ثروتمندترین زنان زیبای هالیوود | پردرآمدترین زنان هالیوود 2023

مجموعه : اخبار چهره ها
ثروتمندترین زنان زیبای هالیوود | پردرآمدترین زنان هالیوود 2023

ثروتمندترین زنان زیبای هالیوود تا سال 2023

بازیگران زن هالیوودی در رتبه بندی که سال 2023 انجام شد توانسته بودند درآمد بالایی کسب کنند. در این جا 10 زن هالیوودی با بیشترین درآمد درسال 2023 را بـه شما معرفی خواهیم نمود.

 

10- ایمی آدامز «11.5 میلیون دلار»

ثروتمندترین زنان زیبای هالیوود | پردرآمدترین زنان هالیوود 2023

ثروتمندترین زنان هالیوود

ایمی آدامز با 11.5 میلیون دلار دستمزد درسال گذشته میلادی در مکان دهم پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود از لحاظ دستمزد بازی در فیلم قرار دارد. این بازیگر جوان و سرشناس که پنج بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است سال گذشته نیز نقش شخصیت لوییز لین را در کامیک های‌‌‌ دنیای دی سی تکرار کرد. وی علاوه بر دریافت دستمزد خوب برای حضور در فیلم ها و گرفتن درصدی از فروش فیلم، با سود بردن از تبلیغات تجاری توانسته دریافتی خودرا در طول سال بـه مقدار قابل توجهی افزایش دهد.

 

ایمی آدامز تاکنون دو بار برنده جایزه گلدن گلوب شده و توسط مجله تایمز درسال 2014 در میان 100 شخصیت تاثیرگذار سال قرار گرفت. او با یک هنرمند شناخته شده بـه نام دارن لی گالو ازدواج کرده و با هم صاحب یک فرزند شده اند. سال 2016 ایمی آدامز با 15.5 میلیون دلار دستمزد در رتبه ی هفتم بازیگران زن هالیوودی که بیشترین دستمزد را دریافت کرده اند قرار داشت.

 

9- جولیا رابرتز «12 میلیون دلار»

ثروتمندترین زنان زیبای هالیوود | پردرآمدترین زنان هالیوود 2023

ثروتمندترین زنان زیبای هالیوود

همکاری مجدد او با جورج کلونی در فیلم «هیولای پول» «Money Monster’» شاید یک موفقیت سینمایی نبود اما بار دیگر وی را وارد لیست پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود از جهت دریافت دستمزد نمود. بـه گزارش سایت تالاب در این میان جولیا رابرتز دوست داشتنی با بازی در فیلم «شگفتی» «Wonder’» و درآمدهای دیگر در زمینه مد و لباس و قراردادهایی که در این زمینه دارد توانست درآمد سالانه خودرا بـه مقدار قابل توجهی افزایش دهد.

 

جولیا رابرتز با دستمزد تقریبی 12 میلیون دلار درسال 2017 در رتبه نهم لیست ما قرار دارد. این بازیگر سرشناس هالیوودی درسال 2005 و 2006 موثرترین و قدرتمندترین بازیگر زن هالیوود قرار گرفت که متعاقباً درآمد بالای وی را در این برهه زمانی نیز نشان می داد.

 

او درسال 1999 برای بازی در اولین فیلم مهم و البته فوق العاده موفق خود با عنوان «زن زیبا» «Pretty Woman» تنها 300.000 دلار دستمزد گرفت و بعد از یک دهه و اندی دستمزد وی برای بازی در فیلم «لبخند مونا لیزا» «Mona Lisa Smile» درسال 2003 بـه رقم خیره کننده 25 میلیون دلار رسید. درسال 2010 میزان خالص دارایی این بازیگر هالیوودی 140 میلیون دلار برآورد شد.

 

8- کیت بلانشت «12 میلیون دلار»

ثروتمندترین زنان زیبای هالیوود | پردرآمدترین زنان هالیوود 2023

ثروتمندترین زنان هالیوود

 

این بازیگر استرالیایی درسال گذشته میلادی بار دیگر بـه لیست پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود بازگشت. این بازیگر سرشناس بارها نامزد دریافت جوایز اسکار، بفتا و گلدن گلوب شده و بارها نیز توانسته این جوایز را بدست آورد بـه طوری که در زمینه کسب جوایز و عناوین چیزی در کلکسیون او کم نیست.

 

آخرین باری که وی باعث شد منتقدان بـه تمجید از او بپردازند برای بازی در فیلم «کارول» «Carol» درسال 2015 بود. او درسال 2017 فیلم ابرقهرمانی «ثور: رگناروک» «» را در گیشه داشت که مطمعناً برای حضور در آن دستمزد خوبی نیز دریافت کرده است. البته بلانشت درسال 2009 نیز عنوان پردرآمدترین بازیگر هالیوودی را نیز بدست آورد.

 

7- شارلیز ثرون «14 میلیون دلار»

ثروتمندترین زنان زیبای هالیوود | پردرآمدترین زنان هالیوود 2023

 

شارلیز ثرون با 14 میلیون دلار دستمزد در رتبه ی هفتم پردرآمدترین بازیگران زن سال 2017 میلادی قرار دارد. او همیشه علاوه بر فیلم های‌‌‌ بزرگ و شناخته شده در فیلم های‌‌‌ معمولی تری نیز بازی میکند و معمولاًًًًًً فیلم هایی که در آن ها حضور می‌یابد با موفقیت در گیشه همراه میشوند. سایت تالاب او درسال های‌‌‌ 2012 و 2016 نقش ملکه ریونا را بـه ترتیب در فیلم های‌‌‌ «سفید برفی و مرد شکارچی» «Snow White and the Huntsman» و «مرد شکارچی: نبرد زمستان» «The Huntsman: Winter’s War» بر عهده داشت. درسال 2016 مجله تایم نام وی را در میان موثرترین شخصیت های‌‌‌ سال قرار دارد.

 

6- اما واتسون «14 میلیون دلار»

ثروتمندترین زنان زیبای هالیوود | پردرآمدترین زنان هالیوود 2023

ثروتمندترین زنان هالیوود

اما واتسون یکی از تازه واردهای لیست پردرآمدترین زنان هالیوود است.بـه گزارش تالاب وی درسال 2017 در فیلم های‌‌‌ «دیو و دلبر» «Beauty and the Beast» و «حلقه» «The Circle» حضور داشت.

 

گرچه فیلم دوم او مورد استقبال تماشاگران و منتقدان قرار نگرفت اما فیلم لایو اکشن «دیو و دلبر» با 1.26 میلیون دلار فروش یکی از پرفروش ترین فیلم های‌‌‌ سال و تمام دوران لقب گرفت که هم در شهرت این بازیگر نقش زیادی داشته و هم در ادامه باعث بالا رفتن دستمزد و انتخاب شدنش برای فیلم های‌‌‌ بزرگ تر خواهد شد.

 

5- میلا کونیس «15.5 میلیون دلار»

ثروتمندترین زنان زیبای هالیوود | پردرآمدترین زنان هالیوود 2023

ثروتمندترین زنان هالیوود

 

میلا کونیس بازیگر تازه کاری است که توانسته با 15.5 میلیون دلار دستمزد درسال گذشته میلادی در میان پردرآمدترین بازیگران هالیوودی قرار بگیرد. بعد از موفقیت فیلم کمدی «مادران بد» «Bad Moms» باید شاهد حضور او در فیلم های‌‌‌ شناخته شده تری باشیم. او در زمینه ی تبلیغات برای جواهرات و نوشیدنی های‌‌‌ مشهور نیز فعال بوده و دستمزد خوبی دریافت می کند.

 

4- ملیسا مک کارتی «18 میلیون دلار»

ثروتمندترین زنان زیبای هالیوود | پردرآمدترین زنان هالیوود 2023

 

ملیسا مک کارتی که بازیگر و مدلی شناخته شده است با 18 میلیون دلار دستمزد درسال 2017 میلادی در رتبه ی چهارم پردرآمدترین بازیگران هالیوودی قرار گرفته است. او برای بازی در بازسازی «شکارچیان روح» «Ghostbusters» دستمزدی هشت رقمی دریافت کرد. در خارج از حوزه سینما نیز وی توانسته با راه اندازی خط تولید لباس خود درآمد خوبی داشته باشد.

 

بر اساس ادعای مجله فوربس وی درسال 2015 نیز در رتبه ی سوم پردرآمد ترین بازیگران زن هالیوود بوده و در سال 2016 نیز رتبه ی دوم این لیست را در اختیار داشت. وی درسال آینده نیز در چند فیلم حضور خواهد داشت که از آن جمله می توان بـه فیلم «زندگی در مهمانی» «Life of the Party» اشاره کرد.

 

3- جنیفر لارنس «24 میلیون دلار»

 

ثروتمندترین زنان زیبای هالیوود | پردرآمدترین زنان هالیوود 2023

 

جنیفر لارنس درسال های‌‌‌ 2015 و 2016 در صدر لیست پردرآمدترین بازیگران هالیوودی قرار داشت اما درسال گذشته میلادی بـه رتبه ی سوم نزول کرد. اما حتی بدون وجود فیلم های‌‌‌ «عطش مبارزه» «Hunger Games» نیز توانسته دستمزد خوبی برای حضور در فیلم های‌‌‌ «مادر!» «Mother!» و «گنجشک سرخ» «Red Sparrow» دریافت کند و تبلیغات برای کمپانی دیور نیز بر درآمد او درسال 2017 افزوده است. «سایت تالاب»

 

2- جنیفر آنیستون «25.5 میلیون دلار»

ثروتمندترین زنان زیبای هالیوود | پردرآمدترین زنان هالیوود 2023

 

جنیفر آنیستون سال گذشته میلادی با 25.5 میلیون دلار درآمد در رتبه ی دوم پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود قرار گرفت. ستاره سابق سریال دیدنی و مشهور «دوستان» «Friends» با حضور مداوم در فیلم های‌‌‌ بی سر و صدا و معمولی مانند «پرندگان زرد» «The Yellow Birds» بـه درآمدزایی خود در هالیوود ادامه می‌دهد. با این وجود بخش زیادی از درآمد سالانه او از طریق تبلیغات مختلف بـه خصوص تبلیغات خطوط هوایی کشور کشور کشور کشور کشور امارات بدست می آید.

 

1-اما استون «26 میلیون دلار»

ثروتمندترین زنان زیبای هالیوود | پردرآمدترین زنان هالیوود 2023

ثروتمندترین زنان هالیوود

 

اما استون تنها با 28 سال سن توانست درسال گذشته میلادی در صدر پردرآمدترین بازیگران زن هالیوودی قرار بگیرد. این بازیگر برنده جایزه اسکار که اوایل سال میلادی در فیلم «لا لا لند» «La La Land» درخشید بخش زیادی از درآمد خودرا برای همین فیلم دریافت کرد. این فیلم با بودجه ای 30 میلیون دلاری بیش از 445.3 میلیون دلار فروش داشته و چندین جایزه اسکار را نیز بـه خانه برد.

 

بـه گزارش تالاب همه ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ساله بر دستمزد این بازیگر جوان هالیوودی و درصدی که از فروش کلی فیلم دریافت میکند افزوده می‌شود و این رویه بدون شک درسال آینده میلادی نیز ادامه خواهد داشت.در رتبه های‌‌‌ بعدی این لیست نیز بازیگرانی مانند دیپیکا پادوکون، اسکارلت جوهانسون و فان بینگ بینگ قرار دارند

 

که برخلاف سال های‌‌‌ گذشته نتوانستند در این لیست جایی داشته باشند که هر کدام از آن ها دستمزدی پایین تر از 11.5 میلیون دلار داشتند. درسال 2016 لیست پردرآمدترین بازیگران زن هالیوودی بـه ترتیب زیر بود که سال 2017 دچار تغییرات زیادی شد.

 

1-جنیفر لارنس «46 میلیون دلار»

2- ملیسا مک کارتی «33 میلیون دلار»

3- اسکارلت جوهانسون «25 میلیون دلار»

4- جنیفر آنیستون «21 میلیون دلار»

5- فان بینگ بینگ «17 میلیون دلار»

6- شارلیز ثرون «16.5 میلیون دلار»

7- ایمی آدامز «13.5 میلیون دلار»

8- جولیا رابرتز «12 میلیون دلار»

9- میلا کونیس «11 میلیون دلار»

10- دیپیکا پادوکون «10 میلیون دلار»

 

جدیدترین مطالب سایت