معروف ترین پیج های اینستاگرام ایرانی (12 پیج مشهور)

مجموعه : اخبار چهره ها
معروف ترین پیج های اینستاگرام ایرانی (12 پیج مشهور)

بر اساس آمارهای اعلام شده تعداد کاربران ایرانی اینستاگرام چیزی حدود 24 میلیون نفر هست؛ کـه در بین تمام این صفحات برخی از ان ها پرطرفدارترین پیج هاي‌ اینستاگرام هستند. اما قطعا در هر زمینه اي پرطرفدارترین پیج هاي‌ اینستاگرام متفاوت هستند کـه هر یک با توجه بـه حیطه خاصی کـه در ان مشغول بـه فعالیت هستند توانسته اند طرفداران خاص خودرا پیدا کنند. ما دراین قسمت از مجله تالاب گلچینی از پر طرفدارترین پیج هاي‌ اینستاگرام ایرانی را منتشر کرده ایم.

 

پرطرفدار ترین پیج های اینستاگرام ایرانی 

شاید برای بسیاری از ایرانی‌ها مهم باشد کـه بدانند پر طرفدارترین پیج اینستاگرام ایرانی متعلق بـه چه کسی اسـت؟ از میان هنرمندان، بازیگران، خواننده‌ها، ورزشکاران و حتی سیاسیون، افرادی هستند کـه در پر فالوور ترین پیج ایرانی اینستاگرام قراردارند، بـه طور طبیعی هر چه چهره‌هاي‌ هنری، ورزشی یا سیاسی محبوب‌تر و شناخته شده‌تر باشند، میزان طرفداران ان‌ها در اینستاگرام بیشتر اسـت.

 


مطالب مشابه: رموز کسب درآمد از اینستاگرام


 

1. حسن ریوندی با 19.6 میلیون فالوور، نفر اول اینستا ایران از نظر تعداد فالوور

حسن ریوندی با 19.6 میلیون فالوور، نفر اول اینستا ایران از نظر تعداد فالوور

  • آدرس اینستاگرام: hassan_reyvandi

حسن ریوندی، کمدین مشهور ایران اسـت کـه در 1 فروردین سال 1355 در سبزوار بـه دنیا آمد صاحب پرفالوورترین اکانت ایرانی اینستاگرام اسـت. او کار خودرا با تقلید صدای شخصیت‌هاي‌ کارتونی و سپس خوانندگان ایرانی شروع کرده و نخستین کنسرت خنده خودرا در تیرماه سال 1392 در برج میلاد برگزار کرد.

 

او در پست‌هاي‌ اینستاگرام، کلیپ‌هایي از کنسرت‌هاي‌ خنده خود و یا کلیپ‌هاي‌ کمدی کـه ساخته اسـت را بـه اشتراک می گذارد. این پست‌ها طبق معمول بالای 4 میلیون بار دیده می شوند و پیج او بیشترین فالوور بلاگر اینستا ایران را دارد. ریوندی یکی از اشخاصی اسـت کـه با داشتن پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ایرانی، بیشترین درآمد از اینستاگرام را دارد.

 

2. مهناز افشار با 17.5 میلیون فالوور

مهناز افشار با 17.5 میلیون فالوور

  • آدرس اینستاگرام: mahnaz_afshar

مهناز افشار بازیگر مشهور سینما، تئاتر و تلویزیون اسـت کـه در 21 خرداد سال 1356 در تهران بـه دنیا آمد. باوجود مخالفت خانواده او با بازیگری، مهناز افشار کار بازیگری خودرا با ایفای نقش در سریال گم شده درسال 1377 آغاز کرد. او درسال 1389 بـه خاطر بازی در فیلم سعادت‌آباد، برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

 

مهناز افشار رتبه دوم بیشترین فالوور اینستا ایران ۱۴۰۱ را دارد. او تا چند سال پیش رکورد بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران را در اختیار داشت اما اخیرا این رتبه را بـه حسن ریوندی واگذار کرده اسـت.

 

او در پست‌هاي‌ اینستاگرام خود علاوه بر موارد مربوط بـه فیلم‌ها و کارهای اجتماعی، از زندگی شخصی خود هم تصاویری منتشر می کند. وی بارها تصاویر مختلفی از دوران کودکی خودش را بـه اشتراک گذاشته اسـت. او در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین پیج هاي‌ اینستاگرام ایران را دارد.

 

3. گلشیفته فراهانی با 15.6 میلیون فالوور

گلشیفته فراهانی با 15.6 میلیون فالوور

  • آدرس اینستاگرام: golfarahani

گلشیفته فراهانی زاده 19 تیر 1362 در تهران اسـت. او فرزند بهزاد فراهانی و خواهر کوچک تر شقایق فراهانی، هردو از بازیگران ایرانی، اسـت. گلشیفته در فیلم‌هاي‌ ایرانی بسیاری بازی کرد و آخرین فیلم او در ایران “درباره الی” بود. او پس از این فیلم بـه خارج از کشور مهاجرت کرده و اکنون در پاریس ساکن اسـت. یکی از فیلم‌هاي‌ استخراج اسـت کـه دراین مقاله از پلازا می توانید برای دانلود ان اقدام کنید.

 

4. دنیا جهانبخت با 15.5 میلیون فالوور

دنیا جهانبخت با 15.5 میلیون فالوور

  • آدرس اینستاگرام: donya

چهارمین پیج از پیج هاي‌ ایرانی مشهور اینستاگرام مربوط بـه دنیا جهانبخت اسـت. دنیا متولد 30 آبان 1368 در تهران اسـت. این سلبریتی اینستاگرامی یکی از پرفالوورترین و پرطرفدارترین پیج هاي‌ اینستاگرام ایران را دارد و از طریق این پیج امرار معاش میکند.

 

5. علی کریمی با 14.8 میلیون فالوور

علی کریمی با 14.8 میلیون فالوور

علی کریمی در بین فوتبالیست‌ها، بیشترین فالوور اینستا در ایران را دارد. بازیکن بازنشسته فوتبال کـه سابقه بازی در لیگ‌هاي‌ ایران، امارات، قطر و کشور آلمان را دارد. کریمی فعالیت خودرا از سال 1370 از تیم فتح تهران آغاز و خیلی زود بـه پرسپولیس منتقل شد. کریمی پس از یک مقطع 4 ساله در تیم الاهلی توانست نظر باشگاه بایرن مونیخ را جلب کرده و بـه این تیم منتقل شود.

 

او در طول دوران حضور خود در بایرن در 42 بازی بـه میدان رفت و توانست 4 گل نیز بـه ثمر برساند. علی کریمی همچنین درسال 2004 توانست عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا را از ان خود کند.

 

6. محمدرضا گلزار با 12.2 میلیون فالوور

محمدرضا گلزار با 12.2 میلیون فالوور

  • آدرس اینستاگرام: rezagolzar

محمد رضا گلزار در 1 فروردین 1356 متولد شد. او در تهران بـه دنیا آمد ودر همین شهر بزرگ شد. اما باید وی را اصالتا آذربایجانی بدانیم. پرویز گلزار پدر محمدرضا گلزار از مهندسین قدیمی تبریز اسـت. او دارای دو برادر بـه نام‌هاي‌ علیرضا و بردیا اسـت. علیرضا از او بزرگ تر ودر رشته مهندسی عمران تحصیل کرد. بردیا از محمدرضا چندسالی کوچک‌تر اسـت و مترجمی زبان انگلیسی را دنبال می کند.

 

او یک خواهر کوچک‌تر از خود بـه نام آتوسا دارد کـه زبان آلمانی خوانده و مادرش هم همیشه خانه‌دار بود. محمدرضا گلزار بـه دلیل مخالفت پدرش تا اواخر نوجوانی هیچ فعالیت هنری را دنبال نمی کرد. حتی خانواده با یادگیری موسیقی و نواختن گیتار او مخالف بودند. او در حال حاضر از معروف ترین و محبوب‌ترین بازیگران ایرانی اسـت و یکی از پیج‌هاي‌ با بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 را در اختیار دارد.

 


مطالب مشابه: از روی شماره موبایل آدرس اینستاگرام را پیدا کنید


 

7. علی دایی با 12.1 میلیون فالوور

علی دایی با 12.1 میلیون فالوور

علی دایی پس از علی کریمی در بین فوتبالیست‌ها، بیشترین فالوور اینستاگرام ایرانی 1401 را دارد. علی دایی نیز مانند کریمی سابقه بازی در لیگ‌هاي‌ ایران، قطر، کشور آلمان و امارات را دارد ودر حال حاضر پس از کریستیانو رونالدو، بیشترین گل ملی در جهان را بـه ثمر رسانده اسـت.

 

علی دایی فعالیت خودرا از سال 68 در باشگاه استقلال اردبیل آغاز کرد و پس از چندسال بـه پرسپولیس پیوست و توانست در 38 بازی 23 گل بزند. او سپس بـه باشگاه‌هاي‌ السد و آرمینیا بیلفلد پیوست. دایی همچنین سابقه بازی برای تیم‌هاي‌ بایرن مونیخ و هرتابرلین را نیز دارا اسـت.

 

8. سید حسین موسوی «تهی» با 12.1 میلیون فالوور

سید حسین موسوی «تهی» با 12.1 میلیون فالوور

  • آدرس اینستاگرام: tohi

سید حسین موسوی با نام هنری تهی متولد 6 بهمن 1364 اسـت. حسین تهی از دوران کودکی بـه موسیقی علاقه داشت و فعالیت حرفه‌اي در زمینه موسیقی از سال 1381 در تهران آغاز کرد. بعد از این کـه مدتی در ایران بـه‌عنوان یک خواننده زیرزمینی فعالیت کرد، تصمیم بـه مهاجرت گرفت. او هم‌اکنون در لس‌آنجلس زندگی میکند.

 

این خواننده رپ، پاپ و هیپ‌هاپ بیشترین فالوور اینستاگرام خواننده ایرانی را دارد ودر صفحه خود عکس‌هایي از زندگی شخصی و حرفه‌اي خود منتشر میکند. تهی تا کنون بیش از 1000 پست در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده اسـت کـه بـه‌طور میانگین حدود 250 هزار لایک دریافت کرده‌اند.

 

9. رامبد جوان با 11.9 میلیون فالوور

رامبد جوان با 11.9 میلیون فالوور

  • آدرس اینستاگرام: rambodjavan1

رامبد جوان تبریزی بازیگر، مجری و کارگردان اسـت کـه در 1 دی سال 1350 در تهران بـه دنیا آمد و اصالتی آذربایجانی دارد. او بیشتر با کارهای طنز خود شناخته میشود و از سال 1393 تا کنون با برنامه خندوانه خود کـه از شبکه نسیم پخش می شود، توانسته طرفداران زیادی را بـه دست بیاورد.

 

او در جشنواره فیلم فجر سال 1391 بـه خاطر بازی در فیلم گناهکاران، برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد. پیج رامبد جوان نیز از پرطرفدارترین پیج هاي‌ اینستاگرام ایران اسـت و پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ایران بـه عنوان یک بازیگر/کمدین مرد را دارد.

 

10. سحر قریشی با 11.7 میلیون فالوور

سحر قریشی با 11.7 میلیون فالوور

  • آدرس اینستاگرام: saharghoreyshiofficialpage

سحر قریشی، بازیگر ایرانی، متولد 6 دی 1366 در تهران اسـت. او بازیگری را از سال 1388 آغاز کرد ودر همان سال با سریال دلنوازان بـه شهرت رسید. سحر قریشی حاشیه‌هاي‌ فراوانی داشته اسـت، از اظهار نظرش در مورد حضور بانوان در استادیوم تا برخوردش با پاکبان.

 

صفحه اینستاگرام او امروزه یکی از پرطرفدارترین پیج هاي‌ اینستاگرام ایران اسـت. اواخر مهر 95 پیج او با 4.4 میلیون فالوور هک شد و برای ساعاتی عکسی از پادشاه عربستان سعودی و پرچم این کشور بر روی صفحه مشاهده میشد.

 

11. ابراهیم حامدی «ابی» با 11.1 میلیون فالورر

ابراهیم حامدی «ابی» با 11.1 میلیون فالورر

  • آدرس اینستاگرام: ebi

ابراهیم حامدی متولد 29 خرداد 1328 در تهران اسـت. او از خوانندگان مشهور ایرانی در سبک پاپ اسـت و با نام هنری ابی شناخته می شود. او 3 دختر و 1 پسر دارد. همسرش مهشید در حال حاضر مدیر برنامه‌هاي‌ او نیز هست. آخرین کنسرت ابی با جنجال‌ها و حواشی بسیاری روبه‌رو شد و ابی در پیج اینستاگرام خود بـه تمامی این حواشی پاسخ داد. برای خواندن پاسخ ابی بـه پیج اینستاگرام وی کـه از بهترین پیج هاي‌ ایرانی اینستاگرام اسـت سری بزنید.

 

12. الناز شاکردوست با 9.9 میلیون فالوور

الناز شاکردوست با 9.9 میلیون فالوور

  • آدرس اینستاگرام: elnazshakerdoost

الناز شاکردوست بازیگر خوش سیمای سینما و متولد 7 تیر 1363 در تهران اسـت. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران اسـت و علاوه بر بازیگری، در زمینه‌هایي مثل طراحی صحنه و عکاسی هم فعالیت کرده اسـت. او درسال 1383 با بازی در فیلم گل یخ وارد حوزه سینما شد ودر سال 1397 بـه عنوان بازیگر نقش اول زن فیلم :شبی کـه ماه کامل شد» برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد.

 

الناز شاکردوست یکی از پرطرفدارترین پیج هاي‌ اینستاگرام ایران را در اختیار دارد ودر ان؛ بخش‌هایي از زندگی شخصی خودرا بـه اشتراک می گذارد. او تا کنون بیش از 950 پست را در اینستاگرام منتشر کرده اسـت و بـه طور متوسط، 200 هزار لایک در هر پست دارد.

 


مطالب مشابه: چگونه اکانت را در اینستاگرام از بلاک خارج کنم ؟


 

در پایان

دراین مقاله پیج هاي‌ میلیونی اینستاگرام ایرانی را بـه شـما معرفی کردیم و با پرطرفدارترین پیج هاي‌ اینستاگرام ایران کـه متعلق بـه هنرمندان و ورزشکاران نام‌آشنای کشورمان بودند، آشنا شدیم. شـما کدام یک از پیج‌هاي‌ معرفی شده را فالو میکنید؟

جدیدترین مطالب سایت