آشنایی با بازیگرانی که به تازگی دارای فرزند شدند

مجموعه : اخبار چهره ها
آشنایی با بازیگرانی که به تازگی دارای فرزند شدند

بازیگرانی که بچه دار شدند

 

میخواهیم با بازیگرانی آشنا شویم که بتازگی دارای فرزند شده اند ضمن عرض تبریک در ادامه می‌توانید بازیگرانی که بتازگی دارای فرزند شدند تالاب را دنبال نمایید .

 

به گزارش تالاب نگاهی خواهیم داشت به سلبریتی های ایرانی که اخیرا پدر و مادر شده اند و مزه شیرین فرزند دار شدن را سنجیدن کرده اند. در این مطلب میخواهیم گزارشی از بازیگرانی که جدیداً حس مادر شدن را سنجیدن کرده اند را عرضه دهیم.پس همراه ما باشید.

 

شیلا خداداد

شیلا خداداد برای دومین بار حس مادر شدن را در فروردین 131396 سنجیدن کرده است.

 

آشنایی با بازیگرانی که به تازگی دارای فرزند شدند

 

شیلا خداداد «متولد 14 آبان 1359 در شهر تهران» بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.روزی شیلا خداداد دریک داروخانه بطور دقیقا اتفاقی از طریق مسعود کیمیایی دیده شده و او پیشنهاد اجرای نقش در فیلم در حال ساخت خود “انتقاد” را برای شیلا خداداد مطرح نمود. بدین ترتیب شیلا خداداد وارد عرصه سینما گردیده و در کنار بزرگان این رشته آغاز بکار کرد.

 

شیلا خداداد هم‌ چنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول بکار است. ورزش مورد علاقه وی, فوتبال و والیبال, و تیم مورد علاقه‌اش استقلال است.

 

آشنایی با بازیگرانی که به تازگی دارای فرزند شدند

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر طناز و دوست داشتنی کشورمان در برنامه سه ستار احسان علیخانی پرده از راز ناراحت کننده زندگی اش برداشتو گفت ;من دیگر مادر نمی شوم وشانساین را ندارم که مادر شدن را سنجیدن کنمدل میلیونها نفر رابه درد آورد اما کمتر از یک سال به آرزوی خود رسید.بهنوش بختیاری صاحب فرزند شد و یک نوزاد رابه فرزند خواندگی قبول کرد.

 

بهنوش بختیاری که روزهای پایان سال 1395 از مادر شدنش در نوروز 1396 خبر داده بود سرانجام صاحب فرزند شد,به قول اطرافیان وی , بهنوش بختیاری این بچه رابه سرپرستی قبول کرده است و فرزند وی دختر می باشد .

 

آشنایی با بازیگرانی که به تازگی دارای فرزند شدند

 

بهنوش بختیاری «متولد 29 اردیبهشت 1354 در استان تهران» بازیگر و منشی صحنه ایرانی است.وی دارای مدرک کارشناسی در رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر تهران است.بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر درسال 1394 نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

آشنایی با بازیگرانی که به تازگی دارای فرزند شدند

پدر شدن مجدد رضا صادقی

رضا صادقی در خرداد ماه سال جاری با انتشار عکسی از فرزنداش نوشت;همه وقت} شبهـای / قدر / پر از رویدادها تازه است , خدارو شاکرم از تبسم مجدد اش در زندگیم . و چه زیباست نزول فرشته ما از نگاه رحیم اسمان .دختر رفیق مادر و بال پدره و خدارو شکر برای پرواز روحم اکنون دوبال دارم , / تیارا / و / ویانا / دستانت را میبوسم

 

بانوی من که مهرت و صبوریت مجدد جهانمان را زیباتر کردکم اورده بودم به دادم رسید . خدا درد عشق و زیادش کنه / دخترانم , تیارا , ایران , ویانا

 

آشنایی با بازیگرانی که به تازگی دارای فرزند شدند

 

رضا صادقی, خواننده موسیقی پاپ, آهنگساز, ترانه‌سرا, ایرانی متولد بندرعباس است.وی اصالتاً از شهریست بنام میناب “روستای کریان” ودر 25 مرداد 1358 در محله شیر اول بندرعباس به دنیا آمد.رضا صادقی به علت تزریق آمپول اشتباهی کل بدنش فلج شده و بعد از دوا و درمانپدر و مادر او توانستند بدن او را درمان کنند بجز پاهایش. ابتدا کار خودرا با تلاوت قرآن اولیه کرد.

 

علاقه‌مندی او به موسیقی سبب شد که او مسیرش رابه آن سوی تغییر دهد. او در 20 بهمن 1390 با دختری ایرانی که ساکن کشور کشور آلمان بوده عقد و یک سال بعد ازدواج کرد; دو دختر به نام تیارا و ویانا دارد. تیارا اولین فرزند رضا صادقی است که در بهمن سال 92 به دنیا آمده‌است.ویانا دختر دوم او در خرداد 96 به دنیا آمد.

 

میثم درویشان پور , کمدین “خنداننده‌شو”

میثم درویشان پور با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت; پسرم! وقتی که به تو نگاه می‌کنم نمی تونم وجود خدا رو منکر بشم آخه فقط خدا میتونسته موجودی رو به زیبایی و حیرت انگیزی تو خلق کرده باشه.

 

آشنایی با بازیگرانی که به تازگی دارای فرزند شدند

روناک یونسی

پسر دوم روناک یونسی شهریور سال جاری در تورنتو متولد شد .روناک یونسی « متولد 1359, استان تهران» بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.”روناک یونسی” دی ماه سال ۱۳۵۹ در شهر تهران به دنیا آمد, او زمان دبیرستان را در رشته گرافیک گذراندو لیسانس طراحی صنعتی از دانشکده هنر و معماری دارد. مثل همه ی دخترهای ایرانی, عاشق خانواده اش است

 

آشنایی با بازیگرانی که به تازگی دارای فرزند شدند

 

و عاشقانه به پدر و مادرش عشق می ورزد, میگوید; “موفقیت هایم را مدیون رهنمونی های درست پدرم هستم.”مادرروناک, فرهنگی است و مدیر دبیرستان دخترانه می‌باشد, خانواده یونسی چهار فرزند دختر دارند,که روناک فرزنداول این خانواده است, او سه خواهر کوچک تر از خودش دارد که همگان آنان تحصیلات دانشگاهی دارند.

 

آشنایی با بازیگرانی که به تازگی دارای فرزند شدند

 

یونسی سال ٩١ با محسن میری, یکی از مدل‌های ایرانی, ازدواج کرد و دارای یک پسر به نام مهرسام می باشد.وی در این راستا گفته است; ما در سریال “سقوط آزاد” با یک دیگر مشارکت داشتیم که همانجا باهم آشنا شدیم.این آشنایی تبدیل به آشنایی خانوادگی ودر انتها ازدواج ما شد. /مادر و پدر شدن بازیگران

 

آشنایی با بازیگرانی که به تازگی دارای فرزند شدند

وحید طالب لو

وحید طالب‌لو دروازه‌بان سابق تیم‌های استقلال, راه‌آهن, شاهین بوشهر, فولاد خوزستان و تیم ملی فوتبال کشورمان پدر شد.او نام پسرش را لیام گزینه کرد که مرداد سال جاری در کشور ایالات امریکا به دنیا آمد.

 

آشنایی با بازیگرانی که به تازگی دارای فرزند شدند

 

وحید طالب‌لو متولد 5 خرداد 1361 ودر شهر تهران فوتبالیست ایرانی می‌باشد.طالبو بخاطر علاقه خود از نوجوانی به دنبال ورزش رفت و بواسطه قد بلندش دروازبانی رو اکثر دوست داشتاو از ۱۴ سالگی فوتبالش رو از تیم فجر کرج آغاز کرد کرج زادگاه او قصد ولی خیلی از عمر فوتبالی اش رادر این شهر سپری کرده است خانواده و ویژه پدرش را مشوق اصلی خود می داند

 

* حسین طالب لو پدرش همچون تدرکات تیم ها فعالیت میکردخود وحید طالبلو میگوید “عشق به فوتبال مرا به این کار کشاند.از همان کودکی عاشق دروازه بانی بودم. در کوچه پس کوچه ها و با توپ لاستیکی دنبال دروازه بانی بودم.همه ی وقت دست و پایم مجروح بود دوست داشتم که روزی بزرگترین دروازه بان ایران باشم.وحید طالبلو در سال روز میلاد با خوشبختی نبی اکرم «ص» درسال ۸۹ با همسرش سوگل ازدواج کرد

 

آشنایی با بازیگرانی که به تازگی دارای فرزند شدند

بنیامین بهادری

بنیامین بهادری با انتشار عکسی از فرزند دومش که تازه متولد شده است در اینستاگرامش نوشت;

 

سلام به همه عزیزانم

 

٢٠٦- #بن_سان پنج شنبه گذشته بیست و هفتم مهر به دنیاى ما اومد و انقدر تو این یک هفته درگیر ماجرا بودیم که نتونستم چند خط براتون بنویسم.به جاى این چند روز تأخیر یه سورپرایز باحال دارم که به زودى تقدیمش مى کنم بشما.

 

٢٠٧- به نظرتون بچه باید چند روزش باشه که بتونه سوار هواپیما بشه؟! سى روز؟ چهل روز؟ پنجاه روز؟خلاصه ما به مرور داریم چمدونا رو مختصر مى کنیم و این حرفا

 

٢٠٨- سرانجام من گذشته از این‌که پدر این دو تا عزیز بشم, براى دل خودم و دل شما از عشق خوندم همیشهحالا نمى خوام تو این پست همه چیو بگم ولى دریک جمله;

 

#صداى_خوبى_ندارم_مى_دونم_براى_عشق_تو_اما_مى_خونم

 

٢٠٩- عجب بالا و پایین داره دنیا. ولى دنیاى من وقتى خیلى ناراحت میشه خودم و با همه ی عشق هاى به وصال رسیدهخوشحال مى کنم.وقتى هم که مثل اکنون دنیاى من رفته بالا و حالش خیلى خوبه, حال دلم رو به ذکر همه ی عشق هاى بى وصال متعادل مى کنم.

 

٢١٠- گاهى براى یک صحنه شدیداً عاشقانه دریک فیلم میشه سال‌ها اشکى شد.یا براى خوشحالى خانواده پزشک ارنست بعد از رسیدن به ساحل میشه غصه ها رو فراموش کرد.

 

٢١١- توى این حال خوب آرزو مى کنم که هر کدوم از شماها به خواسته اى که همین همین اکنون در قلبتون پنهونش کردین برسید.دوستتون دارم اکثر از دیروز و احتمالا کمتر از فردا

 

آشنایی با بازیگرانی که به تازگی دارای فرزند شدند

 

بابک حاتمی

بابک حاتمی که در فصل پانزدهم در جمع پرسپولیس حضور داشت, امروز صاحبفرزند پسر شد و نام او را آرتان گذاشت.مدافع سابق پرسپولیس که در این فصل راهی پدیده شده, صاحب فرزند شد. که عکس او را ادامه مشاهده میکنید.بابک حاتمی مدافع راست سابق پرسپولیس که در این فصل راهی پدیده مشهد شده,

 

امیدوار استاکنون با انگیزه بالا بتواند عملکرد موفقی در جمع شاگردان رضا مهاجری از خود به جا بگذارد.این باشگاه درسال ۱۳۹۲ با خرید امتیاز باشگاه فوتبال مس سرچشمه تأسیس ودر مسابقات لیگ آزادگان کمپانی کرد.

 

آشنایی با بازیگرانی که به تازگی دارای فرزند شدند

زهرا رکوعی

آشنایی با بازیگرانی که به تازگی دارای فرزند شدند

 

زهرا رکوعی که با علیرضا نادری, تهیه‌کننده و مجری شبکه سه ازدواج کردهبه تازگی صاحب فرزند شده است, این خبر را میترا لبافی رسانه‌ای کرد.

 

آشنایی با بازیگرانی که به تازگی دارای فرزند شدند

 

لبافی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت;بانو زهرا رکوعی دوست خوبم امروز اومدن خبرگزاری صدا و سیما تا خونه اخیر ما رو ببینن, همونطور متواضع. مهربان و دوست داشتنی. قبلا که واحد مرکزی خبر بودیم بهم اکثر نزدیک بودیم اما الانم فرق زیادی نداره. هر جا خبر و گزارش و خبرنگار جماعت باشه

 

یعنی روح ژورنالیست زنده ست و بانو رکوعی هم که باشه که خَیلی عالیست. ایشون سابقه خوبی در خبرنگاری دارن و مجری دوست داشتنی خبر هستند. به علت قدم نو رسیده شون مدتی نبودن و قراره از شهریور که مرخصی شون تموم میشه اکثر ایفا کنن. اینم یک خبر همراه عکس که تقدیم حضورتون شد.

 

فریبا نادری

آشنایی با بازیگرانی که به تازگی دارای فرزند شدند

 

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در روز عید غدیر مهمان برنامه ای با اجرای محمد سلوکی بود و در این برنامه از زمان تولد فرزندش صحبت کرد. محمد سلوکی در بخشی از این صحبت گفت ;بانو نادری فرمودن که اگر پسر دار بشن اسمش رو حتماً میذارن امیرعلی , ان شاء الله کی این خبر خوشایند به گوش میرسه ؟

 

فریبا نادری در جواب به این سوال محمد سلوکی گفت ;برای اواخر بهمن یا اوایل اسفند ,زمانی که پزشک داده برای 28 تا دوم یا سوم اسفند است که مجری برنامه با مزاح گفت ;اگر اسفندی شود که خوشبخت میشوید و کلی از خصوصیات متولدین اسفند تعریف کرد.

 

آشنایی با بازیگرانی که به تازگی دارای فرزند شدند

 

فریبا نادری متولد 1363 در شهر تهران و همسر سابق مسعود رسام است.نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ تر بود ازدواج کرد,گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده است. او در مورد مسعود رسام می‌گویددر کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و باوجود بیست و یک سال تفاوت سنی هیچوقت در زندگی با او خللی حس نکردم.

 

حتی کوچک‌ ترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پرمحتوایش در خاطرم است.وی چند ماه گذشته در گفت‌وگو با تی وی پلاس اظهار داشت مادر شدن را دوست داردو کسی در زندگی‌اش حضور دارد که در کنار او به این موضوع فکر می کند.در تیرماه ۹۶ خبر ازدواج دوم فریبا نادری توزیع شد.

 

آشنایی با بازیگرانی که به تازگی دارای فرزند شدند

سام درخشانی

فرزند سام درخشانی در ماه آذر متولد می‌شود.سام درخشانی در صفحه اینستاگرامنوشت;با عسل بانو و بركه…پ ن ايشالا اذر بدنيا مياد

 

آشنایی با بازیگرانی که به تازگی دارای فرزند شدند

 

سام درخشانی «متولد 31 تیر 1354 شهر تهران» بازیگر سینما , تواترو تلویزیون ایران است.سام درخشانی از شاگردان مرحوم استاد سمندریان است که درسال 78 با سریال شب زدگان پا به عرصه هنر گذاشته, وی پس ازآن با حضور در سریال‌های موفقی هم چون سال‌های برف و بنفشه و ماچند نفر جایگاه خودرا در این عرصه تثبیت کرد.

 

سام درخشانی ستاره مطلوب و مطلوب است که درسال های اخیر در پربیننده‌ ترین سریال های تلویزیونی هم چون نابرده رنج ,رویای گنجشکها , پژمان , اوای باران , همه چیز آن جاست و پشتبام شهر تهران حضور بسیار چشمگیر و موفقی داشته است. وی فیلم سینمایی خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسم خانی را در نوبت توزیع برای سینما دارد.

 

جدیدترین مطالب سایت