بهترین مشاغل جانبی برای کسب درآمد اضافی

بهترین مشاغل جانبی برای کسب درآمد اضافی

راه هاي‌ خلاقانه زیادی برای کسب درآمد اضافی وجوددارد. ما دراین قسمت از مجله تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین مشاغل جانبی برای درآمد بیشتر را منتشر کرده ایم.

 

چگونه درآمد بیشتری داشته باشیم؟

همه ی ما می توانستیم از مقداری پول نقد اضافی استفاده کنیم. فرقی نمی‌کند کـه شـما یک دانشجوی کالج باشید یا یک والدین شاغل. اینجاست کـه فشارهای جانبی کمک می کند. انجام یک شغل پاره وقت واقعی یک تعهد بزرگ اسـت، اما بهترین کارهای جانبی انعطاف پذیر هستند. یک کار جانبی با ساعات کاری کـه می توانید انتخاب کنید بسیار جذاب بـه نظر میرسد، اینطور نیست؟

 

خوشبختانه، بازار شلوغی هاي‌ جانبی انعطاف پذیر پر از فرصت اسـت. با کمی دانش، مشاغل جانبی می توانند بـه شـما کمک کنند تا پول بیشتری در روز درآمد داشته باشید. در این جا برخی از سودآورترین مشاغل جانبی برای هر شخصی کـه میـــخواهد مقداری درآمد اضافی داشته باشد، آورده شده اسـت.

 

1. ویرایشگر عکس شوید

ویرایشگر عکس شوید

هنگامی کـه ترزا اندرسون درسال 2014 صاحب یک بچه شد، شغل خودرا بـه عنوان یک تکیه گاه و ساز لباس کنار گذاشت تا بـه طور تمام وقت با پسرش در خانه بماند. با این حال، او بـه زودی متوجه شد کـه دلش برای داشتن یک منبع خلاق تنگ شده اسـت و آوردن مقداری پول اضافی برای خانواده‌اش واقعاً بـه مخارج کمک می کند.

 

اندرسون، اهل گرند رپیدز، میشیگان، از طریق مادر دیگری در مورد Fiverr، یک بازار خدمات مستقل شنیده بود. او پیوست و بـه زودی بـه عنوان یک ویرایشگر عکس بـه مدت پنج تا 10 ساعت در هفته در برنامه چرت پسرش کار می‌کرد.

 

اکنون، او 15 تا 30 ساعت در هفته وقت میگذارد و بسته بـه زمان مورد نیاز هر عکس، پول بیشتری دریافت می کند. اندرسون تا بـه امروز حدود 25000 دلار درآمد داشته اسـت. او مقداری از پول نقد را صرف سفر بـه انگلستان می کند کـه خانواده اش در آنجا زندگی می کنند و بقیه را برای آینده پسرش پس انداز می کند. او می گوید: «این یک راه عالی برای ادامه دادن بـه انجام کاری اسـت کـه دوست دارم، اما طبق برنامه خودم.

 


✅ مطالب مشابه: درآمد بیشتر با علامت ماه تولد خود «طالع بینی شغل»


 

2. مهارت های خود را برای یک کار جانبی سرگرم کننده و آسان به اشتراک بگذارید

بهترین مشاغل جانبی

اگر دریک موضوع دانشگاهی مانند علوم، ریاضی یا یک زبان خارجی تخصص دارید، یا اگر یک ساز موسیقی مینوازید، ممکن اسـت بتوانید در اوقات فراغت خود بـه بچه ها آموزش دهید. کلاس هاي‌ تدریس خصوصی و موسیقی طبق معمولً بعد از مدرسه ودر تعطیلات آخر هفته برگزار میشود، بنابر این اگر بچه دارید، باید کسی را در معرض داشته باشید تا در حین کار آن ها را تماشا کند. با این حال، در دوران همه ی‌گیری، تدریس خصوصی می تواند بـه اسانی در خانه یک چالش جانبی باشد.

 

هر شخصی کـه دریک موضوع خاص دانش دارد یا یک ساز مینوازد، می تواند ان را اجرا کند، اما کسانی کـه مدرک تدریس گواهی شده دارند طبق معمولً می توانند هزینه بیشتری برای خدمات خود دریافت کنند.

 

3. به عنوان یک هیئت منصفه ساختگی خدمت کنید

به عنوان یک هیئت منصفه ساختگی خدمت کنید

هیئت منصفه ساختگی پرونده هاي‌ حقوقی را در خانه بررسی می کنند و از طریق یک پرسشنامه آنلاین بازخورد ارائه می کنند. وکلا از بازخوردها برای تعیین نقاط قوت و ضعف در پرونده هاي‌ خود و همچنین محاسبه نگرش و نظر کلی در مورد پرونده هاي‌ خود برای استفاده در دادگاه استفاده می کنند. اعضای هیئت منصفه مقلد باید 18 سال یا بیشتر باشند. هیئت منصفه می توانند پرونده هایي را کـه میخواهند بررسی کنند انتخاب کنند. اگر میخواهید از خانه کار کنید، کار سهولت اسـت.

 

4. برای انجام کاری به بیرون رفتن

برای انجام کاری به بیرون رفتن

در شرکتی ثبت نام کنید کـه افرادی را استخدام می کند تا کارهایی را برای دیگرانی کـه وقت ندارند انجام دهند. در TaskRabbit.com «کـه دارای مکان هایي در 53 بازار در سراسر ایالات متحده، بریتانیا و کانادا اسـت»؛ مشتریان از طریق نمایه هاي‌ خود در وبسایت یا برنامه، ماموران را برای مشاغل مختلف مانند خرید مواد غذایی و مونتاژ مبلمان انتخاب می کنند.

 

اگر شـما انتخاب شده باشید، نرخ ساعتی مورد توافق خودرا بـه مشتری قبض میکنید. «TaskRabbit 15 درصد پورسانت دریافت می کند.» اگر قبلاً در زمینه خاصی مهارت دارید، مانند یک کاردان یا اسباب کشی، ساده‌ترین کار این اسـت کـه اینکار را بـه یک کار جانبی انعطاف پذیر تبدیل کنید.

 

5. برای جستجو در وب پول دریافت کنید

برای جستجو در وب پول دریافت کنید

برای حساب Bing/Microsoft Rewards ثبت نام کنید و با جست‌وجو، خرید یا بازی در Microsoft امتیاز کسب کنید. امتیازها را می توان برای کارت‌هاي‌ هدیه، ورودی‌هاي‌ قرعه‌کشی و کمک‌هاي‌ غیرانتفاعی، از جمله موارد دیگر، بازخرید کرد. اعضا بـه ازای هر جست‌وجو در Bing پنج امتیاز و یک امتیاز بـه ازای هر دلاری کـه در فروشگاه مایکروسافت خرید آنلاین می کنند، کسب می کنند. این پردرآمدترین کار جانبی نیست، اما قطعا ساده‌ترین اسـت.

 

6. یک مربی تناسب اندام شوید

جن بروئر، مادر هفت فرزند در روچستر، مینه‌سوتا، از او پرسید کـه چگونه میتواند ایروبیک را در حین شرکت در کلاس آموزش دهد – ودر همانجا استخدام شد. او اکنون برای هر کلاسی کـه تدریس می کند تا 50 دلار درآمد دارد. او می گوید: «نه تنها برای ورزش پول میگیرم، بلکه باشگاه بچه‌هایم را در محل تماشا می کند و من یک عضویت رایگان دریافت میکنم». بهترین بازی‌هاي‌ جانبی همیشه در دامان شـما نمی‌افتد، اما اگر تناسب اندام از قبل مورد علاقه انها باشد، این یکی برای اکثر مردم قابل دستیابی اسـت.

 

دیگر فرصت‌هاي‌ تناسب اندام: یوگا را آموزش دهید یا یک مربی شخصی شوید. شـما میتوانید ایروبیک رابا حداقل تمرین آموزش دهید، اگر چه برخی از باشگاه‌ها دوره‌هایي را در محل برای افزایش مهارت‌هاي‌ شـما ارائه میدهند. برای تبدیل شدن بـه یک مربی یوگا، بهتر اسـت گواهینامه دریافت کنید، کـه هزینه دارد. برای این کـه یک مربی شخصی باشید نیازی بـه مجوز ندارید، اما ارزش دریافت گواهینامه از طریق سازمانی برای خاطرجمعی از ایمنی و تقویت شهرت خودرا نیز دارد.

 


✅ مطالب مشابه: رمز و راز موفقیت بزرگان در کسب و کار را اینجا بخوانید


 

7. برای برخی از عکس های زیبایی که می گیرید پول دریافت کنید.

برای برخی از عکس های زیبایی که می گیرید پول دریافت کنید.

هرکسی کـه با دوربین گوشی هوشمند دست دارد، میتواند اینکار آسان را تجربه کند. Foap بـه عنوان یک پلت فرم محتوای بصری سفارشی شده برای شرکت ها برای جستجوی عکسها برای استفاده با مارک هاي‌ خود کار می کند. از طرف فروشنده، کاربران میتوانند یک نمایه ایجاد کنند و عکس‌هایي با شرح و برچسب برای شرکت‌ها اضافه کنند «طبق معمولً 5 دلار برای هر عکس». یا میتوانند بـه یک «مأموریت» بپیوندند و کارهای خاصی کـه نیاز بـه عکس‌هاي‌ منحصربه‌فرد و حرفه‌اي دارند، بـه آن ها ارائه شود.

 

8. عشق خود را به سگ ها و ورزش کردن را با سگ گردان یا نگهدارنده حیوانات خانگی ترکیب کنید.

عشق خود را به سگ ها و ورزش کردن را با سگ گردان یا نگهدارنده حیوانات خانگی ترکیب کنید.

اگر بـه حیوانات خانگی علاقه دارید، اینکار بسیار مناسب اسـت. از اطراف بپرسید، احتمالاً همسایه‌هایي را خواهید یافت کـه بـه شخصی نیاز دارند تا بـه حیواناتشان هوای تازه بدهد ودر حین کار یا خارج از شهر ورزش کنند. همچنین می توانید مشتریان را بـه صورت آنلاین پیدا کنید.

 

9. وبلاگ نویسی می تواند برای شما درآمد کسب کند

وبلاگ نویسی می تواند برای شما درآمد کسب کند

اگر بـه نظر میرسد کـه همه ی یک وبلاگ مادری دارند، بـه این دلیل اسـت کـه … دارند. مشاور و نویسنده Elisa Camahort Page، کـه یکی از بنیانگذاران BlogHer، یک شبکه وبلاگ نویسی اسـت، می گوید برای سودآوری خود، بـه صدایی پرشور، پست هاي‌ ثابت و توانایی استفاده از رسانه هاي‌ اجتماعی برای گسترش مخاطبان خود نیاز دارید.

 

اکثر وبلاگ نویسان از طریق شبکه هاي‌ تبلیغاتی مانند Google AdSense یا SheKnows درآمد کسب می کنند، اگر چه برخی برنامه همکاران آمازون را ترجیح می دهند، کـه بـه شـما امکان می دهد در ازای کمیسیون تا 10 درصد از فروش، بـه محصولات توصیه شده پیوند دهید. کاماهورت پیج می‌افزاید: «بعضی‌ها از وبلاگ خود بـه‌عنوان پلتفرمی برای تبدیل شدن بـه سفیران برند یا مشاوره یا کار آزاد برای شرکت‌ها استفاده میکنند».

 

مهارت هاي‌ اولیه HTML یا WordPress مفید هستند. توانایی گرفتن و جستجوی عکس‌هاي‌ خوب «کـه زیبایی و جذابیت سایت شـما را افزایش میدهد» و توانایی پیاده‌سازی محتوای ویدیویی مانند فیس‌بوک لایو و لایو اینستاگرام نیز همین‌طور اسـت. بـه خاطر داشته باشید کـه بـه احتمال زیاد با این فشارهای جانبی ثروتمند نمیشوید، بنابر این وبلاگ نویسی باید چیزی باشد کـه واقعاً از ان لذت می‌برید.

 

10. رسانه های اجتماعی را برای کسب و کار اجرا کنید

رسانه های اجتماعی را برای کسب و کار اجرا کنید

از مهارت‌هاي‌ رسانه‌هاي‌ اجتماعی خود برای کسب درآمد اضافی با راه‌اندازی یک حساب رسانه اجتماعی برای یک کسب‌وکار استفاده کنید. Amber Masters of Tulsa، Oklahoma، پین‌هایي ایجاد می کند و مدیریت کلی Pinterest را برای کسب‌وکاری انجام میدهد کـه اتفاقاً متوجه تصاویر خود در Pinterest شد و بـه سراغش رفت تا ببیند آیا او مایل اسـت بـه انها کمک کند یا خیر. او تخمین می زند کـه کمتر از 10 ساعت در ماه را صرف کار میکند، زیرا ابزارهای خودکار انجام کار را آسان‌تر کرده‌اند.

 

در حالی کـه Masters برای اینکار مورد توجه قرار گرفت، پست‌هاي‌ آزاد یا ساعتی در رسانه‌هاي‌ اجتماعی گاهی اوقات در سایت‌هایي مانند Mediabistro یا FlexJobs منتشر می شوند، بنابر این ارزش بررسی این نوع موقعیت‌ها را دارد.

 

بـه غیر از ان؛ مسترز پیشنهاد میکند: «همیشه بهترین کار خودرا انجام دهید، مهم نیست کـه چه کاری انجام می دهید. شـما هرگز نمی دانید کـه چه کسی تماشا می کند و چه فرصت‌هایي میتواند فقط با انجام کار خوب در اختیار شـما قرار گیرد. این وضعیت فقط بـه دامان من افتاد زیرا من سخت روی حساب شخصی خود در پینترست برای یکی از مشاغلم کار می کردم.”

 

11. یک راننده تحویل غذا شوید

کار بـه عنوان راننده تحویل یک کار جانبی بسیار جذاب و انعطاف پذیر اسـت. این از نظر فنی یک کار جانبی از خانه نیست، اما شـما طبق برنامه خود کار می‌کنید. این شـما را ثروتمند نخواهد کرد، اما رانندگی تحویل یکی از بسیاری از کارهای جانبی خوب برای پول اضافی اسـت.

 

12. رانندگی کردن و کسب درآمد خوب است.

رانندگی کردن و کسب درآمد خوب است.

ماشین خوبی دارید؟ در برنامه هاي‌ مسافربری عضو شوید. دست مزد مناسب اسـت، بـه خصوص با راهنمایی، اما شـما باید استراتژی خودرا بادقت برنامه ریزی کنید. اگر از مسافت پیموده شده اضافی در وسیله نقلیه خود ناراحت نیستید و سابقه رانندگی تمیزی دارید، ممکن اسـت بـه تازگی کار بعدی خودرا پیدا کرده باشید!

 

13. پرستار بچه

پرستار بچه

اگر عاشق کار با بچه ها هستید، نگه‌داری از کودک می تواند یک کار عالی باشد. برای این کـه یک پرستار بچه باشید، بـه یک بررسی پیشینه تمیز، تجربه با بچه ها و گواهی کمک هاي‌ اولیه/CPR نیاز دارید. دومی از نظر فنی مورد نیاز نیست، اما بیشتر والدین پرستار کودکی را ترجیح می دهند کـه برای مقابله با فوریت هاي‌ دکتری آموزش دیده باشد.

 

تا زمانی کـه مسئولیت پذیر، قابل اعتماد باشید و یک یا دو چیز را در مورد تعویض پوشک بدانید، نگه داری از کودک راهی عالی برای کسب درآمد اضافی اسـت. اگر می توانید در انجام تکالیف جبر نیز کمک کنید، امتیازهای اضافی.

 


✅ مطالب مشابه: معرفی بهترین شغل های ایران با سرمایه کم و درآمد بالا


 

در پایان

هنگامی کـه بهترین قدرت شغلی برای خود و بهترین تسکین استرس برای خودرا یاد گرفتید، بـه عنوان مثال، می توانید از انها بـه نفع خود در محل کار استفاده کنید.

جدیدترین مطالب سایت