوور اکانت اینستاگرام اسـت.

جدیدترین مطالب سایت