شایعه درگذشت پژمان بازغی !+ تصاویر

مجموعه : اخبار چهره ها
شایعه درگذشت پژمان بازغی !+ تصاویر

متاسفانه عده ای بی اخلاق این روزها شایعه فوت افراد معروف را منتشر میکنند و باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران و دوستداران این عزیزان میشوند.

 

پژمان بازغی هم یکی از افرادی بود که سوژه این شایعه پران ها شد.

 

متاسفانه در شبکه های اجتماعی و کانال های تلگرام خبری مبنی بر درگذشت پژمان بازغی بازیگر خوب کشورمان در حال پخش است امروز پژمان بازغی فیلمی از خود منتشر کرد و امیر ماکو مدیر برنامه های پژمان بازغی ضمن تکذیب خبر سکته قلبی پژمان بازغی گفت: خوشبختانه در حال حاضر حال او خوب است و مشکل حادی ندارد. مدیر برنامه های پژمان بازغی تصریح کرد: خبر سکته قلبی این بازیگر کشورمان، شایعه ای بیش نیست.

 

شایعه درگذشت پژمان بازغی !+ تصاویر 

 مستانه مهاجر (همسر پژمان بازغی) دیروز در صفحه اینستاگرام خود از افت فشار بازغی در جریان مسابقه جام ستاره ها خبر داده بود. وی در این پیام اظهار داشت که با رسیدگی فوری تیم پزشکی، بازغی تحت مراقبت قرار گرفته و بهبود نسبی یافته است

 

 با سلام و روز بخیر خدمت شما عزیزان،لازم به ذکر است که پژمان بازغی عزیز دیشب در جریان مسابقات فوتبال جام ستاره ها در زمین بازی و در جریان مسابقه دچار افت فشارشدید شده که با رسیدگی فوری تیم پزشکی تحت مراقبت و رسیدگی قرار گرفته ، بهبودی نسبی یافته و تحت نظارت تیم پزشکی است،انرژی خوب شما، باعث دلگرمی ماستاخبار تکمیلی از همین طریق به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

 

شایعه درگذشت پژمان بازغی !+ تصاویر 

با سلام و روزبخیر به همه،ممنونم از اینکه بفکر پژمان هستین و جویای احوالش،اندرحکایات این فضای مجازی که راجع به هر موضوعی ولو اینکه خودت هم درمرکز اتفاق باشی اخباری میشنوی که تعجب میکنی،بهرحال پژمان با انتشار حال خودش در صفحه شخصیش برای شما عزیزان پیغام فرستاد،ومهربانی شما را پاسخ داد از انجایی که ممنوع الملاقات بود اخبار ضد و نقیض توسط پرسنل غیر تخصصی بیمارستان به دوستان داده میشدکه باعث سوتفاهمی از طرف برخی که سعی بر احساس همدردی داشتند پیش امد،اولا ممنونم که شما لطف دارید و جویای احوال هستید،ثانیا پژمان دچار عارضه قلبی شده که بزودی رفع خواهد شد وبزودی باز خواهد گشت

 

شایعه درگذشت پژمان بازغی !+ تصاویر 

پژمان بازغی امروز در صفحه شخصی خودش با انتشار فیلم زیر خبر سلامتی خود را تایید کرد : و خداوند منان ارحم الراحمین است ایرانیان عزیزم من سالم و سلامت چند روزی در خدمت تیم پزشکان محترم خواهم بود هرچند دوری از شما سخت است اما فشار کاری زیاد باعث این استراحت اجباری شد دوستتان دارم امیدوارم مثل همیشه کنار من باشید.

 

منبع : روزگار

جدیدترین مطالب سایت