بهترین راه برای پیشرفت سریع شغلی (40 راهکار)

بهترین راه برای پیشرفت سریع شغلی (40 راهکار)

بهترین راه برای پیشرفت سریع شغلی ما دراین قسمت از مجله تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از ترفند هایي کـه باعث رشد در شغلتان می شود را منتشر کرده ایم.

 

بهترین راهکارها برای ارتقا شغلی

این برای بهترین ما اتفاق میوفتد: یک روز احساس می کنید در شغل دلپذیر خود کاملا از خود راضی و راحت هستید. بعد، از خواب بیدار می شوید و متوجه می شوید کـه کاملاً چیز دیگری را احساس می کنید: در جعبه، ناامید و خسته، گویی در حالی کـه سنگ‌هاي‌ خاکستری را در دست گرفته‌اید، آب را زیر پا میگذارید. آیا پول بیشتری می خواهید؟ مسئولیت بیشتر؟ چیزی کاملا متفاوت؟ یا شاید همه ی موارد بالا؟

 

1. هنگام استخدام افراد به دل و جرات خود گوش دهید

هنگام استخدام افراد به دل و جرات خود گوش دهید

این راز استخدام افراد عالی در دوره اسـت. مطمئناً؛ دل شـما در بین صدها متقاضی اول ساکت خواهد ماند. زمانی کـه افراد اشتباهی جلوی شـما جریان مییابند، حملات وحشتناکی از خستگی را تحمل خواهید کرد. با بی‌معنای هستی رو بـه رو میشوی کـه بـه چشم‌هاي‌ شیشه‌اي خیره میشوی و دست‌هاي‌ لطیف را تکان می دهی.

 

اما در حوالی متقاضی 101؛ چیزی اتفاق میوفتد: صدای کوچکی در سر شـما می گوید: “می توانم تصور کنم با این یکی کار کنم…”. و این کلید اسـت. درصورت لزوم از یک شرکت جست‌وجو استفاده کنید. از منابع بخش منابع انسانی خود استفاده کنید. اما در نهایت، این روده شـما خواهد بود کـه باعث می شود دست خودرا دراز کنید و بگویید: “خوش آمدی دوست. حالا قفل کن و دست بـه کار شو.”

 


مطالب مشابه: بهترین پیشنهاد شغلی برای جویندگان کار + 9 پیشنهاد


 

2. هرگز فقط به خاطر پول شغلی را انتخاب نکنید

هرگز فقط به خاطر پول شغلی را انتخاب نکنید

یا، برای این موضوع، هرگز شغلی را کـه نمیخواهید انتخاب نکنید، بـه خصوص اگر بـه میانسالی نزدیک شده اید. هرگز شغلی را انتخاب نکنید زیرا همسر شـما می خواهد در نزدیکی همسرش باشد. در واقع، فقط ان را اینطور بیان کنید:

 

1» فقط زمانی کـه پیشنهاد شـما را ساعت 3:00 صبح از خواب بیدار می کند، شغلی را انتخاب کنید، زیرا خیلی هیجان زده هستید کـه نمی‌توانید بخوابید «این ربطی بـه پول ندارد». 2» همیشه اول از خود بپرسید کـه چه کاری می خواهید انجام دهید، سپس بـه صحبت هاي‌ دیگران گوش دهید. اگر زندگی فردی خیالی را داشته باشید، برای خانواده خود خوب نخواهید بود.

 

3. دور از میزتان بیشتر غذا بخورید

دور از میزتان بیشتر غذا بخورید

سوال این اسـت: چگونه بیشتر بیرون بیاییم؟ کاری را کـه من انجام می‌دهم انجام دهید: دوستان صنعت را از بین ببرید. اگر من در تجارت چیزی یاد گرفته باشم، این اسـت کـه مردم دوست دارند پلاستیک شرکتی خودرا با پذیرایی از ناهار حتی با حاشیه‌ترین بازیکنان، تیز و یخ نگه دارند.

 

تعجب خواهید کرد کـه وقتی مردم بـه ان عادت کنند چقدر از استثمار شدن لذت می‌برند. پس از مدتی کـه مهمان آمریکا بودید، بـه رئیس خود بگویید کـه شرم آور اسـت کـه یک تکه پلاستیک برای استفاده در جنگل شرکتی ندارید. در نهایت، شـما یک گیره پا خواهید داشت و دنیای ناهار رایگان متعلق بـه شـما خواهد بود. 

 

4. از این ترفند برای افزایش حقوق استفاده کنید

از این ترفند برای افزایش حقوق استفاده کنید

انچه را کـه مادرتان همیشه بـه شـما می گفت درنظر بگیرید: اگر نپرسید، دریافت نمی کنید. وقتی این را بـه شـما می گویم، احتمالاً بـه باشگاه رئیس‌ها خائن می شوم، اما این افراد نفرت‌انگیز، زورگو، انعطاف‌پذیر، و مطالبه‌گران دائمی هستند کـه حقوق دریافت میکنند. افرادی کـه درخت شرکت را تکان نمی‌دهند در نهایت با افزایش اسمی 5 درصدی مواجه می شوند – اگر خوش شانس باشند.

 

اینکار را انجام دهید: هر چند ماه یک بار با رئیس خود بنشینید و این موضوع را تا زمانی کـه اقدامی را مشاهده کنید زنده نگه دارید. وقتی بالاخره اینکار را کردید، یک کلمه بـه عاقل و احمق یکسان: فوق العاده سپاسگزار باشید و ان را نشان دهید. نمی‌توانم بـه شـما بگویم کـه چند بار آسمان و زمین را تکان دادم تا برای کسی یک برآمدگی آبدار بـه دست بیاورم و با لبخندی لرزان و صراحتاً از او استقبال کردند: “ممنون، حدس می‌زنم.” قبل از این‌که ان ستایش کنندگان حقوق دیگری از من دریافت کنند، روز سردی خواهد بود!

 

5. کنترل جلسات را به دست بگیرید، حتی اگر مال شما نباشد

کنترل جلسات را به دست بگیرید، حتی اگر مال شما نباشد

این یک روند ظریف اسـت. این بـه این معنی اسـت کـه با دستور کار ساده خود بـه گردهمایی بیایید و بـه طور اتفاقی بـه نکاتی کـه می خواهید بـه ان توجه کنید سر بزنید. هنگامی کـه مشکلات شـما حل شد، مؤدبانه بپرسید: “آیا چیز دیگری وجوددارد؟” و اضافه کنید، “من این قرار ملاقات دردناک رابا بچه هاي‌ استانکی دارم. شـما می‌دانید کـه انها چه انبوهی از آدم هاي‌ نادان می توانند باشند.” سپس وسایلت را جمع کن و برو.

 

اگر برای بریچ هاي‌ شـما خیلی جسورانه اسـت، این را امتحان کنید: از قبل پیشنهاد دهید کـه برای جلسه محدودیت زمانی وجود داشته باشد. این بـه شرکت کنندگان اجازه می دهد تا بدانند کـه باید بـه تعقیب خود ادامه دهند. و یک فرار پشتیبان برنامه ریزی کنید: از دستیارتان بخواهید حدود 5 دقیقه بعد از زمان پایان برنامه ریزی شده صحبت کند – زیرا می‌دانید کـه این زمان طولانی خواهد بود – تا “جلسه بعدی” را بـه شـما یادآوری کند.

 

6. از این رازها برای بهتر شدن در ارائه ها استفاده کنید

از این رازها برای بهتر شدن در ارائه ها استفاده کنید

روی سه P ارائه تمرکز کنید: آماده سازی، تمرین و پاورپوینت. در مورد بالونی از هر چیزی کـه در مورد ان صحبت می کنید تحقیق کنید. هر کس کـه مایل بـه گوش دادن بـه شـما اسـت از اشک خسته شود. آن قدر خودتان را تمرین کنید کـه بتوانید ارائه را در خواب انجام دهید. در واقع اینکار را در خواب انجام دهید. موفقیت را تجسم کنید، جمعیت را شگفت زده کنید، و بـه طور ماهرانه سوالات را از همه ی طرف مطرح کنید.

 

اگر واقعاً عصبی هستید، خودرا با مطالب پاورپوینت تقویت کنید. سه P را تا روز قبل از کنسرت خود دنبال نمایید – سپس آن ها را فراموش کنید. یادداشت هاي‌ خودرا کنار بگذارید. بـه سینما رفتن. مسخره کردن شـما تمام کاری را کـه می‌توانید انجام داده اید و باید اجازه دهید اطلاعات مارینت شوند. صبح روز برنامه، یک صبحانه خوب بخورید – درصورت امکان بـه تنهایی – و بـه یادداشت هاي‌ خود نگاه کنید.

 

در درون خود کاوش کنید تا فردی را پیدا کنید کـه واقعاً میـــخواهد لگد بزند، و سپس بـه آنجا بروید و پیام خودرا با اعتماد بـه نفس و استعداد ارائه دهید. برتری دراین زمینه با تجربه رابطه مستقیم دارد، پس ان را بـه یک تجربه تبدیل کنید. و بـه یاد داشته باشید، مخاطب می خواهد انچه را کـه شـما می‌گویید بشنوند.

 

7. سخت کار کن، اما برای بادام زمینی خودت را نکش

سخت کار کن، اما برای بادام زمینی خودت را نکش

فکر می کنید مردم با ساعت دهی دریک روز 10 ساعته سکه هاي‌ بزرگی بـه دست می آورند؟ من بـه شـما خاطرجمعی می‌دهم، انها اینکار را نمی کنند. درآمدهای کلان بی وقفه خودشان را میرانند و 23 ساعت هفته بـه کسب و کار فکر می کنند – فقط یک ساعت را برای خواب عمیق REM باقی می گذارند «و حتی در ان زمان رویای کار را در سر می پرورانند».

 

آن ها بـه سرعت از خانه بیرون می‌آیند و با تمام مهماتی کـه دارند بـه سواحل میزنند. درد؟ فرسودگی؟ ناراحتی روحی؟ فراموشش کن. اگر در حال حاضر جزو 1 درصد از حقوق بگیران شرکت خود هستید، برای خودتان یک تلویزیون بزرگ بخرید و از ان لذت ببرید. از سوی دیگر، اگر بـه خاطر پول متوسط خودرا می کشید در حالی کـه دیگران از گزینه‌هاي‌ سهام نقدی می کنند و تخته کوچک بهشت کنار دریاچه خودرا میخرند، من میتوانم همدردی کنم… اما فقط کمی.

 

در این جا یک قانون سرانگشتی وجوددارد: اگر شـما 5 درصد از انچه کـه مدیر عامل شرکت می کند «شامل پاداش او» دریافت نمی کنید، نباید روح و سلامت خودرا برای فروشگاه شرکت رهن کنید. ساعات کاری خودرا صرفاً دیوانه کنید، و زمانی کـه انها بابت این موضوع از دست شـما عصبانی شدند، انچه را کـه بـه شـما گفتم بـه آن ها بگویید.

 

8. قلدری رئیس را با رفتار واهی پاداش ندهید

قلدری رئیس را با رفتار واهی پاداش ندهید

فریاد زدن هرگز خوشایند نیست ودر محل کار بسیار زیاد اسـت. اگر کسی در خارج از دفتر بر سر شـما فریاد می زد، همانگونه کـه افسران ارشد گاهی اوقات فریاد میزنند، با مشت بـه صورت او می کوبید. اما در هر شغلی مقداری تف میوفتد، و تو اهل فحاشی نیستی. میتوانید ان را بگیرید. بلند قد بایستید و دوباره سوار اسب شوید.

 

سعی کنید ان را شخصی نگیرید. اغلب اوقات، فریاد کننده بـه سادگی اضطراب را بـه روشی کـه میداند مدیریت می کند – با استفاده از شـما بـه عنوان کیسه بوکس. با این حال، رفتار سادیستی مستمر، مستلزم سطحی از جدایی ذن اسـت کـه تنها توسط خردمندان اعصار تسلط داشته باشد. نگرش بی تفاوتی را اتخاذ کنید. اگر نمیتوانید ان را در بدن انجام دهید، حداقل در روح اینکار را انجام دهید. بـه من اعتماد کن: وقتی تو در حال پرواز بر فراز ان طوفان هستید چندان بد بـه نظر نمیرسد.

 

9. در هنگام هر ادغام از خود محافظت کنید

در هنگام هر ادغام از خود محافظت کنید

اینروزها یکپارچگی زیادی در حال وقوع اسـت. اگر در اطراف شـما اتفاق میوفتد، نگاهی بـه اطراف بیندازید و ببینید کـه برندگان چه کسانی خواهند بود. ان‌ها کسانی هستند کـه وقتی هرروز وارد دفتر می شوند، مثل کوهنوردان بین طبقات حرکت میکنند، پرانرژی و حتی دیوانه از مشغله‌هایشان در تمام جلسات حاضر می شوند، ظاهری سرزنده، شیک و شاداب دارند. بازنده ها دقیقاً برعکس بـه نظر می‌رسند: خسته، نگران، رنجیده، پارانوئید، و کمی چکه کننده.

 

اگر می خواهید بازنده باشید، با آن ها معاشرت کنید. اگر می خواهید در تیم برنده باشید، فردی را کـه در ان بخش بیشتر می‌شناسید انتخاب کنید – حتی اگر ان‌ها را بـه خوبی نمی‌شناسید – و شروع بـه همراهی کنید. از نوعی گل رز شرکتی برای او بفرستید. تا جایی کـه میتوانید حضور داشته باشید.

 

اگر خوب و خوش شانس باشید، بـه عنوان یکی از نگهبانان قدیمی مورد هدف قرار خواهید گرفت کـه افراد جدید می توانند با او کنار بیایند. آن ها نمی توانند همه ی را اخراج کنند. آن ها بـه پل نیاز دارند. یکی باش

 

10. مراقب همکاران در مشکل باشید

مراقب همکاران در مشکل باشید

این مرد احتمالاً برای درمان مشکلاتش از الکل استفاده می کند و بعید اسـت کـه توصیه هاي‌ شـما این را تغییر دهد. آن گونه عمل می کند. اگر بـه سادگی نمی‌توانید مقاومت کنید، مطمئن شوید کـه او آگاه اسـت کـه وقتی او در کیف نیست، وی را بیشتر دوست دارید و زمانی کـه او بی حوصله ظاهر می شود، مردم متوجه می شوند.

 

احتمال کمی وجوددارد کـه نیاز او بـه این شغل جای گزین نیاز او بـه مشروبات الکلی شود، و صحبت رفیق بـه دوست وی را صاف کند، اما نفس خودرا حبس نکنید. اگر واقعاً می خواهید یک همکار دانشگاهی باشید، وقتی از ناهار برگشت، با یک فنجان جو قوی منتظر او باشید.

 

11. این تصور را ایجاد کنید که غیرقابل جایگزین هستید

این تصور را ایجاد کنید که غیرقابل جایگزین هستید

اگر برای مدت طولانی بـه تعطیلات میروید، مدرک غیر قابل انکاری ارائه میدهید کـه اینطور نیست. من نمی‌گویم نباید بـه مرخصی بروید. اما ان را نسبتاً کوتاه نگه دارید و ان را بـه درستی زمان بندی کنید. سپس مردم دلتنگ شـما و کاری کـه انجام داده اید خواهند شد. آن ها مشتاقانه منتظر بازگشت شـما خواهند بود. و هیچ چیز برای تقویت ارزش شـما بهتر از یک واگن خوش آمد گویی نیست.

 

12. بهترین دفتر ممکن را دریافت کنید

بهترین دفتر ممکن را دریافت کنید

چیزهای کمی بـه اندازه مکان، اندازه و کیفیت فضای اداری شـما برای شغل شـما مهم هستند. زمانی مردی را می‌شناختم کـه بـه خود اجازه داد در پودانک بماند در حالی کـه بقیه دفتر شرکت بـه شهر نیویورک نقل مکان کردند. امروز، او در دفتر خلوت خود نشسته اسـت و تار عنکبوت از نوک دماغش بـه سمت گیرنده تلفنش میرود.

 

شـما باید در جایی کـه عمل اسـت باشید و بـه اندازه کافی سر و صدا ایجاد کنید تا شـما را بـه آنجا برساند. «اما نه بـه اندازه اي کـه متوجه شوید کـه جایگاه خودرا در جهان ندانید، کـه این یک گناه مهلک دریک سازمان اسـت.» اگر آن ها حاضر نباشند شـما را در جایی کـه بـه ان تعلق دارید قرار دهند، ممکن اسـت بـه جای دیگری تعلق داشته باشید.

 

دلیل ان این اسـت: اول، یک دفتر بزرگ قدرت را بیان می کند و یک دفتر کوچک برعکس. ساده اسـت. ثانیاً؛ همیشه خوب نیست کـه در بالای بینی رئیس باشید. کمی فاصله آزادی بیشتری را برای شـما بـه ارمغان می آورد. ان را مانند مدلی از منظومه شمسی درنظر بگیرید. هر چه بـه خورشید نزدیکتر باشید، احتمال ذوب شدنتان بیشتر می شود.

 

13. کمتر سازماندهی کنید

کمتر سازماندهی کنید

گرایش هاي‌ اداری شـما برای شغلی در مدیریت میانی عالی اسـت، اما مگر این‌که در حسابداری باشید، موقعیت خوبی در بالای زنجیره غذایی شرکت شـما نخواهد داشت. نگاهی بـه مدیریت برنجی اکثر سازمان‌ها بیندازید: ان‌ها بازه‌ي توجه کوتاهی دارند، دائماً چیزهای خودرا از دست میدهند، سریع عصبانی میشوند و مکالمات را در عرض پنج دقیقه پس از داشتن آن ها فراموش می کنند.

 

انها ADD دارند. شـما OCD دارید. بسیار عالی خواهد بود اگر این دو تیپ شخصیتی بتوانند راه خودرا بـه یک حد وسط عملکردی تر بیابند، اما در تجربه من، یک فرد خوش اخلاق نمیتواند پرونده هاي‌ خودرا بیشتر از ان چیزی کـه یک پرنده لونی مجری می‌تواند بـه اندازه کافی استراحت کند تا توجه خودرا متمرکز کند، بـه هم بریزد.

 

این بدان معنا نیست کـه شـما نباید تلاش کنید. با پرورش جنبه آزادتر و خلاقانه خود شروع کنید «بله، شـما یکی دارید». همچنین متوجه باشید کـه شیدایی شـما بـه شـما نقاط قوت خاصی می دهد، مانند توانایی مدیریت زمان و مقاومت در برابر استرس در حالی کـه کت و شلوار در دفتر گوشه اي از ضرب الاجل ها عرق می کند و آخرین رشته هاي‌ کتانی نازک خودرا می کشد.

 

14. برای شغلی که می خواهید لباس بپوشید

برای شغلی که می خواهید لباس بپوشید

لباس‌هاي‌ شـما، مانند روشی کـه خودتان را حمل می کنید، نشان میدهد کـه چه کسی هستید و چه کسی آرزو دارید باشید. چند سال پیش برای نخستین بار با رئیسم آشنا شدم. من سه کت و شلوار داشتم. یکی برچسب خوبی داشت، و این همان چیزی بود کـه برای ایجاد نخستین برداشتم پوشیدم.

 

امروز، کمد لباس من بیشتر از ماشین دومم ارزش دارد و هنوز هم برای تاثیرگذاری روی دیگران بـه لباس هایم متکی هستم. انچه را کـه باید رها کنید رها کنید، بـه اندازه‌اي کـه لازم اسـت پول نقد بگذارید و بهتر از انچه باید بـه نظر برسید. این سریع تر از هر سرمایه گذاری دیگری کـه میتوانید انجام دهید نتیجه خواهد داد.

 

15. بر همکاران سرکش خود حکومت کنید

بر همکاران سرکش خود حکومت کنید

تمام مواد سمی کـه همکارتان از رئیس گرفته اسـت، در سرشان چکیده و انها را گندیده کرده اسـت. هدایت چنین شخصی بـه دنیای افراد شایسته با یک حرکت ساده آغاز می شود: سلام کنید. از این‌که مردمی کـه در تاندرای شرکتی انجماد می کنند چقدر از ان استقبال می کنند شگفت زده خواهید شد.

 

همچنین ممکن اسـت برای انها ناهار یا نوشیدنی بخرید. اگر همه ی چیز شکست خورد، شانه سرد را اجرا کنید. این قابل توجه اسـت کـه مردم چقدر خوب می شوند وقتی قانون طلایی را بـه سمت انها می‌اندزید.

 

16. در صورت نیاز از کد لباس شرکت با درایت استفاده کنید

در صورت نیاز از کد لباس شرکت با درایت استفاده کنید

راهبردی را کـه دیپلمات ها در هنگام درگیری درگیر هستند بـه کار ببرید: یک شخص ثالث بی طرف را درگیر کنید. دراین مورد، این بـه معنای منابع انسانی اسـت. از انها بخواهید یادداشتی در مورد استانداردهای لباس بسازند «رفقا: این بـه معنای کراوات در زمانی اسـت کـه سرمایه گذاران در شهر هستند» و، مگر این‌که از شکایت هاي‌ تبعیض آمیز خوشتان بیاید، ان را بین همه ی کارمندان، زن و مرد، توزیع کنید.

 

اگر برای یک شرکت کوچک کار می کنید کـه بخش منابع انسانی ندارد، فقط باید خودتان یادداشت را بنویسید. حتما ان را بـه صورت اطلاعاتی و بدون تقابل بیان کنید.

 

17. در واگذاری وظایف راحت تر شوید

در واگذاری وظایف راحت تر شوید

اگر گاو آلفا هستید، بـه سادگی روی مهارتی کار کنید کـه موفقیت رهبران از آتیلا هون تا استیو جابز را تقویت کرده اسـت. اگر در موقعیتی نیستید کـه دستورات را بیان کنید، بـه همکاران خود اعتبار بیشتری برای مشارکت آن ها بدهید یا انها را بـه ناهار دعوت کنید.

 

تعجب خواهید کرد کـه چگونه غذای رایگان باعث ایجاد همکاری در افراد غیر همکار می شود. بـه عنوان آخرین راه حل، شروع بـه فریاد زدن کنید. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، شـما را برای مدیریت ارشد نشان خواهد داد.

 

18. شریک زندگی خود را به محل اقامت شرکت نیاورید

شریک زندگی خود را به محل اقامت شرکت نیاورید

شـما نمی‌خواهید با تک و تنها خود در اطراف استخر بچرخید، در حالی کـه بقیه اعضای تیم در مورد برنامه موفقیت 2018 غرق شده اند. من در کار گروهی وجود ندارد! پس کاری را کـه همیشه در محل کار انجام می‌دهید انجام دهید و 110 درصد بـه هر چیزی کـه روی صورتتان می آید بدهید. هنگامی کـه عقب نشینی بـه اتمام رسید، سپس شریک زندگی خودرا بـه بیرون پرواز دهید، چند روز بیشتر روی پلاستیک خود بمانید و لذت هاي‌ شخصی را در زمان خود بررسی کنید.

 

19. زمان دستیار مشترک را پس بگیرید

زمان دستیار مشترک را پس بگیرید

بـه اشتراک گذاشتن یک دستیار با کسی کـه زمان خودرا در انحصار خود دارد ایده آل نیست، اما میتوان ان را حل کرد. اگر همکارتان «بگذارید وی را برندا بنامیم» دستیارتان را برای انجام کارهایی کـه کار شـما را بـه خطر می اندازد تحت فشار قرار دهد، دستیار شـما باید پاسخ دهد: «متاسفم، خانم، اما [نام خودرا این جا وارد کنید] بـه من گفت کـه اگر مشکلی دارید مشکل، شـما باید وی را ببینید.”

 

چیزی کـه شـما بـه دنبال ان هستید یک دعوای معتدل اسـت – جنگی کـه او شروع می کند. شـما می خواهید برندا بـه دفتر شـما بیاید و شـما را بـه چالش بکشد. هنگامی کـه او اینکار را کرد، قاطعانه برنده شوید. بگویید، “من اصرار می‌کنم کـه او قبل از شروع کار شـما، تکلیف من را تمام کند.” و بعد حرکت نکن نود درصد مواقع، برنداهای جهان عقب نشینی می کنند.

 

اگر اینکار را نکرد، مستقیماً بـه او بدهید: “ببین، من از نوع بازی قدرتی کـه با دستیار ما انجام می دهی آگاهم. اگر می خواهي دراین مورد بـه بری بروی، بـه من اطلاع بده.” «این فرض را بر این می گذارد کـه هر دوی شـما برای مردی بـه نام بری کار می کنید، کـه بودجه‌اي برای شـما دو نفر درنظر گرفته اسـت کـه زمان دستیارتان را بـه اشتراک بگذارید.»

 

20. برای جلو افتادن از پشت خنجر زدن دست بردارید

برای جلو افتادن از پشت خنجر زدن دست بردارید

مقامات ارشد شرکتی کـه کارمندان خنجر از پشت را تبلیغ می کنند نیز کاملاً احمق هستند، اینطور نیست؟ چراباید بـه رفتار متمدنانه شـما پاداش دهند، در حالی کـه این رفتار توبیخ هر چیزی اسـت کـه آن ها برای ان دفاع می کنند؟ آن ها در تبلیغ شخصی کـه بی رحم، خودخواه و پست اسـت بسیار راحت ترند. ان شخص را می شناسند. انها هستند.

 

خبر خوب این اسـت کـه جاده شـما، اگر چه سخت تر اسـت، اما یقیناً از این دو مسیر شادتر اسـت. خزنده نشو شـما در نهایت با ایجاد اجماع، اجرای متمایز و مبارزه رو در رو با همکار خنجرکش خود پیروز خواهید شد. بچه هاي‌ خوب تقریبا همیشه در درازمدت خوب عمل می کنند. اگر همین حالا اوضاع بر وفق مراد شـما نیست، یک دقیقه صبر کنید. زمان بـه نفع شماست.

 


مطالب مشابه: 10 کاری که افراد بسیار موفق هر روز صبح انجام می دهند


 

21. کمی بیشتر از آنچه به شما داده می شود خرج کنید

بـه بهترین دلایل از حساب خود بـه طور منظم استفاده کنید و زمانی کـه بـه حد مجاز ان رسیدید، کمی از ان تجاوز کنید. سپس شـما را بـه جلوی دادگاه هزینه می‌برند، کـه در ان میگویید، “متاسفم، اما سفر من بـه سیاتل انواع تجارت جدید را بـه همراه داشت. شاید دفعه بعد در خانه بمانم.”

 

شـما انعکاس خیره کننده، هشدارهای زمزمه اي، و اجازه ادامه راه هاي‌ کمی تهاجمی خودرا دریافت خواهید کرد. ماه آینده، حتی بیشتر از ان تجاوز کنید. خدایان حسابداری بـه زودی خواهند آموخت کـه تنها راه برای تسکین ضربات شـما این اسـت کـه انچه را کـه برای شـما مجاز اسـت گسترش دهید. چه کسی می‌داند: ممکن اسـت برای توجیه این تصمیم، ترفیع کسب کنید. تبریک می گویم!

 

22. از این روش های مطمئن برای ایجاد انگیزه در تیم خود استفاده کنید

از این روش های مطمئن برای ایجاد انگیزه در تیم خود استفاده کنید

بهترین استراتژی ها بـه سه دسته تقسیم می شوند: 1» پول، 2» ترس، و 3» عشق.

یک رئیس سخاوتمند، گناهان زیادی بخشیده می شود. و هنگامی کـه انها عملکرد رابا تکه هاي‌ سبز تشخیص می دهند، آتشی را زیر کارمندان خود روشن می کنند کـه خاموش کردن ان دشوار اسـت. با این حال، اگر مدیران ارشد ثروتمند جهان را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد کـه وفاداری نیز با ترس تقویت می شود. مردی کـه نگران نتایج فصلی اسـت، بی شک یک کارمند متعهد اسـت.

 

اون هم بدبخته بـه همین دلیل بهترین محرک عشق اسـت. یک نفر برای کسی کـه دوستش دارد چه کاری انجام نمی‌دهد؟ بزرگ‌ترین رهبران تجاری، قدرتمندترین مردان نظامی، روسای اوباش کلیدی… همگی از پول و ترس استفاده میکنند. اما در نهایت، این قلب مینیون هاي‌ آنهاست کـه آن ها را تسخیر می کنند. همین کار را انجام دهید، و هرگز از نیروی کار کم نخواهید داشت.

 

23. یاد بگیرید که ایمیل ها را در زمان استراحت نادیده بگیرید

یاد بگیرید که ایمیل ها را در زمان استراحت نادیده بگیرید

من فرض میکنم کـه شـما می‌توانید تفاوت بین یک بحران واقعی و یک خارش اجرایی را تشخیص دهید. در طول روزهای هفته، بهتر اسـت در پنجره پنج دقیقه اي مدیریت ارشد-نوروزیس بـه یکی از انها پاسخ دهید. با این حال، پنجشنبه، روز هفته نیست. جعمه هم همین طور ودر هیچ یک از انها نباید بـه ایمیل‌هاي‌ خارش‌آور پاسخ دهید.

 

بنابر این وانمود می کنید کـه انها را نخوانده اید. اگر رفلکس مکیدن بیش از حد شدید شد، پاسخ کوتاهی بدهید. در نهایت، رئیس شـما پیام را دریافت خواهد کرد.

 

24. با فریلنسرهای خود ضرب الاجل های دقیقی را اجرا کنید

با فریلنسرهای خود ضرب الاجل های دقیقی را اجرا کنید

نگاه کنید، حتی سخت‌کوش‌ترین فریلنسرها هم اگر بدانند کـه می توانند بدون تلافی ان را منفجر کنند، برای یک ضرب‌الاجل شلیک نمی کنند. شلاق را بشکنید و تاریخ‌هاي‌ واقعی و غیرفعال ارائه کنید کـه پس از ان پرداخت پردازش نمیشود. ما همیشه برای پول نقد سخت هستیم. یک یا دو بار سبزه‌مان را قطع کن و ما بـه خانه می آییم و دم‌هایمان را پشت سرمان تکان میدهیم – درست بـه موقع.

 

25. اگر رئیس شما 10 ایده می خواهد، 15 ایده بدهید

اگر رئیس شما 10 ایده می خواهد، 15 ایده بدهید

و ان را دریک روز زودتر روشن کنید. هر چه بیشتر روز رئیس خودرا بسازید، بیشتر بـه سراغ شـما خواهد آمد.

 

26. خود را در سایر بخش ها پخش کنید

اگر اخراج در راه اسـت، بهترین راه برای ضروری ماندن برای شرکت این اسـت کـه بسیاری از بخش‌ها در شرکت ضروری بمانند. و اگر در پروژه‌هایي کـه افراد در حال اخراج شدن هستند تا انتها عمل کنید، همیشه یک لباس اداری گوشه‌اي وجود خواهد داشت کـه فهرست بازدیدکنندگان را اسکن می کند و میگوید: «یک دقیقه صبر کنید. جین برای من روی پروژه اسمیت کار میکند. من نمیتوانم در حال حاضر بـه او رحم کنم.”

 

دراین مورد بـه من اعتماد کنید من حداقل از ده ها جمعه خونین جان سالم بـه در برده ام بـه این دلیل کـه در زمان رسیدن گیوتین برای چندین نفر غیر قابل جای گزین بودم، و ان کسی همیشه رئیس مستقیم من نبود.

 

27. منتظر فرصت های مناسب باشید

منتظر فرصت های مناسب باشید

احساس می کردم مستحق ترفیع هستم، اما این بـه یک فرد بسیار خوب و کمی احمق رسید کـه لیاقت ان را نداشت. حالم بد شد و بـه رفتن فکر کردم اما بـه چند دلیل اینکار را نکردم. اول، من شغلی داشتم کـه در شرکت می رفتم. همچنین دوستانی داشتم کـه دوستشان داشتم، کاری کـه نورون‌ هایم را برانگیخت و دستمزدی کـه باعث لبخندم شد. بعلاوه، مصمم بودم کـه اجازه ندهم این تغییر سرنوشت زندگی من را تعریف کند. و نشد. هجده ماه بعد، حریف من رفت و من بـه دفتر او نقل مکان کردم.

 

28. هر کاری در توان دارید انجام دهید تا خسته به نظر نرسید

هر کاری در توان دارید انجام دهید تا خسته به نظر نرسید

بی حوصلگی میتواند اراده انسان برای زندگی را درهم بشکند، و رنگ قرمز روشنی را بـه تصویر می کشد کـه رؤسایی را کـه بـه دنبال “سپردن” کار خود هستند، جذب می کند. بیشتر در ابتکارات شرکتی شرکت کنید، کـه بهتر از چرخاندن انگشتان شست شـما هستند، و برای گسترش کارنامه حرفه اي شـما عالی هستند، کـه در زمان بررسی مفید خواهد بود.

 

همچنین متوجه شده ام کـه برنامه ریزی بیشتر برای ناهار کاری راهی آسان برای روشن کردن روزم و ملاقات با افراد جدید اسـت. اگر بدتر شد، بـه رئیس خود بگویید کـه می خواهید کارهای بیشتری انجام دهید. من اخیراً یک کارمند داشتم کـه اینکار را انجام داده اسـت و کسالت اکنون کمترین نگرانی اوست.

 

29. از سنگ زنی عقب نشینی کنید

ساعات کاری خودرا کاهش دهید تابستان ها را در سان فیلیپ بگذرانید. اما بازنشستگی؟ هرگز. زمانی برای مردم اتفاقی میوفتد کـه شخصیتی بـه تولید کالا، خدمات یا پول نداشته باشند. لاله گوش انها رشد می کند. آن ها مو را در مکان هاي‌ نامناسب جوانه میزنند. و آن ها بـه طور مرموزی شروع بـه سر زدن می کنند.

 

خوشبختانه، در مشکل شـما یک راه حل اتفاقی نهفته اسـت. احتمالاً کارمندان فوق العاده اي دارید. هیچ یک از انها هنوز آماده هدایت کشتی نیستند، اما این نباید مانع از ان نشود کـه آن ها را برای سکان هدایت کنید. بـه هر کدام یک چمن بدهید و بـه آن ها بگویید کـه وظیفه انها بازرسی بر کسب و کار اسـت، در حالی کـه شـما در تعطیلات شن و ماسه سفید شرکت می کنید.

 

هر مشکلی کـه بـه وجود می آید، مانند همه ی مشکلات، قابل حل خواهد بودو آینده کسب‌وکار شـما در ان راه‌حل‌ها نهفته اسـت. فقط وقتی برگشتید وقت زیادی را برای تعویض دمپایی خود با چرم اختراع اتلاف نکنید. ما برای کار ساخته شده ایم. بدون ان؛ ما بـه سادگی گرد و غبار در باد هستیم.

 

30. این اشتباه وحشتناک مصاحبه را مرتکب نشوید

این اشتباه وحشتناک مصاحبه را مرتکب نشوید

در برابر اصرار بـه هدر دادن کارفرمای سابق خود بـه کارفرمای جدید احتمالی خود مقاومت کنید. روسا از این متنفرند. حتی اگر خودمان برای ترولی کار میکنیم کـه سزاوار سفر بـه چرخ گوشت اسـت، ایده استخدام فردی کـه مایل بـه تخلیه بار دریک مدیر سابق اسـت، جذاب نیست.

 

چیزی مودبانه و متعادل بگویید، فقط درصورت فشار دادن، صداقت را افزایش دهید. در این جا یک راه خوب برای شروع وجوددارد: “خیلی چیزها یاد گرفتم، اما هرگز احساس نکردم کـه در ان جا هستم، و متوجه شدم کـه تغییر در دستور کار اسـت.” اگر این بازی خوب نیست، این را امتحان کنید: “آن ها بـه شدت با افراد در ردیف من انباشته بودند و چشم انداز رشد حرفه اي بسیار اندک بود.”

 

اگر گفت‌وگو کننده شـما ناراضی اسـت، ان را روی خط قرار دهید: “من با رئیسم مشکل داشتم. تقصیر کسی نبود، اما من دوست دارم از شغلم احساس خوشبختی کنم و دوست دارم رئیسم خوشحال باشد.” آنجا توقف کن

 

نکته آخر: فردی رابا عنوان مناسب در شرکت سابق خود پیدا کنید و بپرسید کـه آیا انها بـه عنوان مرجع عمل خواهند کرد یا خیر. مهم نیست کـه آن ها رئیس مستقیم شـما نبودند. این واقعیت کـه کسی شـما را دوست داشت و برای شـما آرزوی سلامتی می کند، بـه شـما کمک می کند کـه نه تنها روی پاهای خود فرود بیایید، بلکه بـه زمین بخورید.

 

31. در جلسات بیشتر هوشیار باشید

در جلسات بیشتر هوشیار باشید

وقتی احساس کردید کـه در حال فرار هستید، فقط بایستید و بـه سمت حمام بروید، خواه واقعاً نیاز بـه رفتن داشته باشید یا نه. بـه صورت خود آب سرد بپاشید و چند جک پرش انجام دهید. اگر شرایط اجازه استراحت در حمام را نمی‌دهد، خودرا از صندلی راحت اتاق خود بردارید و پشت همکار خود قرار بگیرید و کف دستتان را روی پشتی صندلی قرار دهید.

 

«توجه: اینکار را فقط با همکارانی کـه با انها صمیمی هستید انجام دهید.» بـه طور فصیح و مکرر مشارکت کنید. بـه نگاه هاي‌ خنده دار با دو کلمه پاسخ دهید: “بازگشت بد”. اوه شانس سخت. چه سرباز صالحی هستی کـه با درد در جلسه شرکت میکنی!

 

البته این نکات فقط تریاژ هستند. برای راه‌حلی طولانی‌تر، مثال بزنید. هنگامی کـه جلسه اي را فرا میخوانید، ان را مانند یک دیکتاتور اجرا کنید و مانند پورشه بـه پیاده رو، بـه دستور کار بچسبید. هر شخصی را کـه از موضوع منحرف می شود را خاموش کنید و سریعاً جلسه را بـه نتیجه برسانید. کارایی مسری اسـت.

 

دوم، تعداد جلساتی را کـه شرکت می کنید کاهش دهید. اکثر آن ها بی فایده هستند، بـه همین دلیل اسـت کـه نظرسنجی هاي‌ بیشماری نشان می دهد کـه کارمندان جلسات را تکراری و غیرمولد میدانند. بـه رئیس خود بگویید، “خوشحال می شوم کـه بـه اجلاس هفتگی شـما بپیوندم، اما آیا بهتر اسـت وقت من صرف صیقل دادن گزارش فصلی هیئت مدیره نشود؟” اگر با اینکار کارتی برای خروج از زندان بـه دست آورید، هیچ چیز بـه دست نمی‌آید.

 

32. با دوستان خود رفتار کنید، اما با احتیاط

هزینه هاي‌ کسب و کار خودرا پایین نگه دارید و سخاوت خودرا بـه صورت شخصی حفظ کنید. تهیه بیکن رایگان «گاهی اوقات بـه معنای واقعی کلمه» چیزی اسـت کـه دوستان برای ان هستند.

 

33. هر روز صبح آنچه را که شما را تحت فشار قرار می دهد یادداشت کنید – سپس آن را انجام دهید

هر روز صبح آنچه را که شما را تحت فشار قرار می دهد یادداشت کنید – سپس آن را انجام دهید

بله، همه ی ان. چه چیزی کـه باعث استرس شـما شده اسـت، یک تماس تلفنی یا حتی یک کار کوچک کـه برای مدت طولانی در فهرست کارهای شـما بوده اسـت، همه ی چیز را روی یک تکه کاغذ با عنوان “چیزهایی کـه دراین ثانیه بـه من استرس می دهند” یادداشت کنید. “—سپس ساعت بعدی را صرف بررسی هر چه بیشتر وظایف خود کنید. با صرف زمان معینی در هرروز برای انجام وظایف خاص، نه تنها پس از اتمام کار، موجی از آرامش را احساس خواهید کرد، بلکه از صرف زمان بیشتری برای انجام انها در آینده جلوگیری می کند.

 

34. توجه کارمند خود را کنترل کنید

مطمئناً توضیح دهید کـه اگر ضربه زدن بـه دستانشان را متوقف نکنند، ممکن اسـت انگشت شست خودرا کاملاً از دست بدهند. تو رئیسی این وظیفه آنهاست کـه بـه تک تک کلمات شـما پایبند باشند. و هر چیزی کـه آن ها را از انجام ان باز دارد باید متوقف شود. بلافاصله. مستقیما.

 

35. از اتاق تکان دادن برای PTO بیشتر استفاده کنید

حقیقت این اسـت کـه با روش‌هاي‌ استاندارد تقریبا غیرممکن اسـت، یعنی بـه روشی کـه میخواهید پول بیشتر یا دفتر بهتری بخواهید. روزهای تعطیل خط مشی شرکت اسـت، حتی برای بلندپایه ترین در بین ما، بنابر این تقاضای از رئیس برای مرخصی بیشتر تاکتیک درستی نیست. او ممکن اسـت بـه سادگی نه بگوید. انچه در معرض شماست اتاق تکان دادن اسـت کـه در هر سیستمی وجوددارد.

در بررسی خود، بـه رئیس خود بگویید کـه کمی لبه ها را سرخ می کنید و فکر می کنید سیاست مرخصی شرکت ساختگی اسـت. اگر انها با شـما موافق هستند «ودر بیشتر موارد موافق هستند»؛ بـه آرامی یک راه حل غیر رسمی، مانند “بنابر این، برخی از جمعه هاي‌ تابستانی، من از خانه سر کار می‌روم، اگر با شـما مشکلی ندارد” یا “در برخی موارد” بـه آرامی ارائه کنید.

 

دوشنبه هاي‌ زمستانی، زمانی کـه برف در تاهو خوب اسـت، سعی می‌کنم از راه دور کار کنم.” اگر انها تکان نخورند، ممکن اسـت وادار شوید لبه دیگری از عملیات را انجام دهید. در رژیم هاي‌ توتالیتر، مردم برای اثبات انسانیت خود دست بـه کارهایی میزنند. نمیدانم باید دقیقاً بـه شـما بگویم، درست اسـت؟ مردم مریض می شوند. موارد اضطراری شخصی داشته باشید. حتی زمانی کـه جریان کار سبک اسـت یا رئیس خارج از دفتر اسـت ناپدید می شوند. بالاخره ضرورت، مادر اختراع اسـت.

 

36. کسالت ارائه را از بین ببرید

کسالت ارائه را از بین ببرید

سوال واقعی برای همه ی ما این اسـت کـه آیا ما بـه عنوان افراد موفق تجاری در جهان میتوانیم تمام تلاش خودرا برای ریشه کن کردن ارائه هاي‌ پاورپوینت برای همیشه انجام دهیم؟ اگر شـما هم مثل من از انها متنفرید، اگر احساس میکنید کـه انها عصایی برای کسانی هستند کـه از نظر کلامی یا فکری ناتوان هستند و نمیتوانند ایده‌اي را بدون خفه شدن بیان کنند، سر خودرا از پنجره بـه بیرون خم کنید و فریاد بزنید: “من تا حد مرگ حوصله ام سر رفته اسـت.

 

و من دیگر قرار نیست پاورپوینت هاي‌ ارائه شده را تماشا کنم!” بسیار خوب، ممنون کـه بـه من اجازه دادید ان را از سیستمم خارج کنم. من بـه طور معمول در طول ان چیزها می‌خوابم. در قدیم با مصرف استات خوابم میبرد. حالا این اسـت تکنولوژی متفاوت اسـت، اما دلتنگی ابدی اسـت.

 

راه هاي‌ بیدار ماندن: «1» قدم بزنید. در حین انجام اینکار متفکرانه نگاه کنید. «2» روی تلفن هوشمند خود زیر میز کار کنید تا در جلسه برای دیگران یادداشت بفرستید. سعی کنید آن ها را شکست دهید. «3» از دستیار خود بخواهید هر 20 دقیقه با حالتی نگران بـه جلسه بیاید. این شـما را از آنجا بیرون میکشد تا بتوانید آب سردی روی خود بپاشید و شـما را شبیه مدیر اجرایی میکند کـه برای هدر دادن زمان برای ارائه‌ي لنگش بسیار مهم اسـت. «4» هر بار کـه احساس خواب آلودگی می کنید با یک وسیله نوک تیز بـه کف دست خود ضربه بزنید.

 

37. سفرهای کاری خود را به یک ماجراجویی تبدیل کنید

سفرهای کاری خود را به یک ماجراجویی تبدیل کنید

ژاپنی ها دوست دارند با سرو کردن چیزهایی از ته سطل زباله شیطان، اندازه توانایی شـما را آزمایش کنند. چند سال پیش در ژاپن، دوست خوبم کو، چنین چالشی را برای من صادر کرد. ما هردو از چندین یخبندان لذت برده بودیم و شاید تا حدودی از نظر پوشیدن بدتر بودیم. کو از جایش بلند شد، ظرفی را برداشت و مردانه بـه سمت من رفت. بشقاب را روی صورتم بالا برد و ماهی نپخته اي بـه طول نیم فوت بـه من داد کـه کره چشمش هنوز در حدقه بودو دمش بـه سختی و استخوانی کـه خدا ساخته بود.

 

“شـما!” گفت کو. “این را بخور!” بنابر این، اول سر، در دو لقمه انجام دادم. ترفند جویدن نیست، بلکه فقط بلعیدن اسـت. وقتی کار تمام شد، مطمئنم کمی سبز بـه نظر می رسیدم. “تو مرد!” کو گفت و مرا در آغوش گرفت. پیشنهاد من این اسـت کـه بگویید شـما گیاهخوار هستید. این یک انتخاب قابل احترام اسـت.

 

این شـما را از لزوم بیرون کشیدن مغز میمون ها از جمجمه آن ها نجات می دهد، همانطور کـه از دوست من کارل در آخرین بازدید خود از چین خواسته شد انجام دهد. برخی از کارها ارزش انجام دادن ندارند، حتی اگر منجر بـه التیام درآمد برای بخش بین المللی شوند.

 

38. یک سرپرست دشوار را کنار بگذارید

یک سرپرست دشوار را کنار بگذارید

برخی از تنظیمات نگرش وجوددارد کـه بـه شـما کمک می کند. یکی از رئیس‌هاي‌ سابق من یک فریادکننده بسیار بزرگ بود. صبح جیغ زد. او بعد از ناهار جیغ می زد، بـه خصوص اگر از یک کوکتل اجتماعی خوشایند لذت می‌برد. او در پایان روز فریاد زد. بـه طور خلاصه، او یک آدم بداخلاق بود. حدود شش ماه زندگی من گوشت خوک مذاب خالص بود. از بیدار شدن متنفر بودم از دفتر متنفر بودم از خوابیدن متنفر بودم، زیرا بـه این معنی بود کـه خیلی زود از من خواسته می شود کـه بیدار شوم و همه ی چیز را از نو شروع کنم.

 

پیچش کنید. کسی کـه بر سر شـما فریاد میزند تنها زمانی میتواند شـما را ناراحت کند کـه اجازه دهید ان فریاد بـه درون شـما نفوذ کند. این فقط زمانی اتفاق میوفتد کـه خود شـما آنجا باشد. اگر بـه آنچه در مجاورت ان می گذرد اهمیتی ندهید، خود شـما آنجا نخواهد بود. امروز، وقتی سرم فریاد می‌زند، بـه سادگی خودم را بـه این مسیر بسیار زیبا بیرون از تیبورون، کالیفرنیا تبعید می‌کنم. من عاشق منظره از آنجا هستم.

 

39. بیشتر با کمتر کار کنید

بیشتر با کمتر کار کنید

ابتدا مدیریت کنید مطمئن شوید کـه دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهید کـه رئیستان فکر می کند مهم اسـت و بـه او بگویید کـه چه کار خوبی انجام می‌دهید. گفته می شود، همه ی چیز در جهان در حال انقباض ممکن نیست، و بـه احتمال زیاد رئیس شـما این را بهتر از آنچه شـما فکر میکنید درک میکند. مانند یک اوز بزرگ و ترسناک، او میداند کـه وقتی کارکنان خودرا قطع می کند، باید بیش از یک مقدار کارکرد را قربانی کند.

 

همانطور کـه انتظارات افراد بالاتر از خودرا مدیریت می کنید، باید بـه وظیفه اي بـه همان اندازه مهم بپردازید کـه کارکنان کم شده خودرا در مجموعه جدیدی از مهارها کـه قبلاً سگ هاي‌ بیشتری را در خود نگه می داشتند، درگیر کنید. با مصیبت انها همدردی کنید. نگرانی هاي‌ آن ها را تایید کنید. و مهمتر از همه ی، بـه انها اطلاع دهید کـه اگر اکنون قادر بـه انجام یک کار شایسته نیستند، باید فوراً بـه شـما اطلاع دهند.

 

همه ی شـما باهم در اینکار هستید و باید اهداف واقع بینانه را در هردو انتهای زنجیره غذایی تعیین کنید. همچنین بـه خاطر داشته باشید کـه اغلب زمانی ممکن اسـت کـه مدیر عامل و گزارش هاي‌ مستقیم او متوجه شوند کـه رسیدن بـه سهمیه ها و حفظ مشتریان مهم با جمعیت کارمند کاهش یافته چقدر دشوار اسـت، تعداد کارکنان خودرا بازسازی کنید. هیچ چیز غیر ممکن نیست. این میتواند انجام شود. تو میدونی چطوری. تو یک بازمانده هستی

 

40. به موارد اداری و تضادهای احتمالی آنها پیمایش کنید

واقعیت این اسـت کـه هیچ قانونی برای هدایت اعمال شـما وجود ندارد، بـه جز قوانینی کـه قبلاً انها را شکسته اید، اما تا زمانی کـه ارتقاء شغلی شـما سر و ناامنی شـما را افزایش نمیدهد، بیش از حد بـه خاطر ان خواب خودرا از دست ندهید.

 

فقط بـه یاد داشته باشید کـه در حال ورود بـه قلمروی خطرناک هستید، زیرا تبلیغات روشی بد برای تغییر افراد بـه سمت بدتر شدن دارند. ان‌ها ممکن اسـت شروع کنند بـه شیوه‌هایي کـه برای شـما آزاردهنده اسـت، رفتار کنند. انها ممکن اسـت شروع بـه دریافت دعوت نامه برای رویداد های شرکتی و مهمانی هاي‌ کوکتل کنند کـه بـه نوعی دلتنگ صندوق ورودی شـما هستند.

 


مطالب مشابه: 15 راه برای مدیریت زمان برای موفقیت در کار


 

در پایان

اگر همه ی چیز خوب نیست، بنشینید و یک گفتگوی کاری در مورد ان داشته باشید. بدجنس نباشید. فقط با آن ها در مورد ارتقاء شغلی اخیرشان صحبت کنید و این‌که چگونه فکر می کنند ممکن اسـت بر روابط حرفه اي شـما تأثیر بگذارد. آن گونه نزدیک شدن بـه ان ها یا تنش را در رابطه کاهش می دهد یا شروع بـه نابودی ان می کند.

 

اما کمتر احتمال دارد کـه احساسات بدی را ایجاد کند کـه جلسات بودجه و بررسی عملکرد را تحت تأثیر قرار می دهد تا این‌که با نگرش برتر انها ایراد بگیرید و بـه خاری در چشم انها تبدیل شوید. البته ممکن اسـت مشکل شـما خود بـه خود حل شود. انها ممکن اسـت از شـما جدا شوند. آخ. کـه صدمه دیده. اما خیلی احساس بدی نداشته باشید. شخصی نیست. این تجارت اسـت.

جدیدترین مطالب سایت