13 تا از جالب ترین زوج های مشهور هالیوودی + عکس

مجموعه : اخبار چهره ها
13 تا از جالب ترین زوج های مشهور هالیوودی + عکس

زوج هاي‌ مشهور هالیوودی : از بچه دار شدن گرفته تا طعمه گذاشتن پاپاراتزی ها، این زوج ها چیزی برای گفتن بـه ما می دهند. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز عکسهایی از زوج هاي‌ مشهور را منتشر کرده ایم.

 

عکس معروف ترین زوج های هالیوود

در تابستانی کـه بـه ندرت هیچ فیلمی برای نخستین بار، جشنواره موسیقی، یا رویداد مهم وجوددارد، چگونه یک ارتباط عاشقانه سلبریتی تیتر خبرها میشود؟ خب، راه هاي‌ معمولی مانند بچه دار شدن یا نامزدی وجوددارد. شـما همچنین می‌توانید بـه درگیری گذشته خود اعتراف کنید. 

 

زوج هاي‌ مشهور این فهرست از ورزشکار گرفته تا بازیگر و فرزندان افراد بسیار ثروتمند و مشهور را شامل میشود. و همه ی انها کاری کردند کـه آن ها را در تابستان امسال متمایز کرد، خواه قصد داشته باشند یا نه. بـه هرحال، ملاقات دریک پارک لندن زمانی کـه فکر میکنید هیچ‌کس نمی تواند شـما را ببیند، تفاوت زیادی با اعلام افتخار نامزدی‌تان در اینستاگرام دارد، اما خبر را یکسان می کند.

 

در حال حاضر، همه ی ما میتوانیم از یک فرار استفاده کنیم، پس چرا بـه انچه این جفت‌هاي‌ مشهور طی چند ماه گذشته بـه ان دست یافته‌اند، نپردازیم؟ برای اطلاعات بیشتر در مورد زوج‌هایي کـه این تابستان رابا عشق، ناز و لباس‌هاي‌ جدید مشهورشان، در برخی موارد، بـه شـما نگاه می کنند، بیشتر بدانید. 

 

بیشتر بخوانید: زوج های هالیوودی که به صورت مخفیانه با هم بودند

 

1. بن افلک و آنا دی آرماس

13 تا از جالب ترین زوج های مشهور هالیوودی + عکس

زوج های مشهور هالیوودی

 

زوج مشهور عدد یک تابستان باید بن افلک بازیگر و آنا د آرماس، ستاره سرشناس Knives Out باشند. بنانا بارها توسط پاپاراتزی‌ها دستگیر شده‌اند کـه سگ‌هایشان را راه می اندازند و بـه دانکین دوناتز می روند و بـه همه ی ما کـه در قرنطینه گیر کرده‌ایم چیزی برای صحبت کردن می دهند.

 

همچنین این واقعیت وجوددارد کـه این رابطه اوایل امسال شروع شد و انها یک فیلم آینده باهم دارند، Deep Water، کـه قرار اسـت در 13 نوامبر اکران شود. آن ها تازه شروع کرده اند. 

 

2. جیجی حدید و زین مالک

13 تا از جالب ترین زوج های مشهور هالیوودی + عکس

یکی از فایده هاي‌ بسیار کوچک این انزوا این اسـت کـه سلبریتی ها در آرامش باردار می‌شوند. «همانگونه کـه گفتم، این یک مزیت بسیار کوچک در طرح بزرگ همه ی چیز اسـت.» یکی از زوج هایي کـه از ان لذت می‌برند، سوپرمدل Gigi Hadid و زین مالک از One Direction هستند.

 

حدید در ماه آوریل بارداری خودرا اعلام کرد و از ان بـه بعد او و مالک باهم معاشرت داشتند و کارهای عادی مانند گرفتن 9 میلیون لایک در پست هاي‌ اینستاگرام خودرا انجام دادند.

 

3. جادا پینکت اسمیت و ویل اسمیت

13 تا از جالب ترین زوج های مشهور هالیوودی + عکس

تابستان امسال، کلمه “درهم تنیدگی” بـه لطف زوج بازیگر ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیت و خواننده R&B، آگوست آلسینا، بسیار محبوب شد. جادا و آلسینا هردو تایید کرده اند کـه در زمانی کـه جادا و ویل از هم جدا شده بودند، باهم رابطه داشتند. آلسینا گفته اسـت کـه عاشق جادا بوده اسـت.

 

جادا در حین صحبت درباره آلسینا با ویل در برنامه فیسبوکش Red Table Talk، ان را “درهم تنیدگی” نامید. بـه هرحال، جادا و ویل هنوز باهم هستند، و بـه لطف بحث عمومی و صریح آن ها در مورد مسائلشان، آن ها قطعا یکی از زوج هاي‌ مورد بحث تابستان هستند. 

 

4. دمی لواتو و مکس اریچ

13 تا از جالب ترین زوج های مشهور هالیوودی + عکس

زوج های مشهور هالیوودی

 

دمی لواتو و مکس اریچ در تابستان امسال با نامزدی گام بزرگی برداشتند. در 23 ژوئیه، این ستاره پاپ در اینستاگرام اعلام کرد کـه بازیگر سریال سوپاپ خواستگاری کرده اسـت و او گفت “بله”. این خبر غافلگیرکننده بود زیرا این دو مدت زیادی باهم نبودند: طبق گزارش Us Weekly، رابطه انها برای نخستین بار در ماه مارس گزارش شد. گیر افتادن در قرنطینه واقعاً می‌تواند یک زوج را بـه هم نزدیک کند، ها؟

 

5. کیتی پری و اورلاندو بلوم

13 تا از جالب ترین زوج های مشهور هالیوودی + عکس

کیتی پری و اورلاندو بلوم هرروز بـه استقبال یک نوزاد می روند، و اگر یک ستاره پاپ و یک بازیگر مشهور جهان بچه دار شدن انها را بـه یکی از جذاب ترین زوج هاي‌ مشهور تابستان تبدیل نکند، چه میشود؟ شاید، انتشار یک آلبوم جدید؟ بازی دریک فیلم جدید؟ پری یک اینستاگرام بلوم را بدون پیراهن و “آب دهان” منتشر می کند؟ آن ها اینکار را انجام داده اند. 

 

6. اشلین هریس و علی کریگر

13 تا از جالب ترین زوج های مشهور هالیوودی + عکس

بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده و زوج متاهل اشلین هریس و علی کریگر در عکسی با عنوان “Love Strong” روی جلد مجله ظاهر شدند کـه در ان برای بوسیدن تکیه داده بودند. انها دراین گفت و گو در مورد مبارزه زنان فوتبالیست برای دست مزد برابر و همچنین رابطه آن ها صحبت می کنند.

 

بیشتر بخوانید: ثمره ی ازدواج افراد مشهور هالیوودی در یک قاب

 

7. جو جوناس و سوفی ترنر

13 تا از جالب ترین زوج های مشهور هالیوودی + عکس

زوج های مشهور هالیوودی

 

تابستان گذشته جو جوناس خواننده برادران جوناس و سوفی ترنر بازیگر سریال بازی تاج و تخت «دو بار» ازدواج کردند. تابستان امسال انها بـه نخستین فرزندشان خيرمقدم گفتند. نمایندگان انها در ماه ژوئیه در بیانیه اي بـه People گفتند: “سوفی ترنر و جو جوناس از اعلام تولد نوزاد خود خوشحال هستند.”

 

طرفداران بی صبرانه منتظر شنیدن بیشتر در مورد این نوزاد هستند کـه بـه گفته TMZ ویلا نام دارد. اما در حالی کـه این زوج چیزی در مورد فرزند خود در رسانه هاي‌ اجتماعی بـه اشتراک نمی گذارند – هنوز – انها پست هایي در مورد شرکت در اعتراضات Black Lives Matter منتشر کرده اند. 

 

8. بروکلین بکهام و نیکولا پلتز

13 تا از جالب ترین زوج های مشهور هالیوودی + عکس

برای تعداد زیادی از ما، احتمالاً هنوز هم شوکه کننده اسـت کـه ویکتوریا بکهام، طراح اسپایس گرل و دیوید بکهام، ستاره فوتبال، حتی بچه اي دارند کـه بـه اندازه کافی بزرگ اسـت کـه خودش بـه تیتر اخبار تبدیل شود، اما ما این جا هستیم.

 

بـه گزارش سان، تابستان امسال، بروکلین بکهام 21 ساله و نیکولا پلتز بازیگر/وارث 25 ساله پس از این کـه بنا بـه گزارش ها از نوامبر 2019 باهم قرار داشتند، نامزد کردند. قبلاً صحبت شده اسـت کـه انها احتمالاً دو عروسی مجلل خواهند داشت، بنابر این از بروکلین و نیکولا تشکر میکنیم کـه بـه ما چیزی فوق‌العاده ارائه کردند تا دراین زمان‌هاي‌ عجیب منتظر ان باشیم.

 

9. دواین وید و گابریل یونیون

13 تا از جالب ترین زوج های مشهور هالیوودی + عکس

زوج های مشهور هالیوودی

 

دواین وید، بازیکن سابق NBA و بازیگر گابریل یونیون بـه دلیل این کـه پدر و مادر بزرگی هستند ودر تابستان امسال محتوای مفیدی را بـه ما ارائه می کنند، اینکار را انجام میدهند. در ماه جولای، این زوج جایزه سریال درام برجسته را در جوایز رسانه GLAAD اهدا کردند ودر مورد دخترشان زایا صحبت کردند.

 

وید «از طریق تودی» گفت: «ما بـه عنوان والدین مغرور یک کودک تراجنسیتی با جامعه LGBTQ+ متحد هستیم. “دختر ما زایا ما را در سفر ما هدایت می کند و ما تمام تلاش خودرا می کنیم تا بـه هر یک از فرزندانمان توانایی زندگی با حقیقت خودرا بدهیم.” بـه علاوه، فقط ببینید این خانواده چقدر ناز هستند.

 

10. تام هنکس و ریتا ویلسون

13 تا از جالب ترین زوج های مشهور هالیوودی + عکس

ریتا ویلسون و تام هنکس امسال پس از تشخیص کووید-19 «و بهبودهای بعدی» در ماه مارس، در ذهن همه ی بوده اند. از ان زمان، بازیگران هردو در مورد تجارب خود و این کـه مردم چقدر باید این بیماری همه ی گیر را جدی بگیرند، صریح صحبت کرده اند. 

 

11. فلورانس پیو و زک براف

13 تا از جالب ترین زوج های مشهور هالیوودی + عکس

زوج های مشهور هالیوودی

 

وقتی یکی از پرتقاضاترین بازیگران حال حاضر با بازیگر سرشناس دیگری قرار می‌گیرد، مردم در مورد ان صحبت می کنند. انها مخصوصاً وقتی 21 سال اختلاف سنی وجوددارد صحبت می کنند. فلورانس پوگ زن کوچک درسال 2019 با زک براف، ستاره اسکرابز آشنا شد و از ان زمان تا کنون از رابطه انها دفاع کرده اسـت.

 

“همیشه ان را خنده دار میدانستم کـه چگونه می‌توانم آن قدر خوب باشم کـه مردم کارهای من را تماشا کنند و از کار من حمایت کنند و هزینه بلیط ها را بپردازند، و من بـه اندازه کافی بزرگ هستم کـه بتوانم بزرگسال باشم و مالیات بدهم، اما من پیر نیستم. برای این کـه بدانم با چه کسی باید و نباید رابطه جنسی داشته باشم کافی اسـت.” خوب، بـه غیر از نظرات مداوم، بـه نظر می‌رسد این دو بـه خوبی کار می کنند.

 

12. پیتر وبر و کلی فلانگان

13 تا از جالب ترین زوج های مشهور هالیوودی + عکس

هم اکنون شبیه سالها پیش اسـت، اما فصل کارشناسی پیتر وبر در ماه مارس بـه اتمام رسید. ودر حالی کـه او در انتخاب نهایی خود باقی نماند – یا حتی دومین انتخاب نهایی خود – او اکنون با خوشحالی با کلی فلاناگان قرار می‌گیرد، کـه درست قبل از قرار ملاقات در شهر زادگاهش را ترک کرد.

 

مدتی طول کشید تا بـه آنجا برسیم، اما اکنون همه ی آن ها در رسانه هاي‌ اجتماعی یک کبوتر دوست داشتنی هستند و ممکن اسـت یک داستان موفقیت دیگر در مقطع کارشناسی باشد.

 

13. لیلی جیمز و کریس ایوانز

13 تا از جالب ترین زوج های مشهور هالیوودی + عکس

زوج ما هستند یا نیستند برای تابستان 2020 لیلی جیمز و کریس ایوانز هستند. در زمانی کـه هیچ رویدادی پر از افراد مشهور وجود ندارد و افراد زیادی بیرون و اطراف نمی روند، جیمز، ستاره داونتون ابی و خود کاپیتان ایالات امریکا، ایوانز بـه همه ی این فرصت را دادند کـه بگویند: “اوه خدای من، انها در حال قرار ملاقات هستند. ؟”

 

مسئله این اسـت کـه ما در واقع پاسخی برای این سوال نداریم. آن ها چند بار باهم در لندن دیده شده اند و این تنها چیزی اسـت کـه هر شخصی میداند.

 

بیشتر بخوانید: بازیگران هالیوودی که فقط برای پول ازدواج کردند

 

در پایان

دنیای هالیوود بـه قدری وسیع و بزرگ هست کـه تمام اقشار در ان حضور دارند و بـه فعالیت می‌پردازند. ساخت فیلم هاي‌ سینمایی متعدد و ساخت آثار گوناگون، باعث شده کـه بازیگران زیادی دراین مرکز بـه کار گرفته شوند.

جدیدترین مطالب سایت