10 تا از گران ترین لامبورگینی های جهان

10 تا از گران ترین لامبورگینی های جهان

گران ترین لامبورگینی : دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز و دوست داران ماشین هاي‌ لوکس و خارجی لیستی از گرانقیمت ترین لامبوگرینی هاي‌ دنیا را منتشر کرده ایم.

 

گران ترین لامبورگینی های جهان کدامند؟

گران ترین لامبورگینی هاي‌ جهان از دیوانه ترین خودرو های اسپرتی هستند کـه تا بـه حال دیده اید. اما برای این کـه بتوانید یکی بخرید، بـه جیب هاي‌ عمیقی نیاز دارید. ما حداقل 1.6 میلیون دلار عمیق صحبت میکنیم، اما اگر بهترین را می‌خواهید بیشتر از 6 میلیون دلار عمق صحبت میکنیم! بنابر این، بیایید ببینیم این همه ی تبلیغات درباره چیست. در این جا لیستی از 10 لامبورگینی گرانقیمت جهان آورده شده اسـت.

 

10 گران قیمت ترین لامبورگینی جهان

10. Mansory Carbonado Apertos

گران ترین لامبورگینی جهان در سال 2023

ارزش تخمینی: 1.6 میلیون دلار

Mansory Carbonado Apertos دهمین لامبورگینی گرانقیمت جهان اسـت. چندین سال پیش بـه قیمت 1.6 میلیون دلار فروخته شد. منصوری یک آونتادور رودستر معمولی را بـه چیزی منحصربه‌فرد تبدیل کرد و همه ی چیز را از بدنه تا فضای داخلی بازسازی کرد.

 

بدنه از فیبر کربن مات ساخته شده اسـت کـه ظاهری مخفیانه بـه ان بخشیده اسـت و داخل ان با چرم مشکی و زرد و دوخت هاي‌ دقیق تزئین شده اسـت. Apertos تنها بـه سه مدل محدود شده اسـت و دارای گزینه ارتقاء توربوی دوقلو اسـت کـه موتور 6.5 لیتری V12 را بـه 1250 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر می‌رساند.

 

فقط برای روشن بودن، این بدان معناست کـه Apertos می‌تواند بـه حداکثر سرعت 380 کیلومتر در ساعت «236 مایل در ساعت» برسد و تنها در 2.6 ثانیه از صفر بـه 100 کیلومتر در ساعت برسد! این اتومبیل همچنین با امکان انتخاب بین دو چرخ آلیاژی سبک آهنگری با اندازه‌هاي‌ مختلف با لایه‌هاي‌ کربنی عرضه میشود.

 

بیشتر بخوانید: عکس های دیدنی از ماشین های تمام لوکس و گران قیمت

 

9. Mansory Carbonado GT

گران ترین لامبورگینی جهان در سال 2023

ارزش تخمینی: 2 میلیون دلار

Carbonado GT کـه در نمایشگاه خودروی ژنو 2013 برای علاقه مندان و کلکسیونرها رونمایی شد، یکیدیگر از انواع سری Carbonado منصوری اسـت. GT کـه توسط خود تیم منصوری “گاو ساخته شده از کربن” لقب گرفته اسـت، از سر تا پا کاملاً با فیبر کربن پوشیده شده اسـت. این شامل سپرهای اصلاح شده، گلگیرهای کشیده و دامن هاي‌ جانبی اصلاح شده اسـت.

 

فضای داخلی ان چیزی اسـت کـه برای یک خودروی سوپر اسپرت 2 میلیون دلاری انتظار دارید. این اتومبیل دارای روکش چرم درجه یک دو رنگ، ترکیب با عناصر فیبر کربن در سرتاسر، و دوخت کنتراست اسـت کـه بـه لامبورگینی حس اسپرت ظریفی می بخشد.

 

آن ها همچنین دکمه استارت را از کنسول مرکزی بـه پوشش سقف منتقل کرده اند، چیزی کـه اغلب نمیبینید. از نظر عملکرد، Carbonado GT با یک موتور 6.5 لیتری V12؛ دو توربوشارژر، یک سیستم اگزوز اسپرت کاملاً جدید و رینگ‌هاي‌ فورج فوق سبک با لایه‌هاي‌ فیبر کربنی عرضه می شود.

 

بـه لطف این مشخصات، این ماشین 1600 اسب بخار قدرت دارد، بـه حداکثر سرعت 370 کیلومتر در ساعت «230 مایل در ساعت» می رسد ودر 2.1 ثانیه از صفر بـه 100 کیلومتر در ساعت می رسد!

 

8. Pregunta Concept

گران ترین لامبورگینی جهان در سال 2023

ارزش تخمینی: 2.1 میلیون دلار

لامبورگینی Pregunta Concept در نمایشگاه اتومبیل پاریس در اکتبر 1998 رونمایی شد. این یکی از آخرین مدل هایي بود کـه لامبورگینی قبل از تحویل گرفتن توسط گروه فولکس واگن ساخته بود. این ماشین بر پایه دیابلو دیفرانسیل عقب ساخته شده بودو از همان V12 530 اسب بخاری استفاده میکرد.

 

Pregunta یک وسیله نقلیه مفهومی اسـت کـه از صنعت هوافضا الهام گرفته اسـت. عمدتاً از فیبر کربن ساخته شده اسـت و از دوربین بـه جای آینه هاي‌ جانبی و نور فیبر نوری در تمام فضای داخلی استفاده میکند. لامبورگینی ادعا کرد کـه پرگونتا می‌تواند بـه حداکثر سرعت 207 مایل در ساعت برسد و 0-62 را در 3.9 ثانیه طی کند. این کـه آیا این درست اسـت یا نه، نامشخص اسـت، اما اگر درست باشد، بهترین اتفاق خواهد بود.

 

این اتومبیل درسال 2013 با قیمت 2.1 میلیون دلار بـه فروش رسید و یکی از گرانقیمت ترین لامبورگینی هاي‌ جهان شد.

 

7. Reventón Roadster

گران ترین لامبورگینی جهان در سال 2023

ارزش تخمینی: 2.2 میلیون دلار

لامبورگینی رونتون رودستر در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت درسال 2009 رونمایی شد. این ماشین از مدل قبلی خود، Reventón پیروی می‌کند، اما با تفاوت هاي‌ قابل توجهی همراه اسـت، از جمله موتور 6.5 لیتری V12؛ 661 اسب بخار، گشتاور 487 پوند فوت و ظرفیت رسیدن بـه حداکثر سرعت 205 مایل در ساعت.

 

از نظر ارتفاع با کوپه در همه ی چیز بـه جز ارتفاعش یکسان اسـت و از همان بدنه کربنی تشکیل شده اسـت کـه روی یک چارچوب فولادی قرار گرفته اسـت. با این حال، این فضای داخلی اتومبیل اسـت کـه با نمایشگرهای کریستال مایع چند حالته بـه سبک هواپیما، روی بدنه آلومینیومی و فیبر کربنی، متر G-forge و روکش چرمی لوکس با دوخت کنتراست، نشان می‌دهد.

 

Reventón Roadster در مجموع فقط بـه پانزده اتومبیل محدود بودو علیرغم قیمت 2.2 میلیون دلاری، هر پانزده ماشین بـه سرعت توسط علاقه مندان خریداری شد.

 

6. Aventador J

گران ترین لامبورگینی جهان در سال 2023

ارزش تخمینی: 2.8 میلیون دلار

این آونتادور منحصر بـه فرد، نسخه محدود در نمایشگاه ماشین ژنو درسال 2012 بـه نمایش گذاشته شد. این خودروی مفهومی هیچگونه پنجره یا سقفی ندارد اما بـه یک موتور 6.5 لیتری V12؛ 700 اسب بخار و گیربکس تک کلاچه مجهز شده اسـت.

 

همچنین دارای یک دیفیوزر عظیم در جلو و عقب بـه همراه چرخ‌هاي‌ 20 اینچی در جلو و چرخ‌هاي‌ 21 اینچی در پشت اسـت کـه بـه فن‌هاي‌ فیبر کربنی نیز مجهز شده‌اند تا ترمزها بیش از حد گرم نشوند. تعداد زیادی از “تجملات” از جمله تهویه مطبوع و رادیو حذف شده اند تا ان را تا حد امکان سبک کنند.

 

صندلی ها از یکی از مواد سفارشی لامبورگینی بـه نام «پوست کربن» ساخته شده اند کـه بافتی از الیاف کربن اسـت کـه در رزین آغشته شده اسـت. آونتادور J پیش از معرفی در نمایشگاه ژنو بـه قیمت 2.8 میلیون دلار فروخته شده بود.

 

بیشتر بخوانید: معرفی 10 مورد از بهترین ماشین های سدان

 

5. Sesto Elemento Concept

گران ترین لامبورگینی جهان در سال 2023

ارزش تخمینی: 2.8 میلیون دلار

کانسپت Sesto Elemento در نمایشگاه اتومبیل پاریس درسال 2001 بـه نمایش گذاشته شد. این اتومبیل دارای یک موتور V10 با قدرت 570 اسب بخار، یک گیربکس شش سرعته اسـت و تقریبا بـه طور کامل از فیبر کربن سبک وزن ساخته شده اسـت کـه وزن ان حدود 2200 پوند اسـت.

 

از نظر طراحی، ما در مورد همه ی چیز سیاه و سفید با جزئیات قرمز ظریف و صاف ترین خطوطی کـه تا بـه حال دیده اید صحبت میکنیم. لامبورگینی ادعا میکند کـه این اتومبیل می‌تواند تنها در 2.5 ثانیه بـه سرعت 62 مایل در ساعت برسد و حداکثر سرعت ان بیش از 185 مایل در ساعت اسـت.

 

تنها بیست کانسپت Elemento درسال 2011 تولید شد کـه هر کدام ظرف چند روز پس از معرفی بـه فروش رسید.

 

4. Miura Concept

گران ترین لامبورگینی جهان در سال 2023

ارزش تخمینی: 3 میلیون دلار

لامبورگینی میورا مفهومی در ژانویه 2006 در مرکز رسانه اي پالی بـه مهمانان ارائه شد. لامبورگینی سبک رترو برای بزرگداشت چهلمین سالگرد معرفی کانسپت اصلی میورا درسال 1966 سفارش داده شد.

 

این اتومبیل توسط والتر دی سیلوا، مدیر طراحی لامبورگینی طراحی شد و با موتور V12 برگرفته از لامبورگینی مورسیلاگو عرضه شد.

 

این اتومبیل دارای سیستم چهارچرخ متحرک پیشرفته با اسپویلر عقب رو بـه بالا، ورودی‌هاي‌ جانبی پایینتر، پرده‌هاي‌ آلومینیومی برس خورده و بدنه کمی عریض‌تر نسبت بـه مدل قبلی خود اسـت. میورا را می توان در موزه لامبورگینی در Sant’Agata Bolognese ایتالیا پیدا کرد.

 

3. Egoista Concept

گران ترین لامبورگینی جهان در سال 2023

ارزش تخمینی: 3 میلیون دلار

سومین لامبورگینی گرانقیمت جهان، Egoista Concept اسـت. این ماشین توسط لامبورگینی بـه مناسبت پنجاهمین سالگرد تولید خود رونمایی شد. بـه خاطر کابین خلبان تک سرنشین منحصربفردش کـه از بالگرد آپاچی الهام گرفته شده بود، بـه درستی Egoista، کـه در ایتالیایی بـه معنای خودخواه اسـت، نامگذاری شد.

 

این طراحی توسط رئیس طراحی لامبورگینی، والتر دی سیلوا، و بر اساس یک لامبورگینی گالاردو ساخته شده اسـت. درب سایبان کاملا قابل جابجایی اسـت و برای این کـه بتوان داخل و خارج شد باید فرمان را جدا کرد.

 

این ماشین دارای یک موتور 5.2 لیتری V10 اسـت کـه تقریبا 600 اسب بخار قدرت تولید میکند. درست مانند کانسپت میورا، کانسپت Egoista الان در Sant’Agata Bolognese، ایتالیا، در موزه لامبورگینی بـه نمایش گذاشته شده اسـت.

 

2. Veneno

گران ترین لامبورگینی جهان در سال 2023

ارزش تخمینی: 5.3 میلیون دلار

بر اساس آونتادور، Veneno یکیدیگر از ساخته هاي‌ لامبورگینی برای جشن 50 سالگی اسـت. Veneno در نمایشگاه خودروی ژنو 2013 بـه نمایش گذاشته شد ودر ان زمان بـه عنوان یکی از گران‌ترین خودرو های تولیدی جهان شناخته میشد.

 

نام ان در اسپانیایی بـه “سم” ترجمه می شود و یکی از سه خودروی این سری اسـت کـه برای استفاده مصرف کنندگان ساخته شده اسـت. این خودروها مجهز بـه موتور 6.5 لیتری V12 با قدرت 740 اسب بخار هستند و می‌توانند در 2.8 ثانیه از 0 تا 60 مایل در ساعت راکت کنند و بـه حداکثر سرعت 221 مایل در ساعت برسند.

 

افزایش قدرت ان را می توان بـه ورودی هاي‌ هوای بزرگ شده و سیستم اگزوز اصلاح شده سفارشی نسبت داد. فضای داخلی Veneno عمدتاً بر اساس فضای داخلی آونتادور اسـت، اما همچنین از لامبورگینی “Carbon Skin” استفاده می‌کند، درست مانند انچه در Aventador J استفاده شده اسـت.

 

این ماشین با قیمت اصلی 4 میلیون دلار عرضه شد اما بعدا بـه قیمت 5.3 میلیون دلار خریداری شد و دومین لامبورگینی گرانقیمت جهان شد.

 

1. Veneno Roadster

گران ترین لامبورگینی جهان در سال 2023

ارزش تخمینی: 8.3 میلیون دلار

وننو رودستر گران‌ترین لامبورگینی جهان اسـت کـه ارزش ان 8.3 میلیون دلار اسـت. قیمت اولیه 4.5 میلیون دلار بود، اما آخرین فروش فقط کمتر از 8.3 میلیون دلار بود. این اتومبیل درسال 2014 در نمایشگاه ماشین ژنو بـه مناسبت پنجاهمین سالگرد لامبورگینی عرضه شد.

 

با موتور 6.5 لیتری V12 تنفسی وسط نصب شده و 750 اسب بخار قدرت، طبق گزارش ها میتواند بـه حداکثر سرعت 221 مایل در ساعت دست پیدا کند کـه تنها در 2.9 ثانیه از 0 بـه 60 مایل در ساعت می رسد. این خودروی فوق اسپورت تقریبا بـه طور کامل از فیبر کربن با وزن 3285 پوند ساخته شده اسـت و با آیرودینامیک مطلوب برای خاطرجمعی از پایداری در جاده مشخص می شود.

 

با توجه بـه وجود تنها 9 خودروی وننو رودستر دراین سیاره، 8.3 میلیون دلار برای خرید یکی از گران‌ترین لامبورگینی‌هاي‌ جهان، بدون درنظر گرفتن یکی از گران‌ترین خودرو های جهان، معامله خوبی بـه نظر می رسد.

 

بیشتر بخوانید: جدیدترین ماشین پرنده با قیمت 900 میلیون «عکس»

 

در پایان

امیدواریم از فهرست 10 گران ترین لامبورگینی جهان لذت برده باشید. پول دیوانه، درست اسـت؟ خوب، اگر چنین پول نقدی برای خرید یک ماشین اسپرت دارید، چرا بهترینها را نخرید! در این جا خلاصه اي سریع از 10 لامبورگینی گرانقیمت جهان را مشاهده میکنید:

 

Veneno Roadster

Veneno

Egoista Concept

Miura Concept

Sesto Elemento Concept

Aventador J

Reventón Roadster

Pregunta Concept

Mansory Carbonado GT

Mansory Carbonado Apertos

 

منبع

https://wealthygorilla.com

جدیدترین مطالب سایت