گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از گرانترین ماشین شاسی بلند دنیا را منتشر کرده ایم. ارزش هر کدام از این زیبایی ها بیش از یک میلیون دلار اسـت.

 

13 ماشین شاسی بلند فوق‌العاده گران‌ قیمت 

این نمونه‌هاي‌ زیبا کـه از مبلغی بسیار ناچیز و کمی کمتر از دویست دلار شروع می شوند و تا بیش از دو میلیون دلار را در بر میگیرند، از انواع خودرو‌هایي هستند کـه اکثر ما میتوانیم رویای لمس ان‌ها را داشته باشیم، چه برسد بـه داشتن ان. با توجه بـه این کـه رولزرویس کولینان بالاخره رسمی شد، بـه این نتیجه رسیدیم کـه باید نگاهی بـه عده اي از گران‌ترین ماشین هایي بیندازیم کـه تا بـه حال در خیابان‌هاي‌ این سرزمین منصفانه زیبا شده‌اند.

 

این خیره‌کننده‌ها زیبایی‌شناسی خالص رابا عملکرد باورنکردنی و حتی برچسب‌هاي‌ قیمت باورنکردنی‌تر ترکیب میکنند. هر شاسی بلندی کـه در این جا فهرست کرده‌ایم، کاملاً منحصربه‌فرد اسـت و شخصیت خاص خودرا دارد کـه با مالک خوش شانس مطابقت دارد. عده اي از این‌ها بـه گونه اي طراحی شده اند کـه توسط شـما هدایت شوند، عده اي از آن ها صرفاً برای این طراحی شده اند کـه شـما در مورد ان سوار شوید.

 

بیشتر بخوانید: تیگو 7 پرو خودرویی موفق در اروپا + مشخصات

 

1. بنتلی بنتایگا – 195000 دلار

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

یک بنتلی زیبا با قیمت 200 هزار دلار از محدوده پایین تر شروع میشود. چه کسی فکرش را میکرد کـه چنین برند پردرآمدی با قیمت ارزان ان را در این جا پایین بیاورد؟ درسال 2018؛ این واقعیتی اسـت کـه ما با ان روبه‌رو هستیم. بنتلی در واقع حریف مستقیم رولزرویس کولینان فوق الذکر اسـت. با این حال، این مدل خاص، بنتایگا، بسیار ارزان‌تر از رولز رویس اسـت. این خودرو قدرت بیشتری را در قالب 6.0 لیتری W12 خود ارائه میکند کـه 600 اسب بخار قدرت و 640 پوند فوت گشتاور تولید میکند.

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

حداکثر سرعت این زیبایی 187 مایل در ساعت اسـت، در مقایسه با 155 مایل در ساعت اگر در رولز هستید. البته، شـما هرگز رویای رسیدن بـه این سرعت ها را در جاده هاي‌ عمومی در حال حاضر نمی‌بینید… البته گزینه هاي‌ سفارشی سازی زیادی دراین بنتلی وجوددارد، بنابر این در حالی کـه این گزینه برای ما بـه عنوان گزینه “ارزان” شروع می‌شود، می توانید ان قیمت را ببینید. اگر شروع بـه تغییر بیت‌ها از این جا و آنجا کردید، سر بـه فلک می کشید.

 

2. مرسدس بنز AMG G65 – دلار 217900 

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

بعدی یک مرسدس بنز اسـت، با مدلی کـه هر زمان کـه کسی از SUV ها نام می برد، بلافاصله برای چندین دهه در گفت‌وگو مطرح می شد. این سبک جعبه اي و تزلزل ناپذیر برای برند مرسدس نمادین اسـت. وزن این پسر بد کمی کمتر از سه تن اسـت ودر عین حال میتواند در کمتر از 5 ثانیه بـه سرعت 60 مایل در ساعت برسد.

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

مرسدس بنز AMG G65 توانایی سفر های خارج از جاده را نیز دارد. این یک فضای داخلی لوکس دارد تا بـه شـما این حس را بدهد کـه همیشه از یک سواری آرام در مسیر سریع، هر زمینی کـه باشد، لذت می‌برید. موتور 6.0 لیتری V12 بیتوربو ان طلای عملکرد خالص اسـت، زیرا 621 اسب بخار قدرت و 738 پوند فوت گشتاور تولید می کند. چشمگیر. بله، ما موافقیم: G65 هنوز هم یک چیز کمال مهندسی و یک افسانه در میان SUV ها اسـت.

 

3. Bowler EXR-S – دلار 225000 

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

Bowler EXR-S احتمالاً برای شـما آشنا بـه نظر می رسد، و بله درست حدس زدید: بر اساس یک لندرور ساخته شده اسـت. اجازه ندهید این شـما را گول بزند، با این حال، هنوز هم یک ماشین لوکس اسـت کـه فقط می توانید رویای داشتن ان را داشته باشید. در حالی کـه خاستگاه طراحی ان در لندروور رنج روور اسپورت اسـت، این زیبایی شامل رول کیج، آینه هاي‌ گرم شونده، بازرسی آب و هوای دو ناحیه اي و حتی اتصال بلوتوث پیشرفته برای همه ی دستگاه هاي‌ مدرنی اسـت کـه می توانید کار کنید.

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

بـه زیر کاپوت نگاهی بیندازید و یک موتور 5 لیتری V8 سوپرشارژ چشمگیر خواهید دید کـه 550 اسب بخار قدرت دارد. این مقدار زیادی اسـت. در واقع، برای عکاسی از این ماشین تا سرعت 60 مایل در ساعت در کمتر از 4 ثانیه کافی اسـت. با قیمت «فقط» 225000 دلار کاملاً جدید در جلوی زمین، این خیره کننده کوچک بـه نظر یک معامله اسـت. امیریت؟

 

4. Rhino GX – دلار 229000 

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

Rhino GX ممکن اسـت شبیه یک مخزن چرخدار بـه نظر برسد، اما ظاهر سخت بیرونی ان کلاهبرداری اسـت: در داخل شـما هنوز هم فضای داخلی لوکسی را دارید کـه میخواهید با یک مدل برتر مرتبط کنید. یکی از درهای بزرگ و صندوقدار ان را باز کنید و از زیبایی درونی راینو متحیر خواهید شد.

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

این یکی از مدل هاي‌ SUV لوکس اسـت کـه روی پلت فرم فورد قرار می گیرد. اما بازهم، اجازه ندهید کـه شـما را گول بزند. این چیزی جز معمولی اسـت. شاسی بلند F-450 Super Duty ممکن اسـت بـه اندازه برخی دیگر از شاسی بلندهای فهرست شده در این جا لوکس بـه نظر نرسد، اما قدرت ان بسیار زیاد اسـت و با موتور 6.7 لیتری V8 دیزلی یا 6.8 لیتری V10 بنزینی قابل مقایسه اسـت. البته چهار چرخ متحرک بـه صورت استاندارد دراین خودروی گرانقیمت عرضه می‌شود.

 

5. هلند و هلند رنج روور – 244500 دلار

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

هلند رنج روور در واقع یک خودروی لوکس با طراحی خاص بود کـه لندرور تنها در ایالات متحده عرضه کرد. حدس بزنید چند مورد در معرض عموم قرار گرفت؟ پایین تر. نه، پایین تر. تنها 30 دستگاه از این مدل تا کنون بـه فروش گذاشته شده اسـت. در مورد انحصاری صحبت کنید هلند دارای یک موتور 5.0 لیتری V8 سوپرشارژ بود کـه 550 اسب بخار قدرت و 502 پوند فوت گشتاور تولید می کرد.

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

در داخل، فضای داخلی خیره‌کننده بود، با روکش‌هاي‌ چرم اسپرسو و روکش‌هاي‌ چرم قهوه‌اي رنگ خوش طعم و روکش‌هاي‌ گردوی فرانسوی. حتی تزئینات حکاکی شده و تشک هاي‌ کف منحصر بـه فرد برای هر وسیله نقلیه وجوددارد. هر یک از این زیبایی‌ها با یک بسته صندلی عقب اجرایی و یک محفظه بار کـه شامل یک قاب اسلحه بود، عرضه شد.

 

بله، شـما این را خواندید: یک قاب اسلحه 100٪ چرم اصل کـه می تواند دو تفنگ ساخت هلند را در خود جای دهد. اگر این امر آمریکایی ها را فریاد نمی‌زند، پس هیچ کاری انجام نمی‌دهد.

 

6. رنج روور SV کوپه – 295995 دلار

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

این یکی کمتر از 300 هزار دلار قیمت دارد. این خودرو بر اساس SVAutobiography Dynamic ساخته شده اسـت و SV Coupe برای یک SUV سه در قیمت بسیار بالایی را طلب می کند.

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

این خودروی لوکس دارای درهای 55 اینچی اسـت. انها اجازه ورود راحت تر بـه صندلی هاي‌ عقب را می‌دهند و شـما نیز می توانید بـه اسانی از ان خارج شوید. دقیقا همان چیزی اسـت کـه از یک وسیله نقلیه لوکس مانند این انتظار دارید. تزئینات چوب Nautica ترکیبی از چنار و گردو برای ظاهری جاودانه و باکلاس اسـت. لندرور گفته اسـت کـه دیگر از این مدل هرگز تولید نخواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:  چه زمانی باید روغن خودروی خود را تعویض کنید؟

 

7. Lexani Motor Cars Cadillac Escalade – دلار 320,000 

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

با انصراف از خط 300 هزار دلاری، اکنون یک مدل شاسی بلند کادیلاک داریم، برای کسانی کـه از تجملاتی کـه کادیلاک ارائه می دهد راضی نیستند. طراحی این جانور چیزی قابل دیدن اسـت و کلمات بـه سختی ان را درست می کنند. این یک مدل کاملا سفارشی اسـت ودر این جا نحوه انجام ان آمده اسـت.

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

بنابر این، در واقع یک شرکت وجوددارد کـه می تواند شـما را بـه چیزی تبدیل کند کـه می تواند اسکالید را بـه چیزی تبدیل کند کـه می تواند با قدرت یک جت لوکس رقابت کند، اگر شـما بـه ان علاقه دارید. Lexani Motor Cars کادیلاک قدیمی خسته‌کننده شـما را میبرد و ان‌قدر لوکس در ان قرار میدهد کـه احساس می کنید هرروز برای صبحانه خاویار میخورید کـه صاحب این شماره جذاب هستید.

 

یک تلویزیون 48 اینچی منحنی 4K وجوددارد. بله، آن قدر دیوانه اسـت. چوب زامبرانو مشکی، صدای فراگیر، مقداری محل نگه داری نوشیدنی سرد منظم و مرتب، میزهای جمع شونده… همه ی این‌ها در چیزی اسـت کـه بـه اسانی از A بـه B می رسد. نه این کـه واقعاً بخواهید وقتی بـه انتهای دیگر رسیدید بیرون بروید. این زیبایی حتی دارای نورپردازی فیبر نوری و تریم 24 عیار اسـت. مجنون در غشا.

 

8. رولزرویس کولینان – 325000 دلار

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

در این جا هستیم، 5 هزار دلار دیگر می تواند رولز رویس کولینان افسانه اي را برای شـما بخرد. این همان چیزی اسـت کـه قبلاً در مورد ان صحبت کردیم و هنوز بـه بالای محدوده قیمت ویژه ما نزدیک نیست. این سرخ شده کوچک اسـت. با این حال، در حالی کـه ما این جا هستیم، ممکن اسـت در مورد ویژگی ها بـه شـما بگوییم.

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

این SUV همه ی چیز در مورد فضای داخلی لوکس اسـت، با صندلی هاي‌ عقب برای دو یا سه نفر، صندلی هاي‌ در عقب و بالابر تعلیق. قدرت ان از یک موتور 12 سیلندر 6.75 لیتری بیتوربوی آشنا تامین می‌شود کـه 563 اسب بخار قدرت و 627 پوند فوت گشتاور بـه شـما می دهد. البته چهار چرخ محرک بـه صورت استاندارد ارائه می‌شود. حداکثر سرعت درحدود 155 مایل در ساعت اسـت.

 

9. Mercedes-Maybach G650 Landaulet – دلار 527,400

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس
حالا داریم صحبت می‌کنیم، مرز نیم میلیون دلار را شکستیم. مرسدس-مایباخ G650 Landaulet یک محدوده انحصاری اسـت کـه برچسب قیمت را توجیه می کند. تنها 99 مورد از این‌ها تا بـه حال برنامه ریزی شده بود کـه ساخته شوند، بنابر این ما وام مسکن خودرا بر این واقعیت می‌گذاریم کـه شـما هرگز یکی از انها را ندیده اید، چه رسد بـه این کـه نزدیک بـه داشتن ان باشید.

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

بنابر این، با این هزینه هنگفت مقدار زیادی از اتاق پا و سر بـه همراه دارد. بـه خاطر مسیح، جاهای لیوان گرم و سرد می گیرید. این معامله واقعی اسـت – کـه، اگر منصف باشیم، شـما برای نیم میلیون معامله بزرگ انتظار دارید. البته، یک پارتیشن حریم خصوصی نیز وجوددارد. این مرسدس بنز دارای یک موتور 6.0 لیتری بیتوربو V12 اسـت کـه 630 اسب بخار قدرت و 737 پوند فوت گشتاور تولید می کند.

 

10. مرسدس بنز G63 AMG 6×6 – دلار 544,378

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

بازهم مرسدس دیگری! آلمانی ها معمولاً نمایشگاه ماشین را می دزدند. مرسدس بنز G63 AMG 6×6 یکی از شناخته شده‌ ترین خودرو های لوکس سوپر دوپر در رده شاسی‌بلندها اسـت. شش چرخ دارد. بیایید فقط این را تکرار کنیم تا فکر نکنید ما داریم BS صحبت می‌کنیم.

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

بله، این طراحی فوق العاده دیوانه وار تولید شد و این 6 در 6 – حتی با تایپ کردن ان هم عجیب بـه نظر می رسد – 8487 پوند وزن دارد. این خودرو بـه موتور 5.5 لیتری V8 بیتوربو مجهز شده اسـت کـه 536 اسب بخار قدرت و 560 پوند فوت گشتاور تولید می کند. البته نیرو مستقیماً از طریق گیربکس اتوماتیک 7G-TRONIC بـه هر یک از شش چرخ منتقل میشود. و چه 6 در 6 بدون مجموعه اي از ویژگی هاي‌ مضحک و جالب آفرود کامل میشود؟

 

11. کارلمان کینگ – 2 میلیون دلار

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

اگر فکر میکردید کـه آخرین مورد شیرین بود، این پسر بد را ببینید، کـه برای شـما 2 میلیون دلار خرج می کند. Karlmann King ممکن اسـت شبیه یک SUV باشد کـه بـه تازگی از کمیک استریپ مارول فرار کرده اسـت، اما خیر، این یک معامله واقعی اسـت. این خودرو روی یک شاسی فورد F-550 قرار دارد، بـه این معنی کـه بـه اندازه کافی بزرگ و قوی اسـت کـه بتواند 13000 پوند وزن این شماره سنگین را حمل کند.

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

میبینید کـه فورد این نوع کارها را درست انجام می دهد. با این همه ی وزن، یک اشکال کوچک وجوددارد: حداکثر سرعت تنها 87 مایل در ساعت. البته برای کارهای جاده اي خوب اسـت، اما برای چنین تولید لوکسی کمی ناامید کننده اسـت.

 

با این حال، هیچ چیز ناامید کننده نیست، همه ی چیز لوکس شاهزاده و شاهزاده خانم اسـت. میتوانید پادشاه، ملکه و همه ی دوستانشان را نیز در این جا بنشینید، زیرا میتواند تا هفت – بله هفت – مسافر را در خود جای دهد. البته، یک تلویزیون جمع شونده، یک یخچال، چند میز بازشو برای متعادل کردن فلوت شامپاین شـما، و یک دستگاه قهوه ساز داخلی وجوددارد. شیرین!

 

12. Dartz Prombron Black Russian – قیمت نامشخص

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

این یکی خیلی خوب اسـت کـه حتی نمی‌توانیم قیمتی برای ان بگذاریم. با این حال، ما می دانیم کـه سایر مدل‌هاي‌ مشابه با قیمتی بیش از یک میلیون دلار فروخته شده‌اند، بنابر این احتمالاً این قیمت اگر دو برابر بیشتر نباشد، تقریبا مشابه اسـت. بـه هرحال، این مدل بسیار روسی دارای موتور 8.1 لیتری دیزلی با قدرت 450 اسب بخار و گشتاور سنگین 627 پوند فوت اسـت.

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

این خودرو روی چرخ‌هاي‌ 22 اینچی ضد گلوله قرار می گیرد، در صورتی کـه بـه فعالیت‌هاي‌ گانگستری روسی دست پیدا کنید – البته این همان چیزی اسـت کـه شـما بـه عنوان یک ماشین فرار نامحسوس از ان استفاده می کنید، درست اسـت؟ خوب اگر در نهایت توسط پلیس اسلحه دار یا گانگسترهای دیگر تعقیب میشوید، حداقل دارای شیشه هاي‌ ضد گلوله و محافظ فوق العاده منحصر بـه فرد زیر بدنه اسـت.

 

13. Bentley Dominator – قیمت نامشخص

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

درسال 1994؛ بنتلی این زیبایی را ساخت ودر نهایت چیزی درحدود 4.6 میلیون دلار برای انها هزینه داشت. این نخستین ساخت SUV این خودروساز بود کـه بـه طور خاص برای پادشاه برونئی ساخته شد. ما این را نمی سازیم، او ان را فقط برای خودش سفارش داده بود. میدونی چندتا ساخته شد؟

گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

این بدان معناست کـه هر کدام با قیمتی درحدود 700 هزار دلار بـه دست می آیند – اما این در صورتی اسـت کـه از قیمت‌هاي‌ دو و نیم دهه قبل استفاده کنید. درنظر گرفتن تورم، این امر اکنون ارزش آن ها را بسیار زیاد می کند. بیایید بگوییم فقط خدا میداند کـه این چیزها چقدر در بازار اینروزها بـه فروش میرسند. Dominator بر روی یک شاسی کلاسیک رنجروور ساخته شده اسـت ودر واقع نقش مهمی در دور نگه داشتن شرکت از ورشکستگی در ان زمان داشت.

 

بیشتر بخوانید: وقتی ماشین جوش اورد باید چیکار کنیم ؟+ چرا ماشین جوش می اورد ؟

 

در پایان

این لیستی غیر جامع از عده اي از گرانترین خودرو های تولید شده در تاریخ خودرو اسـت. اگر این موارد زیر یقه شـما را کمی داغ نمیکند، واقعاً از ماشین خوشتان نمی‌آید. لذت ببرید.

جدیدترین مطالب سایت