بهترین فرودگاه جهان + 32 فرودگاه خارق العاده در جهان

بهترین فرودگاه جهان + 32 فرودگاه خارق العاده در جهان

همیشه رفت و آمد و سفر های هوایی دغدغه هاي‌ خاصی دارد، همیشه دلهره داریم و ساعت ها پیش از پرواز بـه فرودگاه می رویم کـه مطمئن باشیم همه ی ي مدارک رابا خود برده ایم یا اشیای داخل چمدانمان مشکلی نداشته باشند و مشکلاتی از این دست. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین فرودگاه هاي‌ جهان را منتشر کرده ایم.

 

خارق العاده ترین فرودگاه های جهان

تصور میشود فرودگاه‌ها یکی از کسل‌کننده‌ترین مکان‌ها هستند و مردم طبق معمولً دوست ندارند دریک مکان منتظر بمانند. بسیاری از ما این تصور را داریم کـه فرودگاه ها مکان هاي‌ شلوغ و کثیف هستند، اما ممکن اسـت همین هم اکنون تغییر کند. در این جا لیستی از بهترین فرودگاه هاي‌ جهان را مشاهده میکنید کـه مردم دوست دارند در انها توقف کنند و اوقات خوشی داشته باشند.

 

1. فرودگاه بین المللی چانگی، سنگاپور

فرودگاه بین المللی چانگی، سنگاپور

فرودگاه چانگی سنگاپور توسط Skytrax برای هفتمین بار متوالی بـه عنوان بهترین فرودگاه جهان شناخته شد! استانداردی را برای ساختن فرودگاهی تعیین می کند کـه مردم دوست دارند از ان بازدید کنند. اگر 2 تا 3 ساعت مرخصی دارید، حتما فرودگاهی را کـه دارای مجموعه‌اي عالی از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و حتی تئاتر اسـت، بگردید. حتی یک هتل در محل وجوددارد کـه می توانید مدتی در ان استراحت کنید.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: بوتیک چای TWG، مشکی: دنیای قهوه باریستا، امپراتوری آب نبات، زیبایی در گلدان، گوشین رامن، باغ ورود، باغ کاکتوس، هج MAZE

 


مطالب مشابه: بهترین فرودگاه‌ های بین‌المللی دنیا «+تصاویر»


 

2. اینچئون بین المللی، کره جنوبی

اینچئون بین المللی، کره جنوبی

یکی از دلایلی کـه باعث می شود اینچئون یکی از بهترین فرودگاه هاي‌ جهان باشد، محوطه گلف 72 حفره اي در داخل محوطه اسـت. جدای از ان؛ فرودگاه نیز چیزهای زیادی برای ارائه دارد، مسافران تشویق میشوند چمدان‌هاي‌ خودرا تحویل بگیرند و بـه یک تور فرودگاهی بروند. بازدیدکنندگان می‌توانند بـه خرید و غذاخوری بدون عوارض گمرکی بروند.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: زمین گلف، کازینو پارادایس، باغ هاي‌ زیست محیطی، CGV، اسکیت روی یخ، خرید رایگان، Cheiljemyunso، Deokingwan

 

3. فرودگاه زوریخ، سوئیس

فرودگاه زوریخ، سوئیس

مسافران فرودگاه زوریخ را بـه خاطر مجموعه خریدی کـه در تمام 365 روز سال باز اسـت، دوست دارند. اگر در فرودگاه زوریخ استراحت دارید، حتی می توانید اتاقی را برای استراحت پس از یک پرواز کسل کننده رزرو کنید. انها همچنین گزینه هاي‌ مختلفی برای صرف غذا در فرودگاه دارند.

 

جاذبه‌هاي‌ اصلی: کافه جاز مونترو، فروشگاه‌هاي‌ بدون وظیفه، فرودگاه جت کویفور، گشت فرودگاهی، هتل، نانوایی AIR، قهوه و دوستان، هلیگریل

 

4. فرودگاه بین المللی تائویوان، تایوان

فرودگاه بین المللی تائویوان، تایوان

فرودگاه بین المللی Taoyuan بـه تایوان خدمات رسانی می کند. یکی از دلایلی کـه این فرودگاه در فهرست بهترین فرودگاه هاي‌ جهان قرار دارد این اسـت کـه بازدیدکنندگان اگر علاقه مند بـه دانستن بیشتر در مورد این مکان هستند میتوانند حتی یک تور نیم روزه را رزرو کنند. علاوه بر این، فرودگاه دارای امکانات ضروری مانند بانک، اداره پست، حمام برای دوش و غیره اسـت. منطقه خرید و غذاخوری این فرودگاه چشمگیر و پر از گزینه اسـت.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: کتابفروشی، فروشگاه هاي‌ Duty Free، پتی پات 12MINI، رویال هاوس، COMEBUYTEA، بار D7؛ موزه ها، سالن استراحت Hello Kitty Wonderland، سالن Plaza Premium

 

5. فرودگاه بین المللی دبی، امارات

فرودگاه بین المللی دبی، امارات

وقتی بـه دبی فکر می کنیم، بـه تجمل گرایی فکر می کنیم و این حتی در فرودگاه هم صادق اسـت. دبی بـه خاطر مهمان نوازی VIP شهرت دارد. فرودگاه همه ی چیز دارد، از سرگرمی هاي‌ زنده گرفته تا یک هتل 5 ستاره. آن ها بهترین مغازه هاي‌ معاف از عوارض را دارند. انها همچنین یک فرهنگ کافه در فرودگاه دارند تا بـه بازدیدکنندگان کمک کنند.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: هتل بین المللی دبی، حمام برای دوش، فروشگاه هاي‌ طلا بدون مالیات، استارباکس، چو گائو، غذا هاي آسیایی، اسکای بار، المجلس

 

6. فرودگاه مونیخ آلمان

فرودگاه مونیخ آلمان

فرودگاه مونیخ از صمیم قلب همه ی بازدیدکنندگان را بـه گذراندن اوقات خوش در فرودگاه دعوت می کند. انها گزینه هاي‌ عالی برای خرید و استراحت دارند. این فرودگاه حتی یک پارک بازدیدکنندگان دارد کـه مخصوص کودکان طراحی شده اسـت. برخی از گزینه ها نیز واقعا مقرون بـه صرفه هستند.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: هتل هیلتون، باگوتا، کیندرلند، فروشگاه هاي‌ بدون مالیات، دوش، موسسه چی-ماس، آرایشگاه M-crew، تور A380

 

7. آمستردام اسخیپول، هلند

آمستردام اسخیپول، هلند

شعار این فرودگاه کمک بـه بازدیدکنندگان برای خرید، خوردن، نوشیدن و استراحت اسـت. این باید بـه شـما بگوید کـه آن ها راهی را کـه از طریق ان می خواهند از شـما مهمان نواز باشند را مشخص کرده اند. انها تعدادی فروشگاه معاف از مالیات دارند کـه تجربه خوبی از خرید را برای شـما فراهم می کند.

 

اگر حوصله تان سر می‌رود، بـه شـما توصیه می کنیم در فرودگاه گشت و گذار کنید، زیرا بـه خودی خود بسیار جالب اسـت. این فرودگاه همچنین برای برخی از مغازه ها و محصولات پیشنهاداتی ارائه می دهد.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: انبار ماست، AKO، شرکت نان آمستردام، کافه شکلات، چهارراه، بلوار هلند، کتابخانه فرودگاه، ماساژ-او-ماتیک

 

8. فرودگاه بین المللی هنگ کنگ

فرودگاه بین المللی هنگ کنگ

فرودگاه هنگ کنگ بـه شـما این نوید را می دهد کـه شروعی شگفت انگیز برای سفر شـما فراهم کند. آن ها همه ی امکانات مورد نیاز، مانند سالن، وای فای، بخش گمشده و پیدا شده و موارد دیگر را دارند. علاوه بر ان مکان هایي نیز دارند کـه برای بازدیدکنندگان آرامش بخش و همچنین تفریحی خواهد بود. نمایشگاه هاي‌ فرهنگی دراین فرودگاه وجوددارد کـه بـه بازدیدکنندگان کمک می کند تا با این مکان بیشتر آشنا شوند.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: کیک فروشی Wing Wah، فروشگاه و شام 24 ساعته، خرید آنلاین، Aji Ichiban، Ajisen Ramen، Chee Kei، Caviar House & Prunier، سفیران خرید فرودگاهی

 

9. فرودگاه بین المللی ونکوور، کانادا

فرودگاه بین المللی ونکوور، کانادا

این یک فرودگاه دیگر اسـت کـه با تمام امکاناتی کـه یک بازدیدکننده ممکن اسـت بـه ان نیاز داشته باشد پر شده اسـت و انها بـه خاطر سالن هاي‌ مجلل خود قابل توجه هستند. انها از همه ی استقبال میکنند تا مهمان نوازی درجه یک خودرا دریافت کنند و همیشه در تلاش برای التیام فرودگاه هستند. خرید و ناهار خوری بخش هاي‌ کلیدی در تبدیل این فرودگاه بـه یکی از بهترین فرودگاه هاي‌ جهان هستند و خدمات ویژه اي برای هر یک از ترمینال ها دارند.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: آبگرم مطلق، خدمات دربان باتلر فرودگاه، سالن هاي‌ استراحت، ایستگاه پرواز، هادسون، لیک، Globe@YVR، بار آسانسور و گریل

 

10. هیترو لندن

هیترو لندن

فرودگاه هیترو یکی از شلوغ ترین فرودگاه هاي‌ جهان اسـت و روزانه پذیرای افراد زیادی اسـت. آن ها فرودگاهی را ایجاد کرده اند کـه برای بازدیدکنندگان کسل کننده نیست و انها در واقع میتوانند از اوقات خود در مغازه ها و غذاخوری ها لذت ببرند.

 

در هر 4 ترمینال فرودگاه، می توانید مغازه هاي‌ شگفت انگیزی را پیدا کنید کـه حاوی بهترین چیزها هستند. همچنین درصورت داشتن کارت پاداش هیترو، می توانید پیشنهادهای اضافی دریافت کنید. فرودگاه در واقع یک نگاه اجمالی از لندن را برای شـما فراهم می کند.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: کاپوچینو، غذا خوردن، آشپزخانه زیبا، زرافه، خریدار شخصی، دوش، نمازخانه، هتل هاي‌ فرودگاه

 

11. فرودگاه بین المللی کانسای، ژاپن

فرودگاه بین المللی کانسای، ژاپن

اگر بـه خلیج اوزاکا پرواز می‌کنید، باید در فرودگاه کانسای فرود بیایید. پرسنل حاضر دراین فرودگاه کاملا مودب هستند و فرودگاه سعی می کند تمامی امکانات مورد نیاز مانند سالن، بانک، حمل و نقل و … را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد. انها همچنین مجموعه بسیار جالبی از مکان هایي را ارائه می‌دهند کـه می توانید در آنجا خرید کنید و غذا بخورید. از آنجایی کـه کانسای مکانی زیبا اسـت، در دکور و معماری فرودگاه نیز منعکس شده اسـت.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: بدون عوارض، دوش، استراحت، منظره آسمان، بار IL، سوشی گانکو، پاستا کاماکورا، کافه Saintmarc

 

12. فرودگاه بین المللی سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

فرودگاه بین المللی سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

این یکیدیگر از بهترین فرودگاه هاي‌ جهان اسـت کـه روزانه افراد زیادی را می‌بیند. برای جذاب‌تر کردن فرودگاه، یکی از کارهایی کـه آن ها انجام داده‌اند این اسـت کـه آثار هنری را در سراسر ترمینال‌هاي‌ مختلف ترکیب کرده‌اند. اگر حامی هنر باشید، حتما انها را خواهید دید.

 

سالن‌ها آرامش‌بخش و تمیز هستند و حتی می توانید از هتل استفاده کنید. بـه غیر از ان؛ هنگام صرف غذا یا خرید دراین فرودگاه، گزینه‌هاي‌ زیادی خواهید داشت. اگر می توانید از موزه این فرودگاه دیدن کنید.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: موزه، خانه بیست و چهارم و میشن تاکو، کافه آمورا، کافه بلک پوینت، 100% خالص، بدون وظیفه، تورهای خودراهنما، Xpress Spa

 

13. فرودگاه بین المللی کوالالامپور، مالزی

فرودگاه بین المللی کوالالامپور، مالزی

این فرودگاه بین المللی چیزهای مهمی را در مورد فرهنگ خود برجسته می کند و می توانید بـه اسانی در جشنواره هاي‌ مختلف نمایش هایي را تماشا کنید. فرودگاه همچنین بـه ارائه خدمات لوکس بـه بازدیدکنندگان خود معتقد اسـت و انها همه ی چیز از کلینیک گرفته تا دوش هاي‌ عالی و ایستگاه هاي‌ شارژ تا تلویزیون و سالن سیگار را دارند. علاوه بر این، بازدیدکنندگان می‌توانند از خدمات بانکی و هتل ها یا سالن هاي‌ استراحت نیز استفاده کنند.

 

جاذبه‌هاي‌ اصلی: بدون وظیفه، بوتیک‌هاي‌ لوکس، جواهرات، کافه Dome، OldTown White Coffee، Flight Club، Nooodles

 

14. فرودگاه مک کاران، نوادا، ایالات متحده آمریکا

فرودگاه مک کاران، نوادا، ایالات متحده آمریکا

این فرودگاهی اسـت کـه شـما را بـه لاس وگاس خوش آمد می گوید، بنابر این باید از ان انتظار بیشتری داشته باشید تا این کـه فقط یک فرودگاه کسل کننده معمولی باشید. بـه محض این کـه بـه فرودگاه رسیدید یا در ان فرود آمدید، میتوانید تشخیص دهید کـه با دیگران متفاوت اسـت و لوکس بـه نظر می رسد. آن ها در ارائه گزینه هاي‌ خرید و غذاخوری تخصص دارند. علاوه بر این، بازدیدکنندگان می‌توانند در یکی از سالن هاي‌ حاضر در فرودگاه استراحت کنند.

 

جاذبه‌هاي‌ اصلی: بوریتوی 360 درجه لذیذ، سالن‌ها، موزه، هنر، برک در جعبه، دانه‌هاي‌ قهوه و برگ چای، آب نبات کوو، بدون گمرک

 

15. توکیو بین المللی هاندا

توکیو بین المللی هاندا

فرودگاه هاندا مکان ساده اي اسـت، اما همه ی چیزهایی را کـه دریک فرودگاه بـه ان نیاز دارید را فراهم می کند، و آن ها هرگز بـه هیچ امکاناتی دست نمی‌زنند. آن ها بانک ها، امکانات کمک هاي‌ دکتری، سالن هاي‌ استراحت، مراکز ماساژ و غذاخوری هاي‌ متعدد زیر یک سقف دارند. برای دیدن تنوعی کـه در حال حاضر در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد، باید یک تور در فرودگاه داشته باشید. حتی یک هتل در محوطه فرودگاه وجوددارد.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: سوشی آریسو، سالن ها، کافه 146؛ شهر پاپ توکیو، دوتی فری، ایر لاوسون، هتل، سالن اسکای تیات

 

16. فرودگاه بین المللی آستین برگستروم، تگزاس، ایالات متحده آمریکا

فرودگاه بین المللی آستین برگستروم، تگزاس، ایالات متحده آمریکا

اگر از شهر آستین تگزاس عبور کنید، این فرودگاهی اسـت کـه در ان فرود خواهید آمد. این یک فرودگاه خوب و تمیز اسـت کـه تجربه‌هاي‌ بسیار خوبی را برای شـما فراهم می کند. علاوه بر این، این فرودگاه یک مرکز هنر و موسیقی اسـت و بـه همین دلیل در فهرست بهترین فرودگاه هاي‌ جهان قرار می‌گیرد.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: موسیقی زنده ABIA، هنر، ترمینال باربارا جردن، کافه فارا و اسکای بار، کافه Z، Barton Springs Express، Xpress Spa

 

17. فرودگاه بین المللی آتن، یونان

فرودگاه بین المللی آتن، یونان

فرودگاه آتن زیبا اسـت و از طریق راه آهن بـه ان متصل می شود. این فرودگاه امکاناتی مانند اتاق کودک، سالن هاي‌ تجاری، بانک، مینی مارکت، داروخانه و … را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد کـه بسیار مهم هستند. علاوه بر این، هتل هایي را نیز برای بازدیدکنندگان فراهم می کند کـه میتوانند برای استراحت در آنجا اقامت کنند.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: بار شراب Kir-Yanni، نمایشگاه ها، خرید بدون عوارض، هتل سوفیتل، سالن هاي‌ لوکس، مینی مارکت، غذای یونانی

 

18. فرودگاه هلسینکی فنلاند

فرودگاه هلسینکی فنلاند

این فرودگاه اصلی موجود در شهر هلسینکی اسـت و امکاناتی مانند مکان‌هایي برای زیبایی و سلامتی، سالن‌هاي‌ استراحت رایگان، هتل‌ها با قیمت مناسب، مراقبت‌هاي‌ بهداشتی، اتاق‌هاي‌ بازی برای کودکان و غیره را در اختیار شـما قرار میدهد. اخراج، برای شـما کافی اسـت کـه اوقات خوبی را در این جا داشته باشید. همچنین می توانید از چندین فروشگاه معاف از گمرک خرید کنید یا در رستوران ها یک ناهار یا شام خوب میل کنید.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: خدمات VIP، Ulappa، Grab and Fly، بازار هلسینکی، مد فرودگاه ARG، کتابفروشی Suomalainen Kirjakauppa، سالن Plaza Premium

 

19. فرودگاه بین المللی دوحه حمد، قطر

فرودگاه بین المللی دوحه حمد، قطر

فرودگاه دوحه در قطر اسـت و با توجه بـه موقعیت مکانی ان می توانید متوجه شوید کـه این فرودگاه یک فرودگاه مجلل با چندین سرویس ممتاز اسـت. چیزی کـه این فرودگاه را بـه یکی از بهترین فرودگاه‌هاي‌ جهان تبدیل می کند، معماری این فرودگاه اسـت کـه نفیس بـه نظر می رسد و هر گوشه از ان بـه شـما از رفاه می گوید.

 

شـما حتی می توانید خدمات کمک ویژه را دراین فرودگاه دریافت کنید. راه هاي‌ زیادی برای استراحت دراین مکان وجوددارد. همچنین، می توانید در بهترین مکان ها خرید کنید و غذا بخورید.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: خرید رایگان، نمایشگاه هنر، اتاق آرام، هتل، آزکا، کافه، کافه چای آرگو، بوتیک طلای AU

 


مطالب مشابه: آشنایی با قانون های جالب فرودگاه کشور ترکیه


 

20. فرودگاه بین المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا

فرودگاه بین المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا

اگر میخواهید در مدت انتظار پرواز خود چه کاری انجام دهید، پس لازم نیست نگران باشید زیرا فرودگاه آتلانتا گزینه‌هاي‌ مختلفی دارد از چرت زدن یا انجام برخی کارها در غلاف و اگر از خلاقیت لذت می برید، پس هنر فرودگاه وجوددارد. نمایشگاه ها و صحنه موسیقی زنده باید بررسی شود.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: غلاف برای کار و خواب، موسیقی زنده، نمایشگاه هاي‌ هنری، کلیسای کوچک برای خدمات مذهبی، سالن اسپا آساندا «ترمینال E دلتا اسکای کلاب»؛ رستوران One Flew South

 

21. فرودگاه بین المللی پکن پایتخت

فرودگاه بین المللی پکن پایتخت

چند ساعت برای گذراندن در فرودگاه دارید؟ پس چرا ترمینال 3 را کـه یک زیبایی معماری اسـت و رویای هر غذاخوری اسـت، بررسی نکنید. بیش از 70 رستوران، کافه و غذا هاي دیگر با غذا هاي سنتی چینی، غربی تا فست فود وجوددارد.

 

جاذبه‌هاي‌ اصلی: معاف از مالیات، Asilk، چای‌فروشی HuaXiangYuan، Le SPA، باغ‌هایي با حوضچه‌هاي‌ ماهی

 

22. فرودگاه بین المللی لس آنجلس

فرودگاه بین المللی لس آنجلس

فرودگاه LAX کـه بـه عنوان سومین فرودگاه شلوغ ایالات متحده شناخته میشود، انواع گزینه‌هاي‌ غذاخوری و فروشگاه‌هاي‌ خرده‌فروشی مانند Hugo Boss و Fred Segal را ارائه میدهد. این فرودگاه همچنین یک گالری هنری برای هنرمندان نوپا اسـت، بنابر این برای دیدن برخی از اینستالیشن‌ها و نمایشگاه‌هاي‌ هنری حتما بـه اطراف نگاهی بیندازید.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: چایا سوشی، پیتروسیان خاویار و شامپاین بار، برگر Umami، Shake-Shack، XpressSpa، See’s Candies، Vino Volo

 

23. فرودگاه بین المللی سوکارنو-هاتا

فرودگاه بین المللی سوکارنو-هاتا

برخلاف فرودگاه‌هاي‌ محبوب‌تر، فرودگاه بین‌ المللی سوکارنو-هتا کمی ساده‌تر اسـت و بـه تمام امکانات اولیه‌اي کـه ممکن اسـت نیاز داشته باشید مجهز اسـت. یک فودکورت 24 ساعته بـه نام Food Cetera، امکانات خرده‌فروشی و فضای کار مشترک و همچنین برای کسانی کـه میخواهند برخی از ایمیل‌هاي‌ کاری را دنبال کنند، دارد. چیزی کـه این فرودگاه را بـه یکی از بهترین فرودگاه‌هاي‌ جهان تبدیل می کند، امکاناتی اسـت کـه همه ی مسافران ان را دوست دارند.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: Bakmi GM، Baso Indo، Dunkin Donuts، Old Town White Coffee، Taman Sari Royal Heritage Spa، TAO Reflexology، کتابفروشی Massilia

 

24. فرودگاه سووارنابومی، تایلند

فرودگاه سووارنابومی، تایلند

فرودگاه سووارنابومی با بیش از میلیون ها بازدیدکننده منظم، مجموعه خوبی از بوتیک‌ها و فروشگاه‌هاي‌ لوکس مانند باربری و شوپارد دارد. اگر نیاز بـه سوخت گیری با مقداری انرژی دارید، فرودگاه بیش از 50 مکان برای غذا خوردن دارد کـه مجموعه اي از غذاها را بـه همراه برخی از گزینه هاي‌ بار برای ارواح سرو می کند.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: جیم تامپسون تایلندی سیلک، لاکوست، ماساژ چانگ و اسپا، کینرامن، درخت انبه، ویتارد چلسی، بار شیشه اي

 

25. فرودگاه بین المللی جان اف کندی

فرودگاه بین المللی جان اف کندی

اگر بـه دلیل استراحت هاي‌ طولانی چند ساعت وقت دارید، کارهای زیادی باید انجام دهید، از غذا خوردن در رستوران ها و کافه هاي‌ عالی با خانواده یا نوشیدن نوشیدنی با دوستانتان گرفته تا صرف یک کتاب خوب. همچنین میتوانید از Best Buy برای برخی لوازم الکترونیکی خرید کنید یا از MAC برای برخی از محصولات زیبایی خرید کنید.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: شیک شاک، دود آبی در جاده، کروک مادام، سوشی آبی عمیق، باغ آبجو BRKLYN، کوچ، بهترین خرید

 

26. فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی، دهلی نو

فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی، دهلی نو

فرودگاه بین‌ المللی ایندیرا گاندی کـه بـه‌عنوان یکی از بهترین فرودگاه‌هاي‌ منطقه آسیا انتخاب شده اسـت، دارای مارک‌هاي‌ محبوب فروشگاه‌هاي‌ خرده‌فروشی، مکان‌هاي‌ غذایی، سالن استراحت، اسپا و یک فرودگاه بدون عوارض گمرکی اسـت کـه در طول توقف پروازهای ترانزیت، کاری را برای مسافران خود فراهم میکند. 

 

جاذبه هاي‌ اصلی: O2 Spa، Heaven on Earth Spa Express، Marks & Spencer، Tommy Hilfiger، WH Smith، Punjab Grill، Café Delights، Sleeping Pods در حال حمل و نقل

 

27. فرودگاه بین المللی O’Hare

فرودگاه بین المللی O’Hare

پس از یک پرواز طولانی خسته شده اید و قبل از پرواز بعدی وقت دارید، چرا در اتاق یوگا واقع در ترمینال 3 کمی مدیتیشن یا کشش سریع انجام ندهید. همچنین می توانید از استراحت خود استفاده کنید و فرودگاه بین المللی اوهار شیکاگو را کاوش کنید. باغ – نخستین باغ ایروپونیک ساخته شده در هر فرودگاهی.

 

شیکاگو بـه‌خاطر تجربه غذاخوری‌اش مشهور اسـت، پس چرا برخی از غذا هاي محلی مانند پیتزافروشی شیکاگو رجیو را امتحان نکنید و با خرید از مارک‌هاي‌ خرده‌فروشی بزرگ مانند مایکل کورس و آرمانی، تجربه را بیشتر کنید. تجربه محض یک پرواز در این جا چیزی اسـت کـه ان را بـه یکی از بهترین فرودگاه هاي‌ جهان تبدیل می کند.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: Swatch، Vosges Haut-Chocolat، Bon Appetit، Tortas Frontera، Wow Bao، Billy Goat Tavern & Grill، Chapel

 

28. فرودگاه فرانکفورت

فرودگاه فرانکفورت

فرودگاه بین‌ المللی فرانکفورت، یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌ها، دلایل کافی دارد تا شـما را از بیش از 100 مغازه گرفته تا ویترین یا در واقع خرید، مشغول کند. دیوار کوپن را برای تخفیف ها و معاملات در اطراف محل هاي‌ غذاخوری و مغازه هاي‌ خرده فروشی بررسی کنید. همچنین می توانید شبیه ساز پرواز را امتحان کنید تا عملیات پرواز را تجربه کنید.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: خانه خاویار، بار گوته، آبگرم Be Relax، تور فرودگاه، شبیه ساز پرواز، دوش، بیرکن استوک

 

29. فرودگاه شارل دوگل

فرودگاه شارل دوگل

در حالی کـه در شهر نورها کـه بـه خاطر غذا، عطر و مد مشهور اسـت، غیرممکن اسـت کـه از Beauty Unlimited کـه یکی از بزرگ ترین فروشگاه هاي‌ لوازم آرایشی و عطری در فرودگاه اسـت دیدن نکنید. همچنین میتوانید Cecile & Jeanne «بوتیک جواهرات»؛ Musees de France «سوغاتی‌فروشی»؛ Pure et Rare «فروشگاه شراب و ارواح» و دستگاه‌هاي‌ فروش تلفن همراه را پیدا کنید تا تمام نیازهای خرید خودرا برآورده کنید.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: پل، لادوری، لخت، پرت یک منگر، مک دونالد، ایو سن لوران، چای کوسمی، La Maison du Chocolat، آرکیدهای درون ترمینال

 

30. فرودگاه بین المللی شانگهای پودونگ

فرودگاه بین المللی شانگهای پودونگ

فرودگاه بین‌ المللی شانگهای پودونگ، اگر چه مدرن اسـت، اما در مقایسه با برخی از فرودگاه‌هاي‌ بزرگ دیگر در منطقه آسیا، از امکانات باکلاس کمتری برخوردار اسـت. فرودگاه انواع رستوران هاي‌ مناسبی از Yonghe King، Chez Choux و Ajisen Ramen را ارائه می دهد. امکانات دیگر عبارتند از سالن استراحت، معاف از عوارض و اسپا.

 

جاذبه‌هاي‌ اصلی: بدون وظیفه، چای‌فروشی کیتای، یونگچی «اسپا»؛ استارباکس، غرفه عکس، آنا سویی، برگر کینگ

 

31. فرودگاه ال پرات بارسلونا

فرودگاه ال پرات بارسلونا

آیا ساعاتی در فرودگاه فرصت دارید؟ پس چرا اشتهای خودرا با مراجعه بـه فروشگاه‌هاي‌ Duty-Free و خرده‌فروشی برای خریدی کـه می توانید در آنجا سوغاتی‌هاي‌ خوب برای دوستان و خانواده خود بیابید، افزایش دهید و سپس در اکسپرس اسپا Heaven on Earth ماساژ یا صورت خودرا دریافت کنید. پس از ان؛ از غذا هاي سنتی اسپانیا در کوستو یا لیزاران لقمه بگیرید و ان را بـه یک سفر کوچک کامل تبدیل کنید.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: Desigual، Mango، La Botiga Del Barca، Pans & Co.؛ McDonalds، Burger King، Massimo Dutti، Porta Gaig، Asador Del Mar، TRYP Barcelona Aeropuerto Hotel، دستگاه هاي‌ خودپرداز، وای فای رایگان

 

32. فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو

فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو

فرودگاه بین‌ المللی پیرسون، یکی از محبوب‌ترین فرودگاه‌هاي‌ جهان، چیزی برای همه ی از خرید در گوچی یا کوچ گرفته تا غذاخوری و نوشیدنی دارد. همچنین می توانید از سالن تناسب اندام Goodlife در ترمینال 1 دیدن کنید تا تمام ان اکسیژن قبل از پرواز بعدی شـما جریان یابد.

 

جاذبه هاي‌ اصلی: تیم هورتونز، رستوران ایسر، فتا، بیرهایو، خلیج هادسون، هتل شرایتون گیت وی، باربری، مناطق بازی برای کودکان، بدون وظیفه

 


مطالب مشابه: لوکس ترین فرودگاه در دنیا «+عکس»


 

در پایان

بنابر این، در این جا برخی از بهترین فرودگاه‌هاي‌ جهان را معرفی میکنیم کـه هرگز بـه شـما اجازه نمی دهند متوجه شوید کـه تعلیق طولانی مدت خواهید داشت. وقتی آنجا هستید سعی کنید فرودگاه را کاوش کنید و ما مطمئن هستیم کـه چیزی پیدا خواهید کرد کـه بـه یک تجربه بـه یاد ماندنی تبدیل خواهد شد. 

 

منبع

https://www.holidify.com/

جدیدترین مطالب سایت