آموزش رفع خش بر روی ماشین

آموزش رفع خش بر روی ماشین

چگونه خش ماشین را پاک کنیم ؟

خش ماشین یکی از اتفاقات نادر هست که برای اکثر شهروندان اتفاق می افتد در ادامه میتوانید با این آموزش ما را دنبال نمایید.

 

به گزارش تالاب اول باید این را نظر داشته باشید به چه میزان رنگ ماشینتان صدمه دیده هست آیا توسط مواد شیمیایی سخت آسیب دیده و یا در اثر یک ضربه شدید. در مورد آسیب هاي جدی از دست شما کاری بر نمی‌آید اما خط وخش هاي کم را میتوان ترمیم کرد.

 

پیدا کردن کد رنگ ماشین

نخستین کار برای رهایی از خط و خش رنگ ماشین این هست که کد رنگ مخصوص ماشینتان را پیدا کنید که معمولا به صورت برچسب یا پلاک فلزی در زیر کاپوت یا جایی در اتومبیل نصب شده هست.

 

این را در نظر داشته باشید ممکن هست کد یک رنگ از ماشین در سال هاي متفاوت از هم فرق داشته باشد با کد رنگ مخصوص ماشین خود رنگ مورد نظر را تهیه کنید.

 

خراش های خیلی کم

خراش هاي جزئی، نیاز به رنگ ندارد شما می‌توانید با یک جلای ساده «سمباده خیلی نرم» رنگ ماشینتان را به حالت اول برگردانید.

آموزش رفع خش بر روی ماشین

مرحله اول برای رفع خراش ابتدا باید سطح خراش افتاده را به خوبی با یک دستمال تمیز پاک کرده به نحوی که اثری از چرک و خاک روی آن باقی نماند شما می‌توانید با بهرهگیری از یک حلال، روغن و یا موم بر ‌جا مانده بر روی خراش را کاملا تمیز نمایید اینکار به بهتر چسبیدن رنگ بر روی سطح خراش خورده کمک می‌کند.

 

روشهای کار بستگی به انواع خراش میتوان از روشهای گوناگونی برای رنگ زدن بهرهگیری کرد از جمله رنگ زدن با پد، اسپری و یا به روش قلمی آن چنان که در شکلهای زیر آمده هست.

آموزش رفع خش بر روی ماشین

رفع خش گیری خودرو

آموزش رفع خش بر روی ماشین

آموزش رفع خش گیری خودرو

آموزش رفع خش بر روی ماشین

روش رفع خش گیری خودرو

آموزش رفع خش بر روی ماشین
 
 
منبع : فردا
جدیدترین مطالب سایت