نشانه های خیانت بر اساس ماه تولد

نشانه های خیانت بر اساس ماه تولد

خیانت بر اساس ماه تولد : قبل از هر چیز باید بدانید کـه این مقاله جنبه سرگرمی دارد و بهتر اسـت هیچ موقع با خواندن علامت طالع بینی تصمیمات مهم زندگی خودرا نگیرید.آیا فکر می کنید کـه شریک زندگی شـما خیانت می کند؟ دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب از اخترشناسان در مورد نشانه‌هاي‌ گویایی کـه نشان میدهند کسی بر اساس علامت زودیاک او خیانت می کند بشنوید.

 

نشانه های خیانت بر اساس ماه تولد

وقتی صحبت از عاشقانه‌ای کـه همه ی بـه دنبال آن هستند میرسد، هیچ چیز مهم‌تر از ایجاد اعتماد نیست. از مراحل صحبت تا آشنایی تا ازدواج، داشتن اعتماد بـه رابطه و شریک زندگی‌تان پایه و اساس عشقی اسـت کـه برای همیشه ادامه دارد.

 

اما وقتی این اعتماد شکسته شود، بـه خصوص با چیزی مانند خیانت، بازگرداندن آن تقریبا غیرممکن اسـت. متأسفانه، تشخیص این کـه آیا کسی با شـما صادق اسـت یا نه، ممکن اسـت دشوار باشد. اگر تصور می کنید کـه همسرتان ممکن اسـت خیانت کند، طالع بینی او می تواند بـه شـما کمک کند چشم سرگردان وی را تشخیص دهید. بـه خواندن ادامه دهید.

 

بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت در روابط عاشقانه | نشانه‌های خیانت در رابطه

 

فروردین: از نشان دادن محبت جسمانی خودداری می کنند.

نشانه های خیانت بر اساس ماه تولد

خیانت بر اساس ماه تولد

 

فروردین، عاشقان دلير و پرشور زودیاک هستند. وقتی صحبت از عشق و محبت بـه عزیزانشان می شود، هیچکس مثل انها اینکار را نمیکند. یک فروردین با جذابیت خود شـما را از روی پاهایتان دور می کند و بـه شـما این احساس را میدهد کـه تنها فرد در جهان هستید.

 

ناگفته نماند کـه این علامت پرشور دوست دارد در ارتباط فیزیکی اشیاء را گرم و سنگین نگه دارد. بنابر این، اگر متوجه می شوید کـه صبح‌ها کمتر بوسه‌هاي‌ خداحافظی دریافت می کنید و شب‌ها در آغوش میکشید، می تواند نشانه‌ای از این باشد کـه معشوقه برج حمل شـما در حال دریافت محبت خود در جای دیگری اسـت.

 

اردیبهشت: آنها از شما مشاوره و راهنمایی نمی خواهند.

نشانه های خیانت بر اساس ماه تولد

اردیبهشت ها زمانی کـه برای نخستین بار با آن ها آشنا می شوید بـه سختی شکست می خورند، اما زمانی کـه بـه شـما اعتماد می کنند تمایل پیدا می کنند کـه حرفشان را باز کنند. هنگامی کـه این علامت سرسخت زمین شریکی را پیدا کرد کـه میـــخواهد با او مسافتی را طی کند، مطمئن باشید کـه او تقریبا در مورد همه ی چیز از شـما مشاوره و راهنمایی می خواهد.

 

اردیبهشت شریکی می خواهد کـه بـه عقیده‌اش ارزش دارد و بـه او اعتماد دارد، بنابر این اگر ناگهان بـه نظر میرسد کـه بدون کمک شـما همه ی چیز را تحت نظارت دارد، ممکن اسـت زمان نگرانی فرا رسیده باشد. بـه احتمال زیاد آن ها بـه دنبال این پاسخ ها از طرف دیگری هستند.

 

خرداد: آنها تلفن خود را پنهان می کنند.

خوش صحبت و اجتماعی، این نشانه هاي‌ هوای سرگرم کننده بـه طور مداوم در حال گسترش گروه هاي‌ دوستان، سرگرمی ها و علایق شخصی خود هستند. وقتی خودرا در رابطه با یک خرداد میبینید، انها کتابی باز هستند و دوست دارند آنچه را کـه فکر می کنند بـه اشتراک بگذارند.

 

می توانید منتظر جوک هاي‌ داخلی و عکس هاي‌ احمقانه زیادی باشید. با این حال، اگر متوجه شدید کـه همسرتان بـه طور ناگهانی از تلفن خود بسیار محافظت می کند، ممکن اسـت دلیلی برای نگرانی وجود داشته باشد. این احتمال وجوددارد کـه آن ها عده ای از مکالمات فرعی را پنهان می کنند کـه نمیخواهند شـما آن ها را ببینید.

 

تیر: حالت تدافعی و انکار می گیرند.

نشانه های خیانت بر اساس ماه تولد

خیانت بر اساس ماه تولد

 

قرار ملاقات با یک تیر مانند قرار ملاقات با بهترین دوستتان اسـت. این افراد دوست داشتنی و پرورش دهنده بـه خاطر صبر و شکیبایی خود شناخته میشوند کـه انها را بـه شرکای عالی زندگی تبدیل می کند. مهم نیست کـه شـما دو نفر با چه موانعی روبه‌رو خواهید شد، همیشه می توانید روی تیر حساب کنید تا بـه احساسات همه ی فکر کند.

 

از یک طرف، این امر باعث میشود کـه تشخیص این کـه چه زمانی بـه شـما علاقه دارند و از شرکت شـما لذت می برند، بسیار راحت اسـت. از سوی دیگر، هنگامی کـه انها شروع بـه نشان دادن علائم دفاعی می کنند، می تواند شگفت انگیز باشد. اگر شریک صمیمی و دوست داشتنی شـما ناگهان سرد یا نادیده گرفته می شود، ممکن اسـت از درنظر گرفتن احساسات دیگران خسته شده باشد.

 

مرداد: آنها برای ظاهر خود تلاش بیشتری می کنند.

نشانه های خیانت بر اساس ماه تولد

قرار گذاشتن با مرداد برای افراد ضعیف نیست. این دزدان صحنه هر جا کـه میروند توجه را بـه خود جلب می کنند و دوست دارند یک بیانیه بزرگ بیان کنند. با این حال، با همه ی ي تند تند و طاووسی شان، شرکای بسیار وفاداری پیدا می کنند.

 

هنگامی کـه یک مرداد ماهی شـما را دوست دارد، آن ها راهی دارند کـه نور خودرا بـه شـما بتابانند و باعث شوند کـه احساس کنید مرکز جهان هستید. با این حال، مرداد نیز بسیار مغرور اسـت و اگر احساس کند از آن ها قدردانی نمی‌شود، ممکن اسـت شروع بـه انحراف کند. اگر متوجه شدید کـه آن ها تلاش بیشتری برای ظاهر و بیرون رفتن بیشتر از صرف وقت با شـما می کنند، ممکن اسـت بخواهید نگران باشید.

 

شهریور: آنها به طور ناگهانی برنامه خود را تغییر داده اند.

نشانه های خیانت بر اساس ماه تولد

خیانت بر اساس ماه تولد

 

شهریور ها در رویکرد خود بـه عشق عملی ودر روابط خود بسیار قابل پیشبینی هستند. چیزی کـه دوستی با سنبله را بسیار لذت بخش می کند این اسـت کـه شـما همیشه میدانید چه انتظاری دارید. وقتی آن ها می‌گویند کـه قرار اسـت کاری انجام دهند، می توانید اعتماد کنید کـه بدون نیاز بـه یادآوری آنرا دنبال می کنند.

 

انها اغلب چیزها را عوض نمیکنند و تمایل دارند بـه همان عادات، سرگرمی ها و روتین ها پایبند باشند. بنابر این، اگر شریک باکره شـما بـه طور ناگهانی در جایی کـه میگوید نیست، یا تغییر غیر قابل توضیحی در برنامه‌شان رخ داده اسـت، این احتمال وجوددارد کـه او بـه دنبال تغییر اوضاع باشد. و وضعیت رابطه شـما ممکن اسـت یکی از چیزهایی باشد کـه انها قصد تغییر آنرا دارند.

 

بیشتر بخوانید: چرا برخی مردان یا زنان راحت خیانت میکنند ؟ «35 نشانه خیانت همسر»

 

مهر: آنها نسبت به رابطه شما بیش از حد انتقادی هستند.

نشانه های خیانت بر اساس ماه تولد

مهر نشانه روابط اسـت. بـه عنوان علامت زودیاک منصفانه و متعادل، آن ها می‌دانند چگونه بـه مردم احساس دیده شدن و خاص بودن بدهند. بـه نظر می رسد کـه آن ها همیشه حرف درست را می‌زنند، بـه همین دلیل اسـت کـه عده ای از بهترین شرکای بلندمدت را در بین این دسته قرار می دهند.

 

هیچکس اهمیت تقویت عزیزانتان و تشویق انها را دقیقاً مانند یک ترازو درک نمی‌کند. بنابر این، اگر متوجه میشوید کـه معشوق ترازو شـما را زیر سوال میبرد، شـما را از بین میبرد، یا نسبت بـه رابطه شـما بـه شدت انتقاد میکند، ممکن اسـت سعی کنند چشم‌هاي‌ سرگردان خودرا برای خود توجیه کنند.

 

آبان: آنها شما را در مورد جزئیات پر نمی کنند.

نشانه های خیانت بر اساس ماه تولد

خیانت بر اساس ماه تولد

 

آبان ها معاشقه هاي‌ مرموز زودیاک هستند کـه در ابتدا می‌توانند انها را وحشتناک کنند. اگر چه انرژی علامت آب انها جنبه عاطفی عمیقی بـه آن ها میدهد، اما برای این کـه آن ها را باز کنند نیاز بـه اعتماد زیادی اسـت. با این حال، هنگامی کـه انها دریک رابطه قرار گرفتند، می توانید انتظار داشته باشید کـه مشاور مورد اعتماد آبان خود شوید.

 

آن ها تقریبا نمیتوانند جزئیات کوچکی از رویاها و خواسته هاي‌ خودرا با کسانی کـه بیشتر دوستشان دارند بـه اشتراک بگذارند. اما اگر ناگهان احساس کردید کـه در جریان همه ی چیز در زندگی انها نیستید، ممکن اسـت انها کل داستان را برای شـما تعریف نکنند «یا بـه شخص دیگری نگویند».

 

آذر: آنها از ارسال عکس های شما دست می کشند.

نشانه های خیانت بر اساس ماه تولد

آذر عاشق خوشگذرانی، آزاده و خودجوش زودیاک هستند. و هنگامی کـه این علامت آتش سوزی شریکی پیدا می کند کـه در اشتیاق خود شریک اسـت، می تواند بزرگ ترین ماجراجویی باشد. وقتی یک آذر عاشق اسـت، می توانید انتظار داشته باشید کـه عکس‌هاي‌ زیادی گرفته شود و آنلاین بـه اشتراک گذاشته شود.

 

انها راهی دارند کـه بـه شـما احساس زیباترین فرد دنیا را می دهند، فرقی نمیکند در سفر هستید یا روی مبل می‌نشینید. با این حال، اگر آن ها بـه اشتراک گذاری عکس را متوقف کنند، ممکن اسـت بـه دنبال مخفی کردن فرار شـما از کسی باشند.

 

دی: آنها تمایلی به خریدهای مشترک بزرگ ندارند.

نشانه های خیانت بر اساس ماه تولد

دی وارد یک رابطه طولانی مدت می شود. برای این نشانه عملی، عشق مانند هر چیز دیگری سرمایه گذاری در آینده اسـت. و اگر چه این خیلی رمانتیک بـه نظر نمی‌رسد، اما راهی عالی برای ساختن زندگی با کسی اسـت.

 

وقتی خودرا مورد محبت یک دی قرار دادید، بدون توجه بـه هزینه، دنیا را بـه شـما خواهند داد. با این حال، اگر بـه نظر می رسد کـه آن ها در بـه هم ریختن امور مالی شـما یا حتی خرید بزرگی کـه قبلاً شـما دو نفر درباره آن صحبت کرده بودید مردد هستند، توجه کنید. انها ممکن اسـت کنار بکشند و بـه دنبال ترکیب دارایی هاي‌ خود با شخص دیگری باشند.

 

بهمن: آنها ترجیح می دهند وقت خود را با دوستان بگذرانند.

نشانه های خیانت بر اساس ماه تولد

خیانت بر اساس ماه تولد

 

بهمن نشانه دوستی اسـت. وقتی قلب آن ها را تسخیر کردید، سریعاً شـما را بـه تیم خود معرفی می کنند و بـه شـما احساس می کنند کـه بخشی از یک چیز خاص هستید.

 

شـما می توانید انتظار داشته باشید کـه یک رابطه عاشقانه با یک بهمن احساس دوستی با بهترین دوست خودرا داشته باشد، ودر نتیجه شب هاي‌ زیادی با افرادی کـه با انها نزدیک هستند همراه اسـت. اما اگر انها اصرار کنند کـه خودشان بیرون بروند یا با دوستان خود بدون شـما وقت بگذرانند، این احتمال وجوددارد کـه با شخص دیگری دوست شوند.

 

اسفند ها: فاصله عاطفی وجود دارد.

نشانه های خیانت بر اساس ماه تولد

اسفند ها بزرگ ترین خیالبافان زودیاک هستند و عشق طبق معمولً چیزی اسـت کـه بیشتر درباره آن خیال پردازی می کنند. آن ها شیرین، حساس و احساسی هستند و از باز کردن قلب خود و بـه اشتراک گذاشتن صمیمی ترین افکار خود با شریک زندگی خود نمی‌ترسند.

 

خواه نام هاي‌ محبت آمیز حیوان خانگی آن ها برای شـما باشد یا علاقه انها بـه نشان دادن شـما بـه کسی کـه گوش می‌دهد، اسفند ها می‌دانند چگونه بـه شریک زندگی خود احساس دوست داشتنی کنند. اگر ناگهان گرما و گشایش احساسی معمول خودرا نداشتند، ممکن اسـت زمان نگرانی فرا رسیده باشد. آیا واقعاً چیزی در ذهن انها نیست؟ یا فقط اسرار خودرا با دیگری در بین می گذارند؟

 

بیشتر بخوانید: دلیل اصلی خیانت مردان و زنان متاهل | نشانه خیانت همسر

 

در پایان

برقراری رابطه عاطفی سالم کار ساده ای نیست. در ابتدای رابطه همه ی ي چیز خوب اسـت اما گاهی هر چه جلوتر میرویم، همه ی ي چیز سخت تر میشود. به عنوان مثال رفتار طرف مقابل مان عوض میشود یا مشکلاتی بوجود می آید کـه نه دلایل آن را می‌دانیم و نه قادر بـه حل کردن شان هستیم.

 

حواس تان بـه همسر خود باشد تا میتوانید بـه هم دیگر محبت کنید و هیچوقت بدبین بهم نباشید ولی بادقت حواس تان بـه همسر خود باشد .

جدیدترین مطالب سایت