سلبریتی های خارجی که به عشق خود خیانت کرده اند!+عکس

سلبریتی های خارجی که به عشق خود خیانت کرده اند!+عکس

 سلبریتی های مشهور خیانتکار 

تعهد در هر رابطه‌ای بسیار مهم اسـت و از ارکان اصلی رابطه محسوب میشود این‌که شما فردی معروف باشید یا نه، اهمیتی ندارد و باید بـه روابط زناشویی خود پایبند باشید . در این مطلب با مشهور ترین افرادی آشنا می شویم  که در زندگی مشترک بـه عشقشان خیانت کرده اند با ماهمراه باشید..

 

کریستین استوارت

بدون شک شما هم کریستین را مثل مـا با مجموعه‌فیلم‌های گرگ و میش می‌شناسید، از این فیلم ۵ قسمت ساخته شد و در مجموع فروشی بیشتر از ۳ میلیارد دلار داشت، اما جالب اسـت بدانید کریستین استوارت با فیلم «اتاق وحشت» که نقش دختر جودی فاستر را در این فیلم بازی می‌کرد در سطح جهانی معروف شد.

 

سلبریتی های خارجی که به عشق خود خیانت کرده اند!+عکس

استوارت که در سال ۲۰۱۸ بـه‌عنوان جوا‌ن‌ترین داور جشنواره کن در این فستیوال حضور پیدا کرد سابقه بسیار بدی در خیانت دارد. در همین زمینه در سال ۲۰۱۲ شاهد تصویری از استوارت و روپرت سندرز «Rupert Sanders»؛ کارگردان فیلم سفیدبرفی و هانتسمن بـه بیرون منتشر شد که در آن زمان سندرز متاهل بود و همین قضیه باعث رسوایی این دو سلبریتی شد.

 

کریستین در پاسخ بـه افتضاحی که بـه بار آورده بود متنی منتشر کرد و گفت از رفتارش شرمنده اسـت، اما این پاسخ نتوانست زخم‌های همسر سندرز را کاهش دهد و بـه‌رغم این که سندرز از همسرش دو فرزند داشت در نهایت کار این زوج بـه جدایی کشید. از قرار معلوم خیانت‌های کریستین استوارت به همین‌جا ختم نشد و او با یک هنرپیشه در ارتباط بود که در همان زمان با یک خواننده فرانسوی نیز وارد ارتباط شد.

 

آزی آزبورن

آزی ازآن دسته خواننده‌های اسـت که همیشه زندگی‌اش حاشیه‌های زیادی را به‌دنبال داشته اما به رغم تمامی این شایعه‌ها تأثیر آزبورن در موسیقی هوی متال را نمی‌‌توان نادیده گرفت و بسیاری او را پدر هوی متال مینامند. آزی چیزی حدود ۳۳ سال بود که با همسرش شارون ازدواج کرده بود اما در می سال ۲۰۱۶ پیوند مقدس ازدواج را زیر پا گذاشت و با آرایشگر خانوادگی‌ شان وارد رابطه شد.

سلبریتی های خارجی که به عشق خود خیانت کرده اند!+عکس

 

البته از قرار معلوم این رابطه ریشه‌‌ای طولانی داشت و آزی و میشل پوه «Michelle Pugh»؛ حدود چهار سال باهم در ارتباط بودند تا این که در نهایت همسر آزی از این رابطه پرده بر می‌دارد. میشل پوه مدتی بعد از برملا شدن رابطه‌اش با آزی بـه مجله پیپل گفت که آزی واقعاً او را دوست داشته و آن ها رابطه‌ای بسیار جدی و عمیق برقرار کرده بودند.

 

اما این سکه روی دیگری نیز داشت و بـه‌رغم این که میشل پوه از رابطه‌اش با آزی آزبورن رضایت کامل داشت، نماینده آزی در همین رابطه بـه مجله پیپل گفته بود که آزی آزبورن از این که بـه همسرش خیانت کرده و با میشل پوه روی هم ریخته بسیار ناراحت و پشیمان اسـت و خدا را شکر می‌کند که همسرش شارون، پس از این که از این رابطه باخبر شد باز هم کنار آزی ماند و از او حمایت کرد.

 

از قرار معلوم خیانت‌های ازی آزبورن به همین‌جا ختم نمیشود و پایگاه خبری پیج‌سیکس «Page Six»؛ نیز در همین زمینه مدعی شد آزی در طول زندگی خود خیانت‌های زیادی را مرتکب شده اسـت اما رابطه او با میشل میخ آخری بـه تابوت خیانت‌های آزبورن بود و باعث شد تا وی بـه تمامی اشتباهات گذشته اعتراف کند و بـه فکر جبران انها باشد.

 

کریس راک

کریس راک که سال‌های زیادی اسـت فیلم‌های کمدی و بامزه بازی می‌کند و حسابی مـا را می‌خنداند چیزی حدود ۲۰ سال بود که با همسرش، مَلک، ازدواج کرده بود تا این که در نهایت در سال ۲۰۱۶ شاهد خبر طلاق این بازیگر بودیم. مدتی پس از طلاق کریس اعتراف کرد که جدایی او از همسرش ریشه در خیانت کریس داشته اسـت.

 

سلبریتی های خارجی که به عشق خود خیانت کرده اند!+عکس

 

او در می سال ۲۰۱۷ بـه رولینگ استون گفت بـه غیر از همسرش با سه زن دیگر نیز که یکی از آن ها سلبریتی بسیار معروفی اسـت وارد رابطه شده بود. کریس راک در خصوص خیانت خود گفت واقعاً از کاری که کرده شرمنده اسـت و از آنجایی که در دنیای سلبریتی‌ها همه ی ي‌چیز بیش از حد بزرگنمایی می‌شود از این که آبرویش رفته واقعاً شرمسار اسـت و احساس پشیمانی می‌کند.

 

پایگاه خبری پیج‌‌ سیکس قضیه ارتباط کریس راک با سلبریتی که بـه آن اشاره کرده بود را دنبال کرد و بعد‌ها مشخص شد کریس با کِری واشینگتن «Kerry Washington»؛ که در فیلم «فکر کنم عاشق همسرم هستم» ؛ با یکدیگر همبازی بودند وارد رابطه شده بود. کری واشینگتن با کریس راک در خصوص این اتهام جدید هیچ نظری مطرح نکردند.

 

بن افلک

بن افلک را بـه‌ خوبی می‌شناسم و تمامی فیلم‌هایش را در مقام کارگردان و بازیگر دیده‌ایم و از انها لذت برده‌ایم اما بن افلک چیزهای زیادی برای پنهان کردن دارد که نمیخواهد از انها خبر داشته باشیم. این سلبریتی موفق زمانی که با جنیفر لوپز نامزد بود، در فیلم دِردویل «Daredevil»؛ با جنیفر گارنر وارد رابطه شد.

 

سلبریتی های خارجی که به عشق خود خیانت کرده اند!+عکس

 

بن افلک مدتی بعد بـه این قضیه اعتراف کرد و مدعی شد اولین بار جنیفر گارنر را در فیلم پرل‌هاربرو «Pear Harbor» دید و پس ازآن برای بازی در کنار او در فیلم دردویل لحظه‌شماری می کرد و همین فیلم بود که رابطه انها را قوی‌تر کرد و باعث شد بن عاشق جنیفر گارنر شود. در آن زمان جنیفر گارنر با اسکات فولی «Scott Foley»؛ ازدواج کرده بود و رابطه او با بن افلک باعث شد کار جنیفر و اسکات بـه طلاق بکشد.

 

در نهایت ازدواج جنیفر گارنر و بن افلک نیز ختم بـه خیر نشد و در سال 2017 شاهد این جدایی این زوج سلبریتی بودیم. این طلاق حاشیه‌های زیادی را به‌دنبال داشت و باعث شد برملا شود که بن افلک حتی بـه جنیفر گارنر نیز پایبند نبوده و مدت‌های زیادی با لیندسی شوکوس  یکی از تهیه‌کننده‌های هالیوود رابطه داشته اسـت. 

 

پایگاه خبری رادار آنلاین در این زمینه گزارشی منتشر کرد و مدعی شد: بن افلک از سال 2013 با لیندسی رابطه داشته اسـت اما برای این که کسی از این رابطه باخبر نشود این دو هرگز باهم بیرون نمی‌رفتند. جالب اینجاست که از قرار معلوم بن افلک و لیندسی لوهان برای محکم‌کاری هم که شده از سرویس‌های ایمیل عمومی استفاده نمی کردند و از طریق ایمیل‌های خصوصی باهم در ارتباط بودند. در نهایت انها جدا شدند.

 

دیوید بورناز

اگر اهل سریال‌های آمریکایی باشید بـه احتمال زیاد هنرنمایی دیوید بورناز را در سریال‌ استخوان ‌ها دیده‌اید. این سلبریتی سرشناس با جمی برگمن «Jaime Bergman»؛ بازیگر سریال آنجل که دیوید بورناز نیز در این سریال حضور داشت ازدواج کرده بود و حدود ۱۰ سال از ازدواج انها می‌گذشت که خبر هـای خیانت او در رسانه‌ها پیچید.

سلبریتی های خارجی که به عشق خود خیانت کرده اند!+عکس

 

در ماه می سال ۲۰۱۰ دیوید بورناز بـه مجله پیپل گفت مـن با خیانت، ازدواجم را لکه‌دار کردم اما سعی دارم در این خصوص صادق باشم و به همین دلیل بـه اشتباه خودم اعتراف کردم. وی در صحبت‌های خود گفت یکی از افرادی که با او رابطه داشته و نمیخواهد نامش را فاش کند مدتی اسـت بابت این قضیه از دیوید بورناز اخاذی می‌کند.

 

پایگاه خبری رادار آنلاین در این زمینه مدعی شده اسـت که دیوید بورناز مبالغ بسیار هنگفتی را برای ساکت کردن این زن پرداخت کرده و از این شرایط بـه تنگ آمده اسـت و میخواست با برملا کردن خیانتش از شر اخاذی‌ها خلاص شود. از قرار معلوم خیانت‌های دیوید بورناز بـه یک مورد ختم نمیشود و با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن نیز وارد رابطه شده بود.

 

اسکات دیسیک

اسکات دیسیک حدود یک دهه با کورتنی کارداشیان رابطه داشت اما در این زمینه نیز بوی خیانت بـه مشام میرسد او در مارس سال ۲۰۰۸ در یکی از برنامه‌های «پابه‌پای خانواده کارداشیان» «Keeping Up With The Kardashians»؛ شاهد قسمتی بودیم که در گوشی اسکات دیسیک پیامک‌هایی از یک زن غریبه پیدا شده بود. که بعدها معلوم شد آن زن غریبه چه کسی بود!

 

سلبریتی های خارجی که به عشق خود خیانت کرده اند!+عکس

او در این برنامه کارهای خودش را توجیح ساخت و اما مدتی بعد در جولای ۲۰۱۵ با کلویی بارتولی «Chloe Bartoli»؛ که یک آرایشگر معروف اسـت در موناکو دیده شد و یک‌بار دیگر خبر خیانت‌های اسکات دیسیک در رسانه‌ها چرخید. ناگفته نماند در آن زمان اسکات دیسیک و کورتنی کارداشیان از هم جدا شده بودند اما باز هم رابطه اسکات دیسیک و این آرایشگر معروف خبرساز شدند.

 

سیه‌نا میلر

سیه‌نا با جود لا، ازدواج کرده بود که خبر داغ رابطه جود و پرستار بچه‌ انها در رسانه‌ها پیچید، اما از قرار معلوم سیه‌نا میلر نیز عادت در خیانت دارد و از این لحاظ در حق جود لا چیزی کم نگذاشته اسـت چرا که گفته می‌شود زمانی که سیه‌نا میلر با جود لا ازدواج کرده بود با دنیل کریگ، بازیگر انگلیسی نقش جیمز باند وارد رابطه شده بود.

سلبریتی های خارجی که به عشق خود خیانت کرده اند!+عکس

سیه‌نا درنهایت با تام استاریج «Tom Sturridge»؛ ازدواج کرد و از او یک دختر با نام مارلو «Marlowe» نیز دارد، اما از قرار معلوم هنوز هم ریگی در کفش سیه‌نا میلر اسـت و در همین زمینه رادار آنلاین در اکتبر سال ۲۰۱۵ گزارش داد که سینه‌نا با برد پیت ارتباط دارد.

 

برد پیت

چیزی بیشتر از ۱۰ سال از عشق برد پیت و آنجلینا جولی می‌گذرد و پس از این که برد پیت، قلب جنیفر آنیستون زیبارو را شکست و بـه آنجلینا دل سپرد این زوج عاشق همیشه بـه‌عنوان مصداق بارز عشق و وفاداری شناخته می شوند. برد پیت در دسامبر سال ۲۰۰۸ بـه رولینگ استون گفت که عشق انها در صحنه فیلم آقا و خانم اسمیت شکل گرفته اسـت.

سلبریتی های خارجی که به عشق خود خیانت کرده اند!+عکس

اما در آن زمان هنوز برد پیت با جنفیر آنیستون ازدواج کرده بود و از این لحاظ عشق آن ها در نظر آنیستون خیانتی بیش تصور نمی‌شد. از قرار معلوم عشق برد پیت بـه آنجلینا جولی پس از گذشت یک دهه فروکش کرده اسـت و گفته میشود در اکتبر سال ۲۰۱۵ و زمانی که برد پیت تهیه‌کنندگی فیلم «شهر گمشده زی» «Lost City Z» را برعهده داشت با سیه‌نا میلر، بازیگر این فیلم روی هم ریخته بود.

پس از آشنایی برد پیت و سیه‌نا میلر در این فیلم، روزی نبود که آنجلینا جولی نام سیه‌نا را از دهان برد پیت نشود، ظاهراً کار بـه جایی رسید که آنجلینا برد پیت را ممنوع کرد تا نزدیک سیه‌نا حضور پیدا کند. از قرار معلوم آنجلینا جولی چندین روز نیز با برد پیت سر همین قضیه قهر بود و حرف نمیزد. در نهایت نیز کار بالا گرفت و در سپتامبر سال ۲۰۱۶ آنجلینا جولی درخواست طلاق گرفت.

 

کریس براون

کریس براون ازآن دسته سلبریتی‌هایی اسـت که هیچ وقت نمی‌تواند سر جایش بنشیند و شایعات روابط مشکوک او همیشه در صدر خبر رسانه‌ها اسـت. در سال ۲۰۱۳ نیز کریس براون رسما بـه پاور ۱۰۵.۱ اعتراف کرد که همزمان با ریحانا و کروچ ترن ؛ رابطه داشته اسـت. رفتار کریس براون باعث شد تا در نهایت ریحانا در بهار سال ۲۰۱۳ از کریس جدا شود و کریس براون فرصت بهتری برای ادامه رابطه با کروچ ترن پیدا کرد.

سلبریتی های خارجی که به عشق خود خیانت کرده اند!+عکس

این رابطه تا سال ۲۰۱۵ ادامه پیدا کرد تا این که کروچ متوجه شد کریس براون با یک مدل زیبارو با نام نیا «Nia»؛ رابطه برقرار کرده و این مدل از کریس براون باردار اسـت، در نتیجه کروچ نیز پای خودش را از زندگی کریس براون بیرون کشید. حدود یک سال بعد کریس براون پستی در اینستاگرام منتشر کرد و در این مطلب سعی نمود تا خیانت‌هایی که انجام داده را توجیه کند.

 

الیزابت تیلور

الیزابت در دوران طلایی خود یکی از معروف ترین بازیگران زن دنیا بـه‌حساب می‌آمد و با دو جایزه اسکار توانست نام خودش را در تالار هنرمندان سینما جاودان کند، این بازیگر فقید با ۷ نفر ازدواج رسمی داشت که این آمار در نوع خودش کاملاً عجیب بـه‌نظر میرسد. بر اساس کتابی که زندگینامه الیزابت تیلور را به تصویر کشیده اسـت، تیلور زمانی که با ادی فیشر ازدواج کرده بود با مرد دیگری نیز رابطه داشت.

سلبریتی های خارجی که به عشق خود خیانت کرده اند!+عکس

او در نهایت از فیشر طلاق گرفت بـه عقد همان مرد درآمد، جالب اسـت بدانید این مرد هنرپیشه معروف آن زمان، ریچارد برتون بود. وی بـه هیچ‌کدام از ازدواج‌های خود پایبند نبود و گفته می‌شود با دیگر هنرپیشه‌های سرشناس آن زمان مانند تولی کرتیس هم رابطه داشت.

 

جک نیکلسون

جک نیکلسون را به‌ اندازه‌ای دوست داریم که حتی حاضر نیستیم در خصوص این سلبریتی معروف حرف بدی بشنویم، اما بد نیست بدانید جک نیکلسون عادت‌های ناپسند زیادی دارد که یکی از رسواترین انها خیانت اسـت. جک نیکلسون چیزی حدود ۱۷ سال با آنجلیکا هیوستون ازدواج کرده بود، اما در طول تمامی این سال ها از هر فرصتی برای خیانت بـه همسرش استفاده می‌کرد.

سلبریتی های خارجی که به عشق خود خیانت کرده اند!+عکس

بعدها در همین زمینه آنجلیکا هیوستون بـه نیویورک پست گفته بود که جک نیکلسون اولین قرار ملاقاتش با آنجلیکا را بر هم زده بود تا بتواند با یک دختر دیگر ملاقات کند. آنجلیکا هیوستون در ادامه صحبت‌های خود مدعی شد دفعات زیادی بود که متوجه خیانت جک نیکلسون میشد و بارها نامه‌های عاشقانه‌ای که زنهای دیگر بـه نیکلسون نوشته بودند را در جیبش پیدا می‌کرد.

قضیه خیانت‌های نیکلسون ادامه پیدا کرد تا این که نهایتاً در سال ۱۹۹۰؛ جک نیکلسون، همسرش، آنجلیکا هیوستون را به صرف شام دعوت کرد و بـه او گفت از ربکا برسارد «Rebecca Broussard»؛ هنرپیشه زن هالیوودی فرزند دارد و همین قضیه باعث شد تا کاسه صبر جک نیکلسون لبریز شود و کار این زوج درنهایت بـه جدایی برسد.

 

جاستین تیمبرلیک

این روزها جاستین تیمبرلیک را به‌عنوان پدر و همسر خوب و فداکاری می‌شناسیم که عاشق خوانده‌اش اسـت و از ازدواجش با جسیکا بیل بسیار راضی بـه‌نظر می‌رسد. اما ظاهراً جاستین در گذشته شیطنت‌های زیادی انجام داده اسـت. جالب اسـت بدانید در سال ۲۰۰۹؛‌ زمانی که با جسیکا بیل رابطه داشت بـه‌ صورت کاملاً مخفی ریحانا را ملاقات می‌کرد.

سلبریتی های خارجی که به عشق خود خیانت کرده اند!+عکس

جاستین و ریحانا بنا بـه گزارشی که هالیوود گاسیپ در همین زمینه منتشر کرده اسـت، تمام سعی‌ خودشان را انجام دادند تا این راز برای همیشه سر بـه مهر باقی بماند اما طولی نکشید که جسیکا از رابطه میان جاستین و ریحانا باخبر شد. جاستین تنها با ریحانا ارتباط نداشت و بنا بـه گزارشی که یو‌.‌اس ویکلی «Us Weekly» منتشر کرده بود در سپتامبر سال ۲۰۱۰ تیمبرلیک سه شب را در منزل اولیویا مان «Olivia Munn» سپری کرد. خوشبختانه شواهد از این حکایت دارد که این شیطنت‌های جاستین تیمبرلیک بـه اتمام رسیده و این روزها این گونه به نظر میرسد که دیگر ریگی در کفش ندارد و بـه جسیکا بیل و پسرش، سیلاس، وفادار و پایبند اسـت.

 

دونالد ترامپ

سلبریتی های خارجی که به عشق خود خیانت کرده اند!+عکس

«دونالد ترامپ» زمانی که طبق گزارش رسانه‌ها با ستاره پیشین فیلم بزرگسالان «استورمی دانیلز» رابطه داشت، با «ملانیا ترامپ» «Melania Trump» ازدواج کرده بود.

 

 فراموش نکنید که اگر از رابطه خود احساس خوشنودی و رضایت نمی کنید، هرگز خیانت نکنید و بـه آن پایان دهید؛ چنین رفتاری آسیب‌های‌ جدی طولانی مدتی بـه روان شما و شریکتان وارد خواهد کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع بـه هنرمندان خارجی بـه سایت تالاب مراجعه کنید.

جدیدترین مطالب سایت