قابل اطمینان ترین خودروهای جهان + عکس

قابل اطمینان ترین خودروهای جهان + عکس

کدام برندهای خودرو های لوکس واقعاً ارزش پول دادن را دارند؟ «قابل اطمینان ترین خودروهای جهان»  این 10 خودروی لوکس قابل اعتماد دراین قسمت از مجله تالاب در مقایسه با میانگین ارزش آن ها در طول 10 سال کمترین هزینه نگه‌داری را دارند.

 

بهترین خودرو های به صرفه دنیا

خودرو های لوکس بیش از هر چیز نماد وضعیت هستند، اما این بدان معنا نیست که انها سرمایه گذاری بدی هستند. برعکس، گاهی اوقات تخصیص مقدار زیادی پول برای یک برند معتبر بـه کاهش هزینه های‌ نگه داری در درازمدت منجر می شود. این باعث صرفه جویی در هزینه و بازدیدهای آزاردهنده از مغازه خودرو می شود.

 

قابل اطمینان ترین خودروهای جهان

 

10. لندرور

عکس بهترین ماشین جهان

هزینه نگه داری نسبی: 22.5 درصد «متوسط قیمت خودروی جدید»

لندروورها سخت، جدی و برای هر نوع جاده اي ساخته شده اند که بسیار قابل اعتماد هستند. این برند بریتانیایی مورد علاقه افرادی اسـت که عاشق ماجراجویی های‌ وحشی در طبیعت هستند. چه رانندگی در جاده‌های‌ کوهستانی ناامن یا عبور از بیابان، وعده این خودرو های جعبه‌اي این اسـت که سرگردان نخواهید شد.

 

مطمئناً؛ صرف 22.5 درصد از ارزش ماشین شـما برای تعمیر و نگه‌داری ایده آل نیست. اما با توجه بـه همه ی چیزهایی که لندرورها انجام می دهند، این رقم در واقع بسیار چشمگیر اسـت.

 

✅ مطالب مشابه: گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

 

9. آکورا

آکورا

هزینه نگه‌داری نسبی: 21.13 درصد

بخش لوکس هوندا، آکورا بـه طور گسترده اي بـه عنوان برندی شناخته می شود که می‌توانید روی ان حساب کنید. این شرکت سرمایه‌گذاری زیادی در فناوری و نوآوری می کند و باعث جلب احترام علاقه‌مندان بـه خودرو می شود که بـه اسانی و کیفیت قدردانی می کنند. هر چند هزینه های‌ نگه داری بالاست. و بر خلاف لندروورز، ما مطمئن نیستیم که توجیه داشته باشد.

 

8. اینفینیتی

ماشین اینفینیتی

قابل اطمینان ترین خودروهای جهان

 

هزینه نگه داری نسبی: 19.66 درصد

مشابه آکورا، اینفینیتی بخش لوکس نیسان اسـت. این برند از وسایل نقلیه نسبتاً اسپرت با موتورهای قدرتمند تشکیل شده اسـت، اما طراحی انها بـه ویژه در فضای داخلی راحت اسـت. چندین مدل از فناوری ممتاز مانند صندلی‌های‌ نظارت‌کننده آب و هوا و دوربین‌های‌ پشتی ماهواره‌اي ارائه میکنند که چشم ‌انداز وسیع‌تری را در اختیار شـما قرار می دهند. هزینه نگه‌داری نسبی نیز بهتر از Acura اسـت، البته هنوز کمی بالا اسـت.

 

7. آئودی

ماشین آئودی

هزینه نگه‌داری نسبی: 19.45 درصد

شرکت مادر آئودی، فولکس واگن، بـه دلیل طراحی آلمانی و مهندسی بی‌نظیر خود مشهور اسـت. برند خودرو های لوکس این ویژگی‌های‌ مثبت را حفظ میکند ودر عین حال تجربه راننده رابا مواد ممتاز در فضای داخلی و ویژگی‌های‌ فنی پیشرفته ارتقا میدهد.

 

Quattro All-Wheel Drive شاید یکی از ویژگی های‌ این برند باشد. این امکان توزیع نیرو را بـه تمام چرخ ها بـه طور هم زمان فراهم می کند و باعث می شود رانندگی با ثبات تر در زمین های‌ مختلف انجام شود. برای برخی افراد، این بـه تنهایی ارزش هزینه های‌ بالای نگه‌داری را دارد.

 

6. کادیلاک

کادیلاک

هزینه نگه داری نسبی: 19.36 درصد

کادیلاک که درسال 1902 تأسیس شد، یکی از برندهای اصلی خودرو های لوکس اسـت و توانسته شهرت خودرا برای بیش از 120 سال حفظ کند. در طی ان مدت، همچنین بـه بسیاری از پیشرفت‌های‌ تکنولوژیکی کمک کرده اسـت، مانند سقف‌های‌ فولادی و موتورهای هشت سیلندر.

 

کادیلاک بیش از 19 درصد از ارزش خودرا در تعمیر و نگه داری هزینه می کند، اما این طبق معمولً بـه این دلیل اسـت که بسیاری از افراد روی مدل های‌ کلاسیک سرمایه گذاری می کنند. در حالی‌که فعال نگه داشتن انها می‌تواند یک تلاش گرانقیمت باشد، برای علاقه مندان پرشور ارزش ان را دارد.

 

5. لینکلن

لینکلن

هزینه نگه‌داری نسبی: 19.16 درصد

فورد بـه دلیل ایجاد نخستین خودروی مقرون بـه صرفه در جهان مشهور اسـت، بنابر این استفاده از وسایل نقلیه موتوری را رایج کرد. اما این شرکت با برند لینکلن خود بـه بازار لوکس نیز علاقه دارد. برای بیش از 100 سال، این مدل برای هر شخصی که عاشق ماشین های‌ زیبا با فضای داخلی راحت اسـت، آرزویی بوده اسـت.

 

مانند کادیلاک، بسیاری از مردم مدل‌های‌ کلاسیک لینکلن را جمع‌آوری می کنند و برای حفظ عملکرد جدید ان‌ها پول زیادی سرمایه‌گذاری میکنند. این بـه هزینه های‌ تعمیر و نگه‌داری کمک می کند که در شرایط دیگر ممکن اسـت تضمینی نباشد.

 

✅ مطالب مشابه: گران ترین ماشین های شاسی بلند دنیا + عکس

 

4. مرسدس بنز

بهترین ماشین سراسر دنیا

هزینه نگه‌داری نسبی: 18.60 درصد

مرسدس بنز یکی از برندهای معتبر در بازار خودرو های لوکس اسـت. این شرکت آلمانی استانداردهای ایمنی بالایی دارد و طیف گسترده اي از مدل ها رابا نیازها و سبک های‌ مختلف ارائه می دهد. از شاسی ‌بلندهای کاربردی و مناسب خانواده گرفته تا سدان‌های‌ کوچک‌تر، مطمئناً چیزی را پیدا میکنید که مناسب چیزی باشد که بـه دنبال ان هستید.

 

این برند همچنین بـه دلیل پذیرش فناوری جدید و ادغام ان در طراحی های‌ خود زودتر از بسیاری از رقبا شناخته شده اسـت.

 

3. پورشه

تصویر بهترین ماشین دنیا

هزینه نگه‌داری نسبی: 17.27 درصد

پورشه مترادف با لوکس و سبک اسـت. ماشین ها غیر قابل انکار زیبا هستند، بـه خصوص ماشین های‌ اسپورت مشهور ان در جهان. همانگونه که انتظار می رفت، این برند بـه شدت بر ایمنی و عملکرد تاکید دارد که رانندگان خودرو های اسپرت حرفه اي و آماتور را خوشحال می کند.

 

اگر چه پورشه همیشه بـه خاطر خودرو های کمتر کاربردی «اما هیجان‌انگیز» خود شناخته میشود، اما پورشه خودرو های SUV و سدان‌های‌ مناسب برای افرادی که بـه فضای بیشتری نیاز دارند نیز ارائه میکند. با توجه بـه اعتبار و قدرت ان – و امتیازات فاخری که برای شـما بـه ارمغان می آورد – ما می‌گوییم که این برند ارزش هزینه نگه‌داری خودرا دارد.

 

2. لکسوس

قابل اطمینان ترین خودروهای جهان

 

هزینه نگه داری نسبی: 12.28 درصد

تویوتا لکسوس را درسال 1989 ساخت تا بتواند بازار خودرو های رده بالاتر را تامین کند. مانند شرکت مادر، لکسوس در سراسر جهان مورد توجه اسـت و بـه دلیل قابلیت خاطرجمعی، کیفیت ساخت و استفاده از مواد درجه یک برای فضای داخلی مورد احترام اسـت. همان طور که انتظار می‌رود، فناوری یکپارچه را می‌توان در مدل های‌ جدید یافت.

 

اما شاید چشمگیرترین چیز در مورد برند لکسوس هزینه نگه‌داری پایین ان باشد. بله، شـما یک پنی بسیار خوب از قبل خرج خواهید کرد، اما تعمیر و نگه‌داری بیش از 12 درصد ان اسـت – که اساساً یک سرقت اسـت.

 

1. تسلا

تسلا

هزینه نگه داری نسبی: 7.09 درصد

جوان ترین شرکت دراین فهرست نیز یکی از نوآورترین ها اسـت. تسلا که درسال 2003 تأسیس شد، صنعت خودروسازی «و همچنین صنعت نفت» را مختل کرد و بـه سوق دادن جهان بـه عصر خودرو های الکتریکی کمک کرد. اما علاوه بر این که تا حدودی برای محیط زیست بهتر اسـت، این برند برای دوام طراحی شده اسـت. هزینه های‌ تعمیر و نگه داری حیرت آور 7.09 درصد اسـت – که برای خودرویی که نماد وضعیت اسـت واقعاً چشمگیر اسـت.

 

✅ مطالب مشابه: تیگو 7 پرو خودرویی موفق در اروپا + مشخصات

 

در پایان

صنعت خودرو یکی از پردرآمدترین بخش‌های‌ دنیاست. خودروها بـه ستون فقرات زندگی مدرن تبدیل شده اند و بـه رشد تمدن امروزی کمک کرده اند. این بـه دلیل این واقعیت اسـت که ان ها شهر های‌ انسانی را بزرگتر میکنند زیرا مردم می توانند بـه سرعت و بـه اسانی در مسافت های‌ طولانی تر معاشرت کنند.

جدیدترین مطالب سایت