شناخت شخصیت از طرح های ناخن

شناخت شخصیت از طرح های ناخن

شناخت شخصیت از مدل و طرح های ناخن

برای شناخت شخصیت هاي افراد می‌توان از مدل ناخن ها بهرهگیری نمود طرح هاي ناخنی که شخصیت تان را برملا میکنند.

 

آیا میدانید که از روی لاک و طرح هاي ناخن هم می‌توان به شخصیت طرف مقابل پی برد؟ اگر شما هم میخواهید که در اینکار تبحر داشته باشید، با ما همراه شوید.

 

طرح های حیوانات

هیچ چیز  شما را به اندازه مشاهده یک فیلم درمورد حیواناتی چون پاندا، شاد نمیکند. گرچه حمایت از حیوانات تنها خصوصیت بارز شما نیست، بلکه شما فردی هستید که از افراد محبوب تان نیز، مثل خانواده، دوست و حتی غریبه ها در موارد لازم، دفاع می‌کنید.

اتاق شما پر از وسایل مختلف هست، به این علت که دلتان نمی‌آید خاطرات قبل خود را دور بریزید. وقتی صحبت از ابراز احساسات میشود، شما همۀ وقت نخستین نفری هستید که از شدت احساسات، گریه خواهید کرد.

 

شناخت شخصیت از طرح های ناخن

طرح های حیوانات

 

طرح های هندسی 

شما تنها زمانی برای خرید میروید که احساس کنید واقعا به چیزی احتیاج دارید، در غیر این صورت دوست ندارید که پول تان را مدام صرف خرید لباس یا لوازمی که به آن ها احتیاج ندارید، کنید. منزل شما به شدت مرتب و منظم هست به این علت که از بی نظمی در هر شرایطی متنفرید. وقت شناسی شما نیز زبانزد خاص و عام هست.  

 

شناخت شخصیت از طرح های ناخن

طرح های هندسی

 

طرح های گلدار 

شما سعی میکنید تا جایی که در توان تان باشد زندگی تان را به برترین شکل ممکن پیش ببرید. دوست ندارید دیگران یک لحظه هم در مورد شما فکرهای منفی کنند. دوست دارید وقت تان را صرف خلق آثار خوشگل مثل یک تابلوی نقاشی کنید. اگر چه منزل شما گاهی بهم ریخته میشود، اما به سرعت هر چه تمام تر آن را به حالت قبل باز خواهید گرداند.

 

شناخت شخصیت از طرح های ناخن

طرح های گلدار

 

 

طرح های خالدار

 

عاشق گشت و گذار و تجربه چیزهای اخیر هستید. دوست دارید همۀ وقت دیگران را شاد مشاهده نمایید، حتی زمانی که لایق اش نیستند.
 
اهداف بلند مرتبه اي در زندگی دارید که ترجیح می‌دهید برای رسیدن به انها تلاش کنید. از تماشای فیلمهای کلاسیک مثل «زن خوشگل» لذت می‌برید. دوستان تان به اندازه دو چشم شان به شما اعتماد دارند.

 

شناخت شخصیت از طرح های ناخن

طرح های خالدار

 

طرح فرنچ 

شما فردی رک هستید که به این خصوصیت خود نیز افتخار می‌کنید. وقتی به خرید می‌روید، فهرست تان را از قبل آماده کرده اید و می‌دانید که دقیقا چه می‌خواهید.
 
صداقت شما همۀ وقت زبانزد شریک زندگی تان هست. شما نخستین نفری هستید که دوستان تان برای حل مشکلات خود به شما رجوع میکنند.

 

شناخت شخصیت از طرح های ناخن

طرح های فرنچ

 

طرح های سایه روشن

دوست دارید کمی دور از دسترس و مرموز به نظر آیید. با همکاران تان مهربان و صمیمی هستید اما آن ها چیز زیادی درمورد زندگی خصوصی شما نمی‌دانند.
 
در تعطیلات آخر هفته، بیرون رفتن از منزل را به ماندن در آن ترجیح میدهید. اگر پولی به دست تان برسد به جای ذخیره کردن، دوست دارید که آن را به سرعت صرف کارهایی که دوست دارید، کنید.

 

شناخت شخصیت از طرح های ناخن

طرح های سایه روشن

 

طرح های راه راه

شما فردی به شدت منظم هستید. شخصیت شما ساختار اثبات و محکمی دارد که به این سادگی ها دگرگون نمیشود. اگر اراده کنید، قادر به انجام هر کاری خواهید بود. ترجیح میدهید کارهایتان را اولویت بندی و طبق انها عمل کنید. از مشاهده تابلوهای هنری در منزل تان نیز نهایت لذت را می‌برد.

 

شناخت شخصیت از طرح های ناخن

طرح های راه راه

 

طرح فرنچ برعکس

بیدار ماندن در شب را به هر چیز دیگری ترجیح میدهید. از یک جا نشستن بیزارید و دوست دارید که همۀ چیز را تجربه کنید. کمتر جای جالب و تفریحی هست که نرفته باشید.
 
از ریسک کردن، به خصوص در محیط کار لذت می‌برید. اعتقاد شما این هست که بدون ریسک کردن، پاداش نیز دریافت نخواهید کرد. در آخر، هیچ چیز اکثر از تماشای یک فیلم در شبی آرام برایتان لذت بخش نخواهد بود.

 

شناخت شخصیت از طرح های ناخن

طرح های فرنچ برعکس

 

طرح آبرنگی

کودکی خود را در عالم رویا سپری کرده اید، اگر چه هنوز هم گاهی غرق رویاهای شیرین خود می‌شوید. تابستان را اکثر از دیگر فصل ها دوست دارید.
 
دراز کشیدن زیر نور آفتاب در ساحل دریا، در حالی‌که نوشیدنی به دست گرفته اید و کتاب می‌خوانید، لذت بخش ترین تجربه اي ست که می‌توانید داشته باشید. عاشق رژ صورتی هستید و همۀ وقت چندتایی از آن را در کیف آرایشی خود حمل میکنید.

 

شناخت شخصیت از طرح های ناخن

طرح های آبرنگی

 

جدیدترین مطالب سایت