جنجالی‌ترین خودروهای جهان را بشناسید (+عکس)

جنجالی‌ترین خودروهای جهان را بشناسید (+عکس)

خودروهای معروفی که امسال به بازار خواهد آمد.

برخی دیگر از مدل ها نیز با الهام گرفتن از طراحی مدل‌های قبلی خود با اسامی دیگر تولید می‌شوند و برخی دیگر مدل ها نیز تنها شامل تغییرات جزئی نسبت به مدل‌های پیشین خود بوده و به اصطلاح فیس لیفت هستند.

 

امسال طبق آمار صورت گرفته تعداد مدل‌های کاملاً جدید خودروهای تولید شده بیشتر از سال‌های دیگر بوده است. مدل‌هایی که می‌توانند نقطه قوتی برای شرکت سازنده خود باشند و یا حتی بالعکس توانایی جذب مشتریان و نظر منتقدین را نداشته باشند.

 

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی برخی از مهم‌ترین مدل‌هایی بپردازیم که از سال 2015 شاهد حضور آن‌ها در بازارها خواهیم بود.

 

آکورا TLX
آکورا TLX قرار است جای هر دو مدل TL و TSX آکورا را در دسته خودروهای سدان این شرکت بگیرد. اکورا به عنوان برندی از هوندا در سال‌های اخیر تلاش داشته تا تمرکز خود را تنها بر روی مدل‌های کراس آور قرار ندهد. در نگاه اول آکورا TLX خودرویی فوق العاده با سیستم تعلیق یکپارچه و کارآمد است. طبق اخبار رسیده آکورا قیمت اقتصادی را هم برای این مدل در نظر گرفته است.

 

جنجالی‌ترین خودروهای جهان را بشناسید (+عکس)

 

آئودی A3
A3 یکی از خانواده‌های جدید برند آئودی در ابعاد متوسط و کوچک است. زمانی که تمام مدل‌هایی که برای A3 در نظر گرفته شده وارد بازار شوند، شاهد اعضای خانواده A3 در نسخه‌های سدان، آوانت واگن، روباز، دیزلی، اسپورت و هاچ بک هیبریدی خواهیم بود. کارشناسان معتقدند آئودی با تمام نیرو قصد دارد به جنگ مدل‌های کامپکت CLA و GLA مرسدس برود.

 

جنجالی‌ترین خودروهای جهان را بشناسید (+عکس)

 

ب‌ام‌و i8
ب‌ام‌و i8 یکی از جدیدتریتن محصولات این شرکت باواریایی با عملکرد بالا و البته قیمت بالا است. طبق گزارش‌هایی که از تست i8 منتشرشده این غول جدید BMW خودرویی سریع با فرمان پذیری فوق‌العاده است که علاوه بر داشتن بدنه ای از جنس فیبر کربن توانایی طی مسیرهایی طولانی را در حالت هیبریدی دارد. بسیاری معتقدند سری i آینده این خودروساز آلمانی را رقم خواهد زد.

 

جنجالی‌ترین خودروهای جهان را بشناسید (+عکس)

 

فورد F-150
فورد F-150 جدید که سال آینده وارد بازار خواهد شد خودروی بسیار مهمی نیست. نه به خاطر اینکه برای چندین دهه پر فروش ترین خودروی آمریکا بوده است بلکه به خاطر اینکه در مدل جدید این خودرو از پنل های آلومینیومی در بدنه آن استفاده شده و از موتورهای توربوشارژ با ابعاد کوچک‌تر به عنوان قلب تپنده آن در نظر گرفته شده است. فورد در سال‌های اخیر بر روی فاکتور کم مصرف بودن تمرکز بیشتری داشته و در مدل F-150 نیز تلاش کرده با کم کردن وزن مصرف سوخت را کاهش دهد. باید در زمان ورود به بازار با اقبال عمومی رو به رو خواهند شد یا خیر.

 

جنجالی‌ترین خودروهای جهان را بشناسید (+عکس)

 

فورد موستانگ
جدیدترین نسخه از اسب سرکش و محبوب فورد قرار است در سال 2015 با طراحی تغییر یافته، شاسی پیشرفته تر و طراحی داخلی مجلل تر و ترکیب‌های متفاوت فنی شامل موتور توربوی 4 سیلندر جدید فورد وارد بازار شود. علاوه بر تمام این‌ها، موستانگ جدید قرار است به سیستم تعلیق مستقل و جدیدی نیز مجهز شود. با این وجود تمام شرایط مهیا است تا اسب سرکش فورد با گربه جهنمی داج و کاماروی شورلت وارد جنگ شود.

 

جنجالی‌ترین خودروهای جهان را بشناسید (+عکس)

 

هیوندا جنسیس سدان
همانطور که از نامش پیداست جنسیس آغاز یک تغییر و تحول جدید در شرکت کره ای هیوندا بوده است. (Genesis = مبدأ، سرآغاز) مدل 2015 جنسیس نشان می‌دهد که هیوندا برنامه ویژه ای برای جهانی کردن هرچه بیشتر این مدل خاص خود را دارد. در مدل 2015 این خودرو شاهد سیستم اطلاع رسانی و سرگرمی ویژه در کنار طراحی داخلی جدید و لوکس و تمهیدات امنیتی به روز هستیم بدون قطع جنسیس جدید با ورود به بازار توجه لوکس بازها را به خود جلب خواهد کرد.

 

جنجالی‌ترین خودروهای جهان را بشناسید (+عکس)

 

مرسدس بنز C-Class
مرسدس بنز C-Class از اوایل دهه 90 میلادی جز خودروهای لوکس متوسط بوده است. مرسدس بنز C-Class امسال تصمیم گرفته تحولی در مسیر خود ایجاد کند و به کارخانه آلاباما نقل مکان کند. در این پروسه شاهد یک تغییر بزرگ هستیم و آن اینکه علاوه بر نقل مکان به کارخانه ای جدید تغییرات زیادی در طراحی و ساخت این مدل صورت خواهد گرفت که خبر خوبی برای علاقه‌مندان به مرسدس بنز، مخصوصاً مدل‌های C-Class آن است.

 

جنجالی‌ترین خودروهای جهان را بشناسید (+عکس)

 

پورشه ماکان
ماکان بخش بزرگی از پروژه پورشه برای بدست آوردن سهم بیشتر در بازار آمریکا است. پورشه ماکان کمی از برادر بسیار موفق خود یعنی پورشه کائن کوچک‌تر بوده و بیشتر به عموزاده خودش، آئودی Q5 شباهت دارد. مدل پایه ملاکان نیز از نظر قیمت و عملکرد تا حدود زیادی شبیه آئودی Q5 است. ماکان توربو با سیستم تعلیق فوق العاده یک SUV فوق العاده به معنای واقعی است.

 

جنجالی‌ترین خودروهای جهان را بشناسید (+عکس)

 

سوبارو لگاسی و سوبارو اوتبک
سوبارو Legacy و سوبارو Outback دو مدل جدیدی هستند که از سال آینده توسط سوبارو وارد بازار می‌شوند. این دو را می‌توان اقدامی مهم از سوی این شرکت ژاپنی برای حضوری پررنگ‌تر در بازارهای جهانی دانست. این خودروها با سیستم انتقال نیرو به همه چرخ ها رقیبی برای هوندا آکورد، نیسان آلتیما و فورد فیوژن هستند. مصرف سوخت کم، سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی جدید و سیستم هشدار کمک به راننده از دیگر امکانات این خودروها هستند.

 

جنجالی‌ترین خودروهای جهان را بشناسید (+عکس)

جدیدترین مطالب سایت